Olin vahingossa, täydellisen tahattomasti ja kiireessä varannut tälle päivälle osittain päällekäisesti kaksi hoitoa 10-11 ja 10:30-11:45. Huomasin kyseisen asian vasta eilen sunnuntaina 10.8.2014 enkä näin ollen voinut olla asiasta yhteydessä hoitolaan. Tänä aamuna saavuin hyvissä ajoin paikalle, pahoitellen suuresti inhimillistä erehdystäni. Sain vastaan toiselta hoitajista tympeän katseen, tiuskimista siitä, että häneltä tai toiselta hoitajalta menee nyt palkka sivu suun, äksyilyä ja tivaamista, että miksi en tarkastanut varaustietojani aikaisemmin ja yleisesti erittäin epämiellyttävää käytöstä. Sanoin itse jo heti kättelyssä, että voin vaikka maksaa kummastakin hoidosta vaikka toinen ehdittäisiin tehdä vain osittain tai ei ollenkaan. Hoitajan käytös oli niin inhottavaa, että päätin lopulta maksaa kummankin hoidon täyden hinnan ja käydä vain ensimmäisessä hoidossa, enkä varata toiselle hoidolle ollenkaan uutta aikaa. Voin perustellusti sanoa, että tämä oli huonointa asiakaspalvelua, mitä olen ikinä saanut.
Kauneuskeskus Fenix, Espoo - Huonoja kokemuksia
15
12140
Vastaukset
- sisäinenkauneus
Ikävää..Itse olisin kääntynyt kannoillani ja jättänyt väliin..Esimiehelle vain valituskirjelmää,jos sellainen löytyy..
- Älkää menkö Fenixiin
Itsekin olen saanut Matinkylän Fenixistä aivan kamalaa palvelua! Vaalea vanhempi nainen, lieneekö paikan omistaja käyttäytyi tylysti ja välinpitämättömästi minua kohtaan, kun kävin liikkeessä. Meinasin ostaa tyttärelleni lahjakortin, mutta jäi kyllä ostamatta. Luulisi että uusiin asiakkaisiin panostettaisiin tuollaisissa paikoissa vähän enemmän!
Myöhemmin kuulin myös työkaveriltani samantyylisiä kokemuksia kyseisestä paikasta. Hän oli käynyt ripsien pidennyksissä ja sekä palvelu että lopputulos oli suuria pettymyksiä.
En voi suositella kenellekään! - Anne-Maribell
En suosittele!
- Raidat123
Kävin kyseisessä kauneushoitolassa kampaajalla ottamassa raidat ja en myöskään voi suositella sillä lopputuloksesta tuskin huomaa minun käyneen kampaajalla. Ja varta vasten sanoin haluavani selkeän muutoksen. Kampaaja oli kyllä muuten mukava mutta lopputulos ei ollut tyydyttävä.
- Veronika123
En suosittele! Tälläisen manikyyrin sain Minnalta (hänen mielestä se oli ihan täydellinen). Kuva on otettu heti manikyyrin jälkeen.
http://cdn1.savepice.ru/uploads/2017/8/15/1030b237126904103b57f589ce527092-full.jpg - Mörri17
En voi suositella myöskään. Olin varannut täydellisen kasvohoidon johon ajanvarauskalenterin mukaan on varattu aikaa 1h 15min. Minulle tehtiin muu hoito ja hoidon aikana vallitsi kiireen ilmapiiri, hoidon tekijä ei ollut kiinnostunut keskustelemaan kanssani oma-alotteisesti eikä kuvannut hoidon eri vaiheita riittävästi niitä tehdessään. Hoito oli pikaisesti tehty ja olin ulkona Fenixistä 30min hoidon alkamisen jälkeen. Olen käynyt neljässä muussa kauneushoitolassa tätä ennen ja olen aina saanut asianmukaista palvelua.
- Anonyymi
Komppaan edellisiä, ei mitään hyvää sanottavaa Fenixistä. Olen saanut paikasta kahtena eri kertana erittäin tympeän oloista palvelua. Samoin eräs ystäväni. Tästä on jo jonkun aikaa, mutta Matinkylässä vaaleahiuksinen vanhempi nainen, (oletan myös että omistaja?) palveli minua tympeän oloisesti, ei-oma-aloitteisesti, ja minulle ei tullut yhtään tervetullut olo koko hoitolaan. Jätin lahjakortin ostamatta. Kauniaisissa olen aikaisemmin saanut huonon palvelun lisäksi yhden huonoimmista kasvohoidoistani. Ei enää tänne.
- Anonyymi
Minulla on myös huono kokemus tästä hoitolasta. Jalkahoito varpaiden geelilakkauksella maksoi 110 eur ja siltikään lopputulos ei ollut hyvä. Muun muassa kynsinauhat jätettiin hoitamatta, eli lakka asettui kynnelle epäsiististi. Minusta hinta-laatusuhde ei ollut kohdallaan :( Kosmetologi oli kyllä mukava ja puhelias.
- Anonyymi
Huono kokemus.Kynsihoitaja oli tosi tyly.
- Anonyymi
Samankaltainen kokemus heidän Kampin toimipisteessä, siellä ainakin ilmapiiri vaikuttaa olevan todella huono ja hoitolan ja varsinkin hoitojen taso tuntuu laskeneen todella paljon viimeisen muutaman vuoden aikana. En ole eläissäni saanut huonompaa ja töykeämpää palvelua mitä sain kyseisen Kampin hoitolan ”asiakaspalveluvastaavalta”. Onneksi Helsingissä löytyy monia muita paljon laadukkaampia hoitoloita joissa asiakasta palvellaan kunnioittavasti ja ystävällisesti.
- Anonyymi
Samaa mieltä ilmapiiristä, ei jäänyt mukava fiilis käynnistä.
- Anonyymi
Oho! Kuulostaa kyllä ikävältä. 😲
Oon ollut Fenixin asiakas jo 10 vuotta, enkä kertaakaan ole kokenut saavani huonoa palvelua tai kokenut ilmapiirin olleen negatiivinen. Olen käynyt ainoastaan Kampin toimipisteessä ja siellä kaikki kynsiartistit ovat huippumukavia. 🙂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon ollut Fenixin asiakas jo 10 vuotta, enkä kertaakaan ole kokenut saavani huonoa palvelua tai kokenut ilmapiirin olleen negatiivinen. Olen käynyt ainoastaan Kampin toimipisteessä ja siellä kaikki kynsiartistit ovat huippumukavia. 🙂Eihän tuo Kampin hoitola edes ole ollut auki vielä kymmentä vuotta..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon ollut Fenixin asiakas jo 10 vuotta, enkä kertaakaan ole kokenut saavani huonoa palvelua tai kokenut ilmapiirin olleen negatiivinen. Olen käynyt ainoastaan Kampin toimipisteessä ja siellä kaikki kynsiartistit ovat huippumukavia. 🙂ilmapiiri oli ihan kohteliasta mutta ammattitaito oli pettymys. ja vastuunottaminen oli täysin lasten kengissä. Jos tekee väärin tulisi olla kiinnostunut ja järjestämään tapaaminen .... jolloin asian selvittelyssä voitaisiin käydä läpi ja korjata tai näin ammattilaiset toimii.Fenix kauneus viestien sisällöstä hehkuu välinpitämättömyys , ei välitetä ja jos on yhteydessä työn lopputuloksesta tulisi korjata . Minulle asennetut ripsien harjaaminen oli kivuliasta joten jotain tehty väärin. Nyt joudun korjauttamaan oikealla ammattilaisella joka välittää asiakkaan tyytyväisyydestä. minulla oli ikävä kokemus. Ikävä kokemus ja en usko että enään käytän tätä firmaa tai voi edes suositella. Asiakkaalle ei tulisi toimenpiden jälkeen olla niin kipeät ripset ettei voi harjalla koskea. Liimattu luultavasti väärin.
- Anonyymi
minulla oli aika Fenix Annankadulla jossa olin varannut ripsihuolto ajan. Kauhea kokemus jokainen ripsen poistossa otti aina luomesta kiinni pinseteillä. Hän ei osannut ottaa hellästi niin ettei aina vedä luomea myös. Ripsi huollon jälkeen ilmoitin heti että hei toinen puoli silmän ripsistä ovat tasasiet ja ja että hui onpas paksut viuhkat?ja olivat pidempiä kuin toisen silmän ripset olivat ?.tekijä katsoi mutta ei millään tavalla reagoinnut tai yrittänyt että olisi korjannut virheensä?? Illalla yrittäessäni harjata ripsiä oli ripsien päät todella kipeät,pienikin kosketus sattui..... pari ripseä kääntyi niin että pistivät silmään ja kävin silmälääkärillä poistamassa kun Fenix kauneus ei halunnut ottaa vastuuta ja lääkäri varoitti että ripsikuitu oli paksu ja olisi voinnut tehdä hallaa silmä kavolle.Silmäni oli tulipunainen ärsytyksestä... Epäilen että ei liimattu oikein. Olin yhteydessä yritykseen Fenix kauneus joka ei millään tavalla ollut edes halukas korjaamaan.Tässä näkee miten tämän yrityksen omistajalla on vain päämääränä voittaa rahaa ja ei ole halukas ottamaan mitään vastuuta ja yrityksellä ei näytä olevan vastuuvakuutusta edes kunnossa?? Annankadun fenix kaunes yritystä en voi lämmöllä suositella. Toki ymmärrän että oli opiskelijoita mutta jokuhan pitäisis eurata tai edes reagoida jos asiakkaalle aiheutetaan kipua ja laitetaan mitä asiakas ei edes alkujaan ollut pyytänyt.en olisi halunnut viuhkoja noin paljon ehkä pari sinne tänne mutta laittoi koko silmän täyteen järkyttäviä viuhkoja ja tämänkin joudun nyt korjauttamaan oikealla ammattilasella ripsi teknikolla. Fenix kauneus toiminta on pelottavaa ajatellen että tässä oppilaitoksessa /koulussa kukaan ei seuraa oppilaiden tekemiä töitä ? Onpas erikoinen oppilaitos/ koulu .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.525190- 783628
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3212178Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2651885Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1161732Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531316Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951270- 701222
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331187Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2951170