Nyt rekisteröevyn

Nyt ei kuka hyvään piäse esiintymmään minuna, ja se alako vähitellen kyllästyttee.
Tästä lähttiin minä kirjottelen vaen rekistrröetynä.
Tämä oli vaen tiejonanto..

24

207

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin unneutin sanoo jotta minä oun se entinen Kamuttaja-Setä.
      Tuota nimmee ei voenu rekisteröejä kun ei sua olla Ä-kirjaenta nimessä, jotta nyt oun vaen pelekkä kamuttaja..

      • Huom!

        Joku ois voinu kuitenki viisastella jos ä-kirjaimen ois korvannu a-kirjaimella.
        Sen jäläkee Kamuttaja-Setä oiski ollu Kamuttaja-Seta!

        Niille jotka ei noi suuria asioita selittämättä ymmärrä laitetaa asiaa valaseva linkki:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Seta


      • mutta ulostulo
        Huom! kirjoitti:

        Joku ois voinu kuitenki viisastella jos ä-kirjaimen ois korvannu a-kirjaimella.
        Sen jäläkee Kamuttaja-Setä oiski ollu Kamuttaja-Seta!

        Niille jotka ei noi suuria asioita selittämättä ymmärrä laitetaa asiaa valaseva linkki:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Seta

        on ihmispololle tärkeä
        ( lieksalainen sutkautus )


      • Kamuttaja-Setä

        Et ole Kamuttaja-Setä vaan olet kamuttaja!!


    • täti tomuttaja

      Kiitos tuosta. Nyt tietää kuka on kirjoittaja kun se luikki alkoi sekoitella jokaista juttuasi.

    • gvdhoeOP

      Niin mutta kuka sinä todellisessa elämässä olet ja mitä teet

      • Niin siinäpä kysymys.


    • Nyt avitan niitä jotka halluu selevitellä kuka minä oekkeen oun.
      Nämä on sitten kaikki vaktatietoo.

      Minusta löyttyy paljon internetissä monelta suunnalta.
      Olin aekonnaan kova urheilija kahessakin lajissa meleko huipulla niin Suomessa kun koko Pohjos-Eorroopassa.
      En ollu hirvveen kaakana kärestä koko Eorroopassakkaa.

      Perustanu joku kymmen vuosi sitten urheiluseoran ja oon nyt sen kunniapuhheenjohtaja.

      Tässä on alakkuun tietto jotta tuon joka näkköö minut pahimpana paenajaesennaan voes helpommin suaha seleville kuka minä oun.

      Eikköön riitä tälle illalle, eti nuilla tietoloella.

      • Yksi kolmesta

        Terve Kamuttaja pitkästä aikaa,minäkin seurasin kesällä tätä palstaa,että sinut on nähty milloin missäkin salkku kädessä ostamassa Aholantie 10 kiinteistön liiketiloja,laitoin piruuttani viestin ,että tule Lieksan leipomon kahvioon tavataan siellä lietkö huomannut viestini .Miten olet muuten jaksellut.Minä aloitin työt loma on pidetty.Kohta olen oloneuvos tunnit ovat täynnä.Aloitetaan sitten taas kunnon juttu Lieksasta kun on tainnut hieman rauhoittua tämä palsta?Hyvää kesän jatkoa sulle viestitellään.


      • Yksi kolmesta kirjoitti:

        Terve Kamuttaja pitkästä aikaa,minäkin seurasin kesällä tätä palstaa,että sinut on nähty milloin missäkin salkku kädessä ostamassa Aholantie 10 kiinteistön liiketiloja,laitoin piruuttani viestin ,että tule Lieksan leipomon kahvioon tavataan siellä lietkö huomannut viestini .Miten olet muuten jaksellut.Minä aloitin työt loma on pidetty.Kohta olen oloneuvos tunnit ovat täynnä.Aloitetaan sitten taas kunnon juttu Lieksasta kun on tainnut hieman rauhoittua tämä palsta?Hyvää kesän jatkoa sulle viestitellään.

        No hei Yksi kolmesta!
        Vai näki ihmiset minut Lieksassa.
        Siellä taitaa olla pula optikoista.
        En ole ollut Lieksassa moneen kesään, enkä salkku kainalossa viime talven jälkeen.
        Ensi talvena taas olen.

        Taisin huomata viestisi.
        Olen jaksellut kohtalaisen hyvin, ja töitä painanut lähes ilman lomia.
        Hyvää kesän jatkoa sinulle myös.
        Tekisi mieli kysyä miten kaksi muuta jaksaa, mutta se voisi paljastaa joillekin liikaa.


      • Yksi kolmesta
        kamuttaja kirjoitti:

        No hei Yksi kolmesta!
        Vai näki ihmiset minut Lieksassa.
        Siellä taitaa olla pula optikoista.
        En ole ollut Lieksassa moneen kesään, enkä salkku kainalossa viime talven jälkeen.
        Ensi talvena taas olen.

        Taisin huomata viestisi.
        Olen jaksellut kohtalaisen hyvin, ja töitä painanut lähes ilman lomia.
        Hyvää kesän jatkoa sinulle myös.
        Tekisi mieli kysyä miten kaksi muuta jaksaa, mutta se voisi paljastaa joillekin liikaa.

        Terve.Tulin töistä ja kylvin oikein kunnolla vastalla,toiset elävät tällä hetkellä varmaan elämänsä parhainta aikaa jo yli kolme vuotta ilman virvokkeita ja toisella jopa ilman mallua järki tuli ja voitti, suhteet taas kuin lapsena ennen myönsi jo papukaija merkin heh,heh.Kai se ikä tuo viisautta kun on paljon nuorena kokenut niinkuin meille kaikille kirjoitellaan.


      • Yksi kolmesta kirjoitti:

        Terve.Tulin töistä ja kylvin oikein kunnolla vastalla,toiset elävät tällä hetkellä varmaan elämänsä parhainta aikaa jo yli kolme vuotta ilman virvokkeita ja toisella jopa ilman mallua järki tuli ja voitti, suhteet taas kuin lapsena ennen myönsi jo papukaija merkin heh,heh.Kai se ikä tuo viisautta kun on paljon nuorena kokenut niinkuin meille kaikille kirjoitellaan.

        Kerroit hyviä uutisia.
        Minäkin tulin juuri saunasta, kävin siellä töistä tultuani.


    • Bardalanmägi

      Nyt selvisi, kiitos Kamuttaja. En paljasta.

      • Niin että

      • Eipä kestä Bardalanmägi.


    • työntekijä

      AA:laisia ?

    • hihnat luistaa

      Power Gripillä on hihnat ja remmit tarjouksessa. Myös ajoituksen tarkastukset ohjeineen. Korjaantuu nuo persoonallisuushäiriöt. joita näkyy olevan.

    • aj<jjjjjjjjjycvxzxzz

      hyvä kun kerroit alko hieman ihmetyttää mitä on menossa

    • Vois ajatella

      Onko kamuttaja1 vielä vapaa rekistöröitäväksi?

      • kamuttaja11

        oli varattu kun kokeilin


    • Voe tokkiisa
      • Voe tokkiisa nyt se paljastu. Ite Petri Shemeikkahan mie oun


      • .......
        kamuttaja kirjoitti:

        Voe tokkiisa nyt se paljastu. Ite Petri Shemeikkahan mie oun

        Siis tarkoitat kai shemale?


      • Raakka vuan
        ....... kirjoitti:

        Siis tarkoitat kai shemale?

        Voi tuota sinun valtavaa sivistyksesi määrä, ihan on otettava huivi päästä. Kokeile vaikka kuukkelilla niin tiedät kuka on Petri Shemeikka. Voisit varmaan opettaa jossain kuun takapuolella korkeampaa sivistystä nykytiedoillasi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe