haaveista teen totta,otan käsivarteeni tatskan.tota myönnetään hieman kipu pelottaa.kuka tietää onko sietämätöntä?kestopigmentoiitkin kärsin,mut tatska menee syvemmälle.
eka tatska aika varattu;);)
10
153
Vastaukset
- Tipitiityytyy
Käsivarsi on ehkä kivuttomin paikka ottaa tatska. Ei satu, nipistää ehkä vähän.
- Huolestunut nainen
Onko tämä totta? Olen ottamassa ranteen sisäpuolelle tekstiä ja pelottaa kyllä että sattuu
- Leimaajan poika
Huolestunut nainen kirjoitti:
Onko tämä totta? Olen ottamassa ranteen sisäpuolelle tekstiä ja pelottaa kyllä että sattuu
Ranne on eriasia kuin käsivarsi! Ranteessa nipistää vähän, riippuu tietenki kuinka lähelle taivetta sen otat. Älä murehdi, kestät sen kyllä ja olen varma että tulet jälkeenpäin ajattelemaan ettei se sattunutkaan niin paljoa kuin epäilit.
- tatuoinnin ottaja
Leimaajan poika kirjoitti:
Ranne on eriasia kuin käsivarsi! Ranteessa nipistää vähän, riippuu tietenki kuinka lähelle taivetta sen otat. Älä murehdi, kestät sen kyllä ja olen varma että tulet jälkeenpäin ajattelemaan ettei se sattunutkaan niin paljoa kuin epäilit.
Kiitos selvennöksestä :) Ensimmäinen tatuointi tosiaan olisi kyseessä ja jännittää hirveästi kuinka paljon se sattuu.
- uikko24
tatuoinnin ottaja kirjoitti:
Kiitos selvennöksestä :) Ensimmäinen tatuointi tosiaan olisi kyseessä ja jännittää hirveästi kuinka paljon se sattuu.
joo otit tatskan?mulla on ja ei sattunut yhtään!tuthaan hermoilin.ajattelin ottaa uuden,mutta mietinnässä millasen.otin hienon ruusun tohon ikeaan käsivarteen.kaikki ihailee nyt sitä:):)
- truthvault
älä ota tatuointia...
- hahah sucker
meni jo
- rywery
Otin jo, vituttaako?
- Ei muuta.
So sad
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6388516Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3513275Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4302305- 1281367
- 341355
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl151285Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091221- 941137
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651085- 46943