Miehen logiikalla

Tervemenoa

Nyt olen saanut totisesti kokea miehen mielen ja mielihalut. Mies vakuutteli ihastustaan. En oikein tuota uskonut, kun mies on tunnettu helman alle menijä. Jaksoi aikansa, muutama pusu vaihdettiin. En suostunut pidemmälle. Ajattelin antaa ajan kulua ja katsoa miten edetään, ja kas, nyt on miehellä uusi nainen tähtäimessä. Sattuukin olemaan paras ystäväni. Hupsista.
Tyypillistä. Miehen logiikka lähtee sepaluksesta. Mitä vanhempi mies, sen kiireemmin mennään.

14

219

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • runontaja off

      Joten pääsit eroon niin miehestä kuin ystävästäsikin.
      Voit ystävällesi (mikäli miehen huolii) todeta "Ainut hyvä tässä on se, etten suostunut sänkyyn hänen kanssaan ja sen jälkeen huomannut, että hän vikitteli myös sinua sänkyyn". (niin tuossa tapauksessa olisi käynyt) Todennäköisesti tuo mies jossain vaiheessa alkaa vikitellä ystäväsi ystävää

    • 9+2

      hyvä sinua. pysyttele erossa tuollaisista äijänkäppänöistä

      • Tervemenoa

        Kiitos molemmille vastaajille. Kyllä, ystäväni on nyt tämän miehen sydänkäpynen. Esteet on kuulema raivattu. Tunnen itseni jollain tavoin tyhjäksi ja petetyksikin. Olisivat sanoneet vaan suoraan minulle, mitä aikoivat. Ihmettelen kuinka suhtautua ystävääni. Jotenkin koko ystävyys on nyt hukassa.


      • Tervemenoa kirjoitti:

        Kiitos molemmille vastaajille. Kyllä, ystäväni on nyt tämän miehen sydänkäpynen. Esteet on kuulema raivattu. Tunnen itseni jollain tavoin tyhjäksi ja petetyksikin. Olisivat sanoneet vaan suoraan minulle, mitä aikoivat. Ihmettelen kuinka suhtautua ystävääni. Jotenkin koko ystävyys on nyt hukassa.

        olen pahoillani että joudut katselemaan pettäjiä.


      • Jee Jee
        moraalinvartija kirjoitti:

        olen pahoillani että joudut katselemaan pettäjiä.

        Nyt mä kyllä putosin kyydistä! Miten niin pettäjiä?
        Jos mies on ainoastaan vikitellyt, eikä ap:llä ja miehellä ollut mitään vakavampaa juttua menossa.
        Miten ihmeessä ystävättärestä ja miehestä on tullut; pettureita?

        Ymmärrän kyllä ap:een tunteen, et on pettynyt.
        Hänellä kuitenkin oli tunteita miestä kohtaan, muttei ottanut riskiä tulla petetyksi.
        Joten mies valitsi toisen, joka otti riskin.
        Ei niitä kahta voi syyttää petoksesta, ainakaan näiden tietojen valossa.


      • Tervemenoa
        Jee Jee kirjoitti:

        Nyt mä kyllä putosin kyydistä! Miten niin pettäjiä?
        Jos mies on ainoastaan vikitellyt, eikä ap:llä ja miehellä ollut mitään vakavampaa juttua menossa.
        Miten ihmeessä ystävättärestä ja miehestä on tullut; pettureita?

        Ymmärrän kyllä ap:een tunteen, et on pettynyt.
        Hänellä kuitenkin oli tunteita miestä kohtaan, muttei ottanut riskiä tulla petetyksi.
        Joten mies valitsi toisen, joka otti riskin.
        Ei niitä kahta voi syyttää petoksesta, ainakaan näiden tietojen valossa.

        Ei minua petetty sanan varsinaisessa merkityksessä. Olisin vaan toivonut miehen avoimesti kertovan minulle, että aikoo nyt lopettaa suhteen yrittämisen kanssani ja siirtyy eteenpäin. Samoin olisin toivonut ystäväni kertovan minulle jo ajat sitten, että oli kiinnostunut miehestä. Olisi jäänyt koko turha kuvio minun ja miehen kanssa käymättä. Paras asia tässä tapauksessa onkin se, että todellakin ymmärrän, ettei mies ole sellainen, jota arvostan. Ystävättärenikään ei ole niin hyvä ystävä kuin luulin. Mutta se siitä... opinpahan taas tästäkin.


      • Jee Jee
        Tervemenoa kirjoitti:

        Ei minua petetty sanan varsinaisessa merkityksessä. Olisin vaan toivonut miehen avoimesti kertovan minulle, että aikoo nyt lopettaa suhteen yrittämisen kanssani ja siirtyy eteenpäin. Samoin olisin toivonut ystäväni kertovan minulle jo ajat sitten, että oli kiinnostunut miehestä. Olisi jäänyt koko turha kuvio minun ja miehen kanssa käymättä. Paras asia tässä tapauksessa onkin se, että todellakin ymmärrän, ettei mies ole sellainen, jota arvostan. Ystävättärenikään ei ole niin hyvä ystävä kuin luulin. Mutta se siitä... opinpahan taas tästäkin.

        Ymmärsin sun pettymyksen täysinTervemenoa, lähinnä moaalinvartijalle vastasin.
        Hän käytti turhan vahvaa adjektiivia tässä, mut hänellä on (kuin minullakin joskus oli) pieniä vaikeuksia sanan valinnoissa. (eikä ole tarkoitus mollata ketään)

        Harmittaa et työnsin nokkani koko asiaan, mut puhtaasta petturuudesta (kummankaan kohdalla) ei ole kyse! Siis minusta.
        Mies ei halunnut tuhlata aikaa enempään ´kosiskeluun´ ja ystävätär nappas sen mikä sulle ei kelvannut. Niin mä näen asian.

        Saman olen kokenut itsekin joskus,
        olen kans hiukan hidas näissä jutuissa toisinaan ollut.
        Sitä kun ei ole varma itsestään...mitä oikein haluaa...ja voiko toiseen luottaa....
        .. niin parempi olla haluamatta silloin mitään.
        Pettymys menee ajallaan ohitse ja löydät uuden paremman miehen juuri sinulle.
        Tsemppiä!!


      • Jee Jee kirjoitti:

        Ymmärsin sun pettymyksen täysinTervemenoa, lähinnä moaalinvartijalle vastasin.
        Hän käytti turhan vahvaa adjektiivia tässä, mut hänellä on (kuin minullakin joskus oli) pieniä vaikeuksia sanan valinnoissa. (eikä ole tarkoitus mollata ketään)

        Harmittaa et työnsin nokkani koko asiaan, mut puhtaasta petturuudesta (kummankaan kohdalla) ei ole kyse! Siis minusta.
        Mies ei halunnut tuhlata aikaa enempään ´kosiskeluun´ ja ystävätär nappas sen mikä sulle ei kelvannut. Niin mä näen asian.

        Saman olen kokenut itsekin joskus,
        olen kans hiukan hidas näissä jutuissa toisinaan ollut.
        Sitä kun ei ole varma itsestään...mitä oikein haluaa...ja voiko toiseen luottaa....
        .. niin parempi olla haluamatta silloin mitään.
        Pettymys menee ajallaan ohitse ja löydät uuden paremman miehen juuri sinulle.
        Tsemppiä!!

        pettäjinä pidän kumpaakin osapuolta ystävää kuin miestä.
        miehen uskollisuus, lojaallisuus parisuhteeseen horjuu tässä vaiheessa pahasti.

        tämän miehen tie, käy itsensä myymisen kautta sydämmeen kuin pirulle myytäisiin sielu.


      • runontaja off
        Tervemenoa kirjoitti:

        Ei minua petetty sanan varsinaisessa merkityksessä. Olisin vaan toivonut miehen avoimesti kertovan minulle, että aikoo nyt lopettaa suhteen yrittämisen kanssani ja siirtyy eteenpäin. Samoin olisin toivonut ystäväni kertovan minulle jo ajat sitten, että oli kiinnostunut miehestä. Olisi jäänyt koko turha kuvio minun ja miehen kanssa käymättä. Paras asia tässä tapauksessa onkin se, että todellakin ymmärrän, ettei mies ole sellainen, jota arvostan. Ystävättärenikään ei ole niin hyvä ystävä kuin luulin. Mutta se siitä... opinpahan taas tästäkin.

        Ystäväsi ei välttämättä ollut kiinnostunut miehestä, vaan mies suuntasi kiinnostuksen häneen, kun et toiminut miehen toiveiden mukaan ja alkoi sitten vikittelemään häntä


      • ...
        moraalinvartija kirjoitti:

        pettäjinä pidän kumpaakin osapuolta ystävää kuin miestä.
        miehen uskollisuus, lojaallisuus parisuhteeseen horjuu tässä vaiheessa pahasti.

        tämän miehen tie, käy itsensä myymisen kautta sydämmeen kuin pirulle myytäisiin sielu.

        Mihin parisuhteeseen? Ei kukaan tietääkseni ollut suhteessa, ainakaan tarina ei kerro.

        Siis jos neiti A ei lämpene miehelle X, mutta neiti B joka on neiti A:n ystävä lämpenee, ovat sekä B että X pettureita koska..? Siksikö, että kaverikaan ei saa ottaa sitä miestä, joka ei toiselle kelvannut?


    • Eipä ole kaksinen tyyppi ja ystäväkin vaikuttaa enemmän "ystävältä." Oman itsesi herrana pysyminen kannattaa aina, vaikka hetkellisesti tuntuis kurjalta. Mies, joka pyörii rinkiä naisten keskellä ja yrittää kunnes joku suostuu, ei varmaan ole mikään korvaamaton kultakimpale.

    • TERVEMENOA

      Edelleen kurjalta tuntuu. Ystäväni olen menettänyt, koska hänellä on nyt aikaa vain miehelle. Nyt kun olen ajatellut asiaa ja miettinyt kesällä tapahtuneita juttuja, olen aivan varma, että ystäväni tähtäsi koko ajan juuri tähän päämäärään, että saisi miehen itselleen. Sanoi minulle, että miehestä on häntä varoitettu. Laihdutti kymmenisen kiloa, koska mies oli sanonut hänelle että "tosta ei saa lihoa yhtään".
      Nyt ystävä kertoilee, kuinka rakastunut hän on ja kuinka mies häntä hellii.
      Olen kateellinen, sen myönnän. Vihainenkin ystävälleni, jos hän ikinä ystäväni olikaan. Taisi vaan käyttää hyväkseen kun oli rahapulassa aina.
      Miten ihmeessä rakennan taas elämäni uudestaan? Ainako joutuu pettymään ja alkamaan alusta. Ystävä saa mennä.

      • runontaja off

        Näyttää siltä, että mies on saanut kiedottua ystävättäresi pikkurillinsä ympärille, saanut hänet jo laihduttamaan.

        Toivottavasti hän on maksanut lainansa takaisin


      • No niin varmaan tuntuu, kun menettää ystävänsä ja ihastuksensa.

        Noin muuten mielestäni kukaan ei varsinaisesti pettänyt ketään. Siksi toisekseen sinun ansiostasi teidän suhteenne ei edennyt, mikä jälkeenpäin katsottuna oli oikea ratkaisu. Mutta sitä minä en ymmärrä, että miksi pitäisi erikseen ilmoittaa "yrittämisen" lopettamisesta. Suhteen lopettamisesta on hienotunteista ilmoittaa, mutta yrittämisen lopettamisesta ilmoittaminen tuntuu jotenkin huvittavalta.

        Minusta koko soppa johtuu siitä, että ihmiset, sinä mukaan lukien, haluatte tapailla, kokeilla, testailla ja pelailla. Sen vuoksi kaveruuden ja seurustelun välillä on harmaa alue, jossa moni sallii itselleen enemmän kuin muille. Eihän mies ollut sitoutunut sinuun vastentahoisuutesi vuoksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      311
      3601
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      267
      2068
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      99
      1439
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1343
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      92
      1309
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1198
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1197
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1024
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      47
      1014
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      914
    Aihe