Elikkä saako uida kinesioteipillä vai pitääkö se ottaa pois ennen altaaseen menoa?
Kinesioteippi
3
5515
Vastaukset
- teippi olkapäässä
Olen uinut, ei sanottu mitään. En olisi voinut ottaa pois uinnin ajaksi, koska en olisi osannut laittaa olkapäähän teippiä takaisin.
- Pysyy varmasti
Kinesioteippi pysyy varmuudella kiinni useammankin uintikerran. Olen uinut myös, ei sanottu mitään. Sehän ei irtoa muuten kuin ihokarvojen kanssa, sen saa todella repiä irti. Itselläni se pysyi liki kaksi viikkoa, sisältäen 5 uintikertaa ja päivittäiset suihkut. Kestävyyden suhteen sama juttu hc-käyttöön tarkoitetun tukevan ihoteipin kanssa, kokemusta on siitäkin. Tavalliset laastarit ja kaikenlaiset läpinäkyvät haavateipit irtoavat altaassa helposti, joten vinkkinä: jos on sellainen, se kannattaa ennen uintia teipata tukevalla ihoteipillä, niin ei irtoa. Mutta kinesioteippi siis pysyy.
Aika monet olkapääoireista kärsivät ns. alan ammattilaiset ovat harjoitelleet teipin kanssa. Samalla tavalla kuin esim. laastareista tuskin sanotaan mitään.
Uimakilpailuissa on sääntö, joka kieltää teippauksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?843432- 252023
- 1941931
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3421319Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell851299Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale891137Varoitus kyläläisille Suomussalmella
Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo12935- 82933
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.23855Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha61790