Elikkä saako uida kinesioteipillä vai pitääkö se ottaa pois ennen altaaseen menoa?
Kinesioteippi
3
5931
Vastaukset
- teippi olkapäässä
Olen uinut, ei sanottu mitään. En olisi voinut ottaa pois uinnin ajaksi, koska en olisi osannut laittaa olkapäähän teippiä takaisin.
- Pysyy varmasti
Kinesioteippi pysyy varmuudella kiinni useammankin uintikerran. Olen uinut myös, ei sanottu mitään. Sehän ei irtoa muuten kuin ihokarvojen kanssa, sen saa todella repiä irti. Itselläni se pysyi liki kaksi viikkoa, sisältäen 5 uintikertaa ja päivittäiset suihkut. Kestävyyden suhteen sama juttu hc-käyttöön tarkoitetun tukevan ihoteipin kanssa, kokemusta on siitäkin. Tavalliset laastarit ja kaikenlaiset läpinäkyvät haavateipit irtoavat altaassa helposti, joten vinkkinä: jos on sellainen, se kannattaa ennen uintia teipata tukevalla ihoteipillä, niin ei irtoa. Mutta kinesioteippi siis pysyy.
Aika monet olkapääoireista kärsivät ns. alan ammattilaiset ovat harjoitelleet teipin kanssa. Samalla tavalla kuin esim. laastareista tuskin sanotaan mitään.
Uimakilpailuissa on sääntö, joka kieltää teippauksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2334159Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122624Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit392369Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811426Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1151416- 481169
- 781087
- 59953
- 45936
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58921