Niille miehille jotka eivät....

ole syystä tai toisesta sarjamurhaajia tai muuten vetoa naisiin, niin annan esimerkin miten olen onnistunut harhauttamaan kauniita naisia harrastamaan seksiä kanssani. Tosin siinä on riski, suuri riski että sinustakin tulee sarjis kun pääset tekemisiin naisen kanssa.

Mut joo, ennen pilkkua sun vaan on pakoitettava itsesi sanomaan valitulle kohteelle näin...."lähetsä katto mun luo kissanpentuja" kukaan nainen ei voi kieltytyä siitä jos heille tulee mahdollisuus nähdä kissanpentuja, ei kukaan, naisilta vaan puuttuu järki tässä kohtaa. No sitten kun olette siellä missä niitä pentuja piti olla ja nainen alkaa tivaamaan, että missä ne nyt on, niin sanot vaan kyllä ne kohta tulee. Tässä välissähän sinä (mies) olet huolehtinut siitä, että naisella on ilmaista juotavaa nenän edessä ja mikä olisikaan parempaa kuin tämä http://tinyurl.com/ogemf2d taju lähtee ihan varmasti! Loput saat sitten inspiroida ihan itse.

14

125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No cats

      Tässä on vaan yksi mutta. Naiset ei luota mieheen jolla on kissoja. Kissamiehet mielletään liian heikoiksi ja yksinäisiksi kissojensa kanssa.

      • Ei nainen tässä vaiheessa pysty ajattelemaan rationalisesti, kun kissanpenut juttu tulee yllättäen, ehkä sitten jälkeenpäin saattavat sekoilla ja käyttää tekosyynä ihan mitä vaan.


    • Kuulostaa vaivalloiselta... olisko sulla vinkkejä sarjamurhaukseen?

      • Näi 6 kertaa eronneena, voin vain antaa vinkkejä siitä, miten minusta ei tullut sarjamurhaajaa.


    • No mikset hommaa oikeasti niitä kissanpentuja, niin ei tarttisi valehdella? Kyllähän nainen tajuaa, että jos sinulla olisi kämpässä kissanpentuja, niin ne olisivat jo siinä ovella jaloissa kiehnäämässä, tai jos olisivat vielä liian pieniä vaeltelemaan ympäri kämppää, niin ainakin miukumista alkaisi jostain kuulua heti kun ovi käy.

      Sinänsä kyllä ihan toimiva idea. En minä ainakaan voisi kissanpentuja vastustaa. :)

      • Ei tajua, vielä siinnä vaiheessa, koska on niin täpinöissään ;kohta mä nään kissanpennun, mutta tulikin KNOK OUT :D


    • ätmi

      Hmm, eli jos kantti ei riitä ihmisten murhaamiseen, tulisi raiskata humaltuneita/sammuneita naisia?

      • Asia tuntuu olevan monelle aika arka, joten ei kannataisi alkaa saivartelemaan ja varsinkaan mennä yksityiskohtiin....puhuttiin vaan siitä, miten saa kauniilta naiselta.


      • ätmi
        modelli kirjoitti:

        Asia tuntuu olevan monelle aika arka, joten ei kannataisi alkaa saivartelemaan ja varsinkaan mennä yksityiskohtiin....puhuttiin vaan siitä, miten saa kauniilta naiselta.

        Puhuttiin siitä, että sinulla on tapana juottaa naiset känniin ennen kuin alat sörkkiä niitä pippelilläsi. Suosittelit oikein drinksua sillä perusteella, että "taju lähtee varmasti".


      • ätmi kirjoitti:

        Puhuttiin siitä, että sinulla on tapana juottaa naiset känniin ennen kuin alat sörkkiä niitä pippelilläsi. Suosittelit oikein drinksua sillä perusteella, että "taju lähtee varmasti".

        Itse juovat ja sitten heittäytyvät kutsuvasti selälleen...joskus kuuluu kops* joskus ei.


    • SekaSikiö

      Tehoaako koiranpennut yhtä hyvin?
      Aika moni on kuitenkin kissoille allerginen.

    • Ujo atm 25

      Meinasin juuri sanoa että toisin sanoen, juottaa kämpillään naiselta tajukankaalle ja kun nainen makaa tajuttomana niin raiskata nainen.

    • Ujo atm 25

      Tai siis siltä tuo minun mielestä kuulosti.

      • En käyttäisi noin karkeaa ilmaisua, koska saamisella ja raiskauksella on suuri ero. Ensinnäkin raiskaaja harvoin ottaa naisen tunteita huomioon, tässähän otettin heti alkumetreillä tunteet huomioon ja tarjottiin juomaa. Mitä sitten pitäisi tehdä, kääntää nainen selälleen, kun se siinnä makaa huulet tötteröllä kutsuvasti?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      125
      2275
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      103
      1357
    3. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      314
      1053
    4. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      104
      1037
    5. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      109
      1031
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      86
      919
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      44
      690
    8. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      252
      689
    9. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      670
    10. 50
      664
    Aihe