Voisko joku kertoa?

Ujo mies

Mitä naisten deitti-ilmoituksiin kannattaa vastata jos haluaa saada edes vastauksen takaisin ja päästä mahdollisesti jopa treffeille? Joku vois myös antaa vinkkejä minkälainen deitti-ilmoitus kannattaa tehdä jos haluaa maksimoida omat mahdollisuutensa.

35

232

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huomannut

Sellainen, johon mahdollisimman moni kokee voivansa vastata. Ei siis mitään tarkkoja erityisvaatimuksia.

Juuri ujot ovat niitä kaikkein ihanimpia!

• "Juuri ujot ovat niitä kaikkein ihanimpia!"

Noin ajatteleviin ei vaan netissä törmää. Kaikki hakevat ulospäinsuuntautunutta. No yhteen törmäsin, mutta sekin halusi kokeneemman miehen.

• 2+2

Tänä päivänä nettideittailu on niin huuhaa-touhua, että unohda moinen. Hanki harrastus, missä tapaat naisia tai sitten meet vain baariin tai tansseihin.

Vielä kymmenen vuotta sitten netin kautta saattoi löytää jonkun, muttei enää. Se on pelkkää ajanhaaskausta.

Usko hyvällä.

• Näin on marjat

Kirjoita että olet komea ja että olet menestyvä ja että juoksut on jo juostu.

Sitten voit päästä treffeille, mutta voi olla ettei toisia tule saman naisen kanssa. Ja kyseinen nainen kertoo ystävilleen, kirjoittelee netissä monelle palstalle, miten miehet ovat sikoja kun vääristelevät netissä totuutta.

• Ikisinkku M

Kirjoittele niille kaikkea kepeää ja kivaa, kerro huomanneesi naisen ilmoituksen useiden joukosta kun siinä oli sitä jotakin ;), jos naisella näkyy tatskoja kysy kiinnostuneena mikä tarina niihin liittyy, kerro tykkääväsi lapsista ja matkustelusta niin että tahtoisit viedä naisen jonnekin kauas pois vähäksi aikaa. Kannattanee keksiä joku jännä harrastus ja kertoa että sukusi on lähtöisin jostain eksoottisesta paikasta. Anna ymmärtää että on rahaa mutta että sitä on myös kiva käyttää ja tehdä joskus vähän hullujakin tempauksia, keksi vaikka joku huima irtiottotarina kun otit vapaavuoden töistä ja reissailit etelä-amerikassa. Kerro pitäviäsi kaikenlaisista naisista mutta viehttyväsi enemmän muodokkaista eikä lapset tosiaankaan olisi este parisuhteelle vaikka itse lapseton oletkin. Paljasta jossain välissä hieman että sinulle olisi joskus tpahtunut jotain traagista niin että naisen on helppo tarttua siihen ja kysellä lisää.

• atm 30.

Kannattaa valehdella paljon niin pääsee treffeille.

• Ujo mies

Vaikeaa kun en haluaisi alkaa luomaan itsestäni täysin valheellista kuvaa. Kyllähän se sitten paljastuu kun tavataan etten olekkaan ollenkaan sellainen mies mitä kuvailin olevani.

• Esim. näin

Kirjoita, että olet kyllästynyt säätämiseen ja etsit nyt jotain pysyvää. Kerro, että olet mies, joka tietää mitä haluaa, sillä edellinen viisi vuotta kestänyt suhde opetti, että väärän ihmisen kanssa ei kannata tuhlata aikaa. Kerro, että harrastat vintage-moottoripyörien kunnostamista ja haaveissasi on jonainen päivänä avata oma tatuointisalonki/moottoripyöräkorjaamo/rock-klubi.

• 3+3

Käy nettideittailu palstalla.

• ....

Kun vastaat...ole kiinnostunut naisesta, kysy monta kysymystä naiselta. Lähetä hyviä kuvia. Vain onnistuneita otoksia. Noista miesten treffi-ilmotuksista en tiä kun en oo lukenu. Itsevarmuus aina tehoo, jos oot komea uskalla kertoa se. Älä kuitenkaan valehtele ulkoasustasi ikinä.

• Vaikea vähän neuvoa kun ei tunne aloittajaa...
      Ei ainakaan liian yksityiskohtaista ja pitkää esittelytekstiä. Kukaan ei jaksa mitään pilkunviilaaja-jaarittelijaa.
      Jotain omaperäistä ja humoristista pitäis olla.

Haluaisin auttaa, mut kun en tiedä susta mitään niin en nyt keksi...

• Ujo mies

No nyt ainakin tiedät sen että olen erittäin ujo ja vähän liiankin kiltti luonteeltani ja mikä pahinta niin naisten silmissä varmaankin tylsä vaikka käyn kyllä baareissa aina silloin tällöin.

Koitappa nyt näiden pohjalta laatia minusta mielenkiintoinen esittelyteksti. En oikein tiedä miten voisin mainostaa olevani hyvä mies jos minulla ei varsinaisesti ole mitään vahvuuksia.

• rehti & rehellinen
        Ujo mies kirjoitti:

No nyt ainakin tiedät sen että olen erittäin ujo ja vähän liiankin kiltti luonteeltani ja mikä pahinta niin naisten silmissä varmaankin tylsä vaikka käyn kyllä baareissa aina silloin tällöin.

Koitappa nyt näiden pohjalta laatia minusta mielenkiintoinen esittelyteksti. En oikein tiedä miten voisin mainostaa olevani hyvä mies jos minulla ei varsinaisesti ole mitään vahvuuksia.

En harrasta nettideittejä, enkä siis tiedä, millaisia tekstejä ihmiset itsestään kirjoittaa, mutta jos mies erikseen mainitsee olevansa hyvä (kiltti, kunnollinen jne), herättää se jotenkin epäilyjä. Kirjoita teksti, jossa kerrot itsestäsi muuten. Kirjoita vaikka elämäntarinasi tai kerro normi päivästäsi :).

• Kyllähän se niin on, että nettideittailussa joko vain pitää olla luonnostaan hyvä kirjoittaja, tai jos ei sitä ole, niin sitten nähdä hiukan vaivaa niiden viestien pohtimisessa, eli miettiä että antaako tämä viesti nyt kirjoittajastaan täysipäisen kuvan, ja lopuksi oikolukea, ettei ihan joka sanassa ole kirjoitusvirhettä.

Omaperäisyys on aina hyvä homma, kunhan se on aitoa omaperäisyyttä, eikä mitään päälleliimattua teeskentelyä. Minulle on vastannut parikin semmoista selvästi vähän vähemmän kirjallisesti lahjakasta miestä, jotka päättivät kirjoittaa ihan pitkän tarinan avausviestiin, mutta käytännössä viestit sisälsivät vain minun oman profiilitekstini toisinnon, jossa mies vain muutamia sanamuotoiluja muuttamalla yrittää saada minut vakuuttuneeksi siitä, että hän pitää täsmälleen samoista asioista kuin minäkin. Onhan se tietty hyvä, että se profiiliteksti on luettu ajatuksella, mutta ei nyt ehkä ihan noinkaan sitä parasta mahdollista vaikutelmaa tehdä.

Jos nyt ei ihan diagnosoidusta masennuksesta kärsi, niin luulisi jokaisen ihmisen elämässä olevan edes jotain mistä on itsestään vähän ylpeä. Ei sen tosiaan tartte mitään vuorikiipeilyä olla, vaan vaikka jotain pienimuotoista harrastusta tai kiinnostuksen kohdetta josta tietää paljon. Semmoiset pikkujutut vähän avaa sitä ihmisen persoonaa ja kiinnostumaan paljon helpommin kuin joku yleispätevä lätinä joka pätee keneen tahansa.

• Ujo mies

Itseasiassa minulla on diagnosoitu masennus ja myös keskivaikea sosiaalisten tilanteiden pelko.

• Super ATM

Mistä asioista stellaria pitää?

• dfhjjkbj
        Ujo mies kirjoitti:

Itseasiassa minulla on diagnosoitu masennus ja myös keskivaikea sosiaalisten tilanteiden pelko.

No, kerro niistä ja (mahdollisesta) halusta tutustua kaltaiseesi naiseen. Turha yrittää tehdä ilmoitusta, jolla saa satoja vastauksia, vaan paras kirjoittaa ilmoitus, jolla saa sen yhden täydellisen vastauksen, esim. vastauksen samassa tilanteessa olevalta naiselta.

• 7+14
        dfhjjkbj kirjoitti:

No, kerro niistä ja (mahdollisesta) halusta tutustua kaltaiseesi naiseen. Turha yrittää tehdä ilmoitusta, jolla saa satoja vastauksia, vaan paras kirjoittaa ilmoitus, jolla saa sen yhden täydellisen vastauksen, esim. vastauksen samassa tilanteessa olevalta naiselta.

Ei oo pelkoa että saisi satoja vastauksia ja turhaan nuista mitään kertoo ennenkuin on jo tapaaminen, koska ei saa yhtään vastausta keneltäkään jos niistä etukäteen ilmoittaa.

• Ujo mies
        7+14 kirjoitti:

Ei oo pelkoa että saisi satoja vastauksia ja turhaan nuista mitään kertoo ennenkuin on jo tapaaminen, koska ei saa yhtään vastausta keneltäkään jos niistä etukäteen ilmoittaa.

Sepä siinä juuri onkin että kukaan ei vastaa jos kertoo täysin rehellisesti minkälainen on. Täytyisi vain valehdella mahdollisimman paljon päästäkseen treffeille mutta onko siitä valehtelemisesta mitään hyötyä kun viimeistään treffeillä se oikea luonne paljastuu. Minulle ainakin on todella ahdistavaa yrittää väkisin esittää jotain muuta mitä on.

• Ujo mies
        Ujo mies kirjoitti:

Sepä siinä juuri onkin että kukaan ei vastaa jos kertoo täysin rehellisesti minkälainen on. Täytyisi vain valehdella mahdollisimman paljon päästäkseen treffeille mutta onko siitä valehtelemisesta mitään hyötyä kun viimeistään treffeillä se oikea luonne paljastuu. Minulle ainakin on todella ahdistavaa yrittää väkisin esittää jotain muuta mitä on.

Miten voisin väittää olevani esim reipas, itsevarma ja keskustelutaitoinen kun todellisuudessa olen alakuloinen, pelokas enkä tahdo saada sanaa suustani tai keksi juuri mitään puheenaiheita? Miten voisin väittää olevani komea kun todellisuudessa olen tavallisen näköinen pulliainen ja hukun massaan.

Miten voisin väittää olevani pitkä ja lihaksikas kun en todellisuudessa ole kuin 174cm pitkä tai lyhyt ja lihaksia ei juurikaan ole? Miten voisin myöskään väittää olevani hyvin toimeentuleva kun ongelmistani johtuen olen määräaikaisella sairauseläkkeellä?

Niin että ala siinä nyt sitten puhumaan paskaa kun heti ensimmäisillä treffeillä sitä kuitenkin jää kaikista valheistaan kiinni.

• g.o.o
        Ujo mies kirjoitti:

Miten voisin väittää olevani esim reipas, itsevarma ja keskustelutaitoinen kun todellisuudessa olen alakuloinen, pelokas enkä tahdo saada sanaa suustani tai keksi juuri mitään puheenaiheita? Miten voisin väittää olevani komea kun todellisuudessa olen tavallisen näköinen pulliainen ja hukun massaan.

Miten voisin väittää olevani pitkä ja lihaksikas kun en todellisuudessa ole kuin 174cm pitkä tai lyhyt ja lihaksia ei juurikaan ole? Miten voisin myöskään väittää olevani hyvin toimeentuleva kun ongelmistani johtuen olen määräaikaisella sairauseläkkeellä?

Niin että ala siinä nyt sitten puhumaan paskaa kun heti ensimmäisillä treffeillä sitä kuitenkin jää kaikista valheistaan kiinni.

Haluat suhteen, vaikka olet alakuloinen, pelokas etkä osaa kommunikoida naisen kanssa? Onko sinulla annettavaa suhteelle ja toiselle yksilölle, jos ajatus pelkästä tapaamisesta netin ulkopuolella tuntuu vaikealta?

Parisuhteet lähtevat yhteisesti jaetusta käsityksestä, jossa kumpikin kokee haluavansa jakaa elämänsä toisen kanssa.

Asettamalla itsesi altavastaajaksi (ylläoleva teksti; alemmuudentunteen ja sen, että yrittää vain kelvata toiselle näkee kauas) et aseta itseäsi sellaiseen asemaan, että olisit tasavertainen suhteessa.

Kannattaa laittaa mietintään.

• Ujo mies
        g.o.o kirjoitti:

Haluat suhteen, vaikka olet alakuloinen, pelokas etkä osaa kommunikoida naisen kanssa? Onko sinulla annettavaa suhteelle ja toiselle yksilölle, jos ajatus pelkästä tapaamisesta netin ulkopuolella tuntuu vaikealta?

Parisuhteet lähtevat yhteisesti jaetusta käsityksestä, jossa kumpikin kokee haluavansa jakaa elämänsä toisen kanssa.

Asettamalla itsesi altavastaajaksi (ylläoleva teksti; alemmuudentunteen ja sen, että yrittää vain kelvata toiselle näkee kauas) et aseta itseäsi sellaiseen asemaan, että olisit tasavertainen suhteessa.

Kannattaa laittaa mietintään.

En halua parisuhdetta vaan pelkkää seksiseuraa.

• g.o.o
        Ujo mies kirjoitti:

En halua parisuhdetta vaan pelkkää seksiseuraa.

Sitten etsit väärästä paikasta, jos yrität vastata tavallisten naisten DEITTI-ilmoituksiin ja päästä TREFFEILLE.

Treffit ei ole seksiseuran hakemista :D

• Ujo mies
        g.o.o kirjoitti:

Sitten etsit väärästä paikasta, jos yrität vastata tavallisten naisten DEITTI-ilmoituksiin ja päästä TREFFEILLE.

Treffit ei ole seksiseuran hakemista :D

Mistä sitten pitäis etsiä?

• eräs ujo
        Ujo mies kirjoitti:

Mistä sitten pitäis etsiä?

Iskurista.

• Ujo mies
        eräs ujo kirjoitti:

Iskurista.

Juuri sieltä olen hakenut enkä ole vuoden aikana saanut ainuttakaan vastausta eikä naiset vastaa edes minun lähettämiini viesteihin. Ihan turha paikka koko iskuri.

• ????
        Ujo mies kirjoitti:

Juuri sieltä olen hakenut enkä ole vuoden aikana saanut ainuttakaan vastausta eikä naiset vastaa edes minun lähettämiini viesteihin. Ihan turha paikka koko iskuri.

Hmmm. En usko, että noilla spekseilläsi tulet saamaan ilmaista seksiseuraa. Saattaa vaikuttaa tylyltä, mutta niin se mielestäni on. Nainen kuin nainen (ellei ole ihan rapajuoppo, narkki tms) löytää seksiseuraksi esim. 185 cm pitkän, lihaksikkaan, komean, sosiaalisen, hauskan, seksuaalisesti kokeneen etc. miehen. Jos tuollaisia miehiä on tarjolla kymmeniä, miksi nainen valitsisi pelokkaan, kokemattoman, lyhyen mt-potilaan?

• Näin on marjat

Hommaa moottoripyörä ja harrasta sitä pari vuotta. Sitten laita nettideittiin ilmoitus, että motoristi kaipaa seuraa. Eiköhän seuraa ala löytymään.

• er45

Jos tuntuu siltä ettei nykyinen elämä ja habitus kiinnosta vastakkaista sukupuolta, niin tee asialle jotain.

Hanki elämä joka kiinnostaa.

• Ujo mies

Ihan niinku se olis noin yksinkertaista.

• Ujo mies kirjoitti:

Ihan niinku se olis noin yksinkertaista.

No laita sinne iskuriin sit ihan reilusti
        Että olet ujohko xx-vuotias mies ja sit laitat et millaista seuraa etsit (hoikka, pyöreä, urheilullinen, mukava... jotain suuntaa antavaa mitä nyt naiselta toivot).

Ei siinä tarvi selittää mitään mt-asioita tai talousjuttuja. Viestitellessä voit kertoa olevasi vaikka opiskelija.
        Kun kerrot olevasi ujohko niin nainen ymmärtää kyllä et olet hiljaisen puoleinen.
        Ja sit kirjoitellessa voit vaikka kertoa, et vähän jännittääkin.

"Ujohko xx-vuotias normaalivartaloinen mies etsii mukavaa naisseuraa kaiken kivan merkeissä. Hakusessa olis uusia tuttavuuksia ja miellyttäviä kokemuksia.
        Olen takuulla luotettava.
        Ota rohkeasti yhteyttä niin katsotaan mitä kivaa keksittäis"

Tonne sä voit väleihin lisäillä itsestäs ominaisuuksia sekä siitä etsittävästä naisesta.
        Mä olen vähän huono neuvomaan näissä kun ei ole kokemusta. Joku vois antaa vinkkejä mitä muuta tohon vois laittaa.

Ja sit älä laita siihen mitään alastonkuvaa. Ne on jotenkin niin huonoja kaikilla! Hyvässä päivänvalossa otettu vartalokuva vaikka boxerit tai farkut jalassa.
        Valokuvalla on merkitystä, eli panosta siihen oikeasti! Nainen kuitenkin pyytää sun kasvokuvaa.
        -Ei ikinä suoraan edestä kuvattuna (2/3-kulma toimii)
        -ei alaviistosta (sun nenäkarvat ei kiinnosta ketään)
        -valaistus (ei tv:n tai tietsikan valossa)
        -ota kymmeniä kuvia eri kulmista eri ilmeillä, yritä edes vähän hymyillä.

• Ujo mies

Luulen että on parempi kuitenkin jättää kokonaan tuo ujous mainitsematta kun olen havainnut moneen kertaa ettei naiset ota ujoihin miehiin yhteyttä. Ei välttämättä ainakaan deittiprofiilissa kannata mainita tuosta ujoudesta mitään. Ehkä sen voi sitten viestitellessä tuoda esiin jotenkin varovaisesti.

• Ujo mies

Kokemattomuus on myös sellainen asia mitä ei kannata tuoda ilmi välttämättä ollenkaan.

• Ujo ja lyhyt mies

Kannattaa olla rehellinen, mutta ei kannata mainostaa huonoja puoliaan. En minäkään vastaisi naiselle joka luettelee vain kuinka tylsä, ahdistunut, köyhä, masentunut jne on.

Kai sinussakin jotain hyviä puolia on? Alistunut marttyyriasenne ei kiehdo kovinkaan montaa ihmistä. Ujo ja lyhytkin mies voi olla naisten mielestä kiinnostava, jos hänessä on mielenkiintoisia piirteitä.

• mies.

Ei siinä mitään poppakonsteja ole. Pitää pakottaa itsensä naisten seuraan ja tekemään alotteita. Niin minäkin nuorena poikana tein. Pakkeja tulee mutta yrittää pitää jos ei halua olla yksin koko elämää. Humalassa on kai vähän rohkeempi joten mene jonnekkin keikoille tai tapahtumiin jossa on paljon ihmisiä ja sitten tunget itsesi naisten viereen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      28
      2973
    2. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      65
      2643
    3. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      15
      1714
    4. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      1428
    5. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      110
      1422
    6. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      102
      1417
    7. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      24
      1197
    8. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1116
    9. Kalateltta ja Siipiteltta

Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la
      Kuhmo
      14
      1093
    10. Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä

Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest
      Ikävä
      59
      1005
    Aihe