Vaikka suurin ongelmani ei todellakaan ole pukeutumisessa vaan olemattomassa itsetunnossa, sairaalloisessa ujoudessa ja surkeissa sosiaalisissa taidoissa. Eihän sitä pelkästään vaatteilla naista saa.
Kuinka pukeutua muodikkaasti?
16
265
Vastaukset
- Nöff Nöff
Pistät vaa sellaset kuteet mikä tuntuu sust hyvält, mut ei kuiteskaa verskoi ja ruudullis flanellipaitaa ihmistenilmoil.
- Ujo atm 25
Mitä vikaa ruudullisessa flanellipaidassa on?
- Jii007
Ujo atm 25 kirjoitti:
Mitä vikaa ruudullisessa flanellipaidassa on?
Mietin ihan samaa, koska itse ainakin liikun ruudullisessa flanellipaidassa aivan normaalisti missä vain. En toki sellaista aina käytä, mutta en näe sellaisen käyttämisessä mitään väärääkään.
- .....
Ei harmaata ei nukkasta ei likasta
- SekaSikiö
Luota omaan tyyliisi, siihen missä sun on ok olla ja unohda muiden mielipiteet. Tässä maailmassa liikkuu vaikka minkälaista tallaajaa eikä yksi sinunlaisesi siinä enää missään tunnu. Se että kuljet just sellasena ku ite haluat kulkee, on se mikä herättää muiden ihmisten kunnioituksen. Älä kadehdi muodikkaita ihmisiä vaan sääli niitä jotka kulkee muotivirtauksen pakottamina tietynlaisina.
- _Sinkkunelli_
Tietenkin sinun pitää tuntea olosi hyväksi vaatteissasi, mutta ei se nyt ihan niin mee, että olet vain oma itsesi. Jos ulkomuoto kirkuu: äiskä ostaa mun vaatteet, niin ei se kyllä naisten lähetymistä helpota.
Katsele muita samanikäisiä ja suositun oloisia miehiä: miten he pukeutuvat? Perus tyköistuva ruutupaita (ei flanelli) ja ajanmukaiset farkut on jo ok. Jos haluat apua, pyydä sitä! Myyjät auttavat mielellään, mutta kiertele hieman kaupoissa ja kysy useampi mielipide. "Haluaisin vähän uusia vaatevarastoani ajanmukaisemmaksi, voisitko ehdottaa jotain?" Toimii. Jos tunnet olosi epävarmaksi, voit aina sanoa pitäneesi jostain vaatteesta, mutta jatkavasi vielä kierrosta ja mahdollisesti palaavasi hakemaan jonkun paidan/ housut tms. myöhemmin. Sinä SAAT olla epävarma uusia vaatteita sovittaessasi, voit aina käyttää "mietin vielä"-korttia, sitä tehdään liikkeissä päivittäin.
Tässä saat myös hyvää harjoitusta kommunikaatioon. Älä vaivaannu: sinä maksat palkan myyjälle, hän EI määräile sinua, vaan sinä itse teet lopulta päätökset mitä ostat tai et. Hyvä myyjä osaa olla suostutteleva, kuten nainenkin, ja sitä pitää pystyä tietyssä määrin vastustamaan, jotta toinen osapuoli pysyy sopivasti varpaillaan kanssasi.
Tsemppiä!- _Sinkkunelli_
Se piti vielä lisätä, että isoimmissa tavarataloissa on pukeutumispalvelu (yleensä ilmainen) missä myyjä on apunasi vain sinua varten: hän kyselee taustoja (vaatekoon, pituuden jne.) etukäteen ja millaiseen tarpeeseen etsit vaatteita ja hakee jo jotain ehdotuksia valmiiksi. Tilanteen ei tarvitse olla mikään sen kummempi kuin että haluaa päivittää arkivaatteita tai työpukeutumista. Pukeutumispalvelun myyjälle pitää sanoa mistä pitää ja mistä ei, jotta hän osaa etsiä sellaista kampetta mistä sinä pidät. Ostopakkoa ei ole!
- ei näitä
Miesten korkeavyötäröiset farkut/housut joiden sisään tungetaan paidat.....hyi olkoon kun on rumaaaaa, ihan oksettavaa. Ruudulliset flanellispaidat on jotain niin kuollutta muottia, (osta vaikka se ruudullinen kauluspaitaa) niin kuin jotkut adidas-raidalliiset verkkarit. eikös voisi vähän katsoa ympärilleen mitä muut käyttävät. Oma tyyli on toki se tärkein mutta tyylissä pitää olla jotain tyyliäkin.
- Ujo atm 25
No sen oikeastaan jo tiesinkin että muodikkaat farkut ja muodikas kauluspaita on aina aika varma valinta ja että kengätkin pitää olla kunnossa. Olen kuitenkin hyvin skeptinen sen suhteen että kaalliitkaan muotivaatteet minun päälläni auttaisivat herättämään naisten mielenkiinnon.
Kuten jo sanoinkin niin itsetuntoni on olematon ja sosiaaliset taidot surkealla tasolla joten olen siinä varmaan täysin oikeassa ettei ne muotivaatteet juurikaan parantaisi tilannetta.- :::
Voihan se olla, että panostamalla ulkoiseen olemukseen saa itsetuntokin hieman boostia. Eikä hyvännäköisten vaatteiden tarvitse kai olla kalliita? Esim. jonkin tietyn merkin vaatteessa maksaa siitä merkistä ilmaa, vaikka ne tulisivat samalta hikipajalta kuin vaikkapa H & M:n vaatteet. H&M:n verkkokaupassa on ihan kivannäköisiä miesten perusvaatteita.
- Kkkkomhyyufgjl
Itse ainakin pukeudun ruudullisiin flanellipaitoihin kun tavalliset ruutupaidat on aika mainstream juttu. Flanellipaidoissa on tietty viehättävyys.
- hmpsutti
Nyt kun tulee kylmää, niin flanellipaita on ihan jees. Ei sitä pidä hävetä. Pukeutumisessa näkyy tietysti parhaiten housut ja paita (esim. baarissa). Housujen istuvuuteen kannattaa kiinnittää huomiota. Varsinkin jos on hyvä peppu, niin miehen kannattaa korostaa sitä pukeutumisessa. Jos taas peppu ei ole kovin hyvä, niin mustat farkut on aina hyvä valinta.
Sanoisin, että pukeutuminen ei varmastikaan ole se ongelma, vaan se, ettet tee aloitteita ja osoita kiinnostustasi esim. katsomalla naista silmiin ja hymyilemällä. Jos joku nainen tulisi juttelemaan, niin mitä vastaisit? Kannattaisi miettiä muutama kysymys etukäteen, jos niin kävisi, että nainen tulisi luoksesi.
Ihan hyvin voit esim. baaritiskillä hymyillä vieressä juomaa jonottavalle naiselle (olipa hänen ulkonäkönsä mikä hyvänsä), että Moi, miten menee? Se on naisen häpeä, jos hän ei vastaa mitään. Jos nainen vastaa, että ihan hyvin tai ihan huonosti, niin siihen voi vastata sitten taas jotakin. Jos et ole koskaan jutellut naisen kanssa baarissa, niin ihan tällainen aloituskin voi olla se ensimmäinen askel, josta aloittaa juttelu. Ehkä sitten 20-30 yrityskerran jälkeen uskaltaa kysyä jo jotakin muutakin kuin mitä kuuluu.- Ujo atm 25
Olen ehkä 3-4 kertaa elämäni aikana jutellut naisen kanssa baarissa. Yhden kerran nainen tuli itse juttelemaan minulle kun istuin yksin juomassa olutta ja toi myös kaverinsa samaan pöytään. Tuo onkin varmaan onnekkain juttu mitä minulle on koskaan baarissa tapahtunut.
- Fashin Master 2000
Kyllä ne tyylikkäämmät (huom. tyylikäs ei tarkoita välttämättä muodin mukaista) vaatteet antaa edullisemman ensivaikutelman, vaikkei ne naiset vielä vaatteiden perusteella sinua tule iskemään, mutta saatat saada jopa niitä kuuluisia katseita (jotka on naisten kielessä aloitteita, muista se). Jos oma tyyli on hukassa, niin katso vaikka miten jotkut julkkikset pukeutuu, sellaiset jotka on ulkonäöllisesti lähellä sinua. Vaatteiden merkillä ja hinnalla ei ole väliä. Hyvännäköinen ja tyylikäs vaate voi tuntua myös hyvältä yllä ja niinhän sen pitääkin.
- vajaa-4-kymppinen
Pukeudut sillai rennon tyylikkäästi että tuot persoonasi vahvuudet esiin. Eli samanlaisiin rätteihin kuin naapurin Jonne ja Nico-Kalevi.
t: "ruskea ja beige on muotia joka vuosi ja kaikkina vuodenaikoina "- vajaa-4-kymppinen
Ai niin. Naiset arvostaa erityisesti sitä, mitä huonommissa olosuhteissa ja pienemmällä palkalla vaatteet on ommeltu. Sellaisia ne itsekin ostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552523Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462362Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1011049- 64881
- 63789
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274707Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85690Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202668Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648