Palstan sinkkumiehet!
Te kun täällä niin auliisti jaatte meille sinkkunaisille vinkkejä siitä, mitä meidän tulisi tehdä ja mitä ei (tai paremmin kerrote mitä me sinkkunaiset jatkuvasti teemme väärin), niin kertokaapa mitä minun nyt pitäisi tehdä.
On nyt nimittäin käynyt niin, että olen täyttänyt kaikki ne kriteerit, jotka tämän palastan mukaan tekevät naisesta parisuhdekelvottoman tai ainakin sellaisen, että minun pitäisi ymmärtää, ettei kukaan mies minusta kiinnostu ja ihan turhaa siis yrittää ottaa kontaktia miehiin. Pilaisin vain heidän päivänsä.
Olen täyttänyt 30 vuotta, minkä takia kävin ikävuosi tarkastuksessa työterveyshoidossa. Ilmeni, että olen lihonut ja olen nyt lievästi ylipainoinen, koska ylitän ihannnepainoni 2 kilolla. Olen siis nyt läski. Ryppyjä on alkanut tulemaan, iho on ollut aina huono ja selluliittiäkin on ollut jo pitkään, niinkuin norminaisen kropassa yleensäkin.
Syyni lyödä hanskat tiskiin:
- liian vanha
- ei-hoikka
- ryppyjä, seluliittiä eli ei-nätti
Eikös se jotenkin näin mennyt palstan sinkkumiehet? Vaikka minulla ei ole lapsia, niin syntilistaani voisin lisätä palstalta oppimiani selkeitä nirson ja ylimielisen naisen merkkejä:
- korkeasti koulutettu (niinkuin suurin osa suomalaisista naisista...)
- töissä
Onko minun aika löydä hanskat tiskiin? Mitä teen sitten sen jälkeen kun luovutan töitteni lisäksi? Mikä olisi hyvä yhteiskunnallinen roolini? Mihin minun olisi hyvä käyttää vapaa-aikaani nyt kun en enää kelpaa miehille mihinkään?
Pitäiskö nyt lyödä hanskat tiskiin?
31
292
Vastaukset
- 18+7
Joo. Voit keskittyä trollaamaan keskustelupalstoilla.
- guitaroo man
Opettele soittamaan guitarii. Uuu jeaaa.
- guitaroo man
Ei sit. Hyvä harrastus olisi. Vapaa-ajan aktiviteettiahan tässä kyseltiin.
- 10+5
Kannattais pistää suoraan tänne palstalle jotain yhteystietoja ja odotella vastauksia. Ei sinun ongelma ole ikä, tai läskeys, vaan sun ongelma on ettei sua tavoita mistään.
- -M-
Mitä tapahtuu jos nainen lyö hanskat tiskiin? Miten se käytännössä eroaa siitä elämästä kun hanskat olivat vielä käsissä?
- avuton_sinkkunainen
Kun lyön hanskat tiskiin:
- en yritä enää ottaa kontaktia miehiin seuranhakumielessä eli en enää hae katsekontaktia tai flirttaile
- en enää tee nettideitti tai Flicker -ilmoituksia
- en hakeudu paikkoihin/ tapahtumiin siinä mielessä, että tapaisin siellä uusia mies tuttavuuksia
- en enää pukeutuessani mieti, onko tämä asu miesten mieleen tai muutenkaan laittaudu miehiä mielyttääkseni
- en enää pyri pysymään normaali painoisena, koska vain tietyn kuntoiset naiset kelpaavat miehille
- en enää jätä elämääni tyhjää tilaa, johon mahdollinen seurustelukumppani voisi mahtua
- en enää pyydä ystäviäni järkkäämään sokkotreffejä tai muutenkaan mainosta sinkkuuttani
- en enää haaveille, että joku voisi rakastaa minua
- hyväksyn, että tulen elämää yksin lopun elämäni - 1+12
avuton_sinkkunainen kirjoitti:
- en yritä enää ottaa kontaktia miehiin seuranhakumielessä eli en enää hae katsekontaktia tai flirttaile
- en hakeudu paikkoihin/ tapahtumiin siinä mielessä, että tapaisin siellä uusia mies tuttavuuksia
- en enää pukeutuessani mieti, onko tämä asu miesten mieleen tai muutenkaan laittaudu miehiä mielyttääkseni
- en enää pyri pysymään normaali painoisena, koska vain tietyn kuntoiset naiset kelpaavat miehille
- en enää jätä elämääni tyhjää tilaa, johon mahdollinen seurustelukumppani voisi mahtua
- en enää pyydä ystäviäni järkkäämään sokkotreffejä tai muutenkaan mainosta sinkkuuttani
- hyväksyn, että tulen elämää yksin lopun elämäniAika naurettavaa että valitat jo tässä vaiheessa, vaikka olet huomattavasti paremmassa asemassa kuin monet palstan miehet.
Joo et varmaan saa enää ihan kaikista tavoitelluimpia poikamiehiä, mutta voisit saada silti ihan hyvin yksinäisen miehen jolla ei ole niin paljon kysyntää. - miksi et tee
- hyväksyn, että tulen elämää yksin lopun elämäniJoku hymyilyn kaltainen ele ei tarkoita mitään, suurin osa naisita flirtailee ja hymyilee säännönmukaisesti.. Tekisit aloitteita ihan oikeasti.
- Avuton_sinkkunainen
1+12 kirjoitti:
Aika naurettavaa että valitat jo tässä vaiheessa, vaikka olet huomattavasti paremmassa asemassa kuin monet palstan miehet.
Joo et varmaan saa enää ihan kaikista tavoitelluimpia poikamiehiä, mutta voisit saada silti ihan hyvin yksinäisen miehen jolla ei ole niin paljon kysyntää.En huomannut valittavani. Kysyin neuvoa ja kerroin mitä tarkoittaa, kun lyön hanskat tiskiin.
Missä kohtaa valitan? - ätmi
- hyväksyn, että tulen elämää yksin lopun elämäniNussitutat siis kuitenkin edelleen itsesi jännämiehillä?
- tyylillinen nainen
1+12 kirjoitti:
Aika naurettavaa että valitat jo tässä vaiheessa, vaikka olet huomattavasti paremmassa asemassa kuin monet palstan miehet.
Joo et varmaan saa enää ihan kaikista tavoitelluimpia poikamiehiä, mutta voisit saada silti ihan hyvin yksinäisen miehen jolla ei ole niin paljon kysyntää.Odottaa, että meis hoitaa kommunikaation aloittamisen ja iskemisen. Eihän se nyt noin toimi pelkästään;)
- 8+1
Avuton_sinkkunainen kirjoitti:
En huomannut valittavani. Kysyin neuvoa ja kerroin mitä tarkoittaa, kun lyön hanskat tiskiin.
Missä kohtaa valitan?No puhut luovuttamisesta, vaikka olet huomattavasti paremmassa asemassa. Ei muuta kuin vitamiinia poskeen ja laihduttamaan, sitten netistä haet seuraa, et varmasti jää yksin. Toista se on miehenä, kun ei edes laihana, tai "normaalina" saa mitään kiinnostusta ellei sitten tee kamalasti töitä sen eteen.
Ja jos itsellesi kelpaa tukevampi mies, niin ei muuta kuin hakemaan seuraa juuri tuollaisena, ehkä laskee kynnystä ottaa yhteyttä sinuun päin. - Avuton_sinkkunainen
miksi et tee kirjoitti:
Joku hymyilyn kaltainen ele ei tarkoita mitään, suurin osa naisita flirtailee ja hymyilee säännönmukaisesti.. Tekisit aloitteita ihan oikeasti.
Niin siis vastasin, mitä tarkoittaa kun sinkkunainen lyö hanskat tiskiin: sinkkunainen lopettaa tietoisen flirttailun ja ei enää tee suoria aloitteita.
Olen tehnyt miehille suoria aloitteita, mennyt juttelemaan jne mutta nyt kysynkin neuvoa, mitä tehdä, kun enää ole kelvollinen toimimaan näin palstan sinkkumiesten kriteerien mukaisesti.
Palstan sinkkumiesten mukaan liian vanhojen, ei-hoikkien ja ei-nättien naisten pitäisi ymmärtää, ettei heidän tule lähestyä miehiä. - et ole edes
En huomannut valittavani. Kysyin neuvoa ja kerroin mitä tarkoittaa, kun lyön hanskat tiskiin.
Missä kohtaa valitan?tehnyt oikeita aloitteita ja ruinaat täällä jotain ohjeita?
- unohda sinukut
Niin siis vastasin, mitä tarkoittaa kun sinkkunainen lyö hanskat tiskiin: sinkkunainen lopettaa tietoisen flirttailun ja ei enää tee suoria aloitteita.
Olen tehnyt miehille suoria aloitteita, mennyt juttelemaan jne mutta nyt kysynkin neuvoa, mitä tehdä, kun enää ole kelvollinen toimimaan näin palstan sinkkumiesten kriteerien mukaisesti.
Palstan sinkkumiesten mukaan liian vanhojen, ei-hoikkien ja ei-nättien naisten pitäisi ymmärtää, ettei heidän tule lähestyä miehiä.Keskity varattuihin miehiin.
- Avuton_sinkkunainen
unohda sinukut kirjoitti:
Keskity varattuihin miehiin.
Vau, tässä tälle palstalle aivan uusi avaus! Tällä palstalla ei tosiaan koskaan ole mainittu, että varatuilla miehillä olisi jotain kriteereitä naisille.
Mistäköhän tämä johtuu? Eikö palstalla ole sinkkumiehiä, jotka olisivat joskus olleet varattuja? Ihan ymmärrettävää ettei Sinkut -palstalla ole varattuja miehiä ;)
Saattaisin siis kelvata kakkospyöräksi tai sitten napata jonkun kerran rengastetun miehen onnettomasta suhteesta parempaan onnen satamaan. Hyvä neuvo. - haloo halol
1+12 kirjoitti:
Joo et varmaan saa enää ihan kaikista tavoitelluimpia poikamiehiä, mutta voisit saada silti ihan hyvin yksinäisen miehen jolla ei ole niin paljon kysyntää.Tuntuisi pahalta saada mies joka TYYTYY minuun koska parempaa ei ole tarjolla!!! Aivan sairasta!
- Kgdhjjj
haloo halol kirjoitti:
Tuntuisi pahalta saada mies joka TYYTYY minuun koska parempaa ei ole tarjolla!!! Aivan sairasta!
Mies ei tyydy, jos olet parasta mitä hän voi saada. Mies tyytyy jos ottaa naisen vaikkei kauheesti nappaa. Toki, jos olet ketä on tarjolla, eikä nappaa niin mies voi mennä itseensä.
- nauti vielä kun voi
no voisit vapaa ajallasi olla miesten kanssa ja nauttia elämästä ja voisit tehdä useita kakaroita isästä viis kun et kelpaa enään kenellekkään vaimoksi niin tosiaan rupea ratto riitaksi
- Avuton_sinkkunainen
Mutta eikös minusta silloin tule nainen, jota kaikki miehet vihaa ja halveksii?
Kun mies vihaa naista, hän voi olla väkivaltainen. Jokuhan voi pahoinpidellä minut "huoruuteni" takia. Tällä palstalla miehet ainakin ovat hyvin aggressiivisia arvottomia panopatjoja ja jakorasioita kohtaan. En haluaisi olla ihmisten vihaama, se on pelottavaa, etenkin yksin... Poliisikaan ei Suomessa usko ja auta yksinäisiä, väkivaltaa kokoneita naisia. Täällä ei kannata olla nainen ja tulla miesten vihaamaksi.
Miten kävisi myös lapsieni maineen? Eikö heitä kiusattaisi koulussa? Millaisia rikkinäisiä ihmisiä heistä kasvaisi ilman isää ja ehjää kotia? En minä voi toimia niin väärin viatonta lasta kohtaan ja antaa hänelle niin huonot eväät elämään. Se olisi itsekästä.
- äly hoi!
Hienoa, olet vetänyt johtopäätöksiä omasta arvostasi deittimarkkinoilla mielenterveysongelmaisten, yksinäisten ja naisvihamielisten miesten valtaamaan sinkkufoorumin takia?
- kiltti astm
Pastan miesten ongelma on että eivät kelpaa edes rumille naisille. Eivät pääse tutustuamaan edes minkään näköisiin naisiin ja siksi täällä haukutaan kaikki naiset. Totuus on että naiset on nirsoja, ajatteli aloittaja mitä tahansa.
- Avuton_sinkkunainen
Eikö sinua olisi kiinnostavaa kuulla, miten kaltaiseni kelpaamattoman naisen tulisi toimia mielenterveysongelmaisen, yksinäisen ja naisia vihaaavan miehen mielestä?
Minua kiehtoo ihmismielen kierous ja kuinka toiset tekevät tulkintoja maailmasta. Annetaan palstalaisten puhua ;)
Olet kyllä siinä oikeassa, että tämän palstan vanhingollisest ja julmat tekstit vaikuttavat joidenkin lukijoiden omanarvontunteeseen ja kuvaan miehistä sekä naisista. On ikävää, etteivät rumasti kirjoittavat ihmiset ymmärrä, että he aiheuttavat henkistä väkivaltaa toisille.
- Fiksu.
Ei kannata ottaa tosissaan näitä palstan miesten kommentteja. Mutta voisit tietenkin tutustua miehiin vaikka mies ei ole mikään brätt pittin näköinen hurmuri
Vai kelpaako sulle lainakaan omatasoinen lievästi ylipainoinen mies. Jos nainen ottaa tän palstan miesten jutut tosissaan niin sitten ei ketään nainen seurustelis koskaan. - kintut levälleen vaa
jos naama on mitä on ja ihmiset näkevät naaman ja ajattelevat voi herran jestas mikä naamataulu pikkulinnut tippuvat puista ja hirvikään ei uskalla tulla enään metsän reunalle ja hirvikin ajattelee tossa on aito hirvi mikä minä olen niin nauti jos kelpaat edes panopuuksi jollekkin parin vuoden päästä et kelpaa edes siihen
- ht ...
Sinulta puuttuu vielä yksi asia. Et ole yksinhuoltaja. :)
Joten ei muuta kuin sekin puoli hoitamaan kuntoon, niin sitten voit palata kyselemään että olisiko aika lyödä hanskat tiskiin.
Eli oikeastaan:
1. Sinun pitää ensin hankkia se mies (vielä siis kun kelpaat miehille hyvin).
2. Sitten tehdä ne lapset sen miehen kanssa.
3. Sen jälkeen erota.
Sitten voit tulla kyselemään mikä yhteiskunnallinen roolisi on kun et enää miehille kelpaa. (Vaikka kaikkihan sen vastauksen sitten tietävät - Se on sitten se lastesi kasvatus, sitä ei tarvitse edes kysyä enää silloin.)- ei noin
Ei, vaan pitää hommata itsensä paksuksi jonkun mutakuonoyhdenyönjutun kanssa, ja sitten roikottaa sitä maailmaan pullautettua mulattia kainalossa joka paikkaan, että miehet varmasti näkevät.
- Huom!
Aloittajallaei myöskään ole koiraa.
- cvbzbzvbz
tötötötttöööt. Mee baariin kattomaan jos kelpaa, ja eiköhän kelpaa..
- Näin on marjat
Naisen "hanskat tiskiin" tarkoittanee yleensä sitä, että "ei aktiivisesti hae kumppania".
Nainen kuitenkin käy normaalisti ulkona, harrastaa jne. Eli hakee passiivisesti kumppania odottaen, että sopiva mies lähestyy häntä, vaikka sanookin ettei etsi eikä tarvitse elämäänsä ketään.
Käytännössä naisen aktiivinen ja passiivinen kumppanin etsintä eivät täten poikkea mitenkään toisistaan. - Ikisinkku M
Meidän miesten on perusteltua lyödä hanskat tiskiin koska parinhaku olisi epätoivoista puurtamista mutta koska naiselle se on helppoa, kivaa ja itsetuntoa kohottavaa en näe mitään syytä miksi sinun pitäisi lyödä hanskoja tiskiin. Toki itsekin tosin toivoisin jossain törmääväni sinkkunaiseen joka ei ole aktiivinen seuranetsijä niin että siinä mielessä varmaan aika moni mies arvostaisi sinua enemmän hanskat tiskiin lyöneenä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2251588- 371449
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊621288Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!731280- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761189Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 541008
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18992Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per179883