Kokemuksia muilla miehillä ulkomailla iskuyrityksistä???

atmikisinkku

Itselleni on muutaman kerran tullut ulkomailla naisten puolesta lähentymisyrityksiä.

Yhdysvalloissa:
Olin tuolloin n. 14 -vuotias poitsu, kun vanhempi ehkä n. 23 vuotias nais tarjoilija suorastaan häkeltyi minusta ;D meitä oli palvelemassa jo pöydässä tarjoilija ja kauempana oleva tarjoilija vilkuili ja hymyili minulle...Sattuipa niin, että tämä tarjoilija toi pöytäryhmäämme vedet ja heitti jääpalatkin syliini.

Irlanti:
Olin koulun kanssa matkakoulussa Irlannissa Dublinin seudulla. Olimme bussissa ja samaan autoon hyppäsi kyytiin joukkio irlantilaisia tyttöjä, viihtyivät ja naureskelivat minun kanssani. Valitettavasti ei ollut mahdollisuutta enempää tehdä heihin tuttavuutta, koska olimme liikkeellä opettajamme johdolla. Ikää tuolloin n. 17.

TOISAALTA KOTIMAASSA:
Junassa tummaihoinen pitkähkö nainen seisoi vastapäätäni ja oli kyllä selvästi kiinnostusta hänen puoleltaan, harmittamaan jäi etten uskaltanut tehdä mitään kielimuuri pelon takia.

Junassa tämä toinenkin. Olin junassa ja vastapäätä istui nuoripari. Tyttö suorastaan pysähtyi ja katsoi minua suu ammollaan. Hänen vieressään istunut oletettavasti poikaystävä tökkäisi häntä kylkeen ja otti tyttönsä kädestä kiinni:"Hei, mikä sulle tuli". ;D

muutama muukin ja nekin tyyliin junassa/muussa liikenne välineessä.

ja ei en todellakaan ole mikään komea mielestäni. Selvä ATM olen...ett voi sitä tollastakin olla.

3

155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyhmä juttu

      Varmaan sua katsotaan, jos olet susiruma ja kielitaidoton!
      Etkö oppinut englantia koulussa?

    • voihaaaaaaaaa

      tuota... minusta nuo eivät kyllä olleet iskuyritystä lähelläkään. Voi olla hauskaa juttelua, voi saada katseita muustakin syystä kuin siksi että seuraava askel olisi mahdollisesti sinun iskemisesi. Ainakin itse katson ihmeissäni ja hymyilenkin, jos joku toljottaa. Ameriikassa ainakin asiakaspalvelijoiden kuten tarjoilijoiden kuuluu hymyillä ihan överisti suomalaisen makuun ainakin. Ja muutenkin ovat pinnallisemipia.

      Jos sinua yritettäisiin iskeä, pyydettäsiin kahville tai annettaisiin puhelinnumero, kysyttäisiin tulisitko johonkin tapaamaan. Ne ovat minusta iskuyrityksiä.

    • Hyvä tarina

      Pistähän nyt pää tyynyyn ja jatka uniasi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe