Elikkä vahaan itse alapäätäni mutta ongelma on että karvatupet alkavat vuotamaan verta, (:DD onko tämä normaalia?), ja niistä tulee sellaisia rumia punaisia näppylöitä. Voiko tälle tehdä mitään? Onko minulla muka väärä tekniikka vai olisiko sama lopputulos ammattilaisellakin? Sheivaamisessa myös punaiset karvatupet...
punaiset karvatupet
2
237
Vastaukset
- sheivaaja
Mulla sama ongelma ku sheivaan. Mutta veetin vahaliuskat ei oo mulla toiminu eikä oo rahaa ammattilaisellakaan käydä. Eli pakko kai sheivata ja kärsiä punasista pilkuista :/
- rehotusta
Hommatkaa miehien parranajon jälkeiseen voiteluun tarkoitettua geeliä/voidetta. Ei siis partavettä, vaan after shave-geeliä. Pitäs löytyä lähes hajuttomiakin vaihtoehtoja, ettei tarvi haista miehelle. En tiedä onko naisille tehtyjä olemassa. Itse en enää viitsi ajaa kun kainaloita ja sääret hoidan liuskilla. Alapää saa rehottaa, onneks on monenmoisia uimahousuja olemassa. Loreal tai nivea tms. ei paljon maksa ja riittää moneen ajoon. Tohon veren vuotamiseen voisi kokeilla ihan puhdistusainetta ja sit se geeli, suosittelen varovaista levitystä ainakin alkuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273493- 412339
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352168Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71937Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431532- 381369
- 1271252
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591210Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451155- 131139