Miten mielestänne miehet ja naiset testaavat toisiaan sinkkuina? Eli sellaisia pieniä, jopa alitajuisia juttuja joita naiset, ja miehet tekevät toiselle osapuolelle nähdäkseen "läpäiseekö" toinen ne kunnioitettavasti, ja kannattaako edetä?
Mitä minulle tulee mieleen, näin naisena:
- Välittämisen testaus: ei antaudutakaan niin helpolla, ja katsotaan antaako mies heti periksi ja katoaa, vai yrittääkö mies saavuttaa naisen, ne jotka välittävät, eivät luovuta heti
- Anteliaisuuden testaus, katsotaan kuinka mies reagoi esim ensitreffeillä, tarjoaako, vai pihisteleekö jne.
jen jen
miehen testejä:
-Lähteekö sänkyyn ekana iltana, jos lähtee, niin menee yhdenyö kategoriaan
- yksi hauska jonka olen kuullut: mökille eräretkelle tms vieminen ja sen katsominen kuinka nainen reagoi epämukavissa olosuhteissa ja ilman meikkiä jne, löytyykö stemppimieltä
Miten miehet ja naiset testaavat toisiaan? Esimerkit voivat olla myös automaattisesta alitajuisesta testaamisesta.
Toisen testaaminen?
PutYouThrough
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495739- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434490Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197