Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Tassunjälki tatuointi?

kisuli21

Haluaisin kissani tassunjäljen tatuoituna jonnekin, mutta en tiedä minne.
Ensin ajattelin jalkapöytää, mutta nytten olen alkanut miettimään vasenta kylkeä, tuota kohtaa mistä menee rintsikka ja uikkari päältä. Se olisi melkein aina piilossa enkä ole ottamassa tatuointia muiden kuin itseni takia.
Monet on sanonut että älä ota tassunjälkeä se on niin teiniä mutta itselleni sillä on merkitystä. Kissa kuoli viime syksynä syöpään ja oli niiin rakas.
Ja tämä tassunjälki on otettu kissan tassusta eli on vähän sormenjäljen näköinen rösöisine reunoineen.
Ehdotuksia paikalle? En halua kuvaa ainakaan rintakehästä ylöspäin, enkä kyynärpää-sormenpää alueelle. Olisi myös kiva itse voida katsella kuvaa muutakin kuin peilin kautta :)
Ja jos sillä on merkitystä niin en ole ottanut vielä yhtäkään tatuointia

3

1206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tatuoitu nainen

      Kaverillani on sääressä koiran tassun jälkiä. Ihan aikuisena tatuoitu. Kylki on varmasti aika kipeä paikka. Sitäkin kannattaa miettiä, että näyttääkö tai vaikuttaako tassun jälki jossakin kohtaa hassulta. Siis voisiko kuvitella, että kissa on tassuttelemassa juuri siinä kohtaa? Sitäkin kannattaa miettiä, että tumma yksivärinen tatsa voi näyttää kauemmaksi luomelta tai mustelmalta.

      Miten olisi lapaluu? Tosin se taitaa olla sen alueen yläpuolella, mihin olet valmis ottamaan.

      • mirmiss

        Moi!minulla on molemmissa käsissä kyynärpään alapuolella kahdet tassun jäljet ja olen tosi tyytyväinen niihin:)


    • truman

      Meiän karvakorva kun halus leikkiä (aikuisena), tuli takaapäin ja löi tassut molemmin puolin säärtä ilman kynsiä ja sitten kiireesti karkuun.
      Siis tavallaan tassut yhteen.
      Oisko hölmön näköistä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2267
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1698
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1516
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1407
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1374
    8. 52
      1268
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe