Tietääkö kukaan nikke t oikean nimen.Minkä ikäsenä se on tehnyt niitä biisejä,minkä ikänen se on nyt.Muistaako sitä kukaan.Onks se turusta vai mistä.Oliko kukaan keikoilla?
Mä oon ihan sairas Mc Nikke T fani.
PLEASE VASTATKAA
Nikke T oikea nimi!
Mc Pökäle
4
720
Vastaukset
- guruz
Sen oikee nimi on melko varmasti niko toivinen.
Yhen kaiffarin serkku oli kait nähny sen jossain kaupas keekoileez.- wertti
eiks se ollu joku kaivo tai jotain jossain vaihees.
- IKnowSumthing
Oikeesta nimestä en tiedä, mutta kyseinen herra tunnetaan nykyään nimillä Chydenius, tai tuttavallisemmin Chyde. Vaikuttaa Ritarikunta -nimisessä räppipoppoossa, ja on kotoisin Turusta.
Tosin Nikke T ajoista miehen tyyli on hiukan muuttunut.- turkulainen
Nikke T:n oikea nimi on Niko Toiskallio. Sitä näki aikanaan aina turun keskustassa työntelemässä lastenrattaita muijansa kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770