Miksi olet täällä ellei sinulla ole ketään?
Suhteet ja tunteet allahan tämä on. Onko sinulla siis suhde tai suhteita? Entä onko sinulla tunteita? Ellei, niin miksi kirjoitat juuri tänne? Sinkku ei välttämättä tarkoita yksinäisyyttä jolle sillekin on oma palstansa.
Väärä palsta
18
85
Vastaukset
- atmies2
Minulla ei ole suhteita mutta haluaisin seksisuhteen. Siksi tämä alue kiinnostaa.
- ko?
Täältäkö sen sitten odotat saavasi?
Seksi-aiheellekin on oma palstansa. - atmies2
ko? kirjoitti:
Täältäkö sen sitten odotat saavasi?
Seksi-aiheellekin on oma palstansa.Seksi kuuluu osana aikuisten ihmisten suhteisiin ja myös monen sinkun elämään.
- ko?
atmies2 kirjoitti:
Seksi kuuluu osana aikuisten ihmisten suhteisiin ja myös monen sinkun elämään.
En tahdo olla tunkeileva, mutta kuuluvatko suhteet ja/tai seksi sinun elämääsi muuta kuin sanoina?
- atmies2
ko? kirjoitti:
En tahdo olla tunkeileva, mutta kuuluvatko suhteet ja/tai seksi sinun elämääsi muuta kuin sanoina?
Sanoina ja kuvina :)) Mutta olen niistä kiinnostunut ja pohdin asioita päivittäin useaan kertaan.
- ujo atm40
"Sinkku ei välttämättä tarkoita yksinäisyyttä" Niin mitä aloittaja nyt kysyi?
- Sinkku=nussimaton
Ei ole suhteita. Eikä ole tunteita. Tunteet on naisten, lasten ja hinttien hölmöilyä. Oikeilla miehillä ei niitä ole. Ja oikea sinkku on nussimaton. Nussijat ei tälle palstalle kuulu nussimisellaan kerskumaan.
- ko?
Moni (etenkin mieskirjoittaja) vaikuttaa olevan ennemmin yksinäinen (ei mitään sutinaa naisten kanssa) kuin sinkku (edes jotain sutinaa naisten kanssa) niin miksi kirjoittaa juuri tälle palstalle jolla käsittääkseni tulisi käsitellä suhteita eikä suhteettomuuksia?
No eikös sinkku tarkoita ihmistä, jolla ei ole suhdetta vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa. Mikä ongelma sulla nyt oikein on tässä asian ymmärtämisessä?
- Hämärän rajoilta
stellaria81 kirjoitti:
No eikös sinkku tarkoita ihmistä, jolla ei ole suhdetta vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa. Mikä ongelma sulla nyt oikein on tässä asian ymmärtämisessä?
Saivartelee vain lämpimikseen. Darkfearistista esimerkkiä käyttääkseeni: aloittajan logiikalla fina-tabuja syövä ja aiheesta keskusteleva henkilö ei saisi kirjoittaa Hiusten lähtö -palstalle, koska eiväthän hiukset lähde, jos kuuri kerran toimii.
- ko?
stellaria81 kirjoitti:
Ei välttämättä ellei sille löydy edellytyksiä että joskus tulee myös olemaan se suhde.
Ikisinkku ≠ sinkku. - ko?
Hämärän rajoilta kirjoitti:
Saivartelee vain lämpimikseen. Darkfearistista esimerkkiä käyttääkseeni: aloittajan logiikalla fina-tabuja syövä ja aiheesta keskusteleva henkilö ei saisi kirjoittaa Hiusten lähtö -palstalle, koska eiväthän hiukset lähde, jos kuuri kerran toimii.
Saivartelua ehkäpä hyvinkin, mutta mietin mitä hyötyä keskustelun kategorioinneista on jos kaikki aiheet parisuhteista musiikkin ja politiikasta persuihin voidaan keskustella yhden ja saman otsikon alla? Kertooko se ihmisten laiskuudesta valita aihe-alue tarkemmin vai onko kaikki lopulta vain yhtä suhdetta ja tunnetta kulminoituen sinkkuuteen.
Logiikka ehkä pikemminkin se jos lentämisestä tietämätön toistelisi ilmailu-palstalle että kyllä hän joskus sitä suihkukonetta vielä lentää. - palstapoliisi
ko? kirjoitti:
Saivartelua ehkäpä hyvinkin, mutta mietin mitä hyötyä keskustelun kategorioinneista on jos kaikki aiheet parisuhteista musiikkin ja politiikasta persuihin voidaan keskustella yhden ja saman otsikon alla? Kertooko se ihmisten laiskuudesta valita aihe-alue tarkemmin vai onko kaikki lopulta vain yhtä suhdetta ja tunnetta kulminoituen sinkkuuteen.
Logiikka ehkä pikemminkin se jos lentämisestä tietämätön toistelisi ilmailu-palstalle että kyllä hän joskus sitä suihkukonetta vielä lentää.Sehän voi tarkoittaa myös sinkkujen omaa palstaa, jossa sinkut voivat puhua keskenään vaikka aidan seipäistä.
- ätmi
ko? kirjoitti:
Ei välttämättä ellei sille löydy edellytyksiä että joskus tulee myös olemaan se suhde.
Ikisinkku ≠ sinkku.Ikisinkkukin on sinkku. Keksit sanoille uusia määritelmiä sen mukaan, mikä sinulle itsellesi sattuu sopimaan.
- SekaSikiö
No pitääpä olla aika ameeba jos ei mitään tunteita löydy. Ja sinkkujahan täällä kirjoittelee. Sinkku mikä sinkku vaikka kokemusta toisesta sukupuolesta ei ole. A-seksuaaleille on oma palstansa, vaikka hekin voivat kirjoitella täällä jos haaveilevat kuitenkin parisuhteesta.
Että mitä selität ja päättelet kuka täällä saa kirjoitella? Mä oon täällä lainassa tuolta miehen logiikasta, koska siellä on nyt menossa taas kerran kalsarin haisteluviikko, ja se että olen juuri nyt hieman kyllästynyt seksiin. mitä tulee ovista ja ikkunoista. Sinkkuna voi taas kerätä itseään! Meillä jokaisella on oma gene, Oy Minä Ab, jonka johtajana toimimme. Meidän on panostettava kokonaiskuntoisuuteemme, mikä tarkoittaa, että pidämme huolta omasta henkisestä hyvinvoinnista.
- pidätä meidät
Tämä palsta tarvitseekin juuri sinunlaista innokkasta ja pätemisenhaluista keharia järjestysmiehekseen.
- lottamari<3
Mä olen vaikeasti selitettävissä olevassa parisuhteessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei205313- 501371
- 11807
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58778- 46752
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52747- 46744
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49736Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom132725Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille8724