Olen mielipahalla pannut merkille, että eräät uskovaiset nimittelevät täällä abortin ehdollisen laillisuuden tukijoita Hitleriäkin hirveämmiksi murhaajiksi ja toivovat heidän kuolemaansa. Ehdollisuudella tarkoitan laissa määrättyjä ehtoja mm. sikiön iälle.
Abortin laillisuus ei kumminkaan pakota ketään aborttiin, saatikka että sen hyväksyjät ehdottelisivat ja suosittelisivat abortteja. Uskoakseni heidänkin mielestä parasta olisi, jos abortteja ei tarvitsisi tehdä lainkaan.
Abortin laillisuus jättää useimmiten päätösvallan sikiön kohtalosta äidille, ja tällä tavoin Jumalan upea suunnitelma ihmisen vapaasta tahdosta toteutuu tässäkin. Aborttiin päätyvä äiti vastaa aikanaan Jumalan edessä ratkaisustaan, ja uskon että Jumala osaa päättää täysin ilman vajavaisten ihmisten neuvomisia, mitä tekee. Abortoitu sikiö on joka tapauksessa taivaassa ja toivoni mukaan kehittyneempänä kuin abortoitaessa. Hänen asiansa ovat hyvin.
Eipä muuta.
Tämä unohtuu aborttiriidasta
67
160
Vastaukset
"Uskoakseni heidänkin mielestä parasta olisi, jos abortteja ei tarvitsisi tehdä lainkaan."
Milloin, tai kysympä, että millaisessa maailmassa, ei tarvitsisi tehdä abortteja? Millaisessa maailmassa ihminen keksii, että abortoitu sikiö on taivaassa?- Taivasvaikoei?
Ev.lut evokit ovat keksineet uudelleen sen muinaisen Molocin palvonnan ajatuksen että kun vanhemmmat uhraavat lapsensa Molocin ruoaksi niin paitsi että se helpottaa heidän elämänsä kun he saavat tiettyjä etuja niin heille on uskoteltu että tapettu lapsi on paremmassa maailmassa.
Tämä on ihan yksi yhteen ev.lut. uskon aborttipropagandan mukaista, kun se yrittää esittää että heidän abortoimansa lapset ovat muka taivaassa. Niin hassua kuin se onkin.
Missäköhän kohdassa ev.lut Raamattua vanhempiensa abortoimalle lapselle luvataan taivaspaikka, heh ????
- freechild
Minua pakotetaan tekemään abortti:
Olen 19 -vuotias ja elämäni pahimmassa tilanteessa.
Tulin raskaaksi kihlatulleni helmikuussa, ja olen nyt 10. viikolla. Testin tehdessäni tunsin suunnatonta onnea - hymyilin lähes koko päivän. Lapsi on hankittu molempien omasta tahdosta, olen siis koko ajan tiennyt, mitä olen tekemässä.
Tiesin myös sen, että kihlattuni oleskelulupa Suomeen on vaakalaudalla.
Tulin raskaaksi juuri oikeaan aikaan, mikäli asiaa ajattelee tältä kantilta. Minua ei siis ole huijattu, sillä tiedostan realiteetit.
Uskoin olevani valmis kantamaan vastuun uudesta ihmisestä, ja vakaa aikomukseni on myös hakea ammattikorkeakouluun heti, kun lapsi on sopivan ikäinen.
Pahin oli silti edessä - vanhempani saivat tietää raskaudestani, joten en edes ehtinyt itse asiaa kertomaan. Kaikki usko itseeni on romuttunut heidän reaktionsa myötä. Joko teen abortin tai lähden talosta, enkä ota avaimia mukaani, he sanovat. He kiristävät minua raskaudenkeskeytykseen kaikin mahdollisin keinoin. Minua on kuulemma " käytetty hyväksi, huijattu, pidetään lapsentekokoneena, pilaan elämäni, en voi koskaan enää mennä kouluun, minusta tulee sossupummi, yksinhuoltaja ja huono äiti".
Olen tullut vainoharhaiseksi ja alkanut miettiä, josko kihlattuni ei arvostakaan elämääni ja unelmiani, vaikka hän muuta vakuuttaakin. Toisaalta itsehän olen koko ajan tiennyt, mitä olen tekemässä, ja lapsi on myös aina kuulunut unelmieni joukkoon. Toivon, että olisin seurannut järkeä enkä pelkkiä tunteitani, kuten nyt olen näemmä tehnyt. Raskauden tultua ilmi on se aihettanut pelkkää surua vanhemmilleni, jotka syyttävät minua kaikesta mahdollisesta ja ovat saaneet yhden lisäsyyn inhota poikaystääni, jota eivät ulkomaalaisuuden vuoksi muutenkaan hyväksyneet perheeseen. Väleissä emme kuulemma vanhempieni kanssa enää ole, ellen sitten tee " kaikkien kannalta parasta ratkaisua".
Tunnen itseni tyhmäksi, kusetetuksi ( vaikka tiedän kaiken poikaystäväni tilanteesta), ja olen ruvennut ajattelemaan, että ehkei minun olisikaan tullut hankkiutua raskaaksi niin itseni, mutta myös hänen vuokseen.
Vanhempani ovat saaneet minut tuntemaan itseni syylliseksi kaikkien pahaan oloon, vaikka oma oloni on varmasti kaikkein hirvein. Olen täysin hukassa enkä tiedä, tulisiko minun päätyä aborttiin vai pitää lapsi.
Te, nuorena lapsenne saaneet, oletteko koskaan katuneet ja tunnetteko menettäneenne unelmanne ja päämääränne? Tuntuuko, että jotakin on jäänyt elämättä lapsen tultua?
Vaikeinta on se, että vanhempani kiristävät minua rakkaudellaan. Jos menen aborttiin, kaikki on taas hyvin, jos en mene, he eivät halua nähdä minua enää. Poikaystäväni on aborttia vastaan, mutta sanoo, ettei kuitenkaan hylkäisi minua, mikäli siihen päätyisin. Yhdessä olemme ajatelleet lasta ja iloineet raskaudesta sen vähän, mitä olen uskaltanut/viitsinyt iloita kaiken tämän keskellä. En siltikään tiedä, onko mikään, mitä tunnen, enää aitoa.
Pelkään, että tulen katumaan päätöstäni pitää lapsi, enkä siten onnistu äitinä.
http://www.vauva.fi/keskustelu/980987/ketju/abortti_vs_lapsi__auttakaaIhmeiden aika on täällä taas: Freechild on pilkulleen samassa tilanteessa kuin viisi vuotta sitten.
Aika on pysähtynyt. Kohta Sebaot varmaan taas pysäyttää auringonkin. Seurauksena lienee valtaisa herätys ja Lopun aikojen lykkääntyminen DCLXVI kerran.- pakanaevokki
Vanha juttu mutta noinhan se aina on. Ei aika sitä miksikään muuta. Kohtalotovereitasi on Suomessakin tuhansia saman asian äärellä.
Evokit tietenkin pyrikivät sumentamaan ajattelusasi eborttimyönteiseksi mutta toivottavasti pidit pintasi, Lapsi isän kanssa tai ilman on kuitenkin yksi elämän arvokkaimmista asioista.
Tämä näkyy hyvin niissä maissa joissa on ollut sota, siis niissä lähinnä tiettyjen uutisissa mainittujan slaavien ja islamisitien, siis myös venäläisten Berliininvalloituksen yhteydessä tapahtuneiden massaraiskausten jälkiseurauksissa. Ylivoimaisesti useimmat raiskatut halusivat pitää ja kasvattaa lapsenasa. Mikä tuntuu uskomattomalta nykypakanasta mutta näin se oli. Ilmeisesti äidillä oli aikaa ymmärtää että vatsassa kasvava lapsi oi uhri siinä missä hänkin, riippumatta siitä että kuka siemensi. - Hei, älä tapa.
Miksi typeröit?
Olisit vain ensin järjestänyt itsesi naimisiin poikaystäväsi kansaa vaikka Hongkongissa niin olisit välttynyt monelta pahalta.
Jos nyt teet abortin niin suhteesi sekä poikaystävääsi että vanhempiisi on pilalla iäksi, sillä poikaystäväsi ei varmasti hyväksy aborttiasi etkä sinä tulisi koskaan antamaan vanhemmillesi anteeksi . - ++++++++
Painostukselle ei voi oikein tehdä mitään, mutta olet täysi-ikäinen eikä kukaan voi pakottaa sinua tekemään aborttia.
- ++++++++++++
pakanaevokki kirjoitti:
Vanha juttu mutta noinhan se aina on. Ei aika sitä miksikään muuta. Kohtalotovereitasi on Suomessakin tuhansia saman asian äärellä.
Evokit tietenkin pyrikivät sumentamaan ajattelusasi eborttimyönteiseksi mutta toivottavasti pidit pintasi, Lapsi isän kanssa tai ilman on kuitenkin yksi elämän arvokkaimmista asioista.
Tämä näkyy hyvin niissä maissa joissa on ollut sota, siis niissä lähinnä tiettyjen uutisissa mainittujan slaavien ja islamisitien, siis myös venäläisten Berliininvalloituksen yhteydessä tapahtuneiden massaraiskausten jälkiseurauksissa. Ylivoimaisesti useimmat raiskatut halusivat pitää ja kasvattaa lapsenasa. Mikä tuntuu uskomattomalta nykypakanasta mutta näin se oli. Ilmeisesti äidillä oli aikaa ymmärtää että vatsassa kasvava lapsi oi uhri siinä missä hänkin, riippumatta siitä että kuka siemensi."Ylivoimaisesti useimmat raiskatut halusivat pitää ja kasvattaa lapsenasa. Mikä tuntuu uskomattomalta nykypakanasta mutta näin se oli. Ilmeisesti äidillä oli aikaa ymmärtää että vatsassa kasvava lapsi oi uhri siinä missä hänkin, riippumatta siitä että kuka siemensi."
Kysehän oli siitä, että naisella pitää olla mahdollisuus valita.
Sinä se tässä olet naisen vapaata valintaa vastaan "Mikä tuntuu uskomattomalta nykypakanasta mutta näin se oli." kommenteillasi. - Jyrtsiboy
++++++++++++ kirjoitti:
"Ylivoimaisesti useimmat raiskatut halusivat pitää ja kasvattaa lapsenasa. Mikä tuntuu uskomattomalta nykypakanasta mutta näin se oli. Ilmeisesti äidillä oli aikaa ymmärtää että vatsassa kasvava lapsi oi uhri siinä missä hänkin, riippumatta siitä että kuka siemensi."
Sinä se tässä olet naisen vapaata valintaa vastaan "Mikä tuntuu uskomattomalta nykypakanasta mutta näin se oli." kommenteillasi.Olet oikeassa suhteeni .
Nykylaki sallii naisen valita, Raamattu ei salli, sillä se näkee tilanteessa kaksi viatonta uhria, äidin ja lapsen ja pitää kummankin elämää yhtä arvokkaana.
Ja itse asiassa niin pitää lakikin siitä kellonlyömästä alkaen kun raiskauslapsi on kasvanut äitinsä vatsassa vanhemmaksi kuin lain sallima abortointiraja on ylitetty.
Sen jälkeen ei edes raiskauslasta ole lupa abortoida vaikka äiti muuttaisi kuinka mieltään asian suhteen.
Joten kyseessä pääpointti on edelleenkin siinä että onko tuo laissa määritelty abortointi-ihmisyys- raja keinotekoinen vai ei.
Jokainen älykäs ymmärtää että tuo raja on täysin keinotekoinen tuulesta temmattu juttu jolla yhteiskunta haluaa vähentää niitä ongelmia jotka raiskauslasten synnyttäminen tuo tullessaan.
Tarkoitus on hyvä, mutta muitakin keinoja voisi harkita. Esim. erityistukea näille rikoksen uhreille, sensijaan että toisen elämä lopetettaisiin raalla murhalla. He ovat molemmat rikoksen uhreja ja tuo rikos vaikuttaa heidän koko loppuelämäänsä. Toinen joutuu kasvattamaan isätöntä lasta tai joutuu antamaan sen pois ei tahdo sitä pitää, ja toinen joutuu elämään isättömänä ja ehkä jopa äidittömänäkin, mikä ei ole hyvä asia, muttatuskimpa kumpikaan noista murhatuksi haluaisi tulla, ja tämä asiakokoneisuus auttaa hyvin ymmärtämään sen että miksi Mooseksen laissa raiskauksesta tuli kuolemantuomio raiskaajalle, ei uhreille.
Moraalittomaksi tuon lain tekee sekin että nämä äidit ovat kuten tämän palstan evokitkin aivopesty huijaamalla että sikiö muuttuu ihmiseksi vasta jonain tiettynä päivämääränä raskauden alkamisesta klo 24:00 yöllä.
Ja tämä taas tuo mieleen sen että kylläpä ihmiset on helppoa saada uskomaan ihan mitä tahansa roskapuhetta, siis esim. evoluutioteorian hatusta vedettyjä näennäistodisteita. ++++++++ kirjoitti:
Painostukselle ei voi oikein tehdä mitään, mutta olet täysi-ikäinen eikä kukaan voi pakottaa sinua tekemään aborttia.
Ja kun Freechildin raskautta on jo kestänyt yli viisi vuotta, abortti ei enää olisi laillinenkaan.
- Jyrtsiboy
++++++++ kirjoitti:
Painostukselle et voi mitään mutta ehkäpä voit tehdä jotakin sille aivopesulle joka saa sinut kuvittelemaan että sisääläsi kasvava sikiö muuttuu ihmiseksi jollain lain määrittelemällä päivämäärällä joka on syntynyt demokraattisen päätöksenteon myötä eri vaihtoehtojen kesken joistaa eniten ääniä saanut päivämäärä on nyt voimassa, mutta joka voidaan jonakin päivänä muuttaa jos enemmistö niin tulee haluamaan.
Mieti siis mieluumin stiä tuletko kestämään itseäsi koko loppuelämäsi ajan jos tapat lapsesi jo kohtuusi vaikka laki sen sallisikin, ja mietihän sitä tulisitko vihaamaan vai rakstamaan niitä jotka sinut sellaiseen tekoon painostavat? - Hävettääkö?
++++++++++++ kirjoitti:
"Ylivoimaisesti useimmat raiskatut halusivat pitää ja kasvattaa lapsenasa. Mikä tuntuu uskomattomalta nykypakanasta mutta näin se oli. Ilmeisesti äidillä oli aikaa ymmärtää että vatsassa kasvava lapsi oi uhri siinä missä hänkin, riippumatta siitä että kuka siemensi."
Sinä se tässä olet naisen vapaata valintaa vastaan "Mikä tuntuu uskomattomalta nykypakanasta mutta näin se oli." kommenteillasi.
Miksi tässä asiassa ei voida olla rehellisiä vaan pitää ihan tuulesta temmata joku typeräväite siitä että sikiön ihmisyys alkaa vasta jostain tietystä kehitysvaiheesta.
Tuollainen on täysin järjenvastaista ja haiskahta tarkoitukselliselta hämäykseltä ja aivopesulta. Eikä vain haise vaan on ihan sitä itseänsä paskapuhetta jolla ei ole tieteen eikä ihmisyyden kanssa mitään tekemistä.
Miksi emme antaisi raskaana olevan naisen valita ihan rehellisistä vaihtoehdoista, eli siihen ei tarvita kuin yksi kysysmys, eli se että haluaako hän estää kohdussaan kasvavan lapsensa elämän surmaamalla sen vai salliiko hän sen jatkaa elämäänsä?
Yksinkertaistetaanpa kysymystä vielä hiukan että äiti varmasti ymmärtää mitä on tekemässä. Eli kysytään häneltä vain että haluaako hän surmata lapsensa vai ei?
Limaklönttipuheet tällaisessa äärimmäisen vakavassa valintatilanteessa ovat suoraa yllyttämistä murhaan ja siksi sellaisten puhujat ovat täydessä osavastuussa jokaisesta murhasta joka tedään niihin vedoten.
Palstan evokit, kätenne ovat verta täynnä, ette ole pilkkuakaan Isishemmoja viattomampia. Pikemminkin syyllisempiä mitä ruumiiden tuottamisen määriin tulee.
Onks nyt kivaa? Hävettääkö? kirjoitti:
Miksi tässä asiassa ei voida olla rehellisiä vaan pitää ihan tuulesta temmata joku typeräväite siitä että sikiön ihmisyys alkaa vasta jostain tietystä kehitysvaiheesta.
Tuollainen on täysin järjenvastaista ja haiskahta tarkoitukselliselta hämäykseltä ja aivopesulta. Eikä vain haise vaan on ihan sitä itseänsä paskapuhetta jolla ei ole tieteen eikä ihmisyyden kanssa mitään tekemistä.
Miksi emme antaisi raskaana olevan naisen valita ihan rehellisistä vaihtoehdoista, eli siihen ei tarvita kuin yksi kysysmys, eli se että haluaako hän estää kohdussaan kasvavan lapsensa elämän surmaamalla sen vai salliiko hän sen jatkaa elämäänsä?
Yksinkertaistetaanpa kysymystä vielä hiukan että äiti varmasti ymmärtää mitä on tekemässä. Eli kysytään häneltä vain että haluaako hän surmata lapsensa vai ei?
Limaklönttipuheet tällaisessa äärimmäisen vakavassa valintatilanteessa ovat suoraa yllyttämistä murhaan ja siksi sellaisten puhujat ovat täydessä osavastuussa jokaisesta murhasta joka tedään niihin vedoten.
Palstan evokit, kätenne ovat verta täynnä, ette ole pilkkuakaan Isishemmoja viattomampia. Pikemminkin syyllisempiä mitä ruumiiden tuottamisen määriin tulee.
Onks nyt kivaa?>Onks nyt kivaa?
On aina kivaa huomata olevansa ajattelultaan paljon fiksumpi ja kypsempi kuin jyrbä-pappaparka. Ja tätä iloahan tuotat jopa kymmeniä kertoja päivässä.
Tosin minulla ei persoona olekaan sekaisin ja hajalla, joten siinä on jo iso plussa kuin Sveitsin lipussa.- jyyrtssi
RepeRuutikallo kirjoitti:
>Onks nyt kivaa?
On aina kivaa huomata olevansa ajattelultaan paljon fiksumpi ja kypsempi kuin jyrbä-pappaparka. Ja tätä iloahan tuotat jopa kymmeniä kertoja päivässä.
Tosin minulla ei persoona olekaan sekaisin ja hajalla, joten siinä on jo iso plussa kuin Sveitsin lipussa.Ajattelinkin että olet lasarettiporukkaa. Päästäkö viiraa?
- tieteenharrastaja
Oli niin hyvä yhteenveto,että yritän pientä jatko-osaa.
Murhaajaksi nimittelijät puhuvat usein "vapaasta" abortista, muistamatta laissa olevaa ikärajaa. Tämä kieltää abortin suunnilleen siitä alkaen, kun sikiön aivot edes teoreettisesi mahdollistavat ajattelun täysautomaattisten reaktioiden yläpuolella. Korkea ihmistietoisuushan alkaa kehittyä vasta lapselle oppimisen kautta kuukausia syntymän jälkeen.
Vaatiessaan "lapselle" täyttä suojelua hedelmöityneestä munasolusta alkaen aborttikohkaajat keskittyvät pikkujuttuun (noin 10´000 tapausta vuodessa) ja unohtavat päävirran (noin 5 miljoonaa vuodessa) tuottavat kemialliset ehkäisymenetelmät (pillerit, kierukka). Nämähän eivät estä munasolun hedelmöitymistä, vaan aiheuttavat sen tuhon tämän jälkeen. Vaikenemalla tästä he hyväksyvät täysin aborttia vastaavan asia suuressa mitassa ja keskittyvät ahdistelemaan pulassa olevaa suhteellisen pientä naisryhmää..- Pilleriäposkeen
Tieteenharrastaja puhui asiaa.
Yksikään kristitty ei tietenkään käyttäisi sellaisia ehkäisymenetelmuä joissa hedelmöitynyt munasolu surmataan.
Tosin kaikki ehkäisypillerit eivät toimi siten. Vaan esim. ne joita ennen kutsuttiin minipillereiksi. Jälkiehkäisy, eli katumuspillerit taas ovat murhapillereitä.
Puhtaasti tieteellisesti ja raamatullisesti näissä on kyse ihan samasta abortoinnista kuin lääkärinkin tekemästä kaavinnasta.
Ja onhan se toki järkyttävää että sadat tuhannet naiset ja äidit ovat tällä keinolla murhanneet kymmenittäin omia lapsiaan edes tajuamatta että mitä tekivät.
Ja homma sen kun jatkuu.
Onneksi kuitenkin uskonyhteisöt tavallisesti pitävät hyvin huolen siitä että heidän naisväkensä valitsevat hyväksyttävän ehkäisykeinon.
Tämä ei tietenkään koske e, lut.murhaajakirkkoamme joka sallii vapaan abortoinnin. - kirkoke
Pilleriäposkeen kirjoitti:
Tieteenharrastaja puhui asiaa.
Yksikään kristitty ei tietenkään käyttäisi sellaisia ehkäisymenetelmuä joissa hedelmöitynyt munasolu surmataan.
Tosin kaikki ehkäisypillerit eivät toimi siten. Vaan esim. ne joita ennen kutsuttiin minipillereiksi. Jälkiehkäisy, eli katumuspillerit taas ovat murhapillereitä.
Puhtaasti tieteellisesti ja raamatullisesti näissä on kyse ihan samasta abortoinnista kuin lääkärinkin tekemästä kaavinnasta.
Ja onhan se toki järkyttävää että sadat tuhannet naiset ja äidit ovat tällä keinolla murhanneet kymmenittäin omia lapsiaan edes tajuamatta että mitä tekivät.
Ja homma sen kun jatkuu.
Onneksi kuitenkin uskonyhteisöt tavallisesti pitävät hyvin huolen siitä että heidän naisväkensä valitsevat hyväksyttävän ehkäisykeinon.
Tämä ei tietenkään koske e, lut.murhaajakirkkoamme joka sallii vapaan abortoinnin.Niin, ev, lut kirkko se möhlii vähän joka asiassa jossa pitäisi Raamatun sanaa noudattaa.
Ehdottaisinkin kirkolle uutta nimeä, se voisi olla ev.lut.homoabortti kirkoke. kirkoke kirjoitti:
Niin, ev, lut kirkko se möhlii vähän joka asiassa jossa pitäisi Raamatun sanaa noudattaa.
Ehdottaisinkin kirkolle uutta nimeä, se voisi olla ev.lut.homoabortti kirkoke.No siis te fundamentalistit voitte perustaa ihan rauhassa omia kerhojanne, missä voitte keskenänne riidellä miten tulkita sanaa. Ev.lut. kirkon askeleet sekulaaria humanismia kohtaan eivät tee kyseisestä instituutiosta mitään homoaborttikirkoketta.
Ihmisoikeuksia, humaania sosiaalijärjestystä ja seksuaalitasa-arvoa kohtaan kommentillasi osoittamasi halveksunta ilmentää millä intellektuaalilla tasolla elämässä pyristelet. Suosittelen laittamaan nenäsi takaisin ison kirjan väliin, mikäli reaalimaailma on liian vaikea paikka. Älä kuitenkaan ihmettele miksi muu väestö ei jaa asemiasi tuulimyllyjen vastaisessa taistelussasi.kirkoke kirjoitti:
Niin, ev, lut kirkko se möhlii vähän joka asiassa jossa pitäisi Raamatun sanaa noudattaa.
Ehdottaisinkin kirkolle uutta nimeä, se voisi olla ev.lut.homoabortti kirkoke.>Ehdottaisinkin kirkolle uutta nimeä, se voisi olla ev.lut.homoabortti kirkoke.
Ihan vapaasti. Ketään ei kiinnosta.- Historianharrastaja
omnientist kirjoitti:
No siis te fundamentalistit voitte perustaa ihan rauhassa omia kerhojanne, missä voitte keskenänne riidellä miten tulkita sanaa. Ev.lut. kirkon askeleet sekulaaria humanismia kohtaan eivät tee kyseisestä instituutiosta mitään homoaborttikirkoketta.
Ihmisoikeuksia, humaania sosiaalijärjestystä ja seksuaalitasa-arvoa kohtaan kommentillasi osoittamasi halveksunta ilmentää millä intellektuaalilla tasolla elämässä pyristelet. Suosittelen laittamaan nenäsi takaisin ison kirjan väliin, mikäli reaalimaailma on liian vaikea paikka. Älä kuitenkaan ihmettele miksi muu väestö ei jaa asemiasi tuulimyllyjen vastaisessa taistelussasi.Mitä humaania on aborteissa syntymätöntä lasta kohtaan josta ei ehdi edes tulla humaania?
Mitä humaania on adoptoittaa lapsi lupaa kysymättä jollekin homoparille? (Joka kuitenkin eroaa tilastoiden mukaan yleensä jo parin v. kuluttua rekisteröinnystä, ja lapsi jää ahumaanisti heitteille.)
Ja laita sinä räkänokkasi Roomalaiskirjeen 1. luvun kohdalle ja neäe että homous on epähumaania iljettävyyttä Jumalan silmissä.
Enkä yhtään ihmettele sitä että ev.lut. kansa on täydellisesti harhaanjohdettu kakkiaspappiensa toimesta joiden maailmanhalaamisella ei ole mitään rajaa mutta joka lopulta johtaa sen itsensä kaatumiseen. Sen siitä saa kun pyllistelee joka suuntaan, varsinkin homojen suuntaan. Historianharrastaja kirjoitti:
Mitä humaania on aborteissa syntymätöntä lasta kohtaan josta ei ehdi edes tulla humaania?
Mitä humaania on adoptoittaa lapsi lupaa kysymättä jollekin homoparille? (Joka kuitenkin eroaa tilastoiden mukaan yleensä jo parin v. kuluttua rekisteröinnystä, ja lapsi jää ahumaanisti heitteille.)
Ja laita sinä räkänokkasi Roomalaiskirjeen 1. luvun kohdalle ja neäe että homous on epähumaania iljettävyyttä Jumalan silmissä.
Enkä yhtään ihmettele sitä että ev.lut. kansa on täydellisesti harhaanjohdettu kakkiaspappiensa toimesta joiden maailmanhalaamisella ei ole mitään rajaa mutta joka lopulta johtaa sen itsensä kaatumiseen. Sen siitä saa kun pyllistelee joka suuntaan, varsinkin homojen suuntaan.>Ja laita sinä räkänokkasi Roomalaiskirjeen 1. luvun kohdalle ja neäe että homous on epähumaania iljettävyyttä Jumalan silmissä.
Roomalaiskirjeen kirjoitti kylläkin Paavali eikä Jumala.
Saat jyrbäseni toki olla niin lapsellinen että uskot Jumalan ohjanneen millintarkasti Paavalin kirjoitusvälinettä, mutta ei kannata ihmetellä jos ihan kaikki eivät uskoasi jaa.- Jyrtsiboy
>Ja laita sinä räkänokkasi Roomalaiskirjeen 1. luvun kohdalle ja neäe että homous on epähumaania iljettävyyttä Jumalan silmissä.
Roomalaiskirjeen kirjoitti kylläkin Paavali eikä Jumala.
Saat jyrbäseni toki olla niin lapsellinen että uskot Jumalan ohjanneen millintarkasti Paavalin kirjoitusvälinettä, mutta ei kannata ihmetellä jos ihan kaikki eivät uskoasi jaa.Vapaan aborttimurhalain laativat kansanedustajat joista 75 % kuuluu ev.lut kirkkoon ja kohta he vihkivät homoja aviolittoon ja tulevat takuulla väärentämään Raamattunsakin puoltamaan noita menettelyitä, joten en tosiaankaan välitä jakaa uskoani tuollaisen sodomagomorralaisen roskasakin kanssa. Jakakoon uskonsa Repen kanssa.
- Nenästävedetty
tieteenharrastaja on mennyt taas vipuun.
Sillä missä kohdassa tiedekirjoissa tai Raamatussasi johon omaat ateistisen uskon, sanotaan että sikiön ihmisyys on sen ajattelukyvystä kiinni?
http://www.pond5.com/fi/stock-footage/33992827/sikio-viikko-12.html
Tuo sikiöhän on ulkonäöltäänkin selkeästi enemmän apinan kuin ihmisen näköinen joten eihän se ole eläintä kummempi, joten tapetaan pois.
>Abortoitu sikiö on joka tapauksessa taivaassa ja toivoni mukaan kehittyneempänä kuin abortoitaessa.
Kohdussa lilluvan muutamaviikkoisen solumöykyn osaa Taivaassa on tosiaan vaikeahko kuvitella.
Muuten varsin kiinnostavia ja järkeviäkin näkökulmia.
Terv. Se Hitleriäkin pahempi murhaaja.- Poikaparka
Jotenkin aavistin että Repellä on luuranko kaapissa kun hän vastustaa niin ankarasti Raamattua.
Se oli siis se että hän on syyllinen oman lapsensa abortointiin, ja nythän se on niin että jos hän myöntäisi sen että Raamattu on hyvä, niin se tarkoittaisi sitä että hän on omassa kieroutuneessa mieleessäänkin valitettavan paha.
Mutta niin kauan kun hän saa petettyä itsensä vahvalla suggestiolla kuvittelemaan Raamattua satukirjaksi, hän kuvittelee suojelevansa itseään siltä todelliselta ja ikävältä ajatukselta olla lapsenmurhaaja, siis lapsensamurhaaja, joka hän todellisuudessa on.
Hinta on kova.
Psykologin silmin neuvoisin häntä kuitenkin tunnustamaan itselleen että hän salli tyhmyyttään toisten pettää hänet toimimaan vastoin sitä mitä hän oikeastaan halusi. Tällöin hän voisi aloittaa katumusharjoituksensa puhtaalta pöydältä.
Nyt tilanne on se että hän pyrkii tietoisesti salaamaan rikoksensa itseltään, mutta ei oikein onnistu siinä vaan homma vaivaa häntä kuolemaansa saakka, eikä siinä autta se että evokkiystävät sanovat hänen tehneen koko ihhmiskunnan kannalta katsoen humaanin teon järjestäessään muille tilaa. Siis esim. heidän lapsilleen, joilla heidän mielestään on parempi oikeus ihmiselämään kuin Repen tapetulla lapsella olisi ollut.
Kiva kuitenkin että tunnustit, pahempi kuin Hitler. Poikaparka kirjoitti:
Jotenkin aavistin että Repellä on luuranko kaapissa kun hän vastustaa niin ankarasti Raamattua.
Se oli siis se että hän on syyllinen oman lapsensa abortointiin, ja nythän se on niin että jos hän myöntäisi sen että Raamattu on hyvä, niin se tarkoittaisi sitä että hän on omassa kieroutuneessa mieleessäänkin valitettavan paha.
Mutta niin kauan kun hän saa petettyä itsensä vahvalla suggestiolla kuvittelemaan Raamattua satukirjaksi, hän kuvittelee suojelevansa itseään siltä todelliselta ja ikävältä ajatukselta olla lapsenmurhaaja, siis lapsensamurhaaja, joka hän todellisuudessa on.
Hinta on kova.
Psykologin silmin neuvoisin häntä kuitenkin tunnustamaan itselleen että hän salli tyhmyyttään toisten pettää hänet toimimaan vastoin sitä mitä hän oikeastaan halusi. Tällöin hän voisi aloittaa katumusharjoituksensa puhtaalta pöydältä.
Nyt tilanne on se että hän pyrkii tietoisesti salaamaan rikoksensa itseltään, mutta ei oikein onnistu siinä vaan homma vaivaa häntä kuolemaansa saakka, eikä siinä autta se että evokkiystävät sanovat hänen tehneen koko ihhmiskunnan kannalta katsoen humaanin teon järjestäessään muille tilaa. Siis esim. heidän lapsilleen, joilla heidän mielestään on parempi oikeus ihmiselämään kuin Repen tapetulla lapsella olisi ollut.
Kiva kuitenkin että tunnustit, pahempi kuin Hitler.Kun sulla on noin suunnattoman vilkas mielikuvitus, olisit varmaan voinut sillä itsesi vaikka elättää. Epäilemättä olit vain liian lyhytpinnainen ja viinaanmenevä kyetäksesi siihen.
- Tyhmä
Kun sulla on noin suunnattoman vilkas mielikuvitus, olisit varmaan voinut sillä itsesi vaikka elättää. Epäilemättä olit vain liian lyhytpinnainen ja viinaanmenevä kyetäksesi siihen.
Mikä mielikuvitus? Juurihan tuossa yllä tunnustit virallisen nikkisi kera että olet Hitleriäkin pahempi murhaaja, siis se aborttimurhaaja johon Hitleriä on tässä verrattu.
Poikaparka kirjoitti:
Hinta on kova.
Kiva kuitenkin että tunnustit, pahempi kuin Hitler.Hmm, teksti muistuttaa ihan liikaa mytomaanimultinikin tekstejä.
"Psykologin silmin..."
Ei taida olla psykologin koulutusta, mytomaanimultinikillä oli omasta mielestään moisia opintoja jossain Shanghain kirkkoyliopistossa (!!!).
Mutta mihinkäs sitä mytomaanimultinikki karvoistaan pääsisi, mytomaani mikä mytomaani, niin perkeleellinen valhetelija ja vääristelijä.Tyhmä kirjoitti:
Mikä mielikuvitus? Juurihan tuossa yllä tunnustit virallisen nikkisi kera että olet Hitleriäkin pahempi murhaaja, siis se aborttimurhaaja johon Hitleriä on tässä verrattu.
Hih, ja taas mytomaanimultinikki oli asialla.
Jep jep, ei ymmärrä sarkasmia.
Mutta mihinkäs sitä mytomaanimultinikki karvoistaan pääsisi.antimytomaani_orig kirjoitti:
Hih, ja taas mytomaanimultinikki oli asialla.
Jep jep, ei ymmärrä sarkasmia.
Mutta mihinkäs sitä mytomaanimultinikki karvoistaan pääsisi.>Jep jep, ei ymmärrä sarkasmia.
Ei ole ymmärtävinään. Edes jyrbä ei ole ihan niin päätähuimaavan dille kuin tässäkin ketjussa esittää. Eiköhän kyseessä ole verbaalinen bensan liekkeihin roiskinta, kun muutakaan tekemistä ei papalla enää tunnu olevan.antimytomaani_orig kirjoitti:
Hmm, teksti muistuttaa ihan liikaa mytomaanimultinikin tekstejä.
"Psykologin silmin..."
Ei taida olla psykologin koulutusta, mytomaanimultinikillä oli omasta mielestään moisia opintoja jossain Shanghain kirkkoyliopistossa (!!!).
Mutta mihinkäs sitä mytomaanimultinikki karvoistaan pääsisi, mytomaani mikä mytomaani, niin perkeleellinen valhetelija ja vääristelijä.Jyrbän salainen pahe taitaa olla kuolleiden silmien pölliminen ruumishuoneelta. Tällä kertaa on joku psykologivainaa menettänyt tarpeettomiksi käyneet näkimensä.
Aika pervoa, mutta jotkut on.
- äitisaapäättää
Demokratiassa laki on se mitä enemmistö keksii päättää, eli sikiön abortointi-ikä ei ole mikään tieteellisesti tutkittu raja joka erottaa limaklontin ihmisestä vaan poliittinen kompromissi jota noudattamalla on lainkuuliainen kansalainen eikä saa tuomiota jos ehtii tehdä surmatyön ennen määräpäivää jonka jälkeen teko muuttuu laissa murhaksi.
Sille taas kukaan ei voi mitään että Raamatun sanan ei tarvitse mukautua maallisiin lakeihin määritellessään tahallisen raskaudenkeskeytyksen murhaksi.
Ja Jumala tietenkin toimii mieluummin omien kuin eri maiden lakien mukaan, vai mitä? Käytännössä tämä merkitsee sitä että hän sallii abortoijan jatkaa elämäänsä hänen puuttumatta siihen, mutta jättää antamatta hänelle ikuista elämää.>Demokratiassa laki on se mitä enemmistö keksii päättää
No ei ihan, jyrbäseni. Keksimisen sijasta laeille on aina asialliset perustelut ja ne ovat joskut pitkätkin. Oikeuskin käyttää niitä perusteluja silloin kun laki ei anna tapaukseen suoraa vastausta.
>jos ehtii tehdä surmatyön ennen määräpäivää jonka jälkeen teko muuttuu laissa murhaksi.
No se ei muutu murhaksi välttämättä edes heti synnytyksen jälkeen, sillä laki ymmärtää että äiti ei aina ole niillä haminoilla lainkaan tolkuissaan. Tutustu rikoslakiin, jos haluat siitä mielipiteitäsi lausua, äläkä keksi omiasi.
>Sille taas kukaan ei voi mitään että Raamatun sanan ei tarvitse mukautua maallisiin lakeihin määritellessään tahallisen raskaudenkeskeytyksen murhaksi.
Eikä sille voi kiihkeinkään uskovainen mitään, että Suomen laki ei perustu raamattuun eikä tule enää koskaan perustumaankaan.
>Ja Jumala tietenkin toimii mieluummin omien kuin eri maiden lakien mukaan, vai mitä?
Jos hän on olemassa, hän varmasti tietää miten toimia, älä ollenkaan siitä huolehdi.RepeRuutikallo kirjoitti:
>Demokratiassa laki on se mitä enemmistö keksii päättää
No ei ihan, jyrbäseni. Keksimisen sijasta laeille on aina asialliset perustelut ja ne ovat joskut pitkätkin. Oikeuskin käyttää niitä perusteluja silloin kun laki ei anna tapaukseen suoraa vastausta.
>jos ehtii tehdä surmatyön ennen määräpäivää jonka jälkeen teko muuttuu laissa murhaksi.
No se ei muutu murhaksi välttämättä edes heti synnytyksen jälkeen, sillä laki ymmärtää että äiti ei aina ole niillä haminoilla lainkaan tolkuissaan. Tutustu rikoslakiin, jos haluat siitä mielipiteitäsi lausua, äläkä keksi omiasi.
>Sille taas kukaan ei voi mitään että Raamatun sanan ei tarvitse mukautua maallisiin lakeihin määritellessään tahallisen raskaudenkeskeytyksen murhaksi.
Eikä sille voi kiihkeinkään uskovainen mitään, että Suomen laki ei perustu raamattuun eikä tule enää koskaan perustumaankaan.
>Ja Jumala tietenkin toimii mieluummin omien kuin eri maiden lakien mukaan, vai mitä?
Jos hän on olemassa, hän varmasti tietää miten toimia, älä ollenkaan siitä huolehdi.Kansakunnalla, joka tappaa omat lapsensa, ei ole tulevaisuutta. Suomalaiset ovat tappaneet 650 000 kansalaistaan, joiden lapset eivät myöskään ole keskuudessamme. Suomalaisia puuttuu noin miljoona.
Mutta mitäpä tekevät aborttifeministit suomen kansan pelastamiseksi? He korvaavat puuttuvat suomalaiset muslimeilla ja muilla vierasperäisillä enemmän toivotuilla.
Tulevaisuuden eurooppalaiset ovat muslimeja ja etnoja niin kuin ”kehitys” edellyttää. Valkoinen Repen rotu ja kulttuuri saa väistyä voimakkaamman kulttuurin ja rodun tieltä. Tällaista kehitystä kutsutaan internatsismiksi. Internatsit ovat ylikansallisia oman rodun ja kulttuurin hävittäjiä.sami-a kirjoitti:
Kansakunnalla, joka tappaa omat lapsensa, ei ole tulevaisuutta. Suomalaiset ovat tappaneet 650 000 kansalaistaan, joiden lapset eivät myöskään ole keskuudessamme. Suomalaisia puuttuu noin miljoona.
Mutta mitäpä tekevät aborttifeministit suomen kansan pelastamiseksi? He korvaavat puuttuvat suomalaiset muslimeilla ja muilla vierasperäisillä enemmän toivotuilla.
Tulevaisuuden eurooppalaiset ovat muslimeja ja etnoja niin kuin ”kehitys” edellyttää. Valkoinen Repen rotu ja kulttuuri saa väistyä voimakkaamman kulttuurin ja rodun tieltä. Tällaista kehitystä kutsutaan internatsismiksi. Internatsit ovat ylikansallisia oman rodun ja kulttuurin hävittäjiä.>Kansakunnalla, joka tappaa omat lapsensa, ei ole tulevaisuutta. Suomalaiset ovat tappaneet 650 000 kansalaistaan, joiden lapset eivät myöskään ole keskuudessamme. Suomalaisia puuttuu noin miljoona.
Eli siis sivistyskansoilla ei ylipäätään ole tulevaisuutta. Ei kuitenkaan ihan siltä näytä, että tulevaisuus muissakaan kansoissa olisi.
Kummallista. Sami ei tykkääkään, kun Eurooppaan tulee lisää kreationistisia abortinvastustajia. Koettaisit nyt päättää.- tukkisit suusi jo
sami-a kirjoitti:
Kansakunnalla, joka tappaa omat lapsensa, ei ole tulevaisuutta. Suomalaiset ovat tappaneet 650 000 kansalaistaan, joiden lapset eivät myöskään ole keskuudessamme. Suomalaisia puuttuu noin miljoona.
Tulevaisuuden eurooppalaiset ovat muslimeja ja etnoja niin kuin ”kehitys” edellyttää. Valkoinen Repen rotu ja kulttuuri saa väistyä voimakkaamman kulttuurin ja rodun tieltä. Tällaista kehitystä kutsutaan internatsismiksi. Internatsit ovat ylikansallisia oman rodun ja kulttuurin hävittäjiä.Sinulla Sami ei ole mitään oikeutta vouhottaa ainakaan raiskattujen tai insestin uhrien aborteista koska olet mies etkä voi edes teoriassa kohdata kyseistä tilannetta.
Muutoinkin valtasi sanella ehtoja naisille voidaan kyseenalaista, naisvihasi tiedetään ja se myös asettaa kaiken naisista kirjoittamasi sellaiseen viitekehykseen jossa voidaan kysyä nimenomaan sitä onko sinulla oikeutta esittää edes näkemyksiäsi naisista kun ne muistuttavat välillä natsien näkemyksiä juutalaisista. RepeRuutikallo kirjoitti:
>Kansakunnalla, joka tappaa omat lapsensa, ei ole tulevaisuutta. Suomalaiset ovat tappaneet 650 000 kansalaistaan, joiden lapset eivät myöskään ole keskuudessamme. Suomalaisia puuttuu noin miljoona.
Eli siis sivistyskansoilla ei ylipäätään ole tulevaisuutta. Ei kuitenkaan ihan siltä näytä, että tulevaisuus muissakaan kansoissa olisi.
Kummallista. Sami ei tykkääkään, kun Eurooppaan tulee lisää kreationistisia abortinvastustajia. Koettaisit nyt päättää.”Eli siis sivistyskansoilla ei ylipäätään ole tulevaisuutta. Ei kuitenkaan ihan siltä näytä, että tulevaisuus muissakaan kansoissa olisi.”
Muslimien ja muiden vierasperäisten tulevaisuus on taattu Euroopassa. Väistyvä Repen edustama rotu ja kulttuuri takaa heille auvoisan tulevaisuuden.
Omat lapset surmataan abortilla, mutta vieraile pitää järjestää auvoisa tulevaisuus täyshoitolassa.
Vaikka miljoona suomalaista puuttuu katukuvasta, on siellä vielä valitettavan paljon valkoisia suomen kansalaisia; Ruotsissa tilanne on paljon parempi.- tieteenharrastaja
sami-a kirjoitti:
Tulevaisuuden eurooppalaiset ovat muslimeja ja etnoja niin kuin ”kehitys” edellyttää. Valkoinen Repen rotu ja kulttuuri saa väistyä voimakkaamman kulttuurin ja rodun tieltä. Tällaista kehitystä kutsutaan internatsismiksi. Internatsit ovat ylikansallisia oman rodun ja kulttuurin hävittäjiä."..ovat tappaneet 650 000 kansalaistaan.." Lapsi saa kotimaansa kansalaisuuden vasta syntyessään elävänä.
sami-a kirjoitti:
”Eli siis sivistyskansoilla ei ylipäätään ole tulevaisuutta. Ei kuitenkaan ihan siltä näytä, että tulevaisuus muissakaan kansoissa olisi.”
Muslimien ja muiden vierasperäisten tulevaisuus on taattu Euroopassa. Väistyvä Repen edustama rotu ja kulttuuri takaa heille auvoisan tulevaisuuden.
Omat lapset surmataan abortilla, mutta vieraile pitää järjestää auvoisa tulevaisuus täyshoitolassa.
Vaikka miljoona suomalaista puuttuu katukuvasta, on siellä vielä valitettavan paljon valkoisia suomen kansalaisia; Ruotsissa tilanne on paljon parempi."Vaikka miljoona suomalaista puuttuu katukuvasta, on siellä vielä valitettavan paljon valkoisia suomen kansalaisia; Ruotsissa tilanne on paljon parempi."
Mutta Suomen katukuvasta puuttuu myös jotain, mistä sinä olet onnellinen: avioliittoon vihityt homoparit. Oletko jo vähentänyt noista "menetetyt elämät" -luvuista homoseksuaalien osuuden, pari prosenttia? Eiväthän he kuitenkaan eläisi sinun haluamaasi hyvää elämää. Toisaalta homoja täytyisi olla, kenen muun kustannuksella saisit nostettua omanarvontuntoa.- Sami-B
sami-a kirjoitti:
”Eli siis sivistyskansoilla ei ylipäätään ole tulevaisuutta. Ei kuitenkaan ihan siltä näytä, että tulevaisuus muissakaan kansoissa olisi.”
Vaikka miljoona suomalaista puuttuu katukuvasta, on siellä vielä valitettavan paljon valkoisia suomen kansalaisia; Ruotsissa tilanne on paljon parempi."Vaikka miljoona suomalaista puuttuu katukuvasta, on siellä vielä valitettavan paljon valkoisia suomen kansalaisia; Ruotsissa tilanne on paljon parempi."
Mitä h*lvettiä tuo sinua liikuttaa, ethän sinäkään m*stalaisena tänne kuulu. tieteenharrastaja kirjoitti:
"..ovat tappaneet 650 000 kansalaistaan.." Lapsi saa kotimaansa kansalaisuuden vasta syntyessään elävänä.
Beatles-jihadistit ovat Suomen kansalaisia, abortoidut suomalaiset eivät.
Abortti-feministit käyvät sotaa omiansa vastaan estämällä heitä syntymästä.
Beatles-jihadistit, rauhan uskonto islamia edustavat suomen kansalaiset, taistelevat uskontonsta puolesta.- onko näin
sami-a kirjoitti:
Beatles-jihadistit, rauhan uskonto islamia edustavat suomen kansalaiset, taistelevat uskontonsta puolesta.Sami seonnut?
- söin hänet
sami-a kirjoitti:
Beatles-jihadistit, rauhan uskonto islamia edustavat suomen kansalaiset, taistelevat uskontonsta puolesta.Mitkä ihmeen Beatles-jihadistit? Ainahan sinä olet omituisia käsitteitä (ja käsityksiä) viljellyt, mutta...
Mitä sinä arjalainen muuten Suomessa vielä teet? Myy asuntosi ja muuta Intiaan, siellä elelet onnellisena ja upporikkaana. - omalapsi
tukkisit suusi jo kirjoitti:
Sinulla Sami ei ole mitään oikeutta vouhottaa ainakaan raiskattujen tai insestin uhrien aborteista koska olet mies etkä voi edes teoriassa kohdata kyseistä tilannetta.
Muutoinkin valtasi sanella ehtoja naisille voidaan kyseenalaista, naisvihasi tiedetään ja se myös asettaa kaiken naisista kirjoittamasi sellaiseen viitekehykseen jossa voidaan kysyä nimenomaan sitä onko sinulla oikeutta esittää edes näkemyksiäsi naisista kun ne muistuttavat välillä natsien näkemyksiä juutalaisista.Onkohan kovin väärin ajatella niin että sekä raiskattu että raiskauslspsi ovat kumpikin rikoksen viattomia uhreja? Vai onko tuo viaton syntymätön lapsi joka on puoliksi äitiänsä niin paha rikollinen että hänet pitää surmata?
Raiskausten seurauksena syntyy maailmaan joka vuosi miljoonia lapsia ja ylivoimaisesti suurin enemmistö raiskauslasten synnyttäjistä kiintyy tuohon lapseensa siinä missä muihinkin lapsiinsa jos niitä on.
Tutkijat ovat panneet merkille sen että äidille vain alkaa kehittyä raskausaikana tunneside kohdussaan kasvavaa lasta kohtaan ja nuo äidit alkavat huomata sen että ei tuo lapsi ole syyllinen isänsä tekoon.
Jotkut niistäkin jotka ovat päättäneet että antavat lapsen pois sen synnyttyä, ovat tulleet raskauden edetessä tai viimeistään synnytyksen jälkeen toisiin ajatuksiin ja haluavat pitääkin lapsensa. Sillä heidän lapsensahan se kuitenkin on, se on vain henkisesti ottaen heidän isätön lapsensa. - akbar
söin hänet kirjoitti:
Mitkä ihmeen Beatles-jihadistit? Ainahan sinä olet omituisia käsitteitä (ja käsityksiä) viljellyt, mutta...
Mitä sinä arjalainen muuten Suomessa vielä teet? Myy asuntosi ja muuta Intiaan, siellä elelet onnellisena ja upporikkaana.Samin visio tulevaisuudesta voisi hyvinkin vastata todellisuutta, sillä historia opettaa, että äärimmäisen raakaa väkivaltaa käyttämällä Islam levisi hyvin nopeasti syntysijoiltaan Espanjaan ja Unkariin ja syvälle Aasiaan alkuaikoinaan.
Mutta kun hillitön tappaminen rauhoittui niin Islamkin rauhoittui.
Nyt Isis on kaivanut alkuperäiset uskonlevittämismetodit esille kaikessa äärimmäisessä raakuudessaan ja ehdottomuudessaan, eli vaihdot ovat samat kuin Suomessa silloin kun Suomeen tuotiin kristinusko, eli pakkokäännytys tai henki pois.
Isis valtaa ensin jonkun kylän ja surmaa raaasti osan asukkaista ja kysyy sitten säästetyiltä että muuttaako hän uskontoaan vai kuoleeko omaistensa kanssa?
Kyllä tuossa tilanteessa joka ainoa pslstamme evokki alkaisi nopeasti opetella sanomaan että Allah akbar. sami-a kirjoitti:
Vaikka miljoona suomalaista puuttuu katukuvasta, on siellä vielä valitettavan paljon valkoisia suomen kansalaisia; Ruotsissa tilanne on paljon parempi.»Muslimien ja muiden vierasperäisten tulevaisuus on taattu Euroopassa. »
Mihin asti aikanaan vierasperäisen kristinuskon tulevaisuus Euroopassa on jotenkin taattu?
»Omat lapset surmataan abortilla, mutta vieraile pitää järjestää auvoisa tulevaisuus täyshoitolassa.
Vaikka miljoona suomalaista puuttuu katukuvasta, on siellä vielä valitettavan paljon valkoisia suomen kansalaisia; Ruotsissa tilanne on paljon parempi.»
Pitäisiköhän sinun antihumanistisen rasistin muuttaa johonkin toiseen maahan, missä saisit elää elämääsi allekirjoittamiesi arvojen mukaisesti veljiesi kanssa? Tehän voisitte vaikka maalata mustia väkisin valkoisiksi siellä, vai riittäisikö KKK?- +++++++++++
"Sille taas kukaan ei voi mitään että Raamatun sanan ei tarvitse mukautua maallisiin lakeihin määritellessään tahallisen raskaudenkeskeytyksen murhaksi. "
Missä kohtaa raamattua ylipäätänsä sanotaan, että "abortti on murha" eikä esimerkiksi omaisuusrikos?
Tämä kysymys on tarkoitus esittää kaikille, jotka väittävät näin.
"Käytännössä tämä merkitsee sitä että hän sallii abortoijan jatkaa elämäänsä hänen puuttumatta siihen, mutta jättää antamatta hänelle ikuista elämää."
Pystytkö perusteleman tämän väitteen raamatulla vai onko tämä vain sun oma mielipide? +++++++++++ kirjoitti:
"Sille taas kukaan ei voi mitään että Raamatun sanan ei tarvitse mukautua maallisiin lakeihin määritellessään tahallisen raskaudenkeskeytyksen murhaksi. "
Missä kohtaa raamattua ylipäätänsä sanotaan, että "abortti on murha" eikä esimerkiksi omaisuusrikos?
"Käytännössä tämä merkitsee sitä että hän sallii abortoijan jatkaa elämäänsä hänen puuttumatta siihen, mutta jättää antamatta hänelle ikuista elämää."
Pystytkö perusteleman tämän väitteen raamatulla vai onko tämä vain sun oma mielipide?>Pystytkö perusteleman tämän väitteen raamatulla vai onko tämä vain sun oma mielipide?
Ei ole oma mielipide, vaan jehovien oppia.- Vapise tyhmä
>Demokratiassa laki on se mitä enemmistö keksii päättää
Jos hän on olemassa, hän varmasti tietää miten toimia, älä ollenkaan siitä huolehdi.Jumala toki toimii, enkä minä siitä ole huolissani, mutta sinun sietäisi olla.
- Jyrtsiboy
+++++++++++ kirjoitti:
Pystytkö perusteleman tämän väitteen raamatulla vai onko tämä vain sun oma mielipide?22 Jos miehet tappelevat keskenänsä ja loukkaavat raskasta vaimoa, niin että hän synnyttää kesken, mutta vahinkoa ei tapahdu, niin sakotettakoon syyllistä vaimon miehen vaatimuksen ja riidanratkaisijain harkinnan mukaan.
23 Mutta jos vahinko tapahtuu, niin annettakoon henki hengestä,
24 silmä silmästä, hammas hampaasta, käsi kädestä, jalka jalasta,
Ihan Raamatun oppiahan tämä on, vai mitä aborttimurhaaja-Repe? Vapise tyhmä kirjoitti:
Jumala toki toimii, enkä minä siitä ole huolissani, mutta sinun sietäisi olla.
Hehe. Kaada ittelles vaan. Se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa.
- Taustaa
omalapsi kirjoitti:
Onkohan kovin väärin ajatella niin että sekä raiskattu että raiskauslspsi ovat kumpikin rikoksen viattomia uhreja? Vai onko tuo viaton syntymätön lapsi joka on puoliksi äitiänsä niin paha rikollinen että hänet pitää surmata?
Raiskausten seurauksena syntyy maailmaan joka vuosi miljoonia lapsia ja ylivoimaisesti suurin enemmistö raiskauslasten synnyttäjistä kiintyy tuohon lapseensa siinä missä muihinkin lapsiinsa jos niitä on.
Tutkijat ovat panneet merkille sen että äidille vain alkaa kehittyä raskausaikana tunneside kohdussaan kasvavaa lasta kohtaan ja nuo äidit alkavat huomata sen että ei tuo lapsi ole syyllinen isänsä tekoon.
Jotkut niistäkin jotka ovat päättäneet että antavat lapsen pois sen synnyttyä, ovat tulleet raskauden edetessä tai viimeistään synnytyksen jälkeen toisiin ajatuksiin ja haluavat pitääkin lapsensa. Sillä heidän lapsensahan se kuitenkin on, se on vain henkisesti ottaen heidän isätön lapsensa.Tähän "omalapsen" kommenttiin on helppoa yhtyä, sillä näinhän se tilanne todellisuudessa etenee kun vain ajan annetaan kulua.
Se on selkeästi havaittu ilmiö esim. Etelä-Afrikan maissa joissa raiskauslapsia syntyy melkein jokaiseen perheeseen jossa on useampia tyttölapsia. Tämä siis raiskaustten yleisyyden vuoksi.
Perhe ottaa tulokkaan vastaan luonnollisena asiana vaikka itse raiskaus on tietenkin heistä hyvin tuomittavaa.
- Repe RuutikaIIo
Kirjoittaja on poistanut tämän viestin
- Jyrtec
Taisi mennä Repellä jauhot suuhun, heheh.
- tieteenharjoittaja
Jyrtec kirjoitti:
No niin meni, eikä sitä jyrtsi selättänyt vaan itse kirja.
Jyrtec kirjoitti:
Musta vale-repe on tietysti kaltaisesi kretupelle, joten jauhot tuskin ovat juurikaan ehtineet hänen kuolaa valuvasta suustaan poistua enää aikoihin.
- Jyrtsiboy
Musta vale-repe on tietysti kaltaisesi kretupelle, joten jauhot tuskin ovat juurikaan ehtineet hänen kuolaa valuvasta suustaan poistua enää aikoihin.
Aha, nyt sekin selvisi että minne se Apo-Calypso kaikkosi.
Hänhän on uudestisyntynyt parannuksen tehneenä Repenä.
Tosin parannus taisi jäädä puolitiehen vaikka pahin kiukku onkin rauhoittunut.
Palstalla on tapahtunut muitakin muutoksia, nimittäin se pallihikityyppi taisi poistua koskapa olen saanut pitää jo pitkään Jyrtsiboy nikkiäni. Jyrtsiboy kirjoitti:
Aha, nyt sekin selvisi että minne se Apo-Calypso kaikkosi.
Hänhän on uudestisyntynyt parannuksen tehneenä Repenä.
Tosin parannus taisi jäädä puolitiehen vaikka pahin kiukku onkin rauhoittunut.
Palstalla on tapahtunut muitakin muutoksia, nimittäin se pallihikityyppi taisi poistua koskapa olen saanut pitää jo pitkään Jyrtsiboy nikkiäni.>Palstalla on tapahtunut muitakin muutoksia, nimittäin se pallihikityyppi taisi poistua koskapa olen saanut pitää jo pitkään Jyrtsiboy nikkiäni.
Enkö se siis ollutkaan minä vaikka niin kivenkovaan väitit? Päättäisit nyt jo. Edes jollakin monista persoonistasi.
Kehitys on aina edellyttänyt ruumiskasoja.
On siis perusteltua, että aborttikin on ratkaisu yksilöiden ja yhteiskuntien ongelmiin. Lapsia abortoimalla maailma on huomenna parempi paikka asua.
Elämälle arvollisten asema pitää turvata abortin ja erilaisten kuolinhoitojen avulla.- aborttinatsi
Hyvinpä kiteytti Sami evolutionistinatsien ajattelutavan, tuskin tuota kukaan lähtee kiistämään.
aborttinatsi kirjoitti:
Hyvinpä kiteytti Sami evolutionistinatsien ajattelutavan, tuskin tuota kukaan lähtee kiistämään.
Miksipä kiistäisi, kun "evolutionistinatseja" ei ole olemassakaan. Olkaa ihan rauhassanne vaan.;)
»Kehitys on aina edellyttänyt ruumiskasoja.»
Elävien organismien maailma ei tule koskaan jättämään jälkeensä muuta kuin ruumiskasoja tai muita ruumiiden erilaisia jäänteitä, eikä tämä seikka väänny miksikään uskolla tai tiedolla. Voimme kuitenkin säännellä lajina aiheuttamaamme painetta tällä planeetalla. Voimme saavuttaa monia muitakin asioita lopulta täysin hylkäämällä uskonnollisen epätieteellisen populismin puolivillais-filosofisine pseudoeettisine valitusvirsineen.
Tiedän kokemuksesta, että kenties vastaat tähän jollain holokaustilla herkuttelevalla kortilla. Tiedän myös, etteivät useimmat kuitenkaan ajattele minun tarkoittavan jotain niin sairasta. Mielestäni ihmiset voivat muunnella jopa sukupuoliviettinsä sanelemaa "kohtaloa" realistisesti ja melko yksimielisesti, yhteisesti sopimallamme tavalla siten, että eräät yksilöt jäävätkin syntymättä.
Tuo uskonnollisperäinen aborttivouhotus on todella epäloogista ja ärsyttävää trollausta maailmassa, missä on hirveästi ekosysteemiä ja ihmisenkin tulevaisuutta koskevia huolia. Olisi toivottavaa, että kaikki kynnelle kykenevät ihmiset tekisivät jotakin järkevää elämällään sen sijaan, että he vain toistelisivat fundamentalistisia epäkäytännöllisiä mantroja.
- Jyrtsiboy
Hei. Eihän täällä kukaan toivo abortin tehneen kuolemaa, vaan sitä että hän saisi oikean tasapainoisen näkemyksen asiasta, eikä uskoisi evoluutiotieteen ihan itsekeksittyä ja yhteiskunnan aivopestyjen päättäjien hyväksymää laskelmaa siitä päiväntarkasta hetkestä jolloin tapettavaksi hyväksytty sikiö muuttuu ihmiseksi jota ei saa tappaa.
Siis ihan järjetön laki. Siis se tarkka aika tunnilleen ja minuutilleen on onnistuttu määrittelemään klo 24:00:ksi tiettynä raskauspäivämääränä. ”Abortin laillisuus ei kumminkaan pakota ketään aborttiin”
Aborttimyönteisyys lisää abortin painetta. Yhteiskunta ja lähimmäiset ovat liiaksi aborttimyönteisiä lisäämään abortin painetta. Abortti nähdään ratkaisuna ongelmiin, joita syntyvä lapsi toisi tullessaan. Elämä on monille kuolemaa suurempi ongelma.
”Abortoitu sikiö on joka tapauksessa taivaassa”
Jumalan antamaa elämää ei ihminen voi tuhota vaikka haluaisi. Ihmisoikeuksien äiti on syntymisen oikeus, jos se ei toteudu, Jumalan antama elämä pysyy voimassa, koska Jumala on elämän antaja.- Ällistynyt ihminen
Minua ihmetyttää tuo evolutionistien kylmäsydämisyys , siis se että jos tullaan raskaaksi niin nielaistaan katumuspilleri aamuteen kanssa kuin minkä tahansa asperiinin.
Siis näin tehdään tämän tästä vaikka hyvin tiedetään että oma, muutoin syntyvä lapsi siinä tapetaan.
Minusta tuollainen on äärimmäisen vakavaa neuroottista, siis henkistä sairautta jota täytyisi ehdottomasti hoitaa. Ällistynyt ihminen kirjoitti:
Minua ihmetyttää tuo evolutionistien kylmäsydämisyys , siis se että jos tullaan raskaaksi niin nielaistaan katumuspilleri aamuteen kanssa kuin minkä tahansa asperiinin.
Siis näin tehdään tämän tästä vaikka hyvin tiedetään että oma, muutoin syntyvä lapsi siinä tapetaan.
Minusta tuollainen on äärimmäisen vakavaa neuroottista, siis henkistä sairautta jota täytyisi ehdottomasti hoitaa.>Minusta tuollainen on äärimmäisen vakavaa neuroottista, siis henkistä sairautta jota täytyisi ehdottomasti hoitaa.
Juuri siksi kukaan ei sinun mielipidettäsi kysykään muuten kuin viihdemielessä.
Mahtaa harmittaa kun on noin viisas, eikä ketään kiinnosta...- Jyrtsiboy
>Minusta tuollainen on äärimmäisen vakavaa neuroottista, siis henkistä sairautta jota täytyisi ehdottomasti hoitaa.
Juuri siksi kukaan ei sinun mielipidettäsi kysykään muuten kuin viihdemielessä.
Mahtaa harmittaa kun on noin viisas, eikä ketään kiinnosta...Evokkien massatyhmyys se tässä ärsyttää. Ei oma viisauteni.
Ja toki olisin iloinen jos joku evokki joskus oppisi ihan itse päättelemään asioita ilman että pitää koko ajan taluttaa.
Mietihän sinäkin sitä että millä oikeudella kukaan pystyy sanomaan että hedelmöityneen sikiön ihmisyys alkaa vasta sitten kun hänen ajattelukykynsä on tietyllä 12 viikkoisen tasolla ja että sitä ennen hän on siis surmattavaissa vapaasti?
Mieti, mieti, ja mieti. Mutta ethän sinä tietenkään mieti koska sinä haluat tulla tässä asiassa kusetetuksi jotta saat vapaasti abortoida tulevia ei-toivottuja äpäriäsi.
Sillä niinhän se on että läpeensä moraalittomille evokeille sopii hyvin se että yhteiskunta sallii tämän äärimmäisen ehkäisykeinon. Siksi mikään järkipuhe ei tätä aborttilakiemme muuta, ei koska enemmistö kansastamme on helvettikypsää kamaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1032848Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2111772- 1201710
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois471574Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641292Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻841088- 911072
- 571044
- 52996
- 65895