Testaa markkina-arvosi!

Super ATM

65

520

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no wonder

-5

• asdf7654

Aika kökkö testi tuo miehille suunnattu ainakin. Komea miljonääri saa aina kaunista naisseuraa vaikka puhuisi roolipeleistä baarissa ja skooraisi tuosta testistä -20 pistettä vetäen plussat vain ulkonäöstä ja varakkuudesta.

• ikoo

20. You’re chatting up a pretty girl you just met in a bar. After a few minutes she asks you to buy her a drink. You reply:

(A) “Sure.”
      (B) “I’m not an ATM.”
      (C) “No, but you can buy me one.”

Tuohon kannattaa aina vastata (B) En ole ATM.

• 15 pistettä. Olen just ja just beta. Naisellisuus-osiosta tuli täydet sentään.
      Mun pisteitä laski ikä ja bmi. Molemmista tuli miinuksia yhteensä 10.
      T. Vanha ja lihava nainen

Jos olisin nuorempi ja hoikempi, mun pisteet olis 25 ja olisin varmaan silti edelleen samassa beta-kategoriassa (15-29 p.).
      Eli tulkitaanko tämä nyt niin et mun tilanne ei ole vielä ihan katastrofaalinen :D
      Laihduttamalla pääsisin samassa kategoriassa vain hieman ylöspäin.

• totuus tulee nyt

Ei miesten takia kannata laihduttaa mutta oman terveytensä takia on hyvä olla normaalipainoindeksin rajoissa.

• totuus tulee nyt kirjoitti:

Ei miesten takia kannata laihduttaa mutta oman terveytensä takia on hyvä olla normaalipainoindeksin rajoissa.

No mun bmi on normaali mut ton testin mukaan miehet tykkää hoikemmista.

• Super ATM
        pimppaloora kirjoitti:

No mun bmi on normaali mut ton testin mukaan miehet tykkää hoikemmista.

Jos naisellisia muotoja = parempi olla runsaampi
        Jos tynnyrivartalo/kilot roikkuvat = parempi olla laihempi

• Super ATM kirjoitti:

Jos naisellisia muotoja = parempi olla runsaampi
        Jos tynnyrivartalo/kilot roikkuvat = parempi olla laihempi

No mutta kyselyssä ei varsinaisesti selvitetty vartalonmuotoa. Toki siinä kysyttiin rintojen koko sekä vyötärö-lantiosuhde, mutta niitä ei suhteutettu toisiinsa mitenkään.
        No samapa tuo mulle. Ihan kelvollinen mä olen silti... tän ikäiseksi ;)

• mitat kehiin;)
        pimppaloora kirjoitti:

No mutta kyselyssä ei varsinaisesti selvitetty vartalonmuotoa. Toki siinä kysyttiin rintojen koko sekä vyötärö-lantiosuhde, mutta niitä ei suhteutettu toisiinsa mitenkään.
        No samapa tuo mulle. Ihan kelvollinen mä olen silti... tän ikäiseksi ;)

Mikä sun vyötärö - lantiosuhde sitten on?

• Gentle Man

1. 0
      2. -1
      3. 1
      4. 0 (?)
      5. 1
      6. 0
      7. 0
      8. 0
      9. 0
      10. 0
      11. 1
      12. 0
      13. 1
      14. 0
      15. 1 (?)
      16. -1
      17. 0
      18. 0
      19. -1
      20. 0
      21. 0
      22. 0
      23. -1
      24. 1
      25. 1
      26. -1
      27. 0

=2

Eli classic beta. Kuvauskin meni aika kivasti nappiin. Onneksi en osallistunut testiin 10-15 vuotta sitten :)

• Tosgana

Miesten testin kohdasta 19 eteenpäin hyviä pick-up-vinkkejä! Mystery method -tyyliin!

"Who we really are is not what we wish we were but what we have always been" on kyllä hölmösti sanottu, sillä tuo kuvaa vain sitä mitä olemme ennen olleet! Ihan kuin uusia parempia käyttäytymismalleja ei voisi oppia.

• ht ...

Pari pistettä meni miinukselle. Jos olisin hieman suopeammin arvioinut omaa ulkonäköäni, yms. niin olisin voinut päästä juuri ja juuri nollille.

Siispä...
      "Lesser beta. You don’t immediately disgust girls; they just don’t notice you. With much painful effort you can redeem yourself."
      ...Kuulostaa aika nappiin osuneelta.

Vaikka kieltämättä kesän kokemusten perusteella...
      "Classic beta. You catch some girls’ eyes, usually the ones you don’t want. Try not to make fatty fucking a lifestyle."
      ...Olisi ehkä ollut osuvampi. :P

• Gentle Man

Minuun osui täydellisesti ensimmäinen puolisko classic betan kuvauksesta :p

"Miesten testin kohdasta 19 eteenpäin hyviä pick-up-vinkkejä! Mystery method -tyyliin!"

Ahaa. Siinä tapauksessa 24. oli vähän hassu kysymys...ilmeisesti ajatuksena oli että pelimies negaa (onko tämä oikea termi?) sitä kaunista tyttöä, mutta tällainen ujo herrasmies puhuu kaikille ihan eri syistä. Luultavasti minun olisi pitänyt saada -2 eikä 1.

• Tosgana
        Gentle Man kirjoitti:

Minuun osui täydellisesti ensimmäinen puolisko classic betan kuvauksesta :p

"Miesten testin kohdasta 19 eteenpäin hyviä pick-up-vinkkejä! Mystery method -tyyliin!"

Ahaa. Siinä tapauksessa 24. oli vähän hassu kysymys...ilmeisesti ajatuksena oli että pelimies negaa (onko tämä oikea termi?) sitä kaunista tyttöä, mutta tällainen ujo herrasmies puhuu kaikille ihan eri syistä. Luultavasti minun olisi pitänyt saada -2 eikä 1.

Eiköhän koko ryhmän huomiointi ole tehokkainta.

• ht ...
        Tosgana kirjoitti:

Eiköhän koko ryhmän huomiointi ole tehokkainta.

Joo. Tietysti jos menee juttelemaan isommalle ryhmälle niin pitäisi puhua mielellään kaikille. Mutta itse en ainakaan sitä vaihtoehtoa valinnut. Rehellisesti kyllä se menee enemmän sille pelkälle kiinnostuksen kohteelle puhumiseksi aina.

Yökerhoissa etenkin kun ei edes kuule kunnolla kuin lähimpänä istuvan puheen, niin ei siinä vaan monesti pysty järkevästi keskustelemaan useaa henkilöä huomioiden.

Ja lopputulos on useimmiten tietysti se että jos ryhmässä on useampi nainen niin tietysti se nainen jolle ei juttele ottaa yleensä aika selvän negatiivisen asenteen. Joka on tietysti huono juttu. Niin paljon mukavampaa jos pääsee juttelemaan jonkun yksittäisen naisen kanssa, kun ei ole vieressä se kaveri happamalla naamalla ja kohta ehdottamassa kaverilleen että lähdetään toiseen baariin, tms.

• Totuuden paljastaja
        ht ... kirjoitti:

Joo. Tietysti jos menee juttelemaan isommalle ryhmälle niin pitäisi puhua mielellään kaikille. Mutta itse en ainakaan sitä vaihtoehtoa valinnut. Rehellisesti kyllä se menee enemmän sille pelkälle kiinnostuksen kohteelle puhumiseksi aina.

Yökerhoissa etenkin kun ei edes kuule kunnolla kuin lähimpänä istuvan puheen, niin ei siinä vaan monesti pysty järkevästi keskustelemaan useaa henkilöä huomioiden.

Ja lopputulos on useimmiten tietysti se että jos ryhmässä on useampi nainen niin tietysti se nainen jolle ei juttele ottaa yleensä aika selvän negatiivisen asenteen. Joka on tietysti huono juttu. Niin paljon mukavampaa jos pääsee juttelemaan jonkun yksittäisen naisen kanssa, kun ei ole vieressä se kaveri happamalla naamalla ja kohta ehdottamassa kaverilleen että lähdetään toiseen baariin, tms.

Gentle Man = YTM
        ht = pelimies
        Tosgana = ATM

• ht ...
        Totuuden paljastaja kirjoitti:

Gentle Man = YTM
        ht = pelimies
        Tosgana = ATM

Hah. Mistäköhän lähtien tuo minun Lesser Beta tai ehkä jopa Classic Beta status on muuttunut pelimies statukseksi. :P

Ja eikös pelimiehen pitäisi pyörittää niitä panorinkejä? Vaikea pelata naisten kanssa sellaisia pelejä jos ei ole ollut yhdenkään kanssa edes suhteessa. :)

• atm1

En jaksanut loppuun asti, mutta negatiivisella meni melkein joka vaihtoehdosta. Luulisin että mulle tulis joku -5 tolla testillä.

• Tosgana

Monessa kohtaa miesten testiä käy ilmi, että suora vastaus naisen kysymykseen tuo usein miinuspisteitä.

Pikkuhiljaa oon oppinut itsekin sisäistämään tämän yhä paremmin vaikka välillä entiset toimintamallit puskevat läpi. Vähän aikaa sitten yksi nainen kysyi juuri tuon "oletko homo"- kysymyksen. Sentään ignoorasin enkä vastanut faktalla. Testissä mainitti pikkusiskoläppä olisi kyllä ollut oiva DHV siihen kohtaan :)

• ht ...

Harvoja asioita mistä sain tuosta testissä plussaa. Juuri se että kun nainen heittää minulle jotain homoläppää, niin osaan kuitata sen yleensä huumorilla.

Pitänee kertoa hauska pikku detaili tuohon liittyen... Nimittäin se, että nainen, joka aikoinaan antoi minulle ensisuudelmani kuittaili sinä iltana juomavalinnastani että se on homojen juomaa. Kuittasin asian toteamalla että olen tarpeeksi varma heteroudestani että voin juoda sitä juomaa vaikka pikkurilli pystyssä... Ja sitten koko loppuillan siemailinkin juomia mahdollisimman neitimäiseen tyyliin ja pikkurilliä pystyssä pidellen. Loppuillasta nainen päättikin sitten että piti päästä suutelemaan minua. Liekö tuntenut erityistä vetoa homoja kohtaan... Vai pitäisiköhän kenties tuo kyseinen kohta harvinaisen hyvin paikkansa - Kun nainen himittää homoksi, kuittaa asia huumorilla, ja heti ropisee niitä extrapisteitä naisen silmissä. :)

• Ex PUA

Se on neg eikä DHV.

Harmi että luovut normaaleista käytöstavoista, ja vaihdat ne assburgerointiin.

Mies joka opettaa tuota jatkuvaa epäsuoraa vastailemista naisille itse on tässä:
        http://www.quickmeme.com/img/5a/5a1e2f7a220812a4f0dd64eafbf25e29b81a464d2963f65b4afdb013002b7817.jpg

Muutenkin tuo taktiikka on pitkässä juoksussa todella paska.

Lisäksi tuo testi on osittain niin korkealla assburgeroivien pua-tyyppien pahimmat burgeroinnit listalla, että en todellakaan ottaisi siitä turhan paljoa opikseni.

Nimim. Kokeiltu on jo!

• Mystery4ever<3
        Ex PUA kirjoitti:

Se on neg eikä DHV.

Harmi että luovut normaaleista käytöstavoista, ja vaihdat ne assburgerointiin.

Mies joka opettaa tuota jatkuvaa epäsuoraa vastailemista naisille itse on tässä:
        http://www.quickmeme.com/img/5a/5a1e2f7a220812a4f0dd64eafbf25e29b81a464d2963f65b4afdb013002b7817.jpg

Muutenkin tuo taktiikka on pitkässä juoksussa todella paska.

Lisäksi tuo testi on osittain niin korkealla assburgeroivien pua-tyyppien pahimmat burgeroinnit listalla, että en todellakaan ottaisi siitä turhan paljoa opikseni.

Nimim. Kokeiltu on jo!

Negaus on yksi DHV:n muoto.

• ätmi

Sain periaatteessa -3, mutta käytännössä noihin loppupään kysymyksiin on mahdotonta vastata, jos ei ole koskaan ollut vastaavassa tilanteessa. Esim. jos kysymyksessä tilanne on se, että joku nainen flirttailee sulle, niin eihän alemman tason mies voi sellaiseen mitään vastata.

• Jäbä

Classic beta. Ja pisteitä 4.
      Kuvastaa elämääni melkolailla hyvin.

• SekaSikiö

Aika hauska oli.
      Varmaan johtui siitä kun sain paremmat pisteet kuin odotin :)
      Toivo elää!

• aBETAc

Classic Betan yläpäässä, tämän testin perusteella taidaki lähteä tänään Helsinkiin kokeilemaan, miten hyvin testi pitää paikkansa.

• ROTFL

Testien tekeminen on aina hupia. Tuloksen nyt tiesin kyllä ilman testiäkin :-D Kaikkiin kysymyksiin en pystynyt vastaamaan. Koetin tehdä myös testin ajatellen itseäni noin 25-vuotiaana. En senkään ikäisenä olisi päässyt kuin juuri ja juuri plussan puolelle, tähän ikään mennessä miinusta oli tullut siihen noin 15 pistettä.

• 12 pistettä tuli, elikkä:

-4 to 14: Classic beta. Your hot friends always gets hit on first, but if you really tramp it up you can snag a slightly better than average guy to take you home for a single night of commitment.

• Tuossahan nyt ei suoraan sanota, että miten miehet suhtautuvat minuun. Mutta käytännössä iskemään tulee vain ne ei-toivotut, ja toivotutkin joskus kiinnostuu, mutta muuttavat sitten mieltään viime hetkellä.

• --------
        stellaria81 kirjoitti:

Tuossahan nyt ei suoraan sanota, että miten miehet suhtautuvat minuun. Mutta käytännössä iskemään tulee vain ne ei-toivotut, ja toivotutkin joskus kiinnostuu, mutta muuttavat sitten mieltään viime hetkellä.

Tuossahan sanotaan, että voit onnistua pokaamaan baarissa lievästi keskivertoa paremman tyypin yhden illan panoksi.

Itsellä muuten sama tulos. Naurettiin miesystäväni kanssa kippurassa, miten ääliömäisiä tällaiset testit voivat olla.... Tai ehkä me kaksi betaa olemme sitten onnellisesti löytäneet toisemme. :D

Ei kai teistä kukaan ota näitä tosissaan?

• -------- kirjoitti:

Tuossahan sanotaan, että voit onnistua pokaamaan baarissa lievästi keskivertoa paremman tyypin yhden illan panoksi.

Itsellä muuten sama tulos. Naurettiin miesystäväni kanssa kippurassa, miten ääliömäisiä tällaiset testit voivat olla.... Tai ehkä me kaksi betaa olemme sitten onnellisesti löytäneet toisemme. :D

Ei kai teistä kukaan ota näitä tosissaan?

Osaan kyllä englantia sen verran, että tuosta tolkun sain. Tarkoitin vain sitä, että paha mennä tuon perusteella sanomaan testin paikkansapitävyydestä mitään, jos ei tuosta yhden yön panojen pokaamisesta sitä kokemusta ole vielä niin hurjasti karttunut. Siksi olisi voinut olla joku luonnehdinta siitä, että miten miehet suhtautuvat tällaisiin naisiin noin niin kuin kohdemielessä.

Kyllä mää nyt taidan tässä istua koko loppuillan murehtimassa, että miten saisin pitemmät jalat ja virheettömän naaman, että tulisi edes pari pistettä enemmän tuosta himputin testistä…

• simplllleee
        stellaria81 kirjoitti:

Osaan kyllä englantia sen verran, että tuosta tolkun sain. Tarkoitin vain sitä, että paha mennä tuon perusteella sanomaan testin paikkansapitävyydestä mitään, jos ei tuosta yhden yön panojen pokaamisesta sitä kokemusta ole vielä niin hurjasti karttunut. Siksi olisi voinut olla joku luonnehdinta siitä, että miten miehet suhtautuvat tällaisiin naisiin noin niin kuin kohdemielessä.

Kyllä mää nyt taidan tässä istua koko loppuillan murehtimassa, että miten saisin pitemmät jalat ja virheettömän naaman, että tulisi edes pari pistettä enemmän tuosta himputin testistä…

Betanaisen pitää olla itse aktiivinen, eikä luottaa vain ulkonäköönsä ja sex appealiin, kuten alfanaiset tekee.

• Miten on
        simplllleee kirjoitti:

Betanaisen pitää olla itse aktiivinen, eikä luottaa vain ulkonäköönsä ja sex appealiin, kuten alfanaiset tekee.

Mutta miten on sitten mahdollista että näitä omega ja betanaisia lähestytään jatkuvasti? Ei siis yhtä paljon kuin kauniita mutta kuitenkin aika kiitettävästi.

• Super ATM
        Miten on kirjoitti:

Mutta miten on sitten mahdollista että näitä omega ja betanaisia lähestytään jatkuvasti? Ei siis yhtä paljon kuin kauniita mutta kuitenkin aika kiitettävästi.

"Mutta miten on sitten mahdollista että näitä omega ja betanaisia lähestytään jatkuvasti? Ei siis yhtä paljon kuin kauniita mutta kuitenkin aika kiitettävästi."

Siksi koska harva mies saa petiseuraa alfanaisesta joka ilta, tai koskaan. Siksi beta riittää yhden yön panoksi, tai omega siinä vaiheessa kun saa alfalta pakit 15 minuuttia ennen valomerkkiä ja pitää äkkiä löytää joku.

Mutta tämä ei tarkoita sitä että lähestyvä korkean tason (peli)mies olisi valmis suhteeseen omegan tai betan kanssa.

• ladymarmelade

Sain 32 pistettä. Vastausta lukiessa rupesin miettimään mitä minä 'sinkut' -palstalla taas teinkään. :D

Ihan hauska testi kyllä.

• Super ATM

Hassua kyllä, aika monen kohdalla testi vaikuttaisi pitävän kohtuullisen hyvin paikkansa! :p

• köubökuvöiyv

Koomista, että alaikäinen seksuaalisesti selvästi paljon kokenut ja itseään avuliaasti jakava keskityhmä nainen saisi korkeimmat pisteet. Tällä palstallahan niihin suhtaudutaan varsin eri tavalla...

• Joo, tuon minäkin pistin merkille. Eli kun nuortuminen ei enää onnistu, ja äo on mitä on, niin tason nostamisen keinoksiko jää tavaran jakaminen ja kaikkien mahdollisten seksiasentojen kokeileminen eri miesten kanssa?

• 3434342
        stellaria81 kirjoitti:

Joo, tuon minäkin pistin merkille. Eli kun nuortuminen ei enää onnistu, ja äo on mitä on, niin tason nostamisen keinoksiko jää tavaran jakaminen ja kaikkien mahdollisten seksiasentojen kokeileminen eri miesten kanssa?

No avoimen seksuaalinen nainen on aika kysyttyä kamaa. Etkö ole muka huomannut?

• ATM-ATM
        stellaria81 kirjoitti:

Joo, tuon minäkin pistin merkille. Eli kun nuortuminen ei enää onnistu, ja äo on mitä on, niin tason nostamisen keinoksiko jää tavaran jakaminen ja kaikkien mahdollisten seksiasentojen kokeileminen eri miesten kanssa?

"äo on mitä on"

3. What is your IQ? (This relates tangentially to your ability to connect emotionally with a man.)

Under 85: -1 point
        85 to 100: 0 points
        101 to 120: 1 point
        121 to 145: 0 points
        Over 145: -1 point

stellarian ÄÖ = yli 145 = Asperger???

• 10+15
        ATM-ATM kirjoitti:

"äo on mitä on"

3. What is your IQ? (This relates tangentially to your ability to connect emotionally with a man.)

No tietysti on, siksi oonki stellariaan ihastunut, ei täällä kuvaakaan nää.

• ATM-ATM kirjoitti:

"äo on mitä on"

No ei onneksi ihan niin huonosti asiat ole, että olis äo yli 145, mutta siihen 121-145 –kategoriaan asettunee, mikä on ainakin tuon testin tehneen miehen mielestä yhtä viehättävää kuin semmoinen lievästi kehitysvammaisen äo 85-100.

• Ex PUA
        stellaria81 kirjoitti:

No ei onneksi ihan niin huonosti asiat ole, että olis äo yli 145, mutta siihen 121-145 –kategoriaan asettunee, mikä on ainakin tuon testin tehneen miehen mielestä yhtä viehättävää kuin semmoinen lievästi kehitysvammaisen äo 85-100.

Hyvä huomio stellarialla. :D

Tämä testi on eräänlainen "kuinka asetun parhaiten pua-burgereiden huuruiseen maailmaan"-testi. Joten kannattaa käyttää omaa järkeään että miten "hyvä" tai "huono" se saamansa tulos on.

PUA-logiikkaa:
        - Ruman miehen on parempi kuin komean
        - Kaikki naiset ovat lutkia
        - Sinusta tulee hyvä pelimies kun ryhdyt KIRJAIMELLISESTI aisuriksi.
        - Naisista keskimääräistä matalampia ÄO on hyvä, ja keskimääräistä korkeampi on taas paha.

Että näin. :D

• Seiskan mies

Jäämme odottelemaan Kympin Naisen testitulosta. Jos pisteet jää alle viidenkymmenen, niin on syytä vaihtaa nimimerkkiä.

• se tunnetaan

Se tekee sen niin monta kertaa ettei jää. :D

• ipbnåpå

-9 eli lesser beta.

PItää hyvin paikkansa se etteivät naiset huomaa minua, tai jos huomaavat, niin alkavat hyväksikäyttää.

• er45

mies, 13p

"10 to 14: A few attractive girls in the bar will be intrigued by your presence. But you need game to close the deal."

Pitää aika hyvin paikkansa. Ei ongelmaa lähestyä naisia, tai olla hauskaa seuraa, ja monesti on jatkoillekkin lähdetty ja lakanoita heilutettu. Mutta ei onnistu kylläkään ihan joka kerta.

• anonymous female

30, no yleisesti miehet pitää hottiksena eivätkä jätä rauhaan, vaikka olen varattu ja nimenomaan rakastuvat, eli jokin meni testissä pieleen.

• Joo varmaan

Teillä naisilla on usein tapana arvioisa se oma taso aika pahasti yläkanttiin, en todellakaan usko että olet niin hottis kuin väität olevasi. Se että muutamat miehet lähestyvät ei tarkoita sitä että nainen olisi mikään kaunotar, kyllä varattuja taviksiakin lähestytään.

• 535353325
        Joo varmaan kirjoitti:

Teillä naisilla on usein tapana arvioisa se oma taso aika pahasti yläkanttiin, en todellakaan usko että olet niin hottis kuin väität olevasi. Se että muutamat miehet lähestyvät ei tarkoita sitä että nainen olisi mikään kaunotar, kyllä varattuja taviksiakin lähestytään.

30 pistettähän on jo melkein alfanaaras, siis oliko testi tuon naisen mielestä huono, koska hän ei ollut vieläkin alfempi naaras?

• nnnnnnnnnNnnnnnn3

16
      15 to 29: Greater beta. More than a few attractive guys will approach you. But if your personality is flawed you risk becoming a pump and dump victim.

hmm... en kyllä näe miten tuossa saisi enempää ellei olisi suuri bimbo... mutta ehkä siitä miehet tykkää?
      En kyllä kehtaisi kellekään tunnustaa tehneeni tuota "testiä"... aika hölmö, ehkä kysymykset on relevantteja "massadeittailussa" mutta mikään ei kyllä testannut mitään oikeassa parisuhteessa tarvittavaa tietoa.

• er45

En lukenut naisten testiä, mutta sinun reaktio on "aito".

Tunnen paljonkin ns. taviksia, naisia, jotka ajattelee että nuo paremmannäköiset ovat bimboja ja blondeja.

Tunnen myös noita paremmannäköisiä, ja he ovat monesti aivan yhtä epävarmoja itsestään kuin taviksetkin, ja heillä on ihan samoja pelkoja ja iloja kuin muillakin. Siis he ovat ihmisiä siinä missä muutkin.

Yksi suuri ero kuitenkin molempien välillä on se, että nuo kauniimmat ovat lähes järjestään ulospäinsuuntautuvia, ja siksi he ovat monesti niin mukavaa seuraa ja heidän kanssaan viihtyy.

• lesser beta

-5

• hu0hhh

Sain 26.

"15 to 29: Greater beta. More than a few attractive guys will approach you. But if your personality is flawed you risk becoming a pump and dump victim."

No tämä.

• YTM:n neuvot

35 pistettä & mies. Miinusta ja plussaa täysin typeristä aspekteista. Huomaa myös selvästi että skaalattu jenkkilään sopivaksi tuo testi. Muualla maailmassa painotuskertoimet olisivat erilaiset.

Paska testi.

• YTM:n neuvot

Sori, tein tuon eilen ja sen jälkeen mielenkiinnosta katsoin naisena olevan testin.

Oma score miehenä siis: 16.

Muut sanomani pätevät edelleen.

• Noir

En ihan kaikkiin kysymyksiin pystynyt vastaamaan.

Nainen, 33 pistettä
      "30 to 43: You are officially a nascent alpha female. A lot of quality guys will hit on you and you will be able to pick and choose at your leisure. But don’t push it. You’re not quite hot enough to string guys along forever."

• Ex PUA

How to assburger kuten PUA:

"(A) eye flirt back and forth a few times before approaching 20 minutes later.
      (B) immediately approach in a direct fashion maintaining strong eye contact with your target.
      (C) immediately approach but from an indirect angle, looking around the room distractedly on the way over to your target as if you might see an even prettier girl somewhere else, and finally delivering your opener from over your shoulder."

Ja todellinen "minulla ei ole sosiaalisia taitoja"-veto:

(A) “I have to go to the bathroom. I’ll be right back.”
      (B) “Excuse me.”
      (C) nothing. Just go.

http://youtu.be/jB8S0JyN5Z0

• ätmi

Mukava huomata, että naisten itseriittoinen ja kullikarusellin pullistama näkemys itsestään saa heidät valehtelemaan jopa tämän kaltaisissa höpötesteissä.

• ..........

Mistä sä voit tietää, että ihmiset täällä valehtelevat. Aika moninaisia vastauksia on tullut.

• ätmi
        .......... kirjoitti:

Mistä sä voit tietää, että ihmiset täällä valehtelevat. Aika moninaisia vastauksia on tullut.

Täällä roikkuva nainen ei voi koskaan olla laadukas. Nuo 30 vastaukset ovat siis valetta.

• nip nip
        ätmi kirjoitti:

Täällä roikkuva nainen ei voi koskaan olla laadukas. Nuo 30 vastaukset ovat siis valetta.

Menee samaan sarjaan kuin se miten eräskin nainen kutsuu täällä itseään "kympin naiseksi".

• Noir
        nip nip kirjoitti:

Menee samaan sarjaan kuin se miten eräskin nainen kutsuu täällä itseään "kympin naiseksi".

En ymmärrä miksi täällä ei voisi joskus käydä, vaikka olisi ihan ok nainen. Naisen on suht helppo saada pisteitä tuossa testissä jos on nuori ja bmi on hyvä. Itse sain pelkästään niillä jo 18 pistettä.

• Toiveet korkealla
        Noir kirjoitti:

En ymmärrä miksi täällä ei voisi joskus käydä, vaikka olisi ihan ok nainen. Naisen on suht helppo saada pisteitä tuossa testissä jos on nuori ja bmi on hyvä. Itse sain pelkästään niillä jo 18 pistettä.

Missä päin asut ja koska olet yksin kotona?

• ,,,, ,,,, ,,,,,
        Noir kirjoitti:

Joo, "joskus käydä" on eri asia kuin "roikkua vuosikausia päivystämässä".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      15
      3815
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      126
      1444
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      93
      1298
    4. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      312
      1236
    5. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      60
      1165
    6. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      72
      1120
    7. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      44
      1075
    8. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      951
    9. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      86
      885
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      48
      828
    Aihe