Elikkä saako uida kinesioteipillä vai pitääkö se ottaa pois ennen altaaseen menoa?
Kinesioteippi
3
5858
Vastaukset
- teippi olkapäässä
Olen uinut, ei sanottu mitään. En olisi voinut ottaa pois uinnin ajaksi, koska en olisi osannut laittaa olkapäähän teippiä takaisin.
- Pysyy varmasti
Kinesioteippi pysyy varmuudella kiinni useammankin uintikerran. Olen uinut myös, ei sanottu mitään. Sehän ei irtoa muuten kuin ihokarvojen kanssa, sen saa todella repiä irti. Itselläni se pysyi liki kaksi viikkoa, sisältäen 5 uintikertaa ja päivittäiset suihkut. Kestävyyden suhteen sama juttu hc-käyttöön tarkoitetun tukevan ihoteipin kanssa, kokemusta on siitäkin. Tavalliset laastarit ja kaikenlaiset läpinäkyvät haavateipit irtoavat altaassa helposti, joten vinkkinä: jos on sellainen, se kannattaa ennen uintia teipata tukevalla ihoteipillä, niin ei irtoa. Mutta kinesioteippi siis pysyy.
Aika monet olkapääoireista kärsivät ns. alan ammattilaiset ovat harjoitelleet teipin kanssa. Samalla tavalla kuin esim. laastareista tuskin sanotaan mitään.
Uimakilpailuissa on sääntö, joka kieltää teippauksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512