Nyt tarvin kannustusta koska minulla ei ole oikein tukiryhmää/ystäviä kenen kans tämä jakaa.
Aloitin salillakäynnin/ryhmäliikunnat juuri. Olen joskus kuntoillut kunnolla mutta viime vuosina satunnaisesti ja on ruoka ja juoma maistunut, puntari näytti melkein 88kg!! Olen 35v nainen, 170cm. Kävin viimeksi puntarilla varmaan viis vuotta sitten ja nyt kiloja oli 30!?! lisää;( En edes tajunnu koska en ole ns "läski". Toki on tullu keskivartaloon ennenkaikkea mutta esim jalat on suhkot hoikat ..
Alko oikeesti masentaan ihan hitosti!;( Ajattelin et teettäisin ohjelman jolla saisin habaa käsiin ja sporttisen vartalon, niinkö joskus vuonna paavo on ollu, mutta kai tässä nämä 30kiloo pitää saada ensin pois...
Mitä hittoa teen? Nyt neuvot kullan kalliit! Tiedän kyllä mitä syödä, nyt kai pakko alkaa noudattaan niitä mutta tarvin kannustusta mitä ja millä kuntoilulla saan itteni normaaliksi
Ei hitto:(
Puntari järkytti
Liikalihava:(
0
73
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2663338Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.801448- 661213
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991049Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:48943- 63941
- 51932
- 42787
- 47772
- 113716