Palstan pierevä paholainen eli pp? Onko modelli tai albis? =))
Kuka on
6
95
Vastaukset
- y.b offina
On :)
- Iaskin..väärin
Jazuli!
- Jee Jee
Peevelin trolli, onko sulla kovakin ikävä mun kiukuttelua,
kun jatkuvasti lainaat luvatta mun nikkeäni.
Miks on aina tehtävä tällaisia typeriä aloituksia, jonkun muun nikkellä?
Eikö sulla kantti riitä tunnustamaan "väriä", eli omalla nikkellä turisemiseen.
Mua ottaa aivoon!!!
Ja olkapäätä sekä kylkeä särkee, mut se taas johtuu omasta typeryydestäni.
Mätkähdin tatamille kuin jauhosäkki harjoituksissa.
Palkkioks vielä sain haukkumiset kaupanpäälle; vanhimmalta veljeltäni!!
Toki tiedusteli ensin etten ollut loukannut itseäni pahemmin...ja haukkui vasta sit!
Pakko kai käydä harjoittelemassa muutaman kerran ainakin...sitä alas tuloa.
Sain itseni irti otteesta ja heitettyä veljen kahdesti kaaressa mattoon....
(arvatkaa olinko ylpeä itsestäni, 80kg lensi leikiten....osasin; vielä oli oppi knupissa..)
Kolmannella kerralla en enää ollut varovainen ja niin olin ilmassa samantien...ei siinä niin pitänyt käydä.
Hiivatin "rotta", sanoi et katsotaan saatko sä vielä itses irti... ja jalat alles pyrähtämään pakoon. EPÄREILUA heittää munt varoittamatta ketoon. =((
OK, tajusin kyllä mitä ajoi takaa sillä yllätyksellisellä heitollaan.
Ei ne varoita hyökkääjätkään aikeistaan!
Enkä mä ole niin hyvä puolustautumaan...mitä kuvittelin. =((Henkilö jota kutsutte täällä "trolliksi" hakee keskustelukumppania ja juuri hänelle sopivalla tavalla, koska ei kykene muunlaiseen kommunikointiin. Ei tuosta nyt niin paljon ole haittaa, koska sen jutut näkee heti, eikä niihin tarvise ottaa kantaa. Hän vastailee niihin itse ja kun kyllästyy, niin viesti häipyy historiaan samoin kuin sun kipeytynyt kylki.
- Jee Jee
Moikka modelli...hetken mä jo kuvittelin sun teitittelävän mua! =))
Sit todellisuus iski kuvioihin, ja tajusin sun tarkoittavan koko palstan porukkaa....
Siinä meni sekin illuusio... et edes joku pikkasen kunnioittais mua!
Kai sitä vois keskustella monestakin asiasta...ei silti solvailun puolelle tarvitse mennä.
Eikä yhtä ainutta totuutta ole olemassa, niin mun pappa ain joskus sanoi.
Eri ihmiset kun kokee samat asiat; eritavoin.
Joskus vaan ei ymmärrä toista vaikka yrittäisi kuinka parhaansa mukaan.
Ja mun kyljen kipeys on varmaan tänään kipeimmillään: eilen illalla ei edes paljon tuntunut enää kun ensimäinen kipuaalto meni ohi.
Tänä aamuna kyllä sit taas teki ihan hiivatin kipeää nousta sängystä.
Päivän mittaan on kipu "turtunut" ettei siitä ole pahemmin haittaa ollut.
Nostaessa jotain raskaampaa esinettä tai sitoessa tossujen nauhoja,
se kyllä muistuttaa taas itsestään ilkeästi.
Muutaman päivän ehkä kipuilua, mut kyllä se siitä...=) miul on usein pahoja ilmavaivoja :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681969- 1281394
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321353- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654