Mahdollisuuksia enää?

DonJuan69

Olen tuntenut yhden itseäni nuoremman tytön jo muutaman vuoden. Tähän asti hän on ollut aina varattu. Meillä on ollut aina nähdessämme hauskaa ja flirttiä riittänyt. Tuntunut myöskin, että kemiaa olisi välillämme. Tähän asti tullut hyvinkin ristiriitaisia signaaleja, liekö halunnut vain pönkittää egoaa tai sitten ei ole tiennyt mitä haluaa.

Nyt kuitenkin viime aikoina ollaan enemmä oltu tekemisissä, koska kumpikin ollaan oltu sinkkuja. Homma meni myös astetta kaksi pidemmälle, mutta tyttö ilmoitti kuitenkin ettei tiedä mitä haluaa muttei mitää vakavaa. Tämän jälkeen tytön käytös jatkui edelleen ristiriitaisena. Toisaalta on pidättyväinen, toisaalta yhteydenpito, eleet ja sanat ovat antaneet täysin päinvastaisen kuvan.

Kerroin tytölle rakastavani häntä, ja tyttö kierrellen sanoi että ei tiedä mitä tuntee, mutta antoi sanoilla ymmärtää että olisi ees ihastunut. Humalapäissään hän kuitenkin sähläsi toisen ukon kanssa hieman ja sen jälkeen ei ole halunnut nähdä ja yhteydenpito kärsinyt. Sen humalapäissään tapaaman ukon kanssa ei ole kuitenkaan mitään. Nyt kun yritin kysyä mitä mahdollisuuksia meillä olisi, niin antoi ymmärtää ettei tunne mua kohtaan mitään. Pitäisikö antaa vain olla vai yrittää vielä?
Ennen tuota yhtä episodia vaikutti kyllä olevansa vähintään ihastunut muhun, siihen kaikki signaalit viittasivat. En tiedä säikäyttikö rakkauden tunnustukseni hänet, mutta vaikea uskoa varauksetta tuota etteikö tuntisi mitään mua kohtaan. Saattaa olla, että ei enää tunne mua kohtaan mitään, mutta histori tuntien hän on ollut hyvin ristiriitainen tyttö. Varsinkin hieman juoneena hän edelleen antoi toisenlaisia signaaleja. Rakastan tyttöä kuitenkin ja haluaisin yrittää vielä.
Pitäisikö yrittää voittaa tyttö vielä, ja jos niin miten? Vai pitäisikö antaa vain olla niin vaikeaa kuin se onkin?

2

117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jshalja

      Silloin kun tyttö vaikuttaa kiinnostuneelta niin silloin pitää yrittää suudella. Nyt voi olla että tyttö on tottunut jo sinuun pelkkänä kaverina ja homma ei onnistu. Koita todistaa tytölle että muutkin tytöt haluavat sinua. Voit vaikka mennä kaffelle toisen tytön kanssa johonkin, mistä tämä alkuperäinen tyttö teidät huomaa =)

    • DonJuan69

      Ei tässä puuttunut suutelua, päinvastoin olin ehkä liiankin hanakka kärkkymään niitä... Lisäksi ongelmana tuntuu olevan, että ensi alkuun antaa signaaleja että on kiinnostunut, meillä on sutinaa, ja kaikki hyvin, sitten yhtäkkiä liinat kii ja selittää pelkkää kaveruutta. Aikaisempina vuosina tytön seurustellessa, se on nähnytkin minut muiden kanssa, ja heti kysellyt vieläkö olen hänestä kiinnostunut.
      Voi olla, että pitää mua pelkkänä kaverina, mutta ei se ainakaan alussa pitänyt. Sen verran kuumaa kiehnaamista ennen kuin halusi yökylään... Sen jälkeenkin sutinaa riittänyt kunnes yhden baari-illan jälkeen kaikki muuttui ja nyt mukamas ei enää tunne mua kohtaan mitään. Sitä lähinnä kärkyin, että jos tyttö ei ole vaan pelannut vaan ollut myös tunteita, voisiko niitä yrittää vielä tuuletella esiin kun vasta viikko tällaista "kaveruutta" ollut? Tosin hommaa vaikeuttaa se, ettei tyttöä oikein tunnu kiinnostavan nähdä enää, että alkaa peli olla selvä, vai pitäiskö vetää tuo "toinen tyttö kortti esiin?"

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1109
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1104
    Aihe