itäritsoissa ei äänieritetäkään

aina hajalla

juuri niin.kannattais oikesti käydä ajaa muullakin kuin meluavalla itäritsalla

http://www.taloussanomat.fi/autot/2013/02/03/kovaaaninen-kansanauto-idasta-skoda-octavia/20131732/304

näin oikeat omistajat suunnittelevat jopa puslien vaihtoa skeidaan

http://www.tuulilasi.fi/keskustelut/autojen-tyyppiviat/skoda-octavian-rengasmelu

Skodissa rengasmelua on yleensä melko paljon.

näin myös superpaskassa
http://www.autotalli.com/artikkeli/Koeajo-Skoda-Superb-2,0-Tdi-140-Elegance-Dsg-2013

näin lukee
Ohjaus ei edusta aivan markkinoiden parhaimmistoa. Nykypäivänä monesti moititaan ohjauksen liiallista keveyttä, mutta Superbin kohdalla ohjaus on päinvastoin raskaan puoleinen. Jousituksen viritys on yllättävän kova ja saa auton pompottamaan ajossa lievästi. Myös töyssyt ja muut tien epätasaisuudet tärähtävät melko voimakkaasti ohjaamoon. Rengasmelu on melko voimakasta keskiluokan yleiseenkin tasoon verrattuna.

näitä löytyy pilvin pimein,uusi yeti on myös kaamea melukoppi.tm,n testissä todettu

6

147

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jullit eristää

skoda suberb on todella onneton auto hintaansa nähden vanhanaikainen vettä vuotava meluava ruumisarkku.tosin tämä koskee kaikkia skeidan malleja

• ei itäritsalle

Ei ole skeidoissa mikään osaalue kunnossa.pientä kränää ympäri autoa

• kovin sua kiinostaa
        ei itäritsalle kirjoitti:

Ei ole skeidoissa mikään osaalue kunnossa.pientä kränää ympäri autoa

Oi sinä suuri tietäjä ja kokenut automies, ikää melkein keskioluen ostoon oikeuttavasti.

• Möly kommari

Tekniikan maailma ja tuulilasi kertovat asian olevan ihan päinvastoin. Uusi Skoda Octavia todettiin poikkeuksellisen meluttomaksi. Rengasmelu riippuu aika paljon renkaistakin. Minun autossa on nyt korealaiset renkaat. Ne ovat paljon meluisemmat kuin edelliset, jotka olivat Continentalit.

• 7+16

"äänieritetä " - mitä ihmettä se oikein on ?? - voisiko aloittaja kertoa ?

• TyhmyysTyrmistyttää

"Äänierite" on mojovan pärinän säestyksellä päästetty ns. märkä pieru, joka usein lipsahtaa varhaisteini-ikäisiltä, tai heidän tasolleen henkisesti jääneiltä, aivotoiminnan saavuttaessa kriittisen äo 85:n rajan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1710
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1350
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      76
      1298
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      850
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      72