Aupairin vaatimukset?

vanhempiPohtii

Pohdimme auparin palkkaamista, mutta ennenkuin teemme päätöksen siitä, ryhdymmekö kyseiseen urakkaan, haluaisin vähän kartoittaa sitä, mitä aupairit vaativat: onko ok, jos oma huone on noin 10 neliömetrin kokoinen ja siinä on varustuksena sänky vaatekaappi (iso lattiasta kattoon), kirjoituspöytä ja tuoli?

Entä työmäärä? Olemme miettineet seuraavaa:
1) lasten vieminen kouluun (ovat ekaluokalla, kaksoset)
2) tällä välillä kerran viikossa siivoaminen ja jos on pyykkejä kertynyt niiden peseminen
3) astianpesukoneen tyhjennys täyttö
4) roskien vieminen
5) lounaan hoitaminen koko porukalle (vanhemmat lapset aupair)

Onko tuossa liikaa/liian vähän?

2

249

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ani18

missä päin asutte? olen monesti halunut lähteä au pairiksi lähtöä,mutta melkein kaikki haluavat nuoren au pairin, ei enään melkein 40v. Mielestäni ette teetä paljoa työtä. Minä tyytyisin tämän kokoiseen huoneeseen, en vaadi mitään Luksusta. Anna sähköpostiosoite niin kerron enemmän

• 2xauppari

Minusta tuo kuulostaa ihan kohtuulliselta, kunhan taskurahakin on ainakin keskitasoa maan normaaliin taskurahaan nähden. Kyllä minä ainakin lähtisin :) Siivoamisen kohdalla riippuu tietty ihan talosta ja vaatimuksista, mikä on ok. On hieman eri asia puhua 100 neliön talosta kuin 400 neliön talosta, ja sisältääkö siivoaminen normaalin imurointi/lattianpesu/pölyjen pyyhintä -rumban vai haluatteko, että esim. kaakelin väliköt pitää pestä hammasharjalla. Lounaanlaittokin kuulostaa ihan sopivalta. Toki on taas eri asia, jos on paljon erityisruokavalioita tai -vaatimuksia tai jos kaikki pitää tehdä alusta alkaen itse(esim leipä).

PS. Ani-Aila-Eevamaija-Anita-Meeri-Aikku kannattaisikohan luovuttaa jo?

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      9
      1732
    2. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1175
    3. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      118
      1166
    4. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      51
      973
    5. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      63
      874
    6. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      209
      844
    7. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      756
    8. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      81
      753
    9. solmussa solmussa

Tilanne solmussa. Umpisommussa🫢
      Ikävä
      35
      699
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      42
      653
    Aihe