Nyt tarvin kannustusta koska minulla ei ole oikein tukiryhmää/ystäviä kenen kans tämä jakaa.
Aloitin salillakäynnin/ryhmäliikunnat juuri. Olen joskus kuntoillut kunnolla mutta viime vuosina satunnaisesti ja on ruoka ja juoma maistunut, puntari näytti melkein 88kg!! Olen 35v nainen, 170cm. Kävin viimeksi puntarilla varmaan viis vuotta sitten ja nyt kiloja oli 30!?! lisää;( En edes tajunnu koska en ole ns "läski". Toki on tullu keskivartaloon ennenkaikkea mutta esim jalat on suhkot hoikat ..
Alko oikeesti masentaan ihan hitosti!;( Ajattelin et teettäisin ohjelman jolla saisin habaa käsiin ja sporttisen vartalon, niinkö joskus vuonna paavo on ollu, mutta kai tässä nämä 30kiloo pitää saada ensin pois...
Mitä hittoa teen? Nyt neuvot kullan kalliit! Tiedän kyllä mitä syödä, nyt kai pakko alkaa noudattaan niitä mutta tarvin kannustusta mitä ja millä kuntoilulla saan itteni normaaliksi
Ei hitto:(
Puntari järkytti
Liikalihava:(
0
60
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733484Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91931Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241289- 1341146
- 1001053
- 102972
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil68971- 60964
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6935- 34840