Hakusessa basisti, rumpali ja laulaja Oulussa.

meytal

Kahden tytön (14 ja 16 vuotiaita) thrash metal projekti etsii suunnilleen oman ikäisiään jäseniä. Miespuolinen laulaja hakusessa, mutta muiden osalla ei sukupuolella väliä.

Molemmat soittaneet kitaraa ~2 vuotta. Treenikämppä asiat on ok, mutta reenaus mahdollisuuksia ei ole kuin viikonloppuisin eri paikkakunnalla sijaitsevan koulun takia, lomilla reenataan useammin. Projektiin sitoutuminen ja halu kehittyä tavoitellen bändiä molempien osalta suuri, unohtamatta hauskanpitoa. Pistetään porukka kasaan ja lähdetään suunnittelemaan ja toteuttamaan omaa juttua.

Mikäli kiinnostuit ota rohkeasti yhteyttä sähköpostitse osoitteseen [email protected].

7

126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Slayer98

Oootteko mistäpäin?

• Slayer98

Aa jäi otsikko lukematta:D

• meytal

Olisiko sulla kiinnostusta tulla riveihin mukaan? Kerro itsestäsi jotain, mitä soitinta soitat, ym? :)

• Slayer98

15 v. Joensuusta ja rumpuja soitan. Ois kyl mahtava projekti mut vähä liian kaukana ehkä asun:/

• meytal

Eikä. Ikävää, että niin pitkä välimatka :(

• joo o
        meytal kirjoitti:

Eikä. Ikävää, että niin pitkä välimatka :(

miekin oon joensuusta sama homma, mut mie oon 21 vee :D

• Horus

Muuttakaa jyväskylään opiskeleen!!! SIt voin tulla mukaan :) basisti olen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      555
      2842
    2. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      89
      2552
    3. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      21
      1611
    4. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      77
      1552
    5. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1480
    6. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      69
      1404
    7. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      42
      1385
    8. Kurkkiiko myyrä jo

Milloin tulee kolostaan?
      Ikävä
      27
      1298
    9. Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan

Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut
      Maailman menoa
      309
      1286
    10. Haluatko tietää totuuden?

Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun
      Ikävä
      90
      1173
    Aihe