Palstan pierevä paholainen eli pp? Onko modelli tai albis? =))
Kuka on
6
63
Vastaukset
- y.b offina
On :)
- Iaskin..väärin
Jazuli!
- Jee Jee
Peevelin trolli, onko sulla kovakin ikävä mun kiukuttelua,
kun jatkuvasti lainaat luvatta mun nikkeäni.
Miks on aina tehtävä tällaisia typeriä aloituksia, jonkun muun nikkellä?
Eikö sulla kantti riitä tunnustamaan "väriä", eli omalla nikkellä turisemiseen.
Mua ottaa aivoon!!!
Ja olkapäätä sekä kylkeä särkee, mut se taas johtuu omasta typeryydestäni.
Mätkähdin tatamille kuin jauhosäkki harjoituksissa.
Palkkioks vielä sain haukkumiset kaupanpäälle; vanhimmalta veljeltäni!!
Toki tiedusteli ensin etten ollut loukannut itseäni pahemmin...ja haukkui vasta sit!
Pakko kai käydä harjoittelemassa muutaman kerran ainakin...sitä alas tuloa.
Sain itseni irti otteesta ja heitettyä veljen kahdesti kaaressa mattoon....
(arvatkaa olinko ylpeä itsestäni, 80kg lensi leikiten....osasin; vielä oli oppi knupissa..)
Kolmannella kerralla en enää ollut varovainen ja niin olin ilmassa samantien...ei siinä niin pitänyt käydä.
Hiivatin "rotta", sanoi et katsotaan saatko sä vielä itses irti... ja jalat alles pyrähtämään pakoon. EPÄREILUA heittää munt varoittamatta ketoon. =((
OK, tajusin kyllä mitä ajoi takaa sillä yllätyksellisellä heitollaan.
Ei ne varoita hyökkääjätkään aikeistaan!
Enkä mä ole niin hyvä puolustautumaan...mitä kuvittelin. =((Henkilö jota kutsutte täällä "trolliksi" hakee keskustelukumppania ja juuri hänelle sopivalla tavalla, koska ei kykene muunlaiseen kommunikointiin. Ei tuosta nyt niin paljon ole haittaa, koska sen jutut näkee heti, eikä niihin tarvise ottaa kantaa. Hän vastailee niihin itse ja kun kyllästyy, niin viesti häipyy historiaan samoin kuin sun kipeytynyt kylki.
- Jee Jee
Moikka modelli...hetken mä jo kuvittelin sun teitittelävän mua! =))
Sit todellisuus iski kuvioihin, ja tajusin sun tarkoittavan koko palstan porukkaa....
Siinä meni sekin illuusio... et edes joku pikkasen kunnioittais mua!
Kai sitä vois keskustella monestakin asiasta...ei silti solvailun puolelle tarvitse mennä.
Eikä yhtä ainutta totuutta ole olemassa, niin mun pappa ain joskus sanoi.
Eri ihmiset kun kokee samat asiat; eritavoin.
Joskus vaan ei ymmärrä toista vaikka yrittäisi kuinka parhaansa mukaan.
Ja mun kyljen kipeys on varmaan tänään kipeimmillään: eilen illalla ei edes paljon tuntunut enää kun ensimäinen kipuaalto meni ohi.
Tänä aamuna kyllä sit taas teki ihan hiivatin kipeää nousta sängystä.
Päivän mittaan on kipu "turtunut" ettei siitä ole pahemmin haittaa ollut.
Nostaessa jotain raskaampaa esinettä tai sitoessa tossujen nauhoja,
se kyllä muistuttaa taas itsestään ilkeästi.
Muutaman päivän ehkä kipuilua, mut kyllä se siitä...=) miul on usein pahoja ilmavaivoja :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768992Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per593331- 422718
- 272241
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto372200Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182195- 131937
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151773- 681705
- 181649