naiset onko miehet ja kikkeli koko ajan mielessä

pimpit on kauniita

ainakin minulla on naiset ja pimpero mielessä koko ajan pimpin kauneuteen ei kyllästy sitä jaksaa tuijottaa ja ihailla koko ajan ja maistaakkin tekisi mieli

19

450

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pimppiralli

      ei meillä naisilla aina ole kikkeli mielessä. joskus myös nyytit.

      suosittelen sulle näytönsäästäjäksi nättiä pimppikuvaa, niin voit tuijotella alvariinsa :)

      oisin vähän hämilläni jos mies vaan tuijottelis mun pimppaa eikä haluais kutkuttaa mun aivonystyröitä.

      • Anonyymi

        Ne on jaettu näin kortit


    • pimpit on kauniita

      mutta kun haluaa nähdä aidon pimpin eikä mitään kuvia aitoa haluaa pussata mutta vain yhden naisen pimppiä sen neiti oikean nytkin haluaisin puhua sille ja suukotella sitä saisi löytyä se neiti oikea pian

      • pelkkä pimppi?

        Siis haluaisit puhua pimpille???


      • pimppiralli

        siis onko se pimppi kadoksissa? miten sä oot sen oikein puhuttelevan pimpin kadottanu?

        pidä seuraavalla kerralla parempaa huolta siitä, lukitse vaikka komeroon ettei katoa.

        saa pimpille toki jutella mutta edelleen paremman lopputuloksen takaamiseksi suosittelen sen itse "kannakkeen" kanssa keskustelua.


      • kaunis pimppi
        pelkkä pimppi? kirjoitti:

        Siis haluaisit puhua pimpille???

        mieluummin pimpille kuin omalle kädelle


    • kiltti atm

      Minullaon naytössä naisen kuva pimppi paljaana. Ei se paljon lohduta kun haluaa nähdä livenä kauniin pimpin.

    • pimpit on kauniita

      kyllä pimpillekkin täytyy välillä puhua ja kysyä kuulumisia ja tarjota sille vaikka kermavaahtoa ja suukotella sitten ylimääräiset pois kyllä pimpille saa puhua hempeitä

      • Anonyymi

        Vaaleen rysä on pienempi kuin sun rysä.9


    • Hyygö

      Mul on isoarskan 70 luvun bodauskuva näytönsäästäjän. :)

    • pimpit on kauniita

      olen sellainen mies että en sorsi ketään vaikka juttelen kannakkeelle niin en suosi sorsimista vaan täytyy toisellekkin ystävälle puhua ja täytyy sillekkin tarjota jotain ei kannakkeen kannata tulla mustasukkaiseksi kyllä kumpaakin pidetään hyvänä ystäviäni kun kumpikin olisivat olen luonteeltani sellainen että en suosi vain toista ystävää kumpikin ystävä on yhtä tärkeitä

      • pimppiralli

        mustasukkainen kannake *heh*. no onneksi on noin pieni syy tulla mustasukkaiseksi,

        musta tuntuu siltä etten mahdu edes kärkikymppiin kaikkien pimppien joukossa (vaikka omanikin saamien tietojeni mukaan ihan nätti).
        ja mä en ainakaan ole mustis siitä että pimpeille jutellaan, olen mustis siitä että muhun ei tuhlata tarpeeksi aikaa. hmph.


    • pimpit on kauniita

      no kyllä kun tapaat sen herra oikean niin pimppisi on ykkönen maailman kaunein ja haluttavin ja herra oikea ei haluakkaan puhua muille kuin sinun pimpillesi ja sinulle sinä olisit tärkein nainen muita naisia ei herra oikea tarvitse ja haluakkaan ja minusta saat tulla mustasukkaiseksi jos miehesi puhuu muille pimpeille kyllä tulevan miehesi kuuluu puhua vain ja ainoastaan sinun pimpillesi ja haluaa olla ja tehdä kanssasi aivan kaikkea ja antaa kaiken aikansa sinulle siitä se mieskin tykkää

    • koiriakin kiinnostaa
      • ”Koiralla on kyky erottaa nenänsä avulla sekin, onko ihminen ollut vähän aikaa sitten sukupuoliyhteydessä. Tämä toimintoviesti näyttää Corenin mukaan herättävän erityisesti koirien mielenkiinnon.”

        Taidan hommata koiran ja opettaa sen sillä lailla, että se haistaa jokaisen vastaantulijan haaroväliä, ja mikäli havaitsee kohteen harrastaneen seksiä, alkaa räksyttämään ihan mielipuolisesti. Saishan tuosta edes pikkuisen lisähupia tylsään elämäänsä….


    • Anonyymi

      Niin kuvia katselet

    • Anonyymi

      2014! Onko välis tosiaankin ollut täällä 10 vuotta!

    • Anonyymi

      -24 vee......

    • Anonyymi

      Kertoisitko millainen on se oikea jota etsit sekä haluat helliä ja rakastaa joka olisi se kutiteltava ja kelpaava se jolle ikioma on ikioma sekä ainoa ja sama toisinpäinkin tietenkin ? Taitaa tosin olla sillei ettei mikään ole muutaku tyhjää höpötystä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      169
      3059
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      302
      2457
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      195
      1850
    4. 79
      1391
    5. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      82
      1357
    6. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      33
      1219
    7. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      339
      1170
    8. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      81
      1076
    9. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      184
      955
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      898
    Aihe