Tämäkin palsta kaipaa pikaista remonttia

Näin teemme

Tällä palstalla hilluva Niuvan porukka kun siirretään omalle "Niuva tänään"-palstalle niin täältä vapautuu 99% kapasiteettia ihmisten kirjoituksille.

Samaten kuin "Maaiman menoa"-palstalla, siellä vaan yksi ja sama Late Lapista. nimimerkillä raapustava hörhö kymmenine sivupersoonineen pilaa palstan täysin.

31

88

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joksu fani

      Ei tarvitse olla kuin Joksun tunnin kirjoittamatta mitään, niin täällä on rauhallista
      Herra vetää yötä päivää, värikkäitä juttujaan pas.kasta ja rumatikistä

      • Palstavahti Joksu

        Joksu valvoo pyyteettömästi palstaa,Reinojankutus vaan jäänyt päähän.


      • Rumatikistä?

        Johan tuli vastaus Pian Reinohöpinällä,jutellaanko palstavahti Rumatikistä?


    • tätä tarkoitin

      Juuri tätä tarkoitin, Niuvan terapiapalstanahan tämä toimii. Eikö siellä voisi hoidokkeja sijoittaa samaan huoneeseen ettei tarvii tämän palstan välityksellä höyrytä.

    • joko häivyit

      Kyllä kyllä, oliko viimeinen kirjoituksesi? Häivy vaan etuteltalle. Siellä niitä häirikkökavereitasi riittää.

      • joko häivyit

        Se on Reino on se Reino on


      • Kyllä
        joko häivyit kirjoitti:

        Se on Reino on se Reino on

        , Jokisen Reino keski-Suomesta se on joka täällä lemuaa!


      • Joksu Kuopiosta
        Kyllä kirjoitti:

        , Jokisen Reino keski-Suomesta se on joka täällä lemuaa!

        Olen ainoa joka täällä kirjoitan totuuksia yötä päivää portapotasta ja rumatikistä.

        Välillä tapailen laulujeni sanoja Fiatini vikalistastani.

        Lyhytlamppu ja parkkimisvalosta.


      • Joksu fani

        Ja taas nauramme kippurassa Joksun lauseelle.

        Miten Joksu, joko olet laittanut rumatikin talviteloille


      • Hoh hoijjaa
        Joksu fani kirjoitti:

        Ja taas nauramme kippurassa Joksun lauseelle.

        Miten Joksu, joko olet laittanut rumatikin talviteloille

        Ei Reino ymmärrä!


      • Hoh hoijaa
        Hoh hoijjaa kirjoitti:

        Ei Reino ymmärrä!

        Palstavahti vastaa sentään aina Rumatikkitouhuun,muistaa myös mainita ystävänsä Reinon.Mitenkäs vielä näinvuosiin Joksu Rumatikillä?


      • Hoh Hoijaa
        Hoh hoijaa kirjoitti:

        Palstavahti vastaa sentään aina Rumatikkitouhuun,muistaa myös mainita ystävänsä Reinon.Mitenkäs vielä näinvuosiin Joksu Rumatikillä?

        Palstavahti on taas tomeraa . Luulisi kommunikaattorin nappulat olevan aika kuluneet jo.


      • Luulet vaan
        Hoh hoijaa kirjoitti:

        Palstavahti vastaa sentään aina Rumatikkitouhuun,muistaa myös mainita ystävänsä Reinon.Mitenkäs vielä näinvuosiin Joksu Rumatikillä?

        Ei Reino sinua kukaan huoli ystäväksi, sinähän Reino olet ihan slyrbbä!


      • Sijoitusvinkki
        Luulet vaan kirjoitti:

        Ei Reino sinua kukaan huoli ystäväksi, sinähän Reino olet ihan slyrbbä!

        Voisi laskeskella että tonttimaa on siellä keskisuomessa halpaa,siis siellä Jokisen naapurustossa. Hinta nousee kun Reinosta päästään!


      • Muuttotappiota
        Sijoitusvinkki kirjoitti:

        Voisi laskeskella että tonttimaa on siellä keskisuomessa halpaa,siis siellä Jokisen naapurustossa. Hinta nousee kun Reinosta päästään!

        Jokisen Reinon kotikunnasta on varmaan melkoinen muuttoliike mahdollisimman kauas.


      • Jussufeja
        Muuttotappiota kirjoitti:

        Jokisen Reinon kotikunnasta on varmaan melkoinen muuttoliike mahdollisimman kauas.

        Sinne Jokisen naapuriin voitais sijoittaa pakolaiskiintiöstä näitä kurkunleikkaaja-araabeja.
        Se olis vähä niinku win-win tilanne kaikille.


      • Jksu fani
        Jussufeja kirjoitti:

        Sinne Jokisen naapuriin voitais sijoittaa pakolaiskiintiöstä näitä kurkunleikkaaja-araabeja.
        Se olis vähä niinku win-win tilanne kaikille.

        Joksu pukkasi taas nopeasti neljä viestiä tänne hätäsee. Taas nauretaan kippurassa.
        Voi olla että yöllä tulee Joksulta parhaat rumatikki jutut


      • Mä kannatan
        Jussufeja kirjoitti:

        Sinne Jokisen naapuriin voitais sijoittaa pakolaiskiintiöstä näitä kurkunleikkaaja-araabeja.
        Se olis vähä niinku win-win tilanne kaikille.

        Luvassa olisi varmaan Reinolta lisää päättömiä juttuja.


      • Joksuillaan
        Mä kannatan kirjoitti:

        Luvassa olisi varmaan Reinolta lisää päättömiä juttuja.

        Aina paranee Joksun jutut


      • Joksu tamineissa

      • Joksu Kuopiosta

    • Hah!

      Reino "slyrbbä" Jokisella jytää!

      • Hoh hoh

        Pari sapelin viuhahdusta ja Jokisen uudet naapurit on tekee Reinon päästä kukkapurkin.


      • .......
        Hoh hoh kirjoitti:

        Pari sapelin viuhahdusta ja Jokisen uudet naapurit on tekee Reinon päästä kukkapurkin.

        Jokinen luovutti.


      • joukovartiainen 33

        Ei jokkeri luovuta, jokkerilla on maneerit ja maitokannut kohdallaan.


      • liima-turpa
        joukovartiainen 33 kirjoitti:

        Ei jokkeri luovuta, jokkerilla on maneerit ja maitokannut kohdallaan.

        Kyllä jokkeri on rauhoittunut, onko pakkohoidolla osuutta asiaan. Minä en anna periksi, vaikka ei minulla lukijoita kovin montaa ole. Entisiä nakkikioskin asiakkaita keravalta muutama. Tarinoita etelänmatkoistani kertoilen etuteltan puolella, vaikka eihän niitä ollut kuin yksi. Sillä reissulla minut sitten ryövättiin, en ole enään uskaltautunut reissulle.


      • Ensihankinnat
        liima-turpa kirjoitti:

        Kyllä jokkeri on rauhoittunut, onko pakkohoidolla osuutta asiaan. Minä en anna periksi, vaikka ei minulla lukijoita kovin montaa ole. Entisiä nakkikioskin asiakkaita keravalta muutama. Tarinoita etelänmatkoistani kertoilen etuteltan puolella, vaikka eihän niitä ollut kuin yksi. Sillä reissulla minut sitten ryövättiin, en ole enään uskaltautunut reissulle.

        Aloittelijan on hankinnoissa muistaa kolme kovaa,Rumatikki,Portapotta ja Aromipesä.


    • monisormellinen

      Liimanäpille.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      31
      2160
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      7
      1856
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1331
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1220
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1195
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      12
      1117
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1071
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1025
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1014
    10. 12
      997
    Aihe