ajattelen sua joka päivä ja ennen nukkumaanmenoa, tarviin sua. Voitaispa vaan pitää yhteyttä, olispa kaikki niin helppoa.
Rakastan sua aina, haluan olla sun aina, oot mun "kaapo"
Marko mulla on sua ikävä
21
873
Vastaukset
- Nasu164
Mistäs päin tämä sun Markosi on?
- omiin käsiin
Mitä pas..kaa:):):):):) oot jakorasia ja kukaan ei sua tosissaan halua!
- Masu153
En sano, kyl se tunnistaa, jos täällä kävis. :/
- suvi.
Mun Marko on Kirkkonummelta. Kaipaan kovasti sitä toopea. Onneks on muistot eikä kukaan voi kieltää mua rakastamasta... vaikka salaa.
- Tietäjä
Ota yhteyttä Markoon. Sekin kaipaa...
- Masu153
Tietäjä kirjoitti:
Sopuli =)
- Suvi.
Tietäjä kirjoitti:
En. En pysty. Odotan ihmettä ja pidän fresitat kylmässä.
- suvi.
Tänään taas rankka ilta. Ikävä repii ja pala nousee kurkkuun. Kaipaan sua Marko. Hymyilen vaikka kyyneleet valuvat... ihania muistoja. Niitä ei kukaan ota pois. Oot rakas.
- Suvi.
suvi. kirjoitti:
Tänään taas rankka ilta. Ikävä repii ja pala nousee kurkkuun. Kaipaan sua Marko. Hymyilen vaikka kyyneleet valuvat... ihania muistoja. Niitä ei kukaan ota pois. Oot rakas.
Miksi sä toope et lue näitä viestejä ja laita mulle viestiä? Mua itkettää.
- Suvi.
Suvi. kirjoitti:
Miksi sä toope et lue näitä viestejä ja laita mulle viestiä? Mua itkettää.
Kävit ajatuksissani hassu. Mielenvaltaaja.
- Masu153
Mun Marko on myös pohjosesta. Salaa voi aina rakastaa, sitä ei kukaan voi estää. :)
- Masu153
Kirjoita tänne.
- Masu153
Rakastan sua, ja vaikken nähdä tahdo just nyt niin iloinen olisin vaikka näkisinkin...
- valheessa elät
Make hajottaa taas sun tuolin, joten laitatko taas kuvan naamakirjaan, kun kulta on riehunut.. Ei näytä uusi rakkauskaan kaivikonekuskia enää tyydyttävän.
- Masu153
Hups, ei ollutkaan mulle aloittajalle tuo viesti "Tietäjältä", sen sijaan tämä onkin, mutta erehtyy 'valheessa elät' nimimerkki siitä kenelle viesti on tarkoitettu. Markoni Markoni "tavattiin" aika vähän aikaa sitten taas...
- Itse Mannerheim
Make totta vitussa laitan kuvan naamikseen. Kenen kuvan laittaisin
- ttttttttttttt
MARKO ON MUN! PAINUKAA VITTUUN!
- marko jokaisen
Minäpä vastaan nyt kaikille naisille. Olen marko ja mut on tarkoitettu teille kaikille naisille. Ilomielin tulen kyläänne ja tyydytän tarpeenne. ( tapana on livahtaa karkuun kun nukahdatte)
- MARK'OH
marko jokaisen kirjoitti:
Minäpä vastaan nyt kaikille naisille. Olen marko ja mut on tarkoitettu teille kaikille naisille. Ilomielin tulen kyläänne ja tyydytän tarpeenne. ( tapana on livahtaa karkuun kun nukahdatte)
MINÄ OLEN MARKO! ÄLKÄÄ USKOKO VALEHTELIJAA, LOVE AAH SEKSIÄ
- mikä raukka ootkaan
Masu 153, taidat tod.olla se huora, josta puhutaan laajalti.Yäk,etkä tajua edes hävetä?
- Masu153
Nyt eryhdyt varmasti :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882