Moi, oon 16v poika ja mietiskelin että kuinka painava tulisi kuulan olla minun ikäiselläni? Se aikuisten miesten kuula tais olla 7.25kg. Ja naisilla oli 4kg.
Kuulantyöntö - Kuinka painava kuula?
3
304
Vastaukset
- pakittaja
17v 5kg,15v 4kg ,16v ei löytynyt tietoa.
- stay clean
16 v. myöskin 5 kg.
Jos vasta aloittelet, niin valitse kuitenkin se kuula, jolla saat suorituksen tehtyä mahdollisimman hyvin. Omiin taitoihin ja voimiin nähden liian painavilla kuulilla harjoittelu saattaa tuntua kipuna esim. sormissa, ranteessa tai kyynärpäässä ja saattaa loppua työntelyt ennen kuin edes opit lajin. Tekniikka kuntoon vaikkapa kevyttä kuntopalloa työntämällä ensin. Niin ja jos puhdas urheilu kiinnostaa, niin älä ota valmentajaksi entisiä maajoukkueurheilijoita, suomalaisella kuulantyönnöllä on mittava dopinghistoria. - mizka
Voi hitto ite työnnelly 4kg kuulalla ja nyt katellut 16v tuloksia ja huomannu et näillä työnnöillä tulis mitalleit. Jos toho 1kg lisää nii eihä se lennä mihkää. Doping käyttöön siis
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663082Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91811- 1111704
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241229- 123987
- 93943
- 60934
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67916Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6835- 84829