En viitsi tehd edes profiilia jos tilanne on sama kuin vuosi sitten.
Onko mitään parannusta tapahtunut surkeaan naistilanteeseen vai onko kaikki yhä tuppisuina vastaamatta viesteihinsä?
Onko treffit S24:ssa tapahtunut mitään lähes vuoden jälkeen?
6
235
Vastaukset
- 99% tuppisuita about
mihinkäs se olisi miksikään muuttunut mutta eipä tuo livenäkään naisten saaminen helpompaa ole joten no can do..
- miesvm_1967x
Mitä? Itse olen menossa parin viikon päästä naimisiin naisen (avopuoliso nyt) kanssa joka löytyi S24 treffeistä. Maailman suloisin olento
Vastaamattomuus johtuu luultavasti viestistä, minkä naiselle lähetätte. Olisi mielenkiintoista nähdä minkälaisia viestejä laitatte? Omien kokemuksieni perusteella netistä löytyy enemmän seuraa kun naisia ehtii tapaamaan.
Alla vinkkejäni viestin lähettämiseen.
http://nettideittailuvinkit.blogspot.fi/2014/08/4-viestin-lahettaminen.html- pöh
..johtunee kanssa siitä, että voi viestitellä rajallisen määrän ihmisiä kanssa ilmaiseksi. :/
- tämä selvä
Ei ole. Samat nirsot naiset siellä on vuodesta toisen.
- 12+2
Naisia on suomi24:ssa yllättävän vähän kun alkaa asiaan perehtymään, rajaat esim 18-30 pk seudulta, kuvalliset ja viimeisten 2 viikkojen aikana sisäänkirjautuneet niin sulla on vaan joku 400 naista joista ehkä pari on kiinnostavaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941763
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581189Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181178- 961048
- 63838
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam36821Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6764- 46706
Lapuan liike nyt! rähinöimässä Tampereella
Avoimen rasistisen ja fasistisen sinimustan liikkeen poprukat riehuvat Tampereella parasta aikaa.132698En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42690