Kohta alkaa tonttulakit vilkkua ja "kulkuset" heilua...
Mites onko jengillä paljon pikkujouluja edessä ja etenkin niitä firman kekkereitä, missä se estynyt kirjanpitäjä avaa nutturan, pari ylintä nappia ja tanssii pöydällä!
Vesikielellä "kinkkua" odotellessa....
pikkujoulukausi alkaa!!!
5
846
Vastaukset
- mies32
En tänäkään vuonna mene firman pikkujouluihin. Ei mitään erityistä syytä, mutta kun ei huvita, niin ei huvita. Minun puolestani siellä hyppiköön niinkuin haluavat, mitä se minulle/muille kuuluu?
- nainen31
Ei kiinnosta.
nainen31 kirjoitti:
Ei kiinnosta.
Itse diggaan. Järkätty kunnon ohjelmaa yleensä. Moottorikelkkailua, tellua ensitykkilumilla jne... toki parina iltana karaokea ja kerhon puolelle tsiikailee menoa, dokaamaan ja rietastelemaan ja kuitit seuraavana maanantaina kululaskulle.
Mut tosiaan ymmärrän, ettei kaikkia kiinnosta. Ei meiltäkään kaikki pääse to-su pikkujoulureissulle millään perheiltään.
- Zuma
Uutta vuotta vietetään korkeintaan yksi vuorokausi.
Vappua ja juhannusta vietetään korkeintaan kaksi vuorokautta.
Mutta joulua vietetään vähintään 60 vuorokautta. Pikkujouluista aletaan puhua jo lokakuun puolivälissä. Ja viimeistään marraskuun alussa joka helvetin paikka on saastutettu "tonttu sitä ja pukki tätä" -jankutuksella.
Kysymys kuuluukin: onko joulu niin helvetin iso asia, että sitä kannattaa viettää 30 kertaa pitempään kuin juhannusta???
(Niin, tänä vuonna joulu antaa duunarille peräti YHDEN ylimääräisen vapaapäivän! Halleluuja!)Vietät pyhäs miten vietät. Mä en vietä taas pyhiä ollenkaan. Mua ei juuri perhejuhlat ja muu kirkollinen paska kiinnosta. Otat palkatonta jos ei lomapäiviä kerry tarpeeksi. Itse olen esim, kesäisin aina perinteisesti 4kk lomalla. Talviin yritän mahduttaa muutaman viikon skimbareissut.
Pikkujoulut ja joulu kannattaa eritellä ihan eri kategorioihin ja käsitellä niitä siten. En voi käsittää, miksi joulu saa ihmiset näkemään "punaista"... voi jeesuksen joku juhla ihan vitun sama mitä tarinaa haluaa uskoa.
Ja ne tonttulakit työnnän sun perCCeen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760