En ymmärrä mikä päähänpisto oli jo toiseen kertaan leikata itse itselleni etuhiukset, kun ensinnäkään ne ei edes sovi mulle!! Kai yritin saada uutta ilmettä ja innostuin liikaa. Olin jo hyvin saanut kasvatettua aiemmin tekemäni virheen hyvin ja tavoitteena oli saada hiukset samalle pituudelle. Mutta nyt vituttaa ja paljon :(
Täällä nyt siinä toivossa valittelen jos jollakin olisi mielessä joitain niksejä miten saisi etuhiukset kasvamaan nopeammin mikäli se on edes mahdollista. Esim. auttaako risiiniöljyn hierominen hiuspohjaan? Olen kuullut että sillä ainakin saisi ripset kasvamaan.
Nyt kuitenkin aion pitää etuhiukset poissa näkyvistä pitämällä kiinni pinneillä.
Leikkasin liian lyhyet etuhiukset :(
6
3780
Vastaukset
- Pärrr
On yksilöllistä kuinka nopeasti hiukset kasvavat ja paras kikka hiusten kasvuun on pitää sakset kaapissa ja antaa ajan kulua :) nyt kun sinulla ne otsahiukset ovat niin käytä tilaisuus hyväksesi ja kokeile eri stailauskikkoja joita löytyy googlettamalla (kiharrus,suoristustus,tiukka sivujakaus yms) ja/tai opi kantapään kautta :)
- kjhnbvhyu.-
Tuskailin saman ongelman kanssa viime keväänä. Risiiniöljy auttoi mulla vähän mutta lopetin kun kuulin että se voi tukkia karvatupet kokonaan. Tilanne sulla on kuitenkin hyvä jos saat etuhiukset pinnillä kiinni :)
- kdjxnhkjdgf
Mulla oli sama, kun annoin samassa työharjottelupaikassa olevan opiskelijan leikata sivuotsatukan. Hän oli niin huono, vaikka oli valmistumassa parturi-kampaajaksi -.- Olen ikuisesti katkera. Hän leikkas mulle puoleen väliin otsaa sellasen ihan kauhean lirpakkeen. SE OLI NIIN LYHYT, ETTEI PINNEILLÄKÄÄN SAANUT SITÄ YLÖS PYSYMÄÄN... Nyt, 10kk myöhemmin, olen saanut kasvatettua hiukseni takaisin. Ei mikään nopeuta hiustenkasvua, pidät vain sitkeästi pinneillä sitä niin kauan kiinni, kunnes tulos miellyttää.
Kun leikkaat, ehdottomasti leikkaa periaatteella "mielummin liian vähän, kuin liikaa" pikkuhiljaa napsit pois - Bläääääh
Auttaisivatkohan luontaistuotekaupasta saatavat kapselit? Esim. BigHair, Active Beauty Hair & Nails, Evonia tai Piimax. Onko kellään kokemusta? Mikä olisi hyväksi todettu tuote? ..Ainakin olen todennut että Yves Rocherin Hair & Nails toimii mulla hyvin mutta en jaksaisi odottaa millon tulee postissa :(
En ainakaan rupea stailaamaan etuhiuksia mitenkään, masentaa jo sekin kun otan pinnit pois päästä ja rumat kynityt etuhiukset tulee esiin ja tukka on pilalla. ..En muuten maininnutkaan, mutta leikkasin myös latvoja sen verran pois että kokonaisuudessaan hiukset tuntuvatkin kamalan ohuilta enkä tunne itteeni nyt niin naiselliseksi :( Haluan samat paksut hiukseni takas mahdollisimman pian niinkuin mulla oli vielä ennen kun aloin leikkeleen! :/ Huhhuh en enään ikinä halua kajota tähän tilanteeseen. Jälkivitutus on niin armoton :/ - Jokupölää
Itsella pienenä minulla oli pottatukka enkä pitänyt siitää niin löysin jostain äitin kanssa etuhius pidennyksiä:) ja pidin niitä siihen asti että minulla kasvoi ne takaisin
- Anonyymi
Sama tapahtui minulle! Olin leikkelemässä hiuksiani niinkuin normaalisti, koska ne olivat jo kasvaneet yli leuan. Tykkään pitää harteisiin asti taka hiuksia ja etuhiuksia juuri kaulaan asti! Aloin vähän tekemään niistä lyhyempiä ja vahingossa sitten tuli otsatukka leikattua! Oli kyllä ihan nätti! Nyt taas kun alkoi tehdä mieli leikata niin tietenkin otin sitten aivan liikaa! Niitä ei enää edes saa pinneillä kiinni vaan ainoa vaihtoehto on käyttää pantoja! Inhoan niitä koska ne alkavat painaa aina otsaa, mutta on pakko nyt tyytyä tähän!
Miettikää ainakin 2vk ennen kuin leikkaatte mitään tai käykää parturissa, mutta älkää leikatko siksi, koska tekee mieli! Jos haluaa saada nopeasti otsatukan pois hiuksia pitää hoitaa hyvin. (Tarpeeksi hoitoainetta pesun jälkeen, pesen itse joka toinen päivä hiukseni, käytä öljyä ja vältä kiharrusta, suoristusta ja hiustenkuivainta) henkilökohtaisesti pesen hiukseni kylmällä vedellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .995365Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453603Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503215Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4452506Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2551559- 861304
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131299- 771238
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321223Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1411150