Kickbike-lenkin jälkeen, noin 23 km, reilu 2 t, kaloreita mittarin mukaan n.1000 kcal kulutettu, ensin mahtava olo, sitten syömisen jälkeen 1-1,5 tuntia lenkin jälkeen iski totaalinen kehon väsymys, tuntui, ettei jaksa edes sohvalta nousta.
Olisiko lenkin aikana pitänyt nauttia muutakin kuin vettä, kun kaloreita kului noin paljon? En varmaankaan osaa syödä oikein suhteessa liikuntasuorituksiini.
Mikä avuksi?
Totaalinen väsymys pitkän urheilusuorituksen jälkeen
Kickbike-lenkkeilijä
2
173
Vastaukset
- Tsemppiä
Yli 1,5 lenkeillä kannattaa ottaa energiaa mukaan.
Mikäli lenkkeily Kickbikella kiinnostaa niin kannattaa panostaa potkutekniikan opetteluun esim. tuolta teoriassa
http://www.kainpo.com/potkuvalmennus/potkutekniikat - kickbike-lenkkeilijä
Kiitos tuosta potkutekniikkavinkistä. Olen kickbikeillyt jo vuodesta 2006, mutta enpä ole jalanvaihdon lisäksi paljon potkuja kehittänyt. Tänään 23 km taittui jo nopeammin ja myslipatuka oli mukana reissussa. Toki kehossa nytkin tuntuu hieman, mutta vielä illalla jaksaa jumpatakin:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1201038
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36792
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713