janon loppu

utelias ulli

tarinoita siitä miten vanha suola lakkasi janottamasta,ja miksi lakkasi vaim kuin salamaniskusta,tapasit paremman vai kyllästyit?

3

226

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miesjokaties

Aika ajoin janon tunne oli suuri, sitten se vaan unohtui kun asiaan ei tullut mitään käännettä. Nyt suola ei janota juurikaan, syynä on toisen osapuolen välinpitämättömyys tai tietämättömyys. On lisäksi tullut kymmeniä vuosia aikaa harkita realistisesti asiaa ja olen tullut siihen tulokseen että tämä ihminne oli aivan läpimätä eikä hänen sanoihinsa etenkään loppuvaiheessa voinut luottaa lainkaan. lisäksi hän ei ainakaan kuvista päätellen ole enää seksuaalisesti puoleensa vetävä joten miksi haaveilisia paskaa paketissa olevasta kantturasta joka haarojen välissä on vieraillut kymmeniä jollei satoja nahkatappeja.
      Raadollista ja halveksuttavalta kuullostavaa tekstiä, mutta täyttä totta , siksi ei vanhasuola enää kiinnosta . Silti en tyrmäisi ajatusta kaverisuhteesta ihan vanhojen aikojen vuoksi.

• exän surkea valinta

Jano loppui kuin seinään kun exä koski r.ssään. R.ssän jälkeen muhun ei kosketa!!!!Onneksi löysin uuden miehen.

• kohtalo2

Eksän jano loppui siihen pisteeseen, kun alkoi saamaan ihan oikeasti etäisyyttä siihen ihmiseen, ja kaikki ihastus-ja seksihormonit sun muut koukuttavat draamat ei enää vaikuttanut asiaan. Eli "kiintymys" ja tottumus lakkasi.

Alkoi tajuamaan miten hirveä ja huono tyyppi ja huono suhde se sitten ihan oikeasti ja realistisesti olikin. Aloin jopa olemaan kiitollinen siitä, että hän sitten lopulta jätti minut, hän vapautti minut elämään parempaa elämää, ja olemaan ihmisten kanssa jotka arvostavat ja rakastavat minua, ja ovat hyviä minulle :)

Ja sitten jos jossain törmäsikin, ei enää nähnyt sitä ennen muka niin komeaa miestä yhtään viehättävänä tai komeana edes, sitä vaan miettii että oli aika tyhmä kun moiseen edes kiintyi.

Etäisyys siis toi realismin kaikkeen, ja aiempi kupla puhkesi, ja hyvällä mielellä voi tietää ettei enää edes ihastuisi vastaavaan tyyppiin, ei mitään efektiä enää. On kasvanut ja kehittynyt itse.

Eli ei minkäänlaista janoa enää olemassa, päinvastoin :) Ainoat tunteet jotka ovat jäljellä, ovat puhtaasti negatiivisia. Ja sen jälkeen mitä hän minulle teki, ei asia muutoin voisi ollakaan. Onneksi jäi taakseni ja jätti minut rauhaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6070
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4167
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3372
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      3006
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      258
      2100
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1866
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1805
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1706
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1579
    Aihe