Toivottavasti naisten superpesiksen kaikkien aikojen huonoin joukkue helsinkiläinen roihu tipahtaa ykköspesikseen ja sieltä oikealle sarjatasolleen suomen sarjaan.
roihu sammuu
8
190
Vastaukset
- Kama superiin
Kabinettipäätöksillä ei pitkälle pötkitä!
- 7+6
Onko se peräti 7 pistettä jonka kyseinen joukkue on kahden kauden aikana raapinut kasaan. Toivottavasti joukkue tipahtaa tasoaan vastaavalle sarja tasolle.
- aiworiihi hoi
No--samalla listitte pesiksen pääkaupunkiseudulta totaalisesti ja sen jälkeen on turha kitistä ettei siellä ole pesiksessä Superin joukkuetta--edes naisissa-- jolla voisi saada suurkaupunkikeskuksiin pesistoimintaa.
Melko lyhytnäköistä shittiä heität.
Yritys on ainakin ollut hyvä--eikö?- kyteminenkin nloppuu
No ei. Yritystä ei voi kutsua hyväksi edes roihun fanikatsomon märissä unissa.
- hahhahhaaaaaaaaaaaaa
Tuon tason joukkue? Parempi kun ei joukkuetta ollenkaan.
- roihusammuu
Ensin olisi pitänyt muuttaa joukkueen kotikenttä huumehörhöjen lähiöstä muualle. Ja sen jälkeen joukkueen kehittäminen ja sponsoreiden saaminen olisi ollut helpompaa.
- myötähäpeää.
Tyypillistä kommenttia kehä3:n sisältä jossa ei ymmärretä muistakuin nörteistä ja niistäkin huonosti.
Pakotelistalle! - hte th
Surkeeta surkeeta. Seinäjokikin näyttää vievän roihua kun litranmittaa. Kabinettipäätöksellä superiin eikä taidot riitä. Suomen sarja tasoinen joukkue. Hyvä että tippuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161