Miehellä ulkonäkö tärkeintä

alphamale1

Miehen tärkein ominaisuus on ulkonäkö. Mies joka omaa laadukkaat geneettiset ominaisuudet on kaikkein viehättävin mies naisten silmissä. Mies joka on pitkä, seksikäsääninen, komeanaamainen saa takuuvarmasti naista, vaikkei olisi kovin varakaskaan. Tälläisen miehen ei tarvitse kuin ilmestyä huoneeseen, niin ympärillä olevat naiset huomaavat miehen ja naisten alkukantaiset seksuaaliset vaistot kiinnostuvat tuosta komeasta, pitkästä ja seksikäsäänisestä miehestä.

Suomessa miehen kannattaakin omata seuraavanlainen ulkonäkö: Ole pitkä! 190cm ( -3) asteikolla. Omaa seksikäs, klassisen miehekäs, isäntämäinen miesääni. (esim. George Cooney, Frank Sinatra) Sinulla tulee olla myös komeat kasvot! Silmiesi pitäisi olla mieluiten ruskeat ja symmetriset. Nenä on pitkä ja suora. Leuka vahvarakenteinen ja poskipäät sileät. Hiukset tuuheat mustat tai tummanruskeat. Vaaleat miehet eivät tutkitusti sytytä naisia, koska naiset alkukantaisesti viehättyvät tummanpiirteisistä miehistä.

Kun omaat tälläisen ulkonäön sinun ei tarvitse muuta kuin ilmestyä mihin tahansa ja mennä juttelemaan naiselle. Tai joskus pelkkä läsnäolokin riittää, koska naiset tulevat juttelemaan tälläiselle miehelle. Kun tälläinen mies lähestyy naista ja avaa suunsa, naisen alkukantaiset vaistot automaattisesti viehättyvät tästä miehestä. Kun nainen kuulee tämän miehen seksikkään puheäänen ja katsoo miehen komeita kasvoja, sekä havaitsee miehen pitkän ruumiinpituuden on naisen vaikea vastustaa kyseisenlaista miestä. Miehellä on tästä helppo työ jatkaa juttua ilman pakkien pelkoja, koska aniharva antaa tälläiselle miehelle pakit ainoastaa 2/100 sanoisi ei.

32

277

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oikaisu tähän

No ei todellakaan pidä paikkaansa. Miehelle tärkeintä on vakavaraisuus eli suomeksi sanottuna raha. Ulkonäöllä voi korvata rahan lyhyeksi aikaa mutta silloinkin on oltava todellinen Brad Pitt. Naiselle sen sijaan ulkonäkö on todella tärkeää. Rumaa naista ei huoli kukaan vaikka olisi miten ison talon tytär.

• Toinen oikaisu

Olette molemmat väärässä! Miehelle tärkeintä on status ja itsevarmuus. Rahalla voi saada kullankaivajia ja ulkonäöllä tehdä hyvän ensivaikutelman, mutta jos komea mies paljastuu epävarmaksi matalan statuksen mieheksi, niin naisen kiinnostus lopahtaa.

• pus <3

Haluaisin mieluummin komean ja köyhän, kuin ruman ja rikkaan miehen

• Status-Tatu

Ihan normaalia haluta mies omasta viiteryhmästään. Harva nuori nainen haaveilee esim. Martti Ahtisaaresta, vaikka tällä on kieltämättä statusta. Komea mies omasta viiteryhmästä on käytännössä statusmies omasta viiteryhmästä.

• 5+8

Mitä väliä ei jaksa edes lukea vammaisten ätmien totuuksia.

• Downin syndrooma

Käytät vammaisuutta pilkkanimenä ja paljastat näin moukkamaisuutesi.

• 5+8
        Downin syndrooma kirjoitti:

Käytät vammaisuutta pilkkanimenä ja paljastat näin moukkamaisuutesi.

Se ei oo pilkka vaan diagnoosi.

• ätmi
        5+8 kirjoitti:

Se ei oo pilkka vaan diagnoosi.

Mutsis oli diagnoosi kun sinua nussi.

• 5+8
        ätmi kirjoitti:

Mutsis oli diagnoosi kun sinua nussi.

Ätmi on silti kehitysvammainen. Asia ei siitä muutu vaik kuka olisi mun mutsi.

• Black Lace

Oli kuinka vahvarakenteinen se leuka kuinka vaan.
      Olkoon kuinka paljon painoo siinä rahapussissa.
      Olkoon kuinka liukaskieleinen kuinka hyvänsä.

Lähestymistapa se ratkaisee.

Mies heitti pervon vitsin tiskillä; Lähdin heti pois.
      Mies tuli nojailemaan maailman omistajan elkein lähelle; Siirryin kauemmaksi.
      Mies tarrasi kädestä kiinni kävellessäni ohi: Riuhtaisin käteni irti.
      Mies tarrasi perseeseen: Iskin turpaan.

Mies hymyili tiskillä minulle; Hymyilin takaisin.
      Mies avasi oven ja antoi minun mennä ensin; Kiitin hymyillen.
      Mies tuli viereeni juttelemaan; Juttelin takaisin.
      Mies pyysi kättään ojentaen tulisinko tanssimaan; Tottakai menin.

Kaikki nämä ovat tapahtuneet baarissa.
      Muitakin tilanteita riittäisi, mutta lista menisi liian pitkäksi.
      Ja nämä miehet ovat olleet eri näköisiä, pituisia, painoisia jne...

• Selitys

Onks sulla laajemmaltikin vaikeuksia erottaa oikeita tapahtumia ja kuvitelmia toisistaan? Nimittäin toi lista on niin selvästi sellainen. Annas kun mä tulkitsen:

Miten muistat asian Mitä oikeasti tapahtui
        Mies heitti pervon vitsin := Tavallisen näköinen mies sanoi Hei
        Mies tuli nojailemaan lähelle := Tavallisen näköinen mies tuli tilaamaan kassakoneen lähelle
        Mies tarrasi kädestä kiinni := Tavallisen näköinen mies hipaisi vahingossa kättä
        Mies tarrasi perseeseen := Tavallisen näköinen mies heilahti täpötäydessä ratikassa kehoon kiinni.

Mies hymyili minulle := Täyskännissä oleva YTM nauroi kaverinsa vitsille.
        Mies avasi oven := YTM oli menossa ovesta kun lauma fasistifeministejä, sinä mukana, ryntäsivät ovesta ensin.
        Mies tuli viereeni juttelemaan := YTM puhui vieressä puhelimeen.
        Mies pyysi tulisinko tanssimaan := YTM yritti oikeasti karistaa häntä vainoavan alemman tason lehmän kannoiltaan lähtemällä tanssimaan jonkun kanssa.

• :DDDDD
        Selitys kirjoitti:

Onks sulla laajemmaltikin vaikeuksia erottaa oikeita tapahtumia ja kuvitelmia toisistaan? Nimittäin toi lista on niin selvästi sellainen. Annas kun mä tulkitsen:

Miten muistat asian Mitä oikeasti tapahtui
        Mies heitti pervon vitsin := Tavallisen näköinen mies sanoi Hei
        Mies tuli nojailemaan lähelle := Tavallisen näköinen mies tuli tilaamaan kassakoneen lähelle
        Mies tarrasi kädestä kiinni := Tavallisen näköinen mies hipaisi vahingossa kättä
        Mies tarrasi perseeseen := Tavallisen näköinen mies heilahti täpötäydessä ratikassa kehoon kiinni.

Mies hymyili minulle := Täyskännissä oleva YTM nauroi kaverinsa vitsille.
        Mies avasi oven := YTM oli menossa ovesta kun lauma fasistifeministejä, sinä mukana, ryntäsivät ovesta ensin.
        Mies tuli viereeni juttelemaan := YTM puhui vieressä puhelimeen.
        Mies pyysi tulisinko tanssimaan := YTM yritti oikeasti karistaa häntä vainoavan alemman tason lehmän kannoiltaan lähtemällä tanssimaan jonkun kanssa.

Viel yks mielivikainen skitso tuputtamassa ätmien vammaisia ajatuksia.

• Super ATM
        :DDDDD kirjoitti:

Viel yks mielivikainen skitso tuputtamassa ätmien vammaisia ajatuksia.

Vanhan säännön mukaan:

"rakastuin mieheen koska hän oli mukava"
        =
        rakastuin koska alfamies oli statuksensa lisäksi mukava"

"rakastuin siihen kun mies puhui älykkäästi"
        =
        rakastuin siihen kun pitkä, komea statusmies puhui matalalla äänellä älykkäästi

• 4+32
        Super ATM kirjoitti:

Vanhan säännön mukaan:

=

=

Kaikki väärin. Pysyt super ätminä juuri tuon kieron ajattelun takia.

• 3+2-4/4
        Super ATM kirjoitti:

Vanhan säännön mukaan:

=

=

Näinhän se menee. Kimi Räikkösen muija sanoi, että ihastui Kimissä tämän tavallisuuteen.

Käännös: "ihastuin rikkaaseen julkkikseen, joka on lisäksi tavallinen".

• ujo atm40

Kerro vaan nuo antamasi pakit.

• -M-

Veikkaisin että miesten vaaleat tai vaaleahkot hiukset on melkoinen "ongelma" Suomessa. Jonkin kyselyn mukaan yli 70 prosenttia suomalaisnaisista piti tummahiuksisista miehistä ja olisiko sekin vielä vähän kaunisteltu lukema? Kun kiinnostuneen naisen kohtaaminen on muutenkin vaikeaa ja epätodennäköistä, niin kuinka vaikeaa se onkaan tuollaisilla prosenttilukemilla.

• Naisasialooseri.

Tummat miehe eivät saa naista yhtään sen helpommin kuin vaaleatkaan. Minä olen tumma, enkä saa naista. Minua luultiin uimarannalla ulkomaalaiseksi ja minulle puhuttiin englanita koska suomalainen mies harvemmin on tumma, komea ja lihaksikas

• Huulimuuli
        Naisasialooseri. kirjoitti:

Tummat miehe eivät saa naista yhtään sen helpommin kuin vaaleatkaan. Minä olen tumma, enkä saa naista. Minua luultiin uimarannalla ulkomaalaiseksi ja minulle puhuttiin englanita koska suomalainen mies harvemmin on tumma, komea ja lihaksikas

Yksi asia sinussa nal ärsyttää ylitse muiden. Sinä väität joka asiassa vastaan. Helvetin besserwisseri.

Joku sanoo että komea mies saa naista - sinä kitiset että miehen pitää olla rikas
        Joku sanoo että rikas mies saa naista - sinä kitiset että miehellä pitää olla statusta
        Joku sanoo että karismaattinen mies saa naista - sinä kitiset että miehen pitää olla komea.

Tummat miehet saavat YLEENSÄ paremmin naista kuin vaaleat. Tuo ei ole mitään mutua, vaan täyttä totta. Tummahiuksisella miehellä ei tarkoiteta mitään ulkomaalaista miestä.

Se että sinä olet tumma ja et saa mitään, ei todista sen puolesta että tummat eivät saa vaaleita helpommin, vaan se todistaa vain siitä että ne muut ominaisuutesi vetävät sinut alas, niin ettei niillä tummilla kutreilla ole enää mitään merkitystä. Se että sinä et ole saanut keuhkosyöpää tupakasta, ei tarkoita sitä että tupakka olisi vaaraton.

Tasoissa on kyse ominaisuuksien keskiarvosta. Jos et ymmärrä eroa tummahiuksisuuden ja ulkomaalaisuuden välillä, niin ei mikään ihme että tyhmyytesi on paistanut läpi jo kaukaa.

• Eri preferenssit

Itselläni on päinvastoin, pidän vaaleahiuksisista miehistä.

• 3+3

Jos joka päivän näen peilissa vaalean sinisilmän ja ympärillä iso osa samanlaisia niin erilainen olemus vetoa. Onko tuossa jotain ihmeellistä ja epänormaalia?

• -M-

Eihän siinä mitään ihmeellistä tai uutta ole että useimpien naisten mieli toimii tuolla tavalla. Vähän ikävää tietysti jos niin harva vetoaa. Hyvä etteivät miehet ajattele samalla tavalla - silloin vasta hankalaa olisikin.

• niinkös
        -M- kirjoitti:

Eihän siinä mitään ihmeellistä tai uutta ole että useimpien naisten mieli toimii tuolla tavalla. Vähän ikävää tietysti jos niin harva vetoaa. Hyvä etteivät miehet ajattele samalla tavalla - silloin vasta hankalaa olisikin.

Sen naisten huonon mielen takiako monet suomimiehet pitää bruneteista? Naiset kun helposti värjäävät tukkansa, miehet eivät.

Mullla on tummanruskeat piilarit ja voi kun miehet ovat lumoutuneet niihin ihaniin nappisilmiin, testattu moneen kertaan, omat sinisilmät eivät miehiä kiinnosta.

• dfghjkk

Jos ulkonäkö tärkein miks ätmit ei kelpaa ovat omien sanojensa mukaan komeita miehiä. Taasko teoriassa mättää.

• Super ATM

"Ulkonäöllä voi korvata rahan lyhyeksi aikaa mutta silloinkin on oltava todellinen Brad Pitt."

Kummin päin tämä oikeasti menee? Brad Pitt on syntynyt v. 1963 - onko hän oikeasti niin komea että jos Bradin näköinen ja ikäinen autoasentaja tai kirjanpitäjä tulisi iskemään, 22v tytöt olisivat hulluina?

Taitaa kuitenkin status olla se ratkaiseva tekijä?

• 6+4

Hän on komea ilman statusta, kelpais autoasentajanakin.

• Naisasialooseri.
        6+4 kirjoitti:

Hän on komea ilman statusta, kelpais autoasentajanakin.

Niin kelpaisi, mutta vain ikäisilleen muumioille. Nuoret ja kauniit naiset eivät vilkaisisikaan sellaiseen harmaapartaiseen ukkoon jos tällä ei ole korkeaa statusta ja rahaa.

• 6+4

Niin kelpaisi, mutta vain ikäisilleen muumioille. Nuoret ja kauniit naiset eivät vilkaisisikaan sellaiseen harmaapartaiseen ukkoon jos tällä ei ole korkeaa statusta ja rahaa.

Kelpaa kuitenkin, sä et kelpaa edes muumioille. ;)

• Naisasialooseri.
        6+4 kirjoitti:

Kelpaa kuitenkin, sä et kelpaa edes muumioille. ;)

Kyllä kelpaan, mutta he eivät kelpaa minulle.

• hehehehee

Kyllä kelpaan, mutta he eivät kelpaa minulle.

Eivät niin, koska olet homo.

• Ulkonäkö on tärkeintä.
      Eipäs kun status.
      Varakkuus on ainoa, jolla oikeasti on merkitystä.
      Jännämiehet ne ovat, jotka vievät kaikki naiset. Pitää olla adhd-supliikkimies.
      Naiset haluavat vain juoppoja ja väkivaltaisia miehiä.

... koettakaa nyt päästä edes yksimielisyyteen siitä, kuka ja millä ominaisuudella vie teiltä kaikki naiset.

• tumma ja ruma N

Olen brunette ja ruskea silmäinen nainen, mutta eipä se ole koskaan herättänyt mitään kiinnostusta suomalaisissa miehissä koska kasvonpiirteeni ovat epänaiselliset ja rumat. Ongelmana monesti jos eksootttinen ei suomalais taustainen mies tekee lapsen suomalaisen naisen kanssa, että tyttö perii tuon maskuliinisen isänsä ominaisuudet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      130
      2265
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      26
      1978
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      12
      1529
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      12
      1377
    5. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      70
      1231
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      95
      1076
    7. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      997
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      88
      913
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      17
      800
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      116
      759
    Aihe