Niin että jos sen kriteerejä ovat nää:
- on sitä ns. kemiaa
- kaikki tuntuu "helpolta" ja mies itsevarmalta
- yleiset kehumiskliseet (olet kaunis, kauniit silmät, mitä kaikkea näitä nyt on)
- mies ei halua sitoutua
- pääpaino seksissä tutustumisen jälkeen (vaikka ei antaisi pariin ekaan kuukauteen)
- mitä muuta?
En mä ole koskaan eläessäni sitten vielä tavannut miestä, joka ei olisi ollut pelimies jos nää on niitä kriteerejä mitä joku tavallinen, suhdetta etsivä mies ei täytä :D
Missä ne epävarmat ja oikeaa suhdetta hakevat miehet on?
Ei ainakaan mun luo ole tulleet enkä niihin ole törmännyt.
Kertokaas te nerot, mistä tunnistaa
46
186
Vastaukset
- erimiesz
Olet pelimiesmagneetti.
Olen seurustellut muutaman kerran, enkä ole koskaan ollut tuollainen.- pelimiehen?
Osaatko kertoa mistä se mahtais oikein johtua että olen magneetti tollasille tyypeille?
- tämä selkeä asia
Eihän ne muunlaiset miehet ole naisille edes mitään miehiä vaan surkeita huonoitsetuntoisia naistenkäsittelytaidottomia luusereita joita ei edes noteerata mitenkään mahdollisina kumppaneina.
- Tosgana
Pelimies, niin kuin minä termin määrittelen, on mies jolla on "peliä".
Pelimiehen tunnistaa siis siitä että nainen tuntee ihastusta häntä kohtaan.
Samoin pelimiehen jalkapallossa tunnistaa siitä, että se pelaa hyvin. Yksinkertaista.
P.S. Miksi ihmeessä pelimies haluaisi herättää naisen epäilyjä kehumalla liikaa?? Tulkintani mukaan ätmien mielestä jokainen normaaleissa sosiaalisilla taidoilla varustettu naisia lähestymään kykenevä mies on pelimies.
- pelimies?
En mä halua pelkkien ätmien vaan ihan kaikkien mielipiteitä. Mua haittaa se, että joko a) mulle osuu vaan kaikki sellaset miehet, jotka ei halua kun seksiä ilman mitään sen ihmeempää, b) musta ei kukaan mies ylipäätänsä muuta haluakaan kun pillua.
Miten on? - ............
pelimies? kirjoitti:
En mä halua pelkkien ätmien vaan ihan kaikkien mielipiteitä. Mua haittaa se, että joko a) mulle osuu vaan kaikki sellaset miehet, jotka ei halua kun seksiä ilman mitään sen ihmeempää, b) musta ei kukaan mies ylipäätänsä muuta haluakaan kun pillua.
Miten on?Olet varmaan jollain tavalla halvan tai tyhmän näköinen. Meikkaat liikaa, käytät liian voimakkaita tuoksuja, käytät leopardikuosia, olet tatuoitu ja / tai lävistetty, liian ruskea, tupakoit jne. Eli älä ole tuollainen, jos haluat parisuhteen: http://bloggfiler.no/datsnom.blogg.no/images/558715-11-1316118523832.jpg
Esimerkiksi tuossa on hyvä tyttöystävälookki: http://images1.fanpop.com/images/photos/1300000/Kirsten-kirsten-dunst-1378324-1024-768.jpg - pelimies?
............ kirjoitti:
Olet varmaan jollain tavalla halvan tai tyhmän näköinen. Meikkaat liikaa, käytät liian voimakkaita tuoksuja, käytät leopardikuosia, olet tatuoitu ja / tai lävistetty, liian ruskea, tupakoit jne. Eli älä ole tuollainen, jos haluat parisuhteen: http://bloggfiler.no/datsnom.blogg.no/images/558715-11-1316118523832.jpg
Esimerkiksi tuossa on hyvä tyttöystävälookki: http://images1.fanpop.com/images/photos/1300000/Kirsten-kirsten-dunst-1378324-1024-768.jpgEnemmän mun tyyli ekalta kuvalta näyttää, muttei se sitä poista, että olen tutustunut miehiin myös paljon yöelämän ulkopuolella. Oon kuitenkin ihan tavallinen, en bilehile vaan viihdyn kotona ja koulussa.
En mä ala omaa ulkonäköäni miesten takia muuttamaan, jos en tälläsenä jollekin miehelle kokonaisuutena kelpaa, niin sitten olen ihan rauhassa sinkku. - ----
............ kirjoitti:
Olet varmaan jollain tavalla halvan tai tyhmän näköinen. Meikkaat liikaa, käytät liian voimakkaita tuoksuja, käytät leopardikuosia, olet tatuoitu ja / tai lävistetty, liian ruskea, tupakoit jne. Eli älä ole tuollainen, jos haluat parisuhteen: http://bloggfiler.no/datsnom.blogg.no/images/558715-11-1316118523832.jpg
Esimerkiksi tuossa on hyvä tyttöystävälookki: http://images1.fanpop.com/images/photos/1300000/Kirsten-kirsten-dunst-1378324-1024-768.jpgKyllä noista ylimmäistä ihan selvästi vois panna, mutta alimmaista harkita tyttöystäväksi. Näin se vaan menee. Nainen viestii pukeutumisellaan meille miehille onko pelkkää hetken hupia vai jotain muuta vailla. Ne on niitä mikrosignaaleja joita me miehet tunneälykkäinä osataan lukea.
- p.p
---- kirjoitti:
Kyllä noista ylimmäistä ihan selvästi vois panna, mutta alimmaista harkita tyttöystäväksi. Näin se vaan menee. Nainen viestii pukeutumisellaan meille miehille onko pelkkää hetken hupia vai jotain muuta vailla. Ne on niitä mikrosignaaleja joita me miehet tunneälykkäinä osataan lukea.
Vähän outoa jos miehille potentiaalin parisuhteeseen määrittää luonteen ja naaman/vartalon sijaan se, millainen tyyli on.
- ----
p.p kirjoitti:
Vähän outoa jos miehille potentiaalin parisuhteeseen määrittää luonteen ja naaman/vartalon sijaan se, millainen tyyli on.
Kokonaisolemuksesta/tyylistä voi päätellä jo paljon luonteesta.
- p.p
---- kirjoitti:
Kokonaisolemuksesta/tyylistä voi päätellä jo paljon luonteesta.
Ei kaikkien kohdalla...
- erimiesz
p.p kirjoitti:
Totta kai tyyli kertoo enemmän kuin naama / vartalo. Vähän outoa, että tämä ei ole selvää.
- p.p
erimiesz kirjoitti:
Totta kai tyyli kertoo enemmän kuin naama / vartalo. Vähän outoa, että tämä ei ole selvää.
Niin mistä kertoo? Luuletko, että jos nainen käyttää mielummin minihametta farkkujen sijaan, se kertoo jotain perustavanlaatuista naisen persoonallisuudesta? Ja jos kertoo, niin mitä :D
- todennäköisyyyyyss
p.p kirjoitti:
Ei kaikkien kohdalla...
No mutta onhan se todennäköisempää että esimerkkikuvista jälkimmäinen osoittautuu parisuhteen kannalta paremmaksii vaihtoehdoksi. Voihan tietysti ekan kuvan näköinenkin sitä joskus olla, mutta korkeintaan yksi sadasta. Kannattaako ottaa sitä riskiä?
- eddierz
p.p kirjoitti:
Niin mistä kertoo? Luuletko, että jos nainen käyttää mielummin minihametta farkkujen sijaan, se kertoo jotain perustavanlaatuista naisen persoonallisuudesta? Ja jos kertoo, niin mitä :D
Antaa suuntaa kyllä. Mitä tyrkympi tyyli, sitä tyrkympi luonne. Ei tässä tietenkään mitään 100% korrelaatiota ole, mutta miten ihmeessä kasvot / vartalo muka kertoisivat enemmän?
- eddierz
p.p kirjoitti:
Antaa suuntaa kyllä. Mitä tyrkympi tyyli, sitä tyrkympi luonne. Ei tässä tietenkään mitään 100% korrelaatiota ole, mutta miten ihmeessä kasvot / vartalo muka kertoisivat enemmän?
- p.p
eddierz kirjoitti:
En mä sanonut että naama ja kasvot enemmän KERTOO, vaan että jos etsii parisuhteeseen naista niin luulisi että ne asiat joita ei voi muuttaa ja jotka miellyttää enemmän (naama ja kasvot) on tärkeämpää kuin se, miten pukeutuu tai millainen tyyli on.
- eddierz
p.p kirjoitti:
En mä sanonut että naama ja kasvot enemmän KERTOO, vaan että jos etsii parisuhteeseen naista niin luulisi että ne asiat joita ei voi muuttaa ja jotka miellyttää enemmän (naama ja kasvot) on tärkeämpää kuin se, miten pukeutuu tai millainen tyyli on.
Luonne on tärkeämpi kuin ulkonäkö ja todennäköisesti vaikeammin muutettavakin.
- ---
p.p kirjoitti:
Ai että ulkonäkö pitäisi olla tärkeämpää kuin luonne?
- p.p
--- kirjoitti:
Ai että ulkonäkö pitäisi olla tärkeämpää kuin luonne?
On tuolla luonnekin mainittu mun aiemmassa viestissä. :)
Mutta ette te ole osanneet vieläkään kunnolla perustella, mitä tyyli kertoo luonteesta. Tai että ykköskuvassa oleva tyyppi olisi luonteeltaan jotenkin ihmeen erilaisempi kuin alakuvan tyttö. Sillä ei toisaalta väliä olekaan, sillä itse en ala edelleenkään muuttamaan sitä millä tavalla haluan pukeutua. - Super ATM
p.p kirjoitti:
Mutta ette te ole osanneet vieläkään kunnolla perustella, mitä tyyli kertoo luonteesta. Tai että ykköskuvassa oleva tyyppi olisi luonteeltaan jotenkin ihmeen erilaisempi kuin alakuvan tyttö. Sillä ei toisaalta väliä olekaan, sillä itse en ala edelleenkään muuttamaan sitä millä tavalla haluan pukeutua.Ihmiset tekevät päätelmiä ulkoisen olemuksen perusteella. Jos menet raksalla liituraitapuvussa, kukaan ei usko että olet rakennusmies.
Kaikki tietävät ettei naiset pukeudu itseään varten, vaan kerätäkseen huomiota miehiltä. Jos haluat korostaa tissejä, peppua, vatsaa ja huulia näyttääksesi mahdollisimman viettelevätä...miehet päättelevät aivan oikein että olet sellainen WT-tyylinen nainen joka haluaa syttyä nopeasti ja saada seksiä.
Olet siis pelimiesmagneetti, mikä sopii kuvaan jos kerran pelimiehistä pidätkin. - ----
p.p kirjoitti:
Mutta ette te ole osanneet vieläkään kunnolla perustella, mitä tyyli kertoo luonteesta. Tai että ykköskuvassa oleva tyyppi olisi luonteeltaan jotenkin ihmeen erilaisempi kuin alakuvan tyttö. Sillä ei toisaalta väliä olekaan, sillä itse en ala edelleenkään muuttamaan sitä millä tavalla haluan pukeutua.Et tietenkään sillä pukeutumisesi on luonteesi mukaista.
- Mies31v.
p.p kirjoitti:
Mutta ette te ole osanneet vieläkään kunnolla perustella, mitä tyyli kertoo luonteesta. Tai että ykköskuvassa oleva tyyppi olisi luonteeltaan jotenkin ihmeen erilaisempi kuin alakuvan tyttö. Sillä ei toisaalta väliä olekaan, sillä itse en ala edelleenkään muuttamaan sitä millä tavalla haluan pukeutua.Pakko todeta kyllä nyt että naiset ovat tässä aivan oikeassa. Damn.
Itse valitsisin tuon leopardi-tytön ;). Kirsteniä en valitsisi missään tilanteessa. En ole monia elokuvia edes katsonyt kun hän on niissä ollut. Vähän kuin Anna Paquin, pilaa kaiken missä näyttelee.
- ht ...
Johtuu siitä että ne epävarmat miehet eivät uskalla tulla iskemään sinua baarissa, tms. Tai ehkä ovat yrittäneet tulla juttelemaan, mutta kun se instant-kemia (lue: ulkonäkö ja itsevarmuus) on niiltä puuttunut, niin olet joko sanallisesti tai sanattomasti viestinyt heti että "ei kiinnosta".
Oikeastaan pelimiestä nyt ei voi tunnistaa mistään yksittäisestä asiasta. Kyllä sitä pitää yrittää siitä kokonaisolemuksesta katsoa. Ennen kaikkea siitä kuinka itsevarmasti mies tulee naista iskemään. Jos on paljon sitä itsevarmuutta ja heti pientä seksuaalissävytteistä kemiaa herättävää juttua, niin kyllähän se silloin viittaa siihen että mies on jonkinasteinen pelimies. Koska miehellä selvästi on itsevarmuutta ja kokemusta naisten iskemisestä.
Oikeasti kuitenkin varmuuden pelimiehestä voi vaan saada keskustelemalla ja pienen tutustumisen jälkeen suoraan kysymällä että mitä mies haluaa tulevaisuudelta. Ja haluaako mies sitoutua pitkään suhteeseen, yms. Harva on niin sosiopaatti että pystyy silmät kirkkaana täysin valehtelemaan (osa pelimiehistä ehkä on, mutta luulisin että vain harva). Pelimies varmaan pikemminkin välttelee noita aiheita tai siihen suoraan vastaamista. Yrittää vaan pelata mieluumin tunteilla ja kierrelellen vastaa aina ehdollisesti, epävarmasti ja perääntymismahdollisuuksia jättäen kysymyksiin jotka koskevat tuota asiaa. Jotta ei tarvitse ihan suoraan valehdella.
Toki, oikeastaan tuokaan ei kerro mitään. Koska koko pelimiehen määritelmä on aika hankala. Ei ole mitään selvää rajaa. Suuri osa "pelimiehistäkin" luultavasti oikeasti ainakin itselleen väittää että etsii sitä oikeaa. Eivät vain ota sitä etsintää kovin vakavasti. Näillä miehillä on vaan niin hyvä menekki että mikään ei loppujen lopuksi kelpaa eikä kiinnosta, eivätkä koe tunnontuskia siitä että koeajavat useita naisia ja vaihtavat heti seuraavaan. Mitään selkeää rajaa tuohon ei voi kuitenkaan vetää. Ainoa keino on joko tietää miehen aiempi naishistoria ja päätellä siitä kuinka todennäköisesti miestä kiinnostaa pysyvä suhde. Tai sitten vaan pidättäytyä seksistä niin kauan että on selvää että mies on valmis pysyvään suhteeseen (käytännössä muuttamaan saman katon alle, vaikkei edes seksiä saisi). Sitten voi olla aika varma että mies haluaa muutakin kuin seksiä ja että miehellä ei ole samaan aikaan muita naisia joiden kanssa pelaa samaa peliä.- pelimies?
Hyvä teksti.
Onhan noita kaikenoloisia miehiä tullut juttelemaan, vaikka en toisaalta pidä pelkkää juttelemista aloitteena mutta olen kenties liian nopea lopettamaan keskustelun, jos en saa mitään selvää tunnetta miehestä ja juttelu tuntuu pelkästään mukavalta jne. Siinä voi olla se, mikä menee pieleen. Liian laiska itse tutustumaan toisiin ja luotan pelkkään ensikuvaan miehestä.
Varmaan mun pitää alkaa kokeilemaan siten, että teen itse aloitteen ja yritän selvittää onko meillä mitään kunnolla yhteistä, enkä luottaa pelkkään tohon miehen itsevarmuuteen sun muuhun. - ei-pelimies
Kyllä mäkin varmaan kierrellen vastaisin jos nainen kyselee ensitapaamisella jo pitkään suhteeseen sitoutumisesta, vaikken mikään pelimies olekaan.
- erimiesz
pelimies? kirjoitti:
Hyvä teksti.
Onhan noita kaikenoloisia miehiä tullut juttelemaan, vaikka en toisaalta pidä pelkkää juttelemista aloitteena mutta olen kenties liian nopea lopettamaan keskustelun, jos en saa mitään selvää tunnetta miehestä ja juttelu tuntuu pelkästään mukavalta jne. Siinä voi olla se, mikä menee pieleen. Liian laiska itse tutustumaan toisiin ja luotan pelkkään ensikuvaan miehestä.
Varmaan mun pitää alkaa kokeilemaan siten, että teen itse aloitteen ja yritän selvittää onko meillä mitään kunnolla yhteistä, enkä luottaa pelkkään tohon miehen itsevarmuuteen sun muuhun.Itsevarmuuteen luottaminen on paras tapa löytää ne pelimiehet. Itsekin jos haluan pelkkää panoa olen itsevarmempi naisen kanssa, kun silloin ei ole mitään niin tärkeää pelissä. Ei tämä nyt varmaan sitäkään tarkoita, että jokainen itsevarma mies olisi panomies, mutta siihen suuntaan kuitenkin. Kun vielä tyylisi on kiimaisen munahaukan, niin eipä ihme, että lähinnä munaa tarjotaan.
- ,.,.,.,.
pelimies? kirjoitti:
Hyvä teksti.
Varmaan mun pitää alkaa kokeilemaan siten, että teen itse aloitteen ja yritän selvittää onko meillä mitään kunnolla yhteistä, enkä luottaa pelkkään tohon miehen itsevarmuuteen sun muuhun.Oleta aina, että tuntemattoman miehen jutuille tulo tarkoittaa: "Haluan tutustua ja tunnustella, että olisiko sinusta seksikumppaniksi tai tyttöystäväksi. Tai itse asiassa ihan sama mitä puhut, panisin sinua joka tapauksessa, koska näytit tarpeeksi hyvältä, että sain motivaatiota lähestymiseen."
- pelimies?
erimiesz kirjoitti:
Itsevarmuuteen luottaminen on paras tapa löytää ne pelimiehet. Itsekin jos haluan pelkkää panoa olen itsevarmempi naisen kanssa, kun silloin ei ole mitään niin tärkeää pelissä. Ei tämä nyt varmaan sitäkään tarkoita, että jokainen itsevarma mies olisi panomies, mutta siihen suuntaan kuitenkin. Kun vielä tyylisi on kiimaisen munahaukan, niin eipä ihme, että lähinnä munaa tarjotaan.
Kiimainen munahaukka :D
Joo en mä tästä lähtien ala automaattisesti lemppaamaan jokaista itsevarmalta vaikuttavaa miestä, pikemminkin ehkä yritän jollain tavalla nähdä enemmän sen ulkokuoren alle ja yritän antaa mahdollisuuksia senkin tyyppisille miehille, mitkä ei heti ensisekunnilla herätä sen ihmeempiä fiiliksiä. - pelimies?
,.,.,.,. kirjoitti:
Oleta aina, että tuntemattoman miehen jutuille tulo tarkoittaa: "Haluan tutustua ja tunnustella, että olisiko sinusta seksikumppaniksi tai tyttöystäväksi. Tai itse asiassa ihan sama mitä puhut, panisin sinua joka tapauksessa, koska näytit tarpeeksi hyvältä, että sain motivaatiota lähestymiseen."
Tääkin kuulostaa varteenotettavalta neuvolta. :)
- erimiesz
pelimies? kirjoitti:
Kiimainen munahaukka :D
Joo en mä tästä lähtien ala automaattisesti lemppaamaan jokaista itsevarmalta vaikuttavaa miestä, pikemminkin ehkä yritän jollain tavalla nähdä enemmän sen ulkokuoren alle ja yritän antaa mahdollisuuksia senkin tyyppisille miehille, mitkä ei heti ensisekunnilla herätä sen ihmeempiä fiiliksiä.Toivon ja uskon, että sinussakin voi herätä fiiliksiä myös muista kuin pelimiehistä. Niihin sytyttäviin muihin sinun tulisi keskittyä. He eroavat pelimiehistä ehkä todennäköisimmin juuri lähestymisessään. Eivät ehkä lähesty muuten kuin silmillään tai lähestyvät hermostuneemmin. Tyylistä todennäköisemmin puuttuvat tatuoinnit, korut, solariumit ja erikoisimmat kiimanherätyskampaukset. Ovat siis tavallisemman oloisia. Ainakin moni nainen pystyy syttymään heistä jopa pelipelleä enemmän, toivottavasti sinäkin.
- ht ...
ei-pelimies kirjoitti:
Kyllä mäkin varmaan kierrellen vastaisin jos nainen kyselee ensitapaamisella jo pitkään suhteeseen sitoutumisesta, vaikken mikään pelimies olekaan.
Niin. Ei tuollaisia nyt tietenkään ensitapaamisella pitäis kysellä. Ehkä sit voi vähän kysellä jos on jo sänkyyn erehtynyt ensitapaamisella. :D
Mutta muussa tapauksessa tietysti oletin että noita voi kysellä sitten kun on jo vähän aikaa tapailtu. Ja etenkin jos on tullut sellaiset vibat siitä miehestä että se saattais olla pelimies. Niin eihän siinä auta muu kuin laittaa sitä melko suoraa kysymystä kehiin jos haluaa saada selvyyden.
Jos ei naisella itsellään ole uskallusta hakea sitä totuutta miehestä, niin ihan turha odottaa että kukaan pelimies alkaa sitä vapaaehtoisesti kertomaan, etenkin jos saa jo seksiä naiselta eikä muuta haluakaan. - semi-pelimies
pelimies? kirjoitti:
Tääkin kuulostaa varteenotettavalta neuvolta. :)
No mutta se on noin.
Itse toivoisin löytäväni tyttöystävän, mutta esim. baareissa en tietenkään lähesty ketään, ketä ei huvittaisi panna. Sen nyt vaan on niin, että parisuhteessakin pitää olla intohimoa. Etsin nimenomaan tyttöystävää/naista, en kämppistä. Ja siis, jos ei naisesta muuta irtoa kuin yhden illan pano, niin jos on kovasti pantavan näköinen, niin otetaan se sitten vastaan kun ei parempaa ole juuri nyt tarjolla.
Tekeekö tämä kenestäkään pelimiestä? Ei vaan, parisuhdetta etsivän miehen, joka sitten mieluummin joskus paneskelee huvikseen kun ei parempaakaan ole juuri nyt käsillä. - Ex PUA
erimiesz kirjoitti:
Itsevarmuuteen luottaminen on paras tapa löytää ne pelimiehet. Itsekin jos haluan pelkkää panoa olen itsevarmempi naisen kanssa, kun silloin ei ole mitään niin tärkeää pelissä. Ei tämä nyt varmaan sitäkään tarkoita, että jokainen itsevarma mies olisi panomies, mutta siihen suuntaan kuitenkin. Kun vielä tyylisi on kiimaisen munahaukan, niin eipä ihme, että lähinnä munaa tarjotaan.
"tsevarmuuteen luottaminen on paras tapa löytää ne pelimiehet. Itsekin jos haluan pelkkää panoa olen itsevarmempi naisen kanssa, kun silloin ei ole mitään niin tärkeää pelissä. Ei tämä nyt varmaan sitäkään tarkoita, että jokainen itsevarma mies olisi panomies, mutta siihen suuntaan kuitenkin. Kun vielä tyylisi on kiimaisen munahaukan, niin eipä ihme, että lähinnä munaa tarjotaan."
100% totta.
Peliemiehenä pelataan numeropeliä (mitä se oikeastaan pitkälti onkin), ja siinä tosiaan esitetään jotain muuta mitä ollaan ja tästä syystä rutiinien sylkeminen naisen ylle voi olla kaikessa välinpitämättömyydessään "itsevarmaa", ja se että mies lähtee sitten toisen naisen luokse meinaa vain sitä että etsitään lutkaa johon tuo uppoaa.
Miehet joita kiinnostaa itse nainen. ovat usein epävarmoja koska heille ei välttämättä ole kokemusta tai ainakin siksi koska heille merkitsee kyseinen nainen. - Ex PUA
Ex PUA kirjoitti:
"tsevarmuuteen luottaminen on paras tapa löytää ne pelimiehet. Itsekin jos haluan pelkkää panoa olen itsevarmempi naisen kanssa, kun silloin ei ole mitään niin tärkeää pelissä. Ei tämä nyt varmaan sitäkään tarkoita, että jokainen itsevarma mies olisi panomies, mutta siihen suuntaan kuitenkin. Kun vielä tyylisi on kiimaisen munahaukan, niin eipä ihme, että lähinnä munaa tarjotaan."
100% totta.
Peliemiehenä pelataan numeropeliä (mitä se oikeastaan pitkälti onkin), ja siinä tosiaan esitetään jotain muuta mitä ollaan ja tästä syystä rutiinien sylkeminen naisen ylle voi olla kaikessa välinpitämättömyydessään "itsevarmaa", ja se että mies lähtee sitten toisen naisen luokse meinaa vain sitä että etsitään lutkaa johon tuo uppoaa.
Miehet joita kiinnostaa itse nainen. ovat usein epävarmoja koska heille ei välttämättä ole kokemusta tai ainakin siksi koska heille merkitsee kyseinen nainen.Korjaus:
"ja se että mies lähtee sitten torjunnan tullessa/naisen epäröidessä toisen naisen luokse meinaa vain sitä että etsitään lutkaa johon tuo uppoaa."
Kyse ei ole niinkään mistään inhimillisestä interraktiosta, vaan siitä että naiset ovat kohteita, joilla yritetään saada rispektiä toisilta pelimiehiltä. Eniten saa jos voi muuntaa kohteen panoksi, eli numeroksi lay countiin. Samalla pelimies itse muuttuu yhä enemmän riippuvaiseksi siitä, miten naiset suhtautuvat häneen.
- ATM-aisurille jämät
Nainen kuuluu aina korkkaajalleen joten ei ole olemassa mitään "pelimiehiä" vaan miehet eivät vaan halua seurustella käytetyn lutkan kanssa.
Ainut pelimies sinun elämässäsi on siis ollut se mies joka korkkasi sinut omistukseensa. - niinpänoin
Pelimieheen ei päde se "kemia" juttu, hän saa naista muilla taidoilla. Mies jolla ei oo muita taitoja voi saada naista vain jos se kemia kolahtaa.
- mies 32.
Täällä olis yks epävarma suhdetta etsivä mies joka ei vonkaa pimppiä heti.
- Ex PUA
Ex-pelimiehenä voin vastata.
Kemia on kuviteltua, tai lähinnä sana jota naiset käyttävät kun ovat valmiita antamaan pesää. Ihminen ihastuu yksin. Ja miehet eivät käytä sanaa kemia, mutta heidän sanotaan ajattelevan kullillaan, vaikka naiset ajattelevat pimpillään, mutta se ei haittaa "koska se on kemiaa". Tästä syystä sinä projisoit, ja sanot että koska pääpaino on seksillä tutustumisen jälkeen, on se pelimiehen merkki - voi olla, mutta sinä olet se joka annat, ja jokainen normaalilla seksuaalisuudella varustettu mies kyllä ottaa.
Joten se, ja moni muukin seikka sinun listasta kehottaa vain siihen, että katsot peiliin. Sinä vaikutat juuri sellaiselta ämmältä, joka klisheen omaisesti lukee cosmoa ja etsii heti sen mukaisia miehiä.
Tällöin näitä piirteitä feikkaavat pelimiehet pumppaavat ja dumppaavat sinua.
Ihan jokainen näistä piirteistä ei kuitenkaan viittaa pelimieheen.
Esim. tuo kehuminen ei kuulu pelimiesten oppeihin, vaan sitä piti välttää kuin ruttoa ja sen sijaan käytettiin kiusaamistaktiikkoja kuten negaamista, jotta saatiin pidettyä naisen itsetunto matalalla, jotta tämä sitten yrittäisi seksin avulla todistella jotain.
Sama pätee myös tuohon, että ei haluta sitoutua.
Tosin tässä pitää sanoa, että olen hieman kuten tuo semi-pelimies, etenkin nykyisin, että vaikka olenkin detoxaamassa itseäni tuosta myös miehelle itselleen turmiollisesta pelimiespelleilystä (jokainen voi kysyä miksi isotkin nimet ovat olleet hullujen huoneella, harkinneet tai yrittäneet itsemurhaa tai muuta sellaista), niin tämä pätee silti minuun: "Tekeekö tämä kenestäkään pelimiestä? Ei vaan, parisuhdetta etsivän miehen, joka sitten mieluummin joskus paneskelee huvikseen kun ei parempaakaan ole juuri nyt käsillä."
Olen kirjoittanut täällä, että ne naiset joita pelimiespelleilyllä saa, eivät todellakaan ole muijamatskua tai joita ilman tuota indoktrinaatiota et edes ehkä harkitsisi haluavasi, niin jos joskus harvoin pelimiespelleily toimi, sai huomata että todellakaan kaikki naiset eivät ole sen suuremman vaivan arvoisia.
Joten, katso peiliin, ja sitten myös miesasiasi selkiintyvät.
Te naiset olette maailman vastuuttomimpia olentoja, sillä miesten ongelmissa te käskette miehiä yrittämään kovempaa, sen sijaan että itse tekisitte mitään ja omissa ongelmissanne taas suuntaatte katseen miehiin. - aloittaja taas
"Te naiset olette maailman vastuuttomimpia olentoja, sillä miesten ongelmissa te käskette miehiä yrittämään kovempaa, sen sijaan että itse tekisitte mitään ja omissa ongelmissanne taas suuntaatte katseen miehiin."
Jos luit koko keskustelun niin huomaat, että alan kyllä tajuamaan miten olen toiminut joissain kohdissa väärin ja otan opikseni. :)
En mä muuten tällaista keskustelua edes jaksaisi tehdä, jos kuvittelisin olevani täydellinen ja miesasiat rulaa aina.- Ex PUA
AI no mutta hyvä. :) Ja ihan hyviä vinkkejä täällä onkin jo jaettu, ja vaikuttaisi että jotkut miehet kun ovat periaatteesta sellaisia että kieltäytyvät tuollaisesta, vaikka tietävät että miten niillä tempuilla pelataan.
Se on sinun itse kannalta kaikkein parhain, jos todella haluat ettet joudu pelimiehen jyräämäksi.
Esim. minä saisin sinulta kyllä koska vaan. :) - aloittaja taas
Ex PUA kirjoitti:
AI no mutta hyvä. :) Ja ihan hyviä vinkkejä täällä onkin jo jaettu, ja vaikuttaisi että jotkut miehet kun ovat periaatteesta sellaisia että kieltäytyvät tuollaisesta, vaikka tietävät että miten niillä tempuilla pelataan.
Se on sinun itse kannalta kaikkein parhain, jos todella haluat ettet joudu pelimiehen jyräämäksi.
Esim. minä saisin sinulta kyllä koska vaan. :)Varmaan saisitkin, jos oot mun silmään komea ja muutenkin jepa.
En mä nunnaksi ole muuttumassa enkä edes halua, mulla vaan on kaipuu parisuhteeseen jossain vaiheessa elämääni ja siitä syystä hyvä alkaa miettimään missä menee vikaan jos tuntuu, että kaikki kuviot toistaa sitä samaa.
- Ex PUA
"Varmaan saisitkin, jos oot mun silmään komea ja muutenkin jepa. "
No siis tässä pitää sanoa, että tein sulle jotain mitä naiset tekevät meille miehille. :)
Eli paskatestin/peliliikkeen, kun heitin tuollaisen röyhkeän ("itsevarman") ja seksuaalisen heiton sinulle ihan
Joten tuollaisia kannattaa varoa jatkossa, jos haluat pysyä erossa pelimiehistä.
Vastaavia voit odottaa myös muilta pelimiehiltä. En sano että ihan tuossa muodossa, mutta silti.
Tämän tein ihan sillä koska sanoit olevasi avoin neuvoille, enkä suinkaan lähtenyt hyödyntämään tätä piirrettä sinussa (olen täällä muutenkin keskustelemassa, en hakemassa seuraa), joten halusin demonstroida sinulle miten tämä juttu menee.
Mitä tulee juuri parisuhde vs. panopuu-käytöntöön, niin silloin kannattaa muistaa ettei kukaan meistä miehistä, eli peli- tai muistakaan miehistä saa seksiä ennen kun et sitä heille anna. Pelimiehet tulevat koittamaan onneaan röyhkeämmin, minkä tietysti naiset selittävät itsevarmuudeksi ja kiltimmät miehet haluavat antaa naisille tilaa.
Joskus naiset voivat olla myös itse todella aloitteellisia, joten siksikään tämä palstakurppien "miehet olkaa aktiivsempia" vastuunsiirto ei mene minulle läpi, sillä naiset voivat tehdä niin jos he vain haluavat. Mutta on kivempaa jos voi saada toisen tekemään kaiken työn, ilman että edes yrittää jakaa sitä 50/50%.- aloittaja taas
Vai sillä lailla...Ikävä vaan oon tosiaan miltei kaikilta miehiltä noihin vihjaileviin juttuihin tottunut, että omaan silmään tossa ei ollut mitään ihmeellisen uutta, vaikken sitä kuitenkaan tietenkään miksikään peliliikkeeksi tunnistanut :D
Tästä keskustelusta ehkä saa sellaisen kuvan musta, että olen joku romantiikannälkäinen nainen, joka haluaa parisuhteen heti kun on yksi yö vietetty yhdessä ja mies laukonut pari kehua. Eeh, siis ei todellakaan. En ole koskaan yhden illan juttuja koskaan harrastanut ja sen lisäksi olen aina yrittänyt ns. pitkittää seksin harrastamista, koska se on tuntunut vaan sellaselta mikä 'kuuluu tehdä' jos haluaa erottaa toisistaan vakavalla mielellä olevat.
Ongelma kenties on juuri se, etten tapaa sellaisia miehiä kenellä on enemmän suhde mielessä, tai olen ne jossain vaiheessa onnistunut torjumaan (viittaus aiempaan kommenttiin, jossa sanoin että ensivaikutelma miehestä tärkein). - Ex PUA
aloittaja taas kirjoitti:
Vai sillä lailla...Ikävä vaan oon tosiaan miltei kaikilta miehiltä noihin vihjaileviin juttuihin tottunut, että omaan silmään tossa ei ollut mitään ihmeellisen uutta, vaikken sitä kuitenkaan tietenkään miksikään peliliikkeeksi tunnistanut :D
Tästä keskustelusta ehkä saa sellaisen kuvan musta, että olen joku romantiikannälkäinen nainen, joka haluaa parisuhteen heti kun on yksi yö vietetty yhdessä ja mies laukonut pari kehua. Eeh, siis ei todellakaan. En ole koskaan yhden illan juttuja koskaan harrastanut ja sen lisäksi olen aina yrittänyt ns. pitkittää seksin harrastamista, koska se on tuntunut vaan sellaselta mikä 'kuuluu tehdä' jos haluaa erottaa toisistaan vakavalla mielellä olevat.
Ongelma kenties on juuri se, etten tapaa sellaisia miehiä kenellä on enemmän suhde mielessä, tai olen ne jossain vaiheessa onnistunut torjumaan (viittaus aiempaan kommenttiin, jossa sanoin että ensivaikutelma miehestä tärkein)."Vai sillä lailla...Ikävä vaan oon tosiaan miltei kaikilta miehiltä noihin vihjaileviin juttuihin tottunut, että omaan silmään tossa ei ollut mitään ihmeellisen uutta, vaikken sitä kuitenkaan tietenkään miksikään peliliikkeeksi tunnistanut :D"
Ei sinun tietenkään pitänytkään sitä tunnistaa. Itse tein sen rutiinilla sen pohjalta, mitä olit kertonut itsestäsi.
Vaan nyttemmin olen siirtynyt kokolailla uudelle tasolle, jättäen pelimiespelleilyä taakseni, joten sikäli olemme aika samassa tilanteessa, että sinä olet puolestasi jättämässä pelimiehiä taaksesi.
"Ongelma kenties on juuri se, etten tapaa sellaisia miehiä kenellä on enemmän suhde mielessä, tai olen ne jossain vaiheessa onnistunut torjumaan (viittaus aiempaan kommenttiin, jossa sanoin että ensivaikutelma miehestä tärkein)."
Tässähän se alkaa ratketa.
Nämä aloituksessa mainitsemasi epävarmat jne. miehet eivät yleensä anna kovin kummoista ensivaikutelmaa, vaan se heidän todellinen luonne tulee suhteen kehittyessä ja ilmapiirin vapautuessa vasta esille. Joten toisinsanoen, et anna heille oikeasti mahdollisuutta edes.
Kun taas ex-pelimiehenä voin sanoa, että nämä "itsevarmat mottipäät" ovat niitä jotka pyrkii tuomaan esille heti nämä piirteet, eivätkä ne ole edes välttämättä piirteitä joilla olisi mitään tekemistä itse kyseisen pelimiehen kanssa. Ja kuten hyvin pelimiespelleily tunnetaan, ne pelaa sellaista riskipeliä siinä että näyttävät totaalisilta assburgereilta tehdessään niin, kun taas joillekin se voi upota.
Joten alatko nyt näkemään missä voisi olla vika? :)
PS. Miten usein sinä olet se osapuoli joka eroaa? Jonka aloite se ero on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1562095Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3091786- 931587
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois801241Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001220- 671160
- 251091
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73986Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei24972