Stellarian seksikalsarit

Näin unta

Ovat pvc:tä ja niissä on vetoketju pimpin kohdalla.

14

173

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haluaisi avata

pääsiskin avaamaan vetskarin ja pussata sitä ja antaa jotain tosi ihanaa sinne

• tuskin on pvc

Eiks se kertonu käyttävänsä jotain mummosloggeja siin yhes ketjussa

• 3+4

Se oli vain hämäystä.

• ...........

Kertoi. Syynä on pyöreä pylly, jonka takia normaalit pikkuhousut ajautuvat vakoon ja hiertävät.

• Ujo atm 25

Olis kyllä todella kiihottavaa avata se vetoketju, pussata pimppiä ja sen jälkeen antaa omaa nahkapatukkaa sinne. Ei haittaa yhtään vaikka Stellarian nimimerkistä päätellen hän on minua 8 vuotta vanhempi.

• Ok, annan teille ihan virallisen luvan kuvitella minun kalsarini ihan minkälaisiksi vain itse haluatte. Näin kaikki ovat tyytyväisiä. :)

• Stellun kalsarit

Kun stellaria käy kuntosalilla, hänen jumppatrikoidensa alla on nuo samat seksikalsarit. Treenin jälkeen hän avaa vetskarin ja tuulettaa pimppiään. Kalsareiden kätköistä leijailee huumaava tuoksu.

• Mulle tulee tuosta kuvasta mieleen vain se, että mitenkähän raikkaassa kunnossa neidin alapää mahtaa olla, jos on noissa pöksyissä koko päivän hikoillut. Ehkäpä semmoinen sitten miehiä jostain syystä miellyttää.

• rekkis?
        stellaria81 kirjoitti:

Mulle tulee tuosta kuvasta mieleen vain se, että mitenkähän raikkaassa kunnossa neidin alapää mahtaa olla, jos on noissa pöksyissä koko päivän hikoillut. Ehkäpä semmoinen sitten miehiä jostain syystä miellyttää.

Oot kyllä kadottanut naiseutes.
        Ei kukaan tollasissa koko päivää oo, noi laitetaan jalkaan kun on tiedossa sutinaa. Moni nainen haluu miellyttää miestä pukeutumalla miestä kiihottavasti.

• Ikisinkku M
        rekkis? kirjoitti:

Oot kyllä kadottanut naiseutes.
        Ei kukaan tollasissa koko päivää oo, noi laitetaan jalkaan kun on tiedossa sutinaa. Moni nainen haluu miellyttää miestä pukeutumalla miestä kiihottavasti.

Jospa stellarialla on pylly joka kiihottaa niissä sloggeissakin, ei semmoinen nainen tarvitse halpoja tehokeinoja.

• no daa
        stellaria81 kirjoitti:

Mulle tulee tuosta kuvasta mieleen vain se, että mitenkähän raikkaassa kunnossa neidin alapää mahtaa olla, jos on noissa pöksyissä koko päivän hikoillut. Ehkäpä semmoinen sitten miehiä jostain syystä miellyttää.

Sitä varten on se vetskari, että voi välillä tuulettaa.

• kiltti atm

Ikisinkku aloitti sen jokailtaisen palstan naisten perseennuolemisen.

• nuo kaks

Voisivat ottaa jo huoneen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      84
      1349
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      51
      968
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      369
      798
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      142
      759
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      55
      699
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      123
      692
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      648
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      625
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      612
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56