ole syystä tai toisesta sarjamurhaajia tai muuten vetoa naisiin, niin annan esimerkin miten olen onnistunut harhauttamaan kauniita naisia harrastamaan seksiä kanssani. Tosin siinä on riski, suuri riski että sinustakin tulee sarjis kun pääset tekemisiin naisen kanssa.
Mut joo, ennen pilkkua sun vaan on pakoitettava itsesi sanomaan valitulle kohteelle näin...."lähetsä katto mun luo kissanpentuja" kukaan nainen ei voi kieltytyä siitä jos heille tulee mahdollisuus nähdä kissanpentuja, ei kukaan, naisilta vaan puuttuu järki tässä kohtaa. No sitten kun olette siellä missä niitä pentuja piti olla ja nainen alkaa tivaamaan, että missä ne nyt on, niin sanot vaan kyllä ne kohta tulee. Tässä välissähän sinä (mies) olet huolehtinut siitä, että naisella on ilmaista juotavaa nenän edessä ja mikä olisikaan parempaa kuin tämä http://tinyurl.com/ogemf2d taju lähtee ihan varmasti! Loput saat sitten inspiroida ihan itse.
Niille miehille jotka eivät....
14
134
Vastaukset
- No cats
Tässä on vaan yksi mutta. Naiset ei luota mieheen jolla on kissoja. Kissamiehet mielletään liian heikoiksi ja yksinäisiksi kissojensa kanssa.
Ei nainen tässä vaiheessa pysty ajattelemaan rationalisesti, kun kissanpenut juttu tulee yllättäen, ehkä sitten jälkeenpäin saattavat sekoilla ja käyttää tekosyynä ihan mitä vaan.
Kuulostaa vaivalloiselta... olisko sulla vinkkejä sarjamurhaukseen?
Näi 6 kertaa eronneena, voin vain antaa vinkkejä siitä, miten minusta ei tullut sarjamurhaajaa.
No mikset hommaa oikeasti niitä kissanpentuja, niin ei tarttisi valehdella? Kyllähän nainen tajuaa, että jos sinulla olisi kämpässä kissanpentuja, niin ne olisivat jo siinä ovella jaloissa kiehnäämässä, tai jos olisivat vielä liian pieniä vaeltelemaan ympäri kämppää, niin ainakin miukumista alkaisi jostain kuulua heti kun ovi käy.
Sinänsä kyllä ihan toimiva idea. En minä ainakaan voisi kissanpentuja vastustaa. :)Ei tajua, vielä siinnä vaiheessa, koska on niin täpinöissään ;kohta mä nään kissanpennun, mutta tulikin KNOK OUT :D
- ätmi
Hmm, eli jos kantti ei riitä ihmisten murhaamiseen, tulisi raiskata humaltuneita/sammuneita naisia?
Asia tuntuu olevan monelle aika arka, joten ei kannataisi alkaa saivartelemaan ja varsinkaan mennä yksityiskohtiin....puhuttiin vaan siitä, miten saa kauniilta naiselta.
- ätmi
modelli kirjoitti:
Asia tuntuu olevan monelle aika arka, joten ei kannataisi alkaa saivartelemaan ja varsinkaan mennä yksityiskohtiin....puhuttiin vaan siitä, miten saa kauniilta naiselta.
Puhuttiin siitä, että sinulla on tapana juottaa naiset känniin ennen kuin alat sörkkiä niitä pippelilläsi. Suosittelit oikein drinksua sillä perusteella, että "taju lähtee varmasti".
ätmi kirjoitti:
Puhuttiin siitä, että sinulla on tapana juottaa naiset känniin ennen kuin alat sörkkiä niitä pippelilläsi. Suosittelit oikein drinksua sillä perusteella, että "taju lähtee varmasti".
Itse juovat ja sitten heittäytyvät kutsuvasti selälleen...joskus kuuluu kops* joskus ei.
- SekaSikiö
Tehoaako koiranpennut yhtä hyvin?
Aika moni on kuitenkin kissoille allerginen. - Ujo atm 25
Meinasin juuri sanoa että toisin sanoen, juottaa kämpillään naiselta tajukankaalle ja kun nainen makaa tajuttomana niin raiskata nainen.
- Ujo atm 25
Tai siis siltä tuo minun mielestä kuulosti.
En käyttäisi noin karkeaa ilmaisua, koska saamisella ja raiskauksella on suuri ero. Ensinnäkin raiskaaja harvoin ottaa naisen tunteita huomioon, tässähän otettin heti alkumetreillä tunteet huomioon ja tarjottiin juomaa. Mitä sitten pitäisi tehdä, kääntää nainen selälleen, kun se siinnä makaa huulet tötteröllä kutsuvasti?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t744688- 332621
- 402424
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin231884Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401772- 821613
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251592- 1521455
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241328Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941190