janon loppu

utelias ulli

tarinoita siitä miten vanha suola lakkasi janottamasta,ja miksi lakkasi vaim kuin salamaniskusta,tapasit paremman vai kyllästyit?

3

254

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miesjokaties

Aika ajoin janon tunne oli suuri, sitten se vaan unohtui kun asiaan ei tullut mitään käännettä. Nyt suola ei janota juurikaan, syynä on toisen osapuolen välinpitämättömyys tai tietämättömyys. On lisäksi tullut kymmeniä vuosia aikaa harkita realistisesti asiaa ja olen tullut siihen tulokseen että tämä ihminne oli aivan läpimätä eikä hänen sanoihinsa etenkään loppuvaiheessa voinut luottaa lainkaan. lisäksi hän ei ainakaan kuvista päätellen ole enää seksuaalisesti puoleensa vetävä joten miksi haaveilisia paskaa paketissa olevasta kantturasta joka haarojen välissä on vieraillut kymmeniä jollei satoja nahkatappeja.
      Raadollista ja halveksuttavalta kuullostavaa tekstiä, mutta täyttä totta , siksi ei vanhasuola enää kiinnosta . Silti en tyrmäisi ajatusta kaverisuhteesta ihan vanhojen aikojen vuoksi.

• exän surkea valinta

Jano loppui kuin seinään kun exä koski r.ssään. R.ssän jälkeen muhun ei kosketa!!!!Onneksi löysin uuden miehen.

• kohtalo2

Eksän jano loppui siihen pisteeseen, kun alkoi saamaan ihan oikeasti etäisyyttä siihen ihmiseen, ja kaikki ihastus-ja seksihormonit sun muut koukuttavat draamat ei enää vaikuttanut asiaan. Eli "kiintymys" ja tottumus lakkasi.

Alkoi tajuamaan miten hirveä ja huono tyyppi ja huono suhde se sitten ihan oikeasti ja realistisesti olikin. Aloin jopa olemaan kiitollinen siitä, että hän sitten lopulta jätti minut, hän vapautti minut elämään parempaa elämää, ja olemaan ihmisten kanssa jotka arvostavat ja rakastavat minua, ja ovat hyviä minulle :)

Ja sitten jos jossain törmäsikin, ei enää nähnyt sitä ennen muka niin komeaa miestä yhtään viehättävänä tai komeana edes, sitä vaan miettii että oli aika tyhmä kun moiseen edes kiintyi.

Etäisyys siis toi realismin kaikkeen, ja aiempi kupla puhkesi, ja hyvällä mielellä voi tietää ettei enää edes ihastuisi vastaavaan tyyppiin, ei mitään efektiä enää. On kasvanut ja kehittynyt itse.

Eli ei minkäänlaista janoa enää olemassa, päinvastoin :) Ainoat tunteet jotka ovat jäljellä, ovat puhtaasti negatiivisia. Ja sen jälkeen mitä hän minulle teki, ei asia muutoin voisi ollakaan. Onneksi jäi taakseni ja jätti minut rauhaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      51
      2264
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      25
      1058
    3. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      82
      972
    4. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      11
      914
    5. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      54
      883
    6. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      873
    7. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      126
      853
    8. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      10
      773
    9. Täällä istun ja mietin

Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu
      Ikävä
      49
      759
    10. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      753
    Aihe