Minulla on ongelmana sellainen että silmäni alkavat punottamaan ja vuotamaan n. tunti meikkaamisen jälkeen. eli luultavasti silmämeikkini ärsyttää silmiä, käytän lumenen rajauskynää ja ripsaria. olisiko vinkkejä että mihin merkkiin kannattaisi vaihtaa? mitkä olis hyviä aroille silmille?
silmämeikki+vuotavat silmät
itkupilli
3
431
Vastaukset
- nuppu
Kokeile Number sevenin tuotteita. Ne on hajusteettomia ja hyviä allergisille:)
- itkupilli
kiitos vinkistä, pitää kokeilla =)!!
- itkupilli2
itkupilli kirjoitti:
kiitos vinkistä, pitää kokeilla =)!!
minulla on herkät silmät ja käytän anytimen kajalia. ripset värjään kestovärillä, sillä sellaiseen ripsiväriin en ole vielä törmännyt joka ei saisi silmiä vuotamaan, vaikka olen kokeillut niitä, mitä muut "itkupillit":) ovat suositelleet. eihän sillä kestovärillä kyllä yhtä näyttävää lopputulosta saa kun ripsivärillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780