Ettekö te vielä ole tajunneet kuka Kamuttaja on?
Hyväisänähköön!
Pankaahan nyt kaikki aivosolut liikkeelle. Niin, niin, tarkoitan kaikkia kolmea solua.
Kun mietti, että minkä tyyppisistä tiedoista on kyse, mistähän noita tietoja saa ja kuka niitä voisi saada niin eipä jää montaakaan vaihtoehtoa.
Vai mitä sannoopi tähän Kamuttaja itse?
"Tieto on valtaa, mutta jos aikoo käyttää valtaansa niin ei kannata kertoa kaikkea tietoaan".
Sama juttu se on tässä nimimerkin taakse kätkeytymisessä. Kirjoituksista voidaan tehdä päätelmiä. Vaihtoehtojen määrä pienenee kierros kierrokselta ja lopulta jää vain piste.
Yksi nimi.
Kun kerrot liikaa nin ennemmin tai myöhemmin paljastut.
Komuuttaja, kamuttaja...
11
129
Vastaukset
- kamuttele edelleen
Mitäs sillä on väliä kuka on, pääasia on että on sellaista historian tietoa jota muilla ei ole, eikös se jo riitä! Mukava lukea noita Kamuttaja kirjoituksia!
- historioitsija
Samaa mieltä, mukava lukea nimim. Kamuttajan kirjoituksia. Ei syytä loukkaantua kenenkään kirjoituksistaan.
Julkista tietoahan tuo kirjoittaa että siltäkään osin ei loukkaa ketään. - Just nii!
Olkoonpa setä-Kamuttaja kuka hyvänsä niin hän sentään edustaa palstalla harvinaista järjen ääntä. Perskeles!
- Aloittaja...
Just nii! kirjoitti:
Olkoonpa setä-Kamuttaja kuka hyvänsä niin hän sentään edustaa palstalla harvinaista järjen ääntä. Perskeles!
En minä ole sitä kieltänytkään.
- Just nii!
Aloittaja... kirjoitti:
En minä ole sitä kieltänytkään.
Eipä oo kukkaa väittänykkää että oisit kieltäny. Kunha kirjotin muute.
- vaara nro1
Kamuuttelija on agentti!
- Liru anneli
Minkähän maan?
- OIKEA LIEKSALAINEN
Liru anneli kirjoitti:
Minkähän maan?
kAMUTTAJA ON vENNÄÄN AGENTTI. sELVISI JOS KUUNTELITTE UUTISIA. vENÄJÄ ILMOITTI SAANEENSA TIEDUSTELUTIETOA SUOMESTA JA SAI PATEEN SALAKULJETTAJAN KIINNI RAJALLA. SE VENÄLÄINEN OSTI SEN PATEEN MEIDÄN S-MARKETISTA JA KAMUTTAJA OLI SILLON SIELLÄ ASIAKKAANA. SOITTI HETI VENÄÄN MAALLE
- hihna luistaa
Nuo mitkä luulee kamuttajaa agentiksi on varmaan tilanne sellainen että he kuulevat päänsäsisältä ääniä jotka kertoo asian niin olevan!
Hei vaara nro 1.
Miksi sinä paljastit, että olen agentti.
Tunnustan, että olen Ruotsin agentti, ja lähetetty Suomen miehitystä valmistelemaan.
Ruotsalaiset joukot ovat koko länsirajan leveydeltä odottamassa hyökkäyskäskyä Suomeen.
Nyt heillä on kuitenkin istumalakko menossa.
Syynä on se kun miehiltä loppui nuuska eikä heidän hiusverkkonsa ole tulleet perille vaan ovat vielä Kiinassa tehtaalla.
He kieltäytyvät hyökkäämästä ennen kuin nämä asiat on hoidettu.Annan sinulle muutaman vihjeen tuossa rekisteröitymisilmoitus aloituksessani.
Saat faktatietoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .17710224Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523445Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja493203- 642845
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2032199- 1162173
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252003Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671618Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221396Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121366