Mustat afrikkalaistaustaiset juoksijat voittaa juoksu- ja hyppylajeja euroopanmestaruuskisoissa.
??
Mustat vie kaikki juoksut
6
170
Vastaukset
- jotain rotia
Sietääkin ihmetellä. Onneksi kisojen tuomarineuvosto oli tänään hereillä ja diskasi "ranskalaisen" ählämsähläm- juoksijan. Mies käyttäytyi todella törkeästi kanssakilpailijoita kohtaan riisumalla paitansa ja näyttämällä pitkää nenää.
- kukkahatut asialla
Kaikki voittavat käyttää dopingia mutta ei se haittaa kunhan pysyy paita päällä ja numero näkyy.
- Arska H
Mitä väliä sillä on, onko paita päällä vai ei - ylivoimainen juoksija joka tapauksessa!
- Se Avarakatseien
Arska H kirjoitti:
Mitä väliä sillä on, onko paita päällä vai ei - ylivoimainen juoksija joka tapauksessa!
Juoskoon noissa Afrikan mantereen nee-ke-reiden sirkuskisoissa. Ts, menköön sinne, mistä itse ja kulttuurinsa on kotoisin.
Mitenkähän pärjaää?
P.S. Avaajan teksti pistää miettimää koko EM-kisojen mielekkyyttä.
Se sama PM- kisoissa, Rikas öljyvalto (NORJA) voi ostaa parhaat nee-ke-rit maailmalta. Sittenhän norskit voittavat kaikki KESÄ- ja talvikisat. - Arska H
Se Avarakatseien kirjoitti:
Juoskoon noissa Afrikan mantereen nee-ke-reiden sirkuskisoissa. Ts, menköön sinne, mistä itse ja kulttuurinsa on kotoisin.
Mitenkähän pärjaää?
P.S. Avaajan teksti pistää miettimää koko EM-kisojen mielekkyyttä.
Se sama PM- kisoissa, Rikas öljyvalto (NORJA) voi ostaa parhaat nee-ke-rit maailmalta. Sittenhän norskit voittavat kaikki KESÄ- ja talvikisat.Ranskan poika näytti taas muille närhen munat maililla....
On se vaan juoksija!!
- EPOLLAKO !?
KOVAA MENI ! ei siitä nyt mitskuu olis tarvinnu vierä .. pieni korva puusti tai pikkusen tukka pöllyy... kait ne EPOO vetää ... mut kovaa menee siistii katella ! myös naisten juoksuja !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.1036382Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa
Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d25244476Kuka on menehtynyt?
https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras242993Nainen, ota nyt rauhallisesti
Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä1311214- 431141
Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.103856Ajattelen sinua kiitollisuudella
Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi49852Mitä olisitte sanonut hänelle?
Onko teille jäänyt mieleen joku tietty ihminen ja tilanne, joka polttelee yhä – se asia, jota ette uskaltaneet sanoa ään50824Sinulle tiedoksi
Olen paljon miettinyt sitä hetkeä, kun uskalsin näyttää pienin elein ja kertoa pienesti, eli hyvin hillitysti sinulle si26771- 43758