ML-palstatrollin mellastelut täällä viime päivinä

Ikisinkku M

Kuten terävimmät palstalaiset lienee huomanneetkin viime päivinä nimimerkilläni on kirjoiteltu kaikenlaisia asiattomuuksia tänne. Syypää on tuolta ML-palstalta tarttunut hameeseen pukeutuva mielenterveysongelmainen sitkeä trolli joka on huomannut tilaisuutensa koettaneen kun olen ollut lomalla palstalta ja muutenkin. Näyttää menevän niin että me ollaan sen kanssa lomilla yhtäaikaa, minä työstä ansaitulla ja se ilmeisesti avohoitolomalla ja sittenhän siltä luonnollisesti lääkkeet jää ottamatta ja tulos on nähdyn mukaista vaikka se tuolla yhdessä nimissäni tekemässään aloitteessa väittää niitä ottavansakin, en usko että ilman valvontaa muistaa ottaa.

Toivon kuitenkin muiltakin pitäkämielisyyttä ja ymmärrystä kaveria kohtaan, kun näyttää tuollaiselta voi saada paljon anteeksi ainakin minulta, elämä on varmasti turhankin rankkaa:

http://aijaa.com/irVMbz

8

101

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1+12

Juu ei kukaan uskonutkaan niitä "mulla on iso muna"-juttuja sinun kirjoittamiksesi- Täytyy sanoa, että olet suurisieluinen ihminen, kun vielä jaksa tekijää ymmärtää.

• Hyvä että olet

palannut. Hullu ehtikin riehua täällä jo ihan kiitettävästi

• kökgöslk

Miksi et vain rekisteröi käyttäjätunnustasi ja kirjoita sillä?

• Palstan pitempiaikaiset jäsenet tiesivätkin kyseessä olevan trolli, joka on häiriköinyt aiemminkin täällä. Älyvapaata toimintaa.

• pettynyt...

Pari päivää luulin että Ikisinkku M:n taso oli noussut.

• SekaSikiö

Eipä kauaa kestänyt tajuta ettet ollut paikan päällä, sen verran paljon tuli tekstiä joka ei ollut ollenkaan sinun tyylistä.
      Tervetuloa takaisin.

• Juu, kyllä määkin vähän ihmettelin, että onko se feikki-ikis ottanut oikean ikiksen panttivangikseen, kun ei mitään vastalauseitakaan kuulunut. :D

• luulisin :D

Varmaan joku pienimunainen trolli tuli kateelliseksi, kun ikis sanoi omaavansa ison munan ja sitten alkoi kamala trollaus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      186
      1623
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      85
      1372
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      104
      1058
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      919
    5. Leski ja Volvomies

Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..
      Kuhmo
      13
      860
    6. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      40
      793
    7. Haluatko, että kierrän sinut kauempaa

Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.
      Ikävä
      83
      656
    8. Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin

Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.
      Maailman menoa
      105
      647
    9. Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni

mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä
      Ikävä
      30
      641
    10. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      45
      587
    Aihe