Miten pystyisin hillitsemään ruokahaluani?

en jaksa enää

kokoajan tekee mieli syödä jotakin. Jos ei syö herkkuja, niin sitten vetää kaikkea muuta suuhun. Ei minusta hoikkaa tule koskaan. Aivoni pakottavat syömään.

8

191

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miiiiisu

Tiiätkö mulla oli IHAN samat fiilikset viel pari vko sitten. Koko ajan ruoka pyöri mielessä ja jatkuvasti ramppasin keittiössä ja tuntui nälkäiseltä, vaikka söin tarpeeksi.
      Tähän auttoi se, että vähensin oikeasti hiilareita ja lisäsin proteiinia. Samalla aloin syömään säännöllisesti. Paino lähti heti laskuun, enää ei ole koko ajan nälkä, ei tee mieli yhtään herkkuja. Uskomatonta mutta totta, en olisi ikinä uskonut kaltaisestani sokerihiirestä että mikään ruokavalion muutos auttaisi minun syömishimoihin! :D

• mitä vielä

He heee ;) toooosii uskottavaa. Ensin teet aloituksen ja sitten vastailet itsellesi, hohhoijakkkaa

• painava
    • elintavat

Ruokahalua pystyy hillitsemään syömällä ravintorikasta ruokaa roskaruoan sijasta. Nälkä on merkki siitä, että keholta puuttuu tarvittavia hivenaineita ja vitamiineja. Nälkä on virheravitsemuksen merkki.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Virheravitsemus

• pppppr

Olin ennen ihan samanlainen. Proteiniin syönti oikeasti auttaa. Maitorahka aamulla ja välipalaksi, iltapalalla kanamuna muiden ruokien seurana. :)

• 11+8

Minä olen selättänyt tuon halun syödä oikeastaan kahdella konstilla: koitan syödä säännöllisesti ja tarpeeksi (kitukuureilla usein ratkeaa) ja liikunnalla. Kun tietää vajaan tunnin päästä lähtevänsä lenkille/ jumppaan, niin kummasti se syömistä hillitsee. Liikunta täydellä vatsalla on ikävää:)

• 15+14

Keksi jotain mielekästä tekemistä, hommaa itsellesi harrastus. Makeanhimo voi johtua mielen tylsyydestä, aivosi kaipaisivat jotain kivaa tekemistä.

• mullatoimiitämä

Yksinkertaista, jätä hiilarit pois!
      mulla oli sama juttu vielä reilu viikko sitten. Nyt tasan viikon ollut ilman leipää, perunaa, makaroonia riisiä yms. ja tietty karkkia/herkkuja, -3,5kg ja olo on mitä mahtavin. Virtaa löytyy taas pitkästä aikaa, vatsavaivat lähes tipotiessään ja mieli virkeä. 3 ateriaa riittää päivässä eikä tee mieli napostella. Ateriat ovat runsaita ja maukkaita eikä nälkää todellakaan tarvitse tuntea. Tää ei oo dieetti vaan ruokailutapojen muutos, lopullisesti! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 532
      8517
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      4
      3662
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      7
      2193
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      157
      1153
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      796
    6. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      722
    7. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      34
      715
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      68
      706
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      42
      676
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      637
    Aihe