Kohta 200 rikki. Nyt on shamppanja-maljaa nostettava. Kippis pojat ja tytöt! KYLLÄ ME SITTEN OLLAAN HYVIÄ !! We are best! Missä on Marjuska, Ronja, NeitiX ja muut naiset. Miehien kanssako yksin täytyy juhlia. En enää pärjää, kun niitä niin monta. En voi pitää niitä kaikkia yksin tyytyväisenä. :=))))
ME TEIMME SEN ! ! !
202
3890
Vastaukset
- marjuska
tantrasexsin kouluttajaa,mutta ei ole vielä tärpännyt, ilmoittele jos sinulla on tietoa :))
- Doe 10
Menes päättämään toi viestiketju;)))
- yks typy
Oon muuten netissä ehtinyt tutustua jo tähän tantraseksiin. Harrastan astanga-joogaa ja heti kiinnostuin tästä tantraseksistä. Ajattelin, että voisin oppia sen vähän helpommin, kun on pohjaa.
Mä avasin punkkupullon tuon viestiketjun kunniaks.
Miten te kaverit ootte olleet niin hiljaa? Tänne kyllä kaipais vähän enempi naisverta. Oishan se kivempi kiusata porukalla poikia. :=))))) - marjuska
yks typy kirjoitti:
Oon muuten netissä ehtinyt tutustua jo tähän tantraseksiin. Harrastan astanga-joogaa ja heti kiinnostuin tästä tantraseksistä. Ajattelin, että voisin oppia sen vähän helpommin, kun on pohjaa.
Miten te kaverit ootte olleet niin hiljaa? Tänne kyllä kaipais vähän enempi naisverta. Oishan se kivempi kiusata porukalla poikia. :=)))))siksi minä haluankin oppia tuon uuden sexi muodon niin sitten se kiusaaminen vasta alkaa :))
- yks typy
yks typy kirjoitti:
Miten te kaverit ootte olleet niin hiljaa? Tänne kyllä kaipais vähän enempi naisverta. Oishan se kivempi kiusata porukalla poikia. :=)))))sitten! Nyt maljaa nostamaan. Kippis ja kulaus!
Katsooko Kippari Salkkareita Hih.hii.
Entäs Kauniita ja Rohkeita ? Eikös ne eläkeläiset nykyisin seuraa niitä sarjoja :=)))) - yks typy
marjuska kirjoitti:
siksi minä haluankin oppia tuon uuden sexi muodon niin sitten se kiusaaminen vasta alkaa :))
Joo. Ei ne pojat varmaan oikein ymmärrä näistä jutuista. Niihin vaaditaan syvällisyyttä. Mutta me nyt tiedetään jo jotain. Ollaan siinäkin asiassa vahvoilla.
Onko sulla mitään juomista siellä? Toivottavasti.
Huomaatko että pojat häipy heti, kun kaks naista ilmestyi kehiin? Eihän ne uskalla tulla väliin.
Ollaan me semmosia tyttöjä :=))))) - marjuska
yks typy kirjoitti:
Joo. Ei ne pojat varmaan oikein ymmärrä näistä jutuista. Niihin vaaditaan syvällisyyttä. Mutta me nyt tiedetään jo jotain. Ollaan siinäkin asiassa vahvoilla.
Onko sulla mitään juomista siellä? Toivottavasti.
Huomaatko että pojat häipy heti, kun kaks naista ilmestyi kehiin? Eihän ne uskalla tulla väliin.
Ollaan me semmosia tyttöjä :=)))))kun me vielä hallitaan tuo jalo "itämainen" sextaappeli :))
- yks typy
marjuska kirjoitti:
kun me vielä hallitaan tuo jalo "itämainen" sextaappeli :))
Mitä mieltä oot muuten miehistä? Mä tykkään aika harvoista. Kapakasta ei juuri koskaan löydy miestä, johon voisin ihastua. Suurin osa niin kännissä tai muuten olevinaan. Luulen että kaikki ne miehet joista vois kiinnostua istuvat viikonloput kotona kaljaa kittaamassa. Ootko muuten ajatellut laulun sanoja: Miksi naiset aina ihastuvat renttuihin ? Mua ei kiinnosta kravatti päällä olevat niehet, vaan vähän sellaset elämää syvällisemmin ajattelevat miehet. Tai siis elämää kokeneet. Ja sellaset tunteelliset ja ehkä vähän taiteelliset jne.
Voi hitsi mikä vuodatus. Siis tarkoitan hellät ja tunteelliset :=))))) - kouluttaja
Minä olen kouluttanut tantrasexin saloihin jo useita ja mottoni nykyään onkin: "omin käsin onneen" :)))))
- yks typy
kouluttaja kirjoitti:
Minä olen kouluttanut tantrasexin saloihin jo useita ja mottoni nykyään onkin: "omin käsin onneen" :)))))
kun Marjuska ilmeisesti lähtenyt baanalle. Omin käsin onneen. Aika paha juttu. Miks? Kyllähän niitä naisia löytyy varmaan "siihen". Se onni tietenkin vaikeampaa. Tarviiko se olla silti aina onnea? Jos vaan tyydytystä. Ettei tarvi omin käsin. Elämäähän tää vaan on. :=))))
- kouluttaja
yks typy kirjoitti:
kun Marjuska ilmeisesti lähtenyt baanalle. Omin käsin onneen. Aika paha juttu. Miks? Kyllähän niitä naisia löytyy varmaan "siihen". Se onni tietenkin vaikeampaa. Tarviiko se olla silti aina onnea? Jos vaan tyydytystä. Ettei tarvi omin käsin. Elämäähän tää vaan on. :=))))
Tää on todellakin vaan elämää ja lisäksi moni asia on pelkkää huuhaata positiivisessä mielessä. :))))
- ...............
kouluttaja kirjoitti:
http://img28.photobucket.com/albums/v85/rachel.green/Bacchus.jpg
- Doe 10
Huhhuh!Oli melkein orgastinen kokemus ;))) Muuten,typy,ei lopussa seiso ;)) Vain alussa ja keskivaiheilla :))))Hm,taisin sekoittaa asioita...?
- yks typy
Hah, haa. On kokemusta että seisoo lopussakin. Ja vielä lopetuksen jälkeenkin monta minuuttia. Hups. Nyt alkaa viini vaikuttaa. Typy on nyt kiltisti :=)))
- ronja
Täällä ja suihkunraikkaana..:)
Tosin silmä vähän verestää...taito hieraista shamppoota silmiin joka suihkukerta:(
Mulla olis sihijuomaa kaksikin pulloa..Korkin poksauttamiseen tarttis vähän apuja...:))
Tämä oli nyt vinkki;))Äh, siis pojille:DD- yks typy
Ronja. Kyllä se Doe tulee avittamaan. Se tykkää meistä. Mä jo juon kolmatta lasia punkkua. Alkaa tää viesti kulkee nyt hyvin. Kohta voi tulla jo kirjoitusvirheitä, mutta ei kait se haittaa :=))))
- ronja
yks typy kirjoitti:
Ronja. Kyllä se Doe tulee avittamaan. Se tykkää meistä. Mä jo juon kolmatta lasia punkkua. Alkaa tää viesti kulkee nyt hyvin. Kohta voi tulla jo kirjoitusvirheitä, mutta ei kait se haittaa :=))))
siideri menossa:))
Samaan tahtiin kitaten kirjotusvirheet no problems;))
Mitäs muuten tarkotit sillä Kippari jutulla??
*hämmästelee tyhjää pulloa* - yks typy
ronja kirjoitti:
siideri menossa:))
Samaan tahtiin kitaten kirjotusvirheet no problems;))
Mitäs muuten tarkotit sillä Kippari jutulla??
*hämmästelee tyhjää pulloa*Joku vaan sanoi tuolla pitkässä ketjussa, et Kippari on katsomassa Saliksia, kun ei ole ollut mukana "menossa " vähään aikaan. Itse kyllä luulen että nuoren ja kauniin naisen saanut rinnalleen. Nyt on kyllä häipynyt Doekin. Mutta pidetään me tytöt hauskaa. Hitto kun alkaa mennä päähän. :=))))
- ronja
yks typy kirjoitti:
Joku vaan sanoi tuolla pitkässä ketjussa, et Kippari on katsomassa Saliksia, kun ei ole ollut mukana "menossa " vähään aikaan. Itse kyllä luulen että nuoren ja kauniin naisen saanut rinnalleen. Nyt on kyllä häipynyt Doekin. Mutta pidetään me tytöt hauskaa. Hitto kun alkaa mennä päähän. :=))))
En kait mää niitä karkottanu??:(
Tuli mieleen kun innostuin viinamia poimiin,niin rastaat istuskeli olkapäillä:DD
Hitsi,nyt alkaa itkettään:( - kippari
yks typy kirjoitti:
Joku vaan sanoi tuolla pitkässä ketjussa, et Kippari on katsomassa Saliksia, kun ei ole ollut mukana "menossa " vähään aikaan. Itse kyllä luulen että nuoren ja kauniin naisen saanut rinnalleen. Nyt on kyllä häipynyt Doekin. Mutta pidetään me tytöt hauskaa. Hitto kun alkaa mennä päähän. :=))))
siellä ihmiset juttelee toisille vaikka kuinka paljon kun täällä jos jollekin puhuu se luulee et on kaheli et menee vieraalle puhumaan;=))Ai sä lähdet koisaamaan kaipa tässä itsekin tonne makkariin pitäs sit mennä et hyvää yötä sinulla vaan:=)))
- ronja
Oonko ottanu liian paljon vai vähän..:))
En millään nää uusia viestejä täälä:)
*siristellen katsoo ruutua*- yks typy
TÄÄLLÄ OLLAAN ! NÄETKÖS NYT. PAA NE SILMÄLASIT PÄÄHÄN. Hei. Sano vähän suuntia mistä päin oot. Oulusta, tai jostain lähistöltä? Jos lähistöltä, kuinka kaukaa läheltä. No nyt alkaa smaltaa. ;=))))
- ronja
yks typy kirjoitti:
TÄÄLLÄ OLLAAN ! NÄETKÖS NYT. PAA NE SILMÄLASIT PÄÄHÄN. Hei. Sano vähän suuntia mistä päin oot. Oulusta, tai jostain lähistöltä? Jos lähistöltä, kuinka kaukaa läheltä. No nyt alkaa smaltaa. ;=))))
Sielläkö luuraat:)Katteli sua ylempää kethjusta.
Oon Oulusta vaaksan väärään:DD
Pari tuntia kestää Raksilaan ajella:)
Ootas sekentti...haen täydemmän pullosen;)) - yks typy
ronja kirjoitti:
Sielläkö luuraat:)Katteli sua ylempää kethjusta.
Oon Oulusta vaaksan väärään:DD
Pari tuntia kestää Raksilaan ajella:)
Ootas sekentti...haen täydemmän pullosen;))Eihän Oulusta pitkä matka sinne. Hyvä että tää pohojanmaa on edustettuna täällä huuhaalla. Ei nuo Heslaiset valtaa joka paikkaa. :=)))
Onko juomaa vielä? :=))))
- kippari
olen tallessa olin kaupassa käymässä ja sit on pitää noi pyykitkin laittaa kuivuu kun ei kukaan muu niitä duunaa;=))Ja mitä tulee salkareihin ja rohkeisiin niitä kippari ei katsele edes jurrissa;=))Sen verran syvältä on ne tarinat;=)))Ja viellä ne nuoret naiset saan nyt tänään olla rauhassa olen niin finaalissa ettei jaksa edes kunnolla kävellä;=)
- Doe 10
Olet leposi ansainnutkin :)))) Ja nyt mä ainakin jätän tytöt rauhassa samppikselle ja lähden itse vähän "liikenteeseen".Ihan oikeasti :)) Se on moi!
- ronja
tää palsta olis kans syvältä..:))
Laitoitkos ihan pyykkipojilla..:))Puisilla vai värillisillä..??
Sori,mutta se on tärkeää;D - kippari
Doe 10 kirjoitti:
Olet leposi ansainnutkin :)))) Ja nyt mä ainakin jätän tytöt rauhassa samppikselle ja lähden itse vähän "liikenteeseen".Ihan oikeasti :)) Se on moi!
tässä on nyt niin finaalissa ettei jaksa duunaa mitään muuta kun olla himassa vaan;=)Mut otappa rauhassa kun lähdet tsiikailee tilanetta:=)
- kippari
ronja kirjoitti:
tää palsta olis kans syvältä..:))
Laitoitkos ihan pyykkipojilla..:))Puisilla vai värillisillä..??
Sori,mutta se on tärkeää;Dtääkin syvältä eikai sentään täällähän on kunnon elämää eikä mitään skeidaa niinkuin noissa sarjoissa;=))Nyt joutu turvautuu muovisiin kun ei ole niitä puisia vaikka ne parempia ovatkin;=)
- yks typy
Doe 10 kirjoitti:
Jätit nyt hyvän seuran. Et varmaan muualta näin
hyvää naisseuraa saa. Siinäpäs meet katteleen.
Mutta kadut huomenna. Rahat on mennyt ja naista ei missään. Me oltas aina seuranas. No, kantapään kauttahan kaikki pitää oppia. Hauskaa iltaa sitten vaan :=))))) - ronja
kippari kirjoitti:
tääkin syvältä eikai sentään täällähän on kunnon elämää eikä mitään skeidaa niinkuin noissa sarjoissa;=))Nyt joutu turvautuu muovisiin kun ei ole niitä puisia vaikka ne parempia ovatkin;=)
kannatat siis puisia:DD Hyvä:))
Nuot sarjat saa meikätytön voimaan pahoin..
Pitäsköhän tässä välissä pyytää anteeks niiltä,jotka oikeesti diggaa noita sarjoja:)
Tää elämä täällä..ihan jees,kunhan totuttelen taas:)) - ronja
Doe 10 kirjoitti:
Karkasit taas,enneku kerkesin paremmin tutustella:D
No,luihakasta iltaa sulle vaan:D - kippari
ronja kirjoitti:
kannatat siis puisia:DD Hyvä:))
Nuot sarjat saa meikätytön voimaan pahoin..
Pitäsköhän tässä välissä pyytää anteeks niiltä,jotka oikeesti diggaa noita sarjoja:)
Tää elämä täällä..ihan jees,kunhan totuttelen taas:))olet sammallainen kuin kippari koska ne sarjat ovat ihan kamalaa katsottavaa jos vaikka katsoo jotain salkkareita tai rohkeita eihän sellaista elämää ole missään muualla kuin tv huhuh ottaa kohta sydämmestä kun tollaisa ajattelee;=))
- ronja
kippari kirjoitti:
olet sammallainen kuin kippari koska ne sarjat ovat ihan kamalaa katsottavaa jos vaikka katsoo jotain salkkareita tai rohkeita eihän sellaista elämää ole missään muualla kuin tv huhuh ottaa kohta sydämmestä kun tollaisa ajattelee;=))
palasikuri ja anna liueta suussa:))Se helppaa:)
Mulle kolahtaa vanhat hyvät elokuvat ja dokumenttiohjelmat:) - kippari
ronja kirjoitti:
palasikuri ja anna liueta suussa:))Se helppaa:)
Mulle kolahtaa vanhat hyvät elokuvat ja dokumenttiohjelmat:)viellä sokeria suuhun ;=))Mä kanssa usein katselen jotain hyviä leffoja ja sit tuolta Discovery Channel tulee hyviä dokumentejä ja tetysti joskus pitää tsiikaa urheilua kanssa:=)
- yks typy
kippari kirjoitti:
viellä sokeria suuhun ;=))Mä kanssa usein katselen jotain hyviä leffoja ja sit tuolta Discovery Channel tulee hyviä dokumentejä ja tetysti joskus pitää tsiikaa urheilua kanssa:=)
jättikö kaikki muut meidät? En halua sun ja Ronjan juttuihin sekaantua, mutta Ronja ollut niin hiljaa vähän aikaa, että rohkenin. Kohta se tieten ilmestyy ja näyttää mulle keskisormea. Vai pyykkipojista teillä ollut juttua. Kaikesta sitä juttua voi syntyäkin :=)))))
No puiset pyykkipojat ovat tietenkin esteettiset parhaat :=)))) - ronja
yks typy kirjoitti:
jättikö kaikki muut meidät? En halua sun ja Ronjan juttuihin sekaantua, mutta Ronja ollut niin hiljaa vähän aikaa, että rohkenin. Kohta se tieten ilmestyy ja näyttää mulle keskisormea. Vai pyykkipojista teillä ollut juttua. Kaikesta sitä juttua voi syntyäkin :=)))))
No puiset pyykkipojat ovat tietenkin esteettiset parhaat :=))))kävin tankkaamassa:))
Kyllä näihin juttuihin mukaan sopii:))
Keskaria näytän vaan joskus liikenteessä kaahottajille:) - kippari
yks typy kirjoitti:
No puiset pyykkipojat ovat tietenkin esteettiset parhaat :=))))kun ei tullut mitään viestii en tiennyt oletko jo samahtanut sen viinin kanssa,siksi en viitsinyt alkaa huutelemaan sinua;=))No kaikestahan voi puhuu oli se vaikka pyykkipoika:=)No kuis sinun iltasi sujuu siellä kaukana pohjolassa????
- ronja
kippari kirjoitti:
viellä sokeria suuhun ;=))Mä kanssa usein katselen jotain hyviä leffoja ja sit tuolta Discovery Channel tulee hyviä dokumentejä ja tetysti joskus pitää tsiikaa urheilua kanssa:=)
Mulla näkyy vaan 1:n ,2:n ja 3:n..:DD
Urheiluhulluus iskee aina isompien kisojen aikaan,tietty:DD
Oottelen täällä korvessa,jotta ne taivaskanavat joku kaunis ilta aukeaa mullekkin:DD - kippari
ronja kirjoitti:
Mulla näkyy vaan 1:n ,2:n ja 3:n..:DD
Urheiluhulluus iskee aina isompien kisojen aikaan,tietty:DD
Oottelen täällä korvessa,jotta ne taivaskanavat joku kaunis ilta aukeaa mullekkin:DDeihän siellä landella näy tollaiset kanavat,mut jos sit jokupäivä alkaisi näkyy:=)Se on todella hyvä kanava ja tulee paljon katseltavaa:=)))
- yks typy
kippari kirjoitti:
kun ei tullut mitään viestii en tiennyt oletko jo samahtanut sen viinin kanssa,siksi en viitsinyt alkaa huutelemaan sinua;=))No kaikestahan voi puhuu oli se vaikka pyykkipoika:=)No kuis sinun iltasi sujuu siellä kaukana pohjolassa????
En vielä sammahtanut. Pohjolan tytöt on kovia kimmoja. Niille Hesan kimmat jää toiseks. :=)))
Ja en mä nyt niin kaukana oo. Ajattele maailman karttaa. Sinähän kipparina tiedät. En oo siis kovinkaan kaukana, vaikka kaukana haluaisin olla tästä kavalasta maailmasta. Onkohan typyllä nyt liikaa mennyt päähän? Tarttis puhua jotain henkeviä nyt. Puhutaanko? No ei vaiteskaan. Huuhaallahan nyt ollaan. Tuppas unohtumaan. :=)))) - ronja
kippari kirjoitti:
eihän siellä landella näy tollaiset kanavat,mut jos sit jokupäivä alkaisi näkyy:=)Se on todella hyvä kanava ja tulee paljon katseltavaa:=)))
mutta kestän urheasti:DD
Yks tuttu kerran nauhotteli mulle kasetille joltain taivaskanavalta dokumentteja kadonneesta maailmasta.Osassa oli tekstityskin mukana.
Tuijottelin niitä kuin lehmä uutta laidunta:DD - kippari
yks typy kirjoitti:
En vielä sammahtanut. Pohjolan tytöt on kovia kimmoja. Niille Hesan kimmat jää toiseks. :=)))
Ja en mä nyt niin kaukana oo. Ajattele maailman karttaa. Sinähän kipparina tiedät. En oo siis kovinkaan kaukana, vaikka kaukana haluaisin olla tästä kavalasta maailmasta. Onkohan typyllä nyt liikaa mennyt päähän? Tarttis puhua jotain henkeviä nyt. Puhutaanko? No ei vaiteskaan. Huuhaallahan nyt ollaan. Tuppas unohtumaan. :=))))et olet viellä kunnossa eikä viini ole liikaa päähän noussut;=))Vai kovia kimmoja siellä pohjolassa on ja eihän toi oulu kovin kaukana ole kun koneellakin sinne kestää alle tunnin;=)
- kippari
ronja kirjoitti:
mutta kestän urheasti:DD
Yks tuttu kerran nauhotteli mulle kasetille joltain taivaskanavalta dokumentteja kadonneesta maailmasta.Osassa oli tekstityskin mukana.
Tuijottelin niitä kuin lehmä uutta laidunta:DDse sinullekin sinne joskus et pääset nauttimaan kunnon asia ohjelmista,tai sit sun pitää muuttaa etelää kohti niin pääset nauttimaan niistäkin eduista;=))
- yks typy
kippari kirjoitti:
et olet viellä kunnossa eikä viini ole liikaa päähän noussut;=))Vai kovia kimmoja siellä pohjolassa on ja eihän toi oulu kovin kaukana ole kun koneellakin sinne kestää alle tunnin;=)
Kippari, kun on kaks naista pohjoisesta sun kimpussa? Ei varmaan kovin pahalta. Älä yritä imarrella. En varmaan sano, että tuu sitten tänne. Täytyy olla seurusteluaika ensin. Onko muuten seurusteluaika yhdyssana ? Onhan tällä palstalla se äidinkielen opekin. Mun mielestä se on yhdyssana. :=))))
- Opetaja
yks typy kirjoitti:
Kippari, kun on kaks naista pohjoisesta sun kimpussa? Ei varmaan kovin pahalta. Älä yritä imarrella. En varmaan sano, että tuu sitten tänne. Täytyy olla seurusteluaika ensin. Onko muuten seurusteluaika yhdyssana ? Onhan tällä palstalla se äidinkielen opekin. Mun mielestä se on yhdyssana. :=))))
Äidin kieli on yhdys sana ja ilman äidin kieltä olisimme kaikki Lappeen rannassa tai Pohjan maalla. :))))
- ronja
kippari kirjoitti:
se sinullekin sinne joskus et pääset nauttimaan kunnon asia ohjelmista,tai sit sun pitää muuttaa etelää kohti niin pääset nauttimaan niistäkin eduista;=))
Älähän yllytä:DD
Viihdyn toistaseksi täällä susien ja karhujen keskellä:))
Kai ne kaapelisedät vielä joskus ronjaakin muistaa:) - kippari
yks typy kirjoitti:
kun olis edes yksi nainen nyt kimpussa;=))kun täällä yksin istuu himassa:=(Kaipa se on yhdyssana toi kielioppi oli mulle aina vaikeeta koulussa vaikka muuten pärjäsin siellä hyvin;=))
- ronja
yks typy kirjoitti:
Mää voisin olla se essuliina:)Eikös sellanen ruukaa seurusteluaikana roikkua mukana:D
p.s. mulla on oikeesti vähän huono kuulo ja näkökin temppuilee muutaman siiderin jälkeen:DD - kippari
ronja kirjoitti:
Älähän yllytä:DD
Viihdyn toistaseksi täällä susien ja karhujen keskellä:))
Kai ne kaapelisedät vielä joskus ronjaakin muistaa:)siellä landella se oma rauha mitä täällä ei ole ja kyllä ne sedät sinuu muistaa ei tänne kannata muuttaa sen kanavan takia ;=)))
- yks typy
kippari kirjoitti:
kun olis edes yksi nainen nyt kimpussa;=))kun täällä yksin istuu himassa:=(Kaipa se on yhdyssana toi kielioppi oli mulle aina vaikeeta koulussa vaikka muuten pärjäsin siellä hyvin;=))
sulle salaisuuden. Minäkin yksin, vaikka kaksin.
Näin se elämä vie. Varmaan tiedät tunteen. Kirjoituksistasi päätellen. Naisiin pettynyt? Minä taas miehiin, joten tasoissa ollaan :=))))
Mutta kippistä vaan Kippari. Eikö tää elämä olekkin ihanaa. Täytyy ajatella positiivisesti :=)))) - ronja
kippari kirjoitti:
siellä landella se oma rauha mitä täällä ei ole ja kyllä ne sedät sinuu muistaa ei tänne kannata muuttaa sen kanavan takia ;=)))
Aattelin,että ne kaapeliukot muistas ronjan ja monen muunkin asuvan täällä jossain ja laittas ronjallekin tänne monta kanavaa näkyyn:DD
Kaapunkilaista ei tästä tytöstä helppoon saa:D
Usko poies,maalla voi olla ihan hauskaakin;)) - kippari
yks typy kirjoitti:
Näin se elämä vie. Varmaan tiedät tunteen. Kirjoituksistasi päätellen. Naisiin pettynyt? Minä taas miehiin, joten tasoissa ollaan :=))))
Mutta kippistä vaan Kippari. Eikö tää elämä olekkin ihanaa. Täytyy ajatella positiivisesti :=))))olet et täällä sitä tosiaan yksin vaikka ei enää toi pettymys niin ole päälimmäinen ainakaan mulla:=))Mut onhan tää elämä ihanaa ja saa mennä ja tulla niinkuin itse haluu vaikka eihän tääkään aina kivaa ole;=))Mut elämä on laiffii niinkuin se yksi torvi sanoi;=)))
- ronja
yks typy kirjoitti:
Mutta kippistä vaan Kippari. Eikö tää elämä olekkin ihanaa. Täytyy ajatella positiivisesti :=))))Tuommosii saa puhua,kun toinen on herkässä mielentilassa, kiitos siiderin.
*räpyttelee oikeasti* - kippari
ronja kirjoitti:
Aattelin,että ne kaapeliukot muistas ronjan ja monen muunkin asuvan täällä jossain ja laittas ronjallekin tänne monta kanavaa näkyyn:DD
Kaapunkilaista ei tästä tytöstä helppoon saa:D
Usko poies,maalla voi olla ihan hauskaakin;))sinuu viellä muistaa se on varmaa:=))Kyllä maalla on kivaa siksi kipparikin sinnepäin joskus tulee et hermo saa levätä tän hullunmyllyn jälkeen;=))
- yks typy
kippari kirjoitti:
olet et täällä sitä tosiaan yksin vaikka ei enää toi pettymys niin ole päälimmäinen ainakaan mulla:=))Mut onhan tää elämä ihanaa ja saa mennä ja tulla niinkuin itse haluu vaikka eihän tääkään aina kivaa ole;=))Mut elämä on laiffii niinkuin se yksi torvi sanoi;=)))
Elämä on ihanaa tosiaan. Yksinäisiä kavereita paljon, eikä nekään onnellisia. Ihminen ei liene ikinä onnellinen. Ja mitä se onnellisuus sitten onkaan. Luulen että se on itsestä kiinni. Miten ajattelee. Positiivisella elämänasenteella pystyn tallaamaan vaikka läpi harmaan kiven. :=))))
- ronja
kippari kirjoitti:
sinuu viellä muistaa se on varmaa:=))Kyllä maalla on kivaa siksi kipparikin sinnepäin joskus tulee et hermo saa levätä tän hullunmyllyn jälkeen;=))
vaeltelu keskellä ei mitään, saa maailman näyttämään erilaiselta:)
Mutta nyt...sängyn vaativa kutsu ja pieni pätkä"näkemiin vaan murua..."
*lähettää hyvänyön toivotuksia, lämpimän ajatuksen myötä..* - yks typy
ronja kirjoitti:
*lähettää hyvänyön toivotuksia, lämpimän ajatuksen myötä..*nukkumaan. Minä valvon nyt. Arkena meen nukkumaan niin aikaisin, mutta nyt tämä Typy valvoo vaikka kännissä onkin. Onko muita yhtä huuhaa porukkaa paikalla?
- kippari
ronja kirjoitti:
*lähettää hyvänyön toivotuksia, lämpimän ajatuksen myötä..*se on että on pikkusen erilainen mailma kuin täällä etelässä;=)Hyvät yöt sinulle kanssa:=)
- yks typy
kippari kirjoitti:
se on että on pikkusen erilainen mailma kuin täällä etelässä;=)Hyvät yöt sinulle kanssa:=)
niin erilainen maailma kuin siellä etelässä. Mitähän tarkoitit? Sanonpa sulle, että täällä pohjoisessa ihmiset on lähempänä ihmistä, kuin siellä etelässä. Te siellä olette aika tunteettomia tyyppejä. En tarkoita sinua. Mutta yleensä. Hyviä öitä Kippari. Olisin kyllä voinut vielä jutella tätä huuhaata. :=))))
- kippari
yks typy kirjoitti:
Elämä on ihanaa tosiaan. Yksinäisiä kavereita paljon, eikä nekään onnellisia. Ihminen ei liene ikinä onnellinen. Ja mitä se onnellisuus sitten onkaan. Luulen että se on itsestä kiinni. Miten ajattelee. Positiivisella elämänasenteella pystyn tallaamaan vaikka läpi harmaan kiven. :=))))
väitäkkään ettei tää olisi kivaa,mut kyllähän ihminen kaipaa toista vierelle välillä.Vaikka jos on kokenut kovia pettymyksiä niin silloin alkaa ajattelemaan että tää on helpompaa elää yksin kuin katsella sellaista jonka kanssa ei tule toimeen;=)Mut kyllä me pärjäämme tässä elämässä kun tosiaan ajattelee positiivisesti sillä saa jo paljon aikaan:=)))
- yks typy
kippari kirjoitti:
väitäkkään ettei tää olisi kivaa,mut kyllähän ihminen kaipaa toista vierelle välillä.Vaikka jos on kokenut kovia pettymyksiä niin silloin alkaa ajattelemaan että tää on helpompaa elää yksin kuin katsella sellaista jonka kanssa ei tule toimeen;=)Mut kyllä me pärjäämme tässä elämässä kun tosiaan ajattelee positiivisesti sillä saa jo paljon aikaan:=)))
Jos on ollutkin pettymyksiä, ei saa ajatella et ei voi enää tulla ihmistä jonka kanssa tulla toimeen. Et ajattele silloin positiivisesti. Kyllä mies kaipaa rinnalleen naisen ja nainen miehen. Se on luonnollista. Nyt Typy menee nukkumaan. Sä varmaan nukut jo. Hyviä öitä. Palaillaan. Jostain syystä suukkoja en nyt anna. Mikä lie typyyn mennyt. Liian humalassa kait. :=))))
- DOE 10
yks typy kirjoitti:
Jätit nyt hyvän seuran. Et varmaan muualta näin
hyvää naisseuraa saa. Siinäpäs meet katteleen.
Mutta kadut huomenna. Rahat on mennyt ja naista ei missään. Me oltas aina seuranas. No, kantapään kauttahan kaikki pitää oppia. Hauskaa iltaa sitten vaan :=)))))Multa tuli tasan1.11 tuliko viboja Ouluun asti? ;))) Höh,kaikki sammuneita.Tyhjiä pulloja jokapuolen :( *menee maaten ja vetää viltin korville* Huomisiin:)))
- Doe 10
kippari kirjoitti:
tässä on nyt niin finaalissa ettei jaksa duunaa mitään muuta kun olla himassa vaan;=)Mut otappa rauhassa kun lähdet tsiikailee tilanetta:=)
Kaikki meni ihan mukavasti :)))
- kippari
Doe 10 kirjoitti:
Kaikki meni ihan mukavasti :)))
homma et olet ehjänä himassa;=)
- Doe 10
kippari kirjoitti:
homma et olet ehjänä himassa;=)
mutta silti pirteä olo :))) Typyllä taitaa olla vähän huonommin.Rankat bailut ;)))
- kippari
Doe 10 kirjoitti:
mutta silti pirteä olo :))) Typyllä taitaa olla vähän huonommin.Rankat bailut ;)))
no sehän meni sit niinkuin pitikin=))Nii voi olla typyllä hyvä fiilis kun oli rankat bailut:=)
- Doe 10
kippari kirjoitti:
no sehän meni sit niinkuin pitikin=))Nii voi olla typyllä hyvä fiilis kun oli rankat bailut:=)
typylle muki yrttiteetä ja burana,kun se herää ;))))
- Työn orja
Doe 10 kirjoitti:
...kun näkee mun yhteenvetoni uudestaan ;=D
- kippari
Doe 10 kirjoitti:
se enää ton jälkeen voisi olla lasi viiniä olla tehokkaampi kuin tee ja burana;=)
- Doe 10
kippari kirjoitti:
se enää ton jälkeen voisi olla lasi viiniä olla tehokkaampi kuin tee ja burana;=)
Jospa typyllä on muutenkin vielä "korkki auki" :))))?
- kippari
Doe 10 kirjoitti:
Jospa typyllä on muutenkin vielä "korkki auki" :))))?
typy niin miehekkäästi ottaa juomia et olisi viellä ottamassa kuppia;=))
- Doe10
kippari kirjoitti:
typy niin miehekkäästi ottaa juomia et olisi viellä ottamassa kuppia;=))
Kyllä se tänne ilmestyy :))
- kippari
Doe10 kirjoitti:
Kyllä se tänne ilmestyy :))
tulee paikalle kun saa itsensä kondikseen,voihan se olla ulkoilemassa ottamassa pikkusen happea;=)
- yks typy
kippari kirjoitti:
tulee paikalle kun saa itsensä kondikseen,voihan se olla ulkoilemassa ottamassa pikkusen happea;=)
Ha, haa pojat. Aivan väärillä jäljillä täällä oltu :=)))) Typy se aina osaa yllättää. Oon ollut aamusta asti liikenteessä. Toiset ne on yöt liikenteessä, mutta mä tykkään päivisin liikkua. Kävin mutkan Raahessa autolla. Siis en ole potenut Krapulaa ollenkaan. Enhä eilen ottanut, kun pullollisen punkkua :=))))
Onko se muka paljon? Ja Doe on laittanut tonne yhdelle aiheelle mun osoitteen väärin. Se on Ilokatu 69, eikä mikään Ilotalonkatu. Minähän en sellasia naisia ole että maksusta. Yleensä ilmaseks annan. :=))))) - yks typy
yks typy kirjoitti:
Ha, haa pojat. Aivan väärillä jäljillä täällä oltu :=)))) Typy se aina osaa yllättää. Oon ollut aamusta asti liikenteessä. Toiset ne on yöt liikenteessä, mutta mä tykkään päivisin liikkua. Kävin mutkan Raahessa autolla. Siis en ole potenut Krapulaa ollenkaan. Enhä eilen ottanut, kun pullollisen punkkua :=))))
Onko se muka paljon? Ja Doe on laittanut tonne yhdelle aiheelle mun osoitteen väärin. Se on Ilokatu 69, eikä mikään Ilotalonkatu. Minähän en sellasia naisia ole että maksusta. Yleensä ilmaseks annan. :=)))))käymään sit vielä kaupassa, kun taas ootte hiljaa. Ilmeisesti päikkäreillä. Kun ikää tulee, niin pakkohan päikkärit on ottaa. :=))))
- kippari
yks typy kirjoitti:
Onko se muka paljon? Ja Doe on laittanut tonne yhdelle aiheelle mun osoitteen väärin. Se on Ilokatu 69, eikä mikään Ilotalonkatu. Minähän en sellasia naisia ole että maksusta. Yleensä ilmaseks annan. :=)))))ollaan aina oikeillä jäljillä vaikka ei oikein arvattukaan;=))Jaaha sitä on oltu kaahailemassa bilikalla.Toi sun osoite on kummalinen kun sellaista ei löytynyt kartastakaan et vaikee on sillä löytää sinuu:=))
No kuule ei me maksullisia naisia Doen kanssa käytetä sen verran on meillä ylpeyttä viellä jäljellä;=)) - yks typy
kippari kirjoitti:
ollaan aina oikeillä jäljillä vaikka ei oikein arvattukaan;=))Jaaha sitä on oltu kaahailemassa bilikalla.Toi sun osoite on kummalinen kun sellaista ei löytynyt kartastakaan et vaikee on sillä löytää sinuu:=))
No kuule ei me maksullisia naisia Doen kanssa käytetä sen verran on meillä ylpeyttä viellä jäljellä;=))ole varmaan karttaan merkitty, kun se on ihan uus katu. Siellä asuu Oulun eliittiporukka.
:=)))) Nyt lähen kauppaan. Pitää hakee äiti vähän ajelulla. Mutta palaan noin pari tunnin päästä. Tuo Työn Orjakin alkoi taas kukkoileen.
Pitäs sille vielä muutamat pusut lähettää, että tokenis. Teen sen kun palaan :=))))) - Doe 10
yks typy kirjoitti:
ole varmaan karttaan merkitty, kun se on ihan uus katu. Siellä asuu Oulun eliittiporukka.
:=)))) Nyt lähen kauppaan. Pitää hakee äiti vähän ajelulla. Mutta palaan noin pari tunnin päästä. Tuo Työn Orjakin alkoi taas kukkoileen.
Pitäs sille vielä muutamat pusut lähettää, että tokenis. Teen sen kun palaan :=)))))se taksikuski-poika osaa perille,jos antaa 10€ ylimääräistä?Niinhän mä viimeksi tein ;)))
- kippari
yks typy kirjoitti:
ole varmaan karttaan merkitty, kun se on ihan uus katu. Siellä asuu Oulun eliittiporukka.
Pitäs sille vielä muutamat pusut lähettää, että tokenis. Teen sen kun palaan :=)))))tietää enhän mä löytäisi sinne sit olenkaan kun olen menossa pohjoiseen varmaan et olisi käynnyt moikkaamassa samalla:=)
No se pusu voi auttaa asiaan;=) - yks typy
kippari kirjoitti:
tietää enhän mä löytäisi sinne sit olenkaan kun olen menossa pohjoiseen varmaan et olisi käynnyt moikkaamassa samalla:=)
No se pusu voi auttaa asiaan;=)Kipparin tuhlata rahaa taksiin. Mä tuun sua lento-asemalta hakemaan. Sen verran vieraskoreita täällä pohjoisessa ollaan.
Millon aiot tulla? Tietää alkaa valmistautumaan.
Viinit ja ravut täytyy sitten muistaa ostaa jne.
:=)))
- kippari
mä viellä nukku,mut nyt taidan lähtee koisaamaan.Mut niinhän se on että kuin sanoit tossa viestissä:=))Mut hyvää yötä ja kauniita unia sinulle :=)))
- yks typy
kun jäi vaivaamaan. En tarkoittanut, että tunteettoomia on ihmiset siellä, vaan eivät osaa näyttää niitä tunteitaan. Ainainen kiire joka paikkaan. Mutta mihin? Sitä aina mietin käydessäni Hesassa. Tuli huono omatunto, kun arvostelin muita. Me ihmisethän olemme kuitenkin samalla tavoin ajattelevia. Olosuhteet vain muokkaavat meitä. Tuli parempi olo kun korjasin. Öitä :=)))))
- kippari
yks typy kirjoitti:
kun jäi vaivaamaan. En tarkoittanut, että tunteettoomia on ihmiset siellä, vaan eivät osaa näyttää niitä tunteitaan. Ainainen kiire joka paikkaan. Mutta mihin? Sitä aina mietin käydessäni Hesassa. Tuli huono omatunto, kun arvostelin muita. Me ihmisethän olemme kuitenkin samalla tavoin ajattelevia. Olosuhteet vain muokkaavat meitä. Tuli parempi olo kun korjasin. Öitä :=)))))
olen itsekkin huomannut että kaikilla on olevinaan kiire vaikka en tiedä mihin;=)Niin kaipa se on tää paikka mikä tekee meistä tälläisiä.Kyllä itsekkin on monasti miettinyt että pitäs muuttaa pois täältä,mutta kun täällä on asunnut kokoikänsä niin vaikee se on alkaa täältä poiskin lähtee:=)
ihan näin valvojankin puolesta - siis jopa Huuhaalla saadaan punainen täppä aloituksen eteen (ketju täynnä!). Lisää vaan tuollaisia.........!
- Doe 10
Etenkin kun yks typy ja kippari on keskusteluja vetämässä ;-)))
- Työn orja
Kunnia on ollut olla mukana tässä
uutta p***anpuhumisen ennätystä tekemässä!
Typykin nyt jouti taipumaan tahtoon miehen
orja ei jättänyt kaappikeskustelua puolitiehen ;-)
Kiitos nyt myös Doelle sekä Kipparille
sekä kaikille muille juttumme seuraajille :-D - Doe 10
Työn orja kirjoitti:
sekä kaikille muille juttumme seuraajille :-DTeimme tosiaan aika erikoisen "ennätyksen" :DD Kiitos myös itsellesi :)))
- yks typy
Työn orja kirjoitti:
sekä kaikille muille juttumme seuraajille :-Dettä olet puhunut pas..kaa. Joten se siitä kaapin paikasta. Arvelinkin, ettet tosissaan sitä kaapin paikkaa määrää. Me naisethan sen käytännössä määräämme. Miehet vain puheissaan :=))))
- Työn orja!
yks typy kirjoitti:
että olet puhunut pas..kaa. Joten se siitä kaapin paikasta. Arvelinkin, ettet tosissaan sitä kaapin paikkaa määrää. Me naisethan sen käytännössä määräämme. Miehet vain puheissaan :=))))
Minä kuule tarkoitin PALKANpuhumisen enkä suinkaan pas...kanpuhumisen (huhhuh...millaista kielenkäyttöä naiselta) ennätyksestä. Vaatimattomana miehenä en tietenkään kehdannut aivan suoraan sanoa, että kiitospalkallahan tässä nyt itseasiassa se kaappi pistetään juuri sinne mihin se kuuluukin. Eli sen paikanhan työn orja määräsi ylävasemmalle heti otsikon alapuolelle, johon päätökseen oli typynkin tyytyminen. Muistutuksena typylle, miten kaappikeskustelu oikein meni:
Kiitos, kuin myös sinulle päiväversiona!
Kirjoittanut: Työn orja 15.10.2004 klo 14.51
Jaahas ollaanpas sitä nyt mielin kielin ja yritetään saada Työn orjaakin kiedottua pikkusormen ympärille samalla lailla kuin olet tuon Kipparin ja Doen saanut. En sentään ihan noin helppoon mene. Kun ei noista kahdesta vesselistä ole kaapin paikan määrääjiksi, niin sitten sen määrään minä ja pulinat pois. Elikkä tässä keskustelussa kaappi on sitten ylävasemmalla heti otsikon alla. Tuliko selväksi typyllekin? Niin tuliko?
PS Kiitos ihanan kundin nimikkeestä ja listoille pääsystä:=))) Pusi itsellesikin :=))) Mutta muistat nyt sitten, että kaapin paikan määrään minä ;-)))
ole hyvä
Kirjoittanut: yks typy 15.10.2004 klo 15.04
Samapa tuo mihin yhden kaapin paat. Mutta mä määrään sängyn paikan. Se on tuolla ihan oikeassa yläkulmassa keskellä. :=)))
Typy vielä töissä. Nyt lähden hipsimään kotiin täältä. Sä uskalsit antaa virtuaalipusun. Saat täydet pisteet siitä. Palataan. :=))))
Eli todisteet tulivat siinä ;-)))) MOT (=mikä oli todistettava) - Työn orja
Työn orja! kirjoitti:
Minä kuule tarkoitin PALKANpuhumisen enkä suinkaan pas...kanpuhumisen (huhhuh...millaista kielenkäyttöä naiselta) ennätyksestä. Vaatimattomana miehenä en tietenkään kehdannut aivan suoraan sanoa, että kiitospalkallahan tässä nyt itseasiassa se kaappi pistetään juuri sinne mihin se kuuluukin. Eli sen paikanhan työn orja määräsi ylävasemmalle heti otsikon alapuolelle, johon päätökseen oli typynkin tyytyminen. Muistutuksena typylle, miten kaappikeskustelu oikein meni:
Kiitos, kuin myös sinulle päiväversiona!
Kirjoittanut: Työn orja 15.10.2004 klo 14.51
Jaahas ollaanpas sitä nyt mielin kielin ja yritetään saada Työn orjaakin kiedottua pikkusormen ympärille samalla lailla kuin olet tuon Kipparin ja Doen saanut. En sentään ihan noin helppoon mene. Kun ei noista kahdesta vesselistä ole kaapin paikan määrääjiksi, niin sitten sen määrään minä ja pulinat pois. Elikkä tässä keskustelussa kaappi on sitten ylävasemmalla heti otsikon alla. Tuliko selväksi typyllekin? Niin tuliko?
PS Kiitos ihanan kundin nimikkeestä ja listoille pääsystä:=))) Pusi itsellesikin :=))) Mutta muistat nyt sitten, että kaapin paikan määrään minä ;-)))
ole hyvä
Kirjoittanut: yks typy 15.10.2004 klo 15.04
Samapa tuo mihin yhden kaapin paat. Mutta mä määrään sängyn paikan. Se on tuolla ihan oikeassa yläkulmassa keskellä. :=)))
Typy vielä töissä. Nyt lähden hipsimään kotiin täältä. Sä uskalsit antaa virtuaalipusun. Saat täydet pisteet siitä. Palataan. :=))))
Eli todisteet tulivat siinä ;-)))) MOT (=mikä oli todistettava)..tehdään sivumennen Huuhaa-palstan kaikkien aikojen kommentoiduin juttu. Juu kiitos vaan kovasti omalta osaltanikin runsaista kiitoksista :=DDDD
- yks typy
Työn orja kirjoitti:
..tehdään sivumennen Huuhaa-palstan kaikkien aikojen kommentoiduin juttu. Juu kiitos vaan kovasti omalta osaltanikin runsaista kiitoksista :=DDDD
En ala enää väitteleen sun kans siitä kaapin paikasta. Kumpikin tietää asian oikean laidan. :=))))
Ja kun sanoin, että saat määrätä sen paikan, ajattelin että annan sun luulla niin. Tuleepahan sulle parempi mieli :=))))
Ja naisen suusta voi tulla PASKA-sana. Ei siinä sen kummempia tartte. Minähän en ala hienostelemaan kun itse asiasta puhutaan. Jos sanoo, että kakka, niin tulee lapsi mieleen.
Ja oonhan kuitenkin jo varhaisessa keski-iässä oleva nainen. :=))))
Ai niin. Päivän pusut antamatta sulle. Joten pusi, pusi nallekarhu :=)))) - Työn orja
yks typy kirjoitti:
En ala enää väitteleen sun kans siitä kaapin paikasta. Kumpikin tietää asian oikean laidan. :=))))
Ja kun sanoin, että saat määrätä sen paikan, ajattelin että annan sun luulla niin. Tuleepahan sulle parempi mieli :=))))
Ja naisen suusta voi tulla PASKA-sana. Ei siinä sen kummempia tartte. Minähän en ala hienostelemaan kun itse asiasta puhutaan. Jos sanoo, että kakka, niin tulee lapsi mieleen.
Ja oonhan kuitenkin jo varhaisessa keski-iässä oleva nainen. :=))))
Ai niin. Päivän pusut antamatta sulle. Joten pusi, pusi nallekarhu :=))))...tunnustamisesta ;-)))) Todisteiden ollessa noinkin vedenpitävät ei todella typynkään kannata jatkaa väittelyä. Ja johan se Paasikivikin aikanaan sanoi, että tosiasioiden tunnustaminen on kaiken viisauden alku. Eli se kaappi on ja pysyy sitten siellä ylävasemmalla heti otsikon alla, mihin minä se määräsin :-DDDDD
Niin, johan sitä laulussakin aikanaan sanottiin, että ruma sana sanotaan niinkuin se on. Joten kerro vaan edelleenkin hädän hetkellä missä tahansa seurassa reilusti lähteväsi paskalle. Kaikkihan toki ymmärtävät sanonnan kuuluvan varhaisessa keski-iässä olevan naisen normaaliin kielelliseen ilmaissun :=))))
Kiitos vaan taas pusuista, samoin pusuja sinulle huuhaa-palstan ehdottomasti paras vänkäyskaverini :=)))) Ihan hyvin sinä taas pärjäsit! Ja perinteiseen tapaan ottanet sitten myös edelliset kappaleet huumorilla. Hyvää illanjatkoa sinulle. Siviilikiireiden takia poistun palstalta joksikin aikaa. Mutta jonain päivänä, kun vähiten sitä osaat odottaa, minä isken jälleen. Pidähän varasi ;-) Ja jatkakaas sitten porukalla tätäkin lätinaa aina punaiseen pisteeseen asti. Moit :-))) - yks typy
Työn orja kirjoitti:
...tunnustamisesta ;-)))) Todisteiden ollessa noinkin vedenpitävät ei todella typynkään kannata jatkaa väittelyä. Ja johan se Paasikivikin aikanaan sanoi, että tosiasioiden tunnustaminen on kaiken viisauden alku. Eli se kaappi on ja pysyy sitten siellä ylävasemmalla heti otsikon alla, mihin minä se määräsin :-DDDDD
Niin, johan sitä laulussakin aikanaan sanottiin, että ruma sana sanotaan niinkuin se on. Joten kerro vaan edelleenkin hädän hetkellä missä tahansa seurassa reilusti lähteväsi paskalle. Kaikkihan toki ymmärtävät sanonnan kuuluvan varhaisessa keski-iässä olevan naisen normaaliin kielelliseen ilmaissun :=))))
Kiitos vaan taas pusuista, samoin pusuja sinulle huuhaa-palstan ehdottomasti paras vänkäyskaverini :=)))) Ihan hyvin sinä taas pärjäsit! Ja perinteiseen tapaan ottanet sitten myös edelliset kappaleet huumorilla. Hyvää illanjatkoa sinulle. Siviilikiireiden takia poistun palstalta joksikin aikaa. Mutta jonain päivänä, kun vähiten sitä osaat odottaa, minä isken jälleen. Pidähän varasi ;-) Ja jatkakaas sitten porukalla tätäkin lätinaa aina punaiseen pisteeseen asti. Moit :-)))kyllä, kun se kaappi tuntuu aina häviävän välillä. Aika epävarma toi paikka näkyy olevan :=))))
Kerroppa mulle jos joskus luet tään vastauksen, ootko sama tyyppi, kun toi sexmacine? Meinaan kun toi kaapin paikka oli sielläkin aiheena :=)))) Muuten. Epävarman ihmisen tapa on selostaa yksinkertaista asiaa noin pitkällä viestillä. :=)))) Pusi, pusi. - yks typy
yks typy kirjoitti:
kyllä, kun se kaappi tuntuu aina häviävän välillä. Aika epävarma toi paikka näkyy olevan :=))))
Kerroppa mulle jos joskus luet tään vastauksen, ootko sama tyyppi, kun toi sexmacine? Meinaan kun toi kaapin paikka oli sielläkin aiheena :=)))) Muuten. Epävarman ihmisen tapa on selostaa yksinkertaista asiaa noin pitkällä viestillä. :=)))) Pusi, pusi.vähän ilkee? No en tarkoittanut. Oot mun yks suosikki. Haudataanko kirveet nyt? Jäi vähän vaivaamaan toi mun sanominen. Me naiset osaamme välillä olla ilkeitäkin. Oikeesti pusi, pusi. :=)))))
- Työn orja
yks typy kirjoitti:
vähän ilkee? No en tarkoittanut. Oot mun yks suosikki. Haudataanko kirveet nyt? Jäi vähän vaivaamaan toi mun sanominen. Me naiset osaamme välillä olla ilkeitäkin. Oikeesti pusi, pusi. :=)))))
Pikkusen, mutta taisin olla itsekin! Kirveet haudattu! Pusi :-)
- yks typy
Työn orja kirjoitti:
Pikkusen, mutta taisin olla itsekin! Kirveet haudattu! Pusi :-)
ootkin koko ajan kuulolla? Mä alan teidän miesten kans mennä jo sekaisin. Voin sanoa, että mua on helppo jymäyttää. Mä olen niin hyvä uskoinen, enkä osaa noita salapoliisin tehtäviä. Mutta jotain häikkää tunnen olevan ilmassa. :=))))) No ei se mitään. pääasia että on hauskaa :=))))
alku on - sanoisinko lupaava.......!!!
- yks typy
Pitäis saada enemmän miehiä tähän ketjuun. Nämä miehet täällä alkaa olla jo vahaa mun käsittelyssä :=))))
Taitavat olla aika vanhojakin jo, kun eivät jaksaneet eilenkään valvoa mun kans. Käydään muka välillä liikenteessä etsimässä naisia ja tullaan häntä koipien välissä kotiin epäonnistuneelta saalistusreissulta. Kylläpä sitten Typyn seura kelpaa. Ainoa on Kippari joka mun kans eilen jutusteli, mutta meni sekin nukkumaan. Tähän on tultava muutos! Sellasia uskollisia kunnon miehiä tänne nyt tarvittais :=))))) - Doe 10
yks typy kirjoitti:
Pitäis saada enemmän miehiä tähän ketjuun. Nämä miehet täällä alkaa olla jo vahaa mun käsittelyssä :=))))
Taitavat olla aika vanhojakin jo, kun eivät jaksaneet eilenkään valvoa mun kans. Käydään muka välillä liikenteessä etsimässä naisia ja tullaan häntä koipien välissä kotiin epäonnistuneelta saalistusreissulta. Kylläpä sitten Typyn seura kelpaa. Ainoa on Kippari joka mun kans eilen jutusteli, mutta meni sekin nukkumaan. Tähän on tultava muutos! Sellasia uskollisia kunnon miehiä tänne nyt tarvittais :=)))))Kyllä se häntä oli viimeyönä ihan muiden koipien välissä :))) Sitäpaitsi minä ainakin olen sun ikäisesi :p ;b Ollanko me sitten vanhoja ????
- yks typy
Doe 10 kirjoitti:
Kyllä se häntä oli viimeyönä ihan muiden koipien välissä :))) Sitäpaitsi minä ainakin olen sun ikäisesi :p ;b Ollanko me sitten vanhoja ????
Eihän nyt 30v. vielä mikään vanhus tietenkään oo. Varhainen keski-ikä. Ootko Doe tänä iltana taas lähdössä saalistamaan? Sano mulle miten teit sen tunnistamistemppusi eilen. Et sinä kyllä arvaamalla sitä pistänyt. Minäkin haluaisin sen tempun tietää. :=)))))
- Doe 10
yks typy kirjoitti:
Eihän nyt 30v. vielä mikään vanhus tietenkään oo. Varhainen keski-ikä. Ootko Doe tänä iltana taas lähdössä saalistamaan? Sano mulle miten teit sen tunnistamistemppusi eilen. Et sinä kyllä arvaamalla sitä pistänyt. Minäkin haluaisin sen tempun tietää. :=)))))
Kolli on tämän illan kotona ;) Toitko Alkosta mitään?Viinihuikalle olis käyttöä :))) Minkä tunnistamistempun???? Ihan tosi...
- doe
Doe 10 kirjoitti:
Kolli on tämän illan kotona ;) Toitko Alkosta mitään?Viinihuikalle olis käyttöä :))) Minkä tunnistamistempun???? Ihan tosi...
Jollain muulla palstallako? ;D
- yks typy
Doe 10 kirjoitti:
Aukasin yhden siiderin just. Mutta en enempää tälle illalle ota. Olin eilen niin jurrissa, etten muista, että olin lähettänyt kaverille yöllä tekstarin. Olin ihmeissäni kun se aamulla soitti ja kertoi.:=))))
No sitä Ludm.-juttua tarkoitin. Ootko käyny lukemassa sitä. :=)))) - Doe 10
yks typy kirjoitti:
Aukasin yhden siiderin just. Mutta en enempää tälle illalle ota. Olin eilen niin jurrissa, etten muista, että olin lähettänyt kaverille yöllä tekstarin. Olin ihmeissäni kun se aamulla soitti ja kertoi.:=))))
No sitä Ludm.-juttua tarkoitin. Ootko käyny lukemassa sitä. :=))))huomaat,rupesit iltayön kirjoittelussasi aika syvälliseksi ;)))) Sama vika.Tulee joskus kaljoissa mietittyä elämän tarkoitusta ja muuta vähemmän-huuhaata :))) Lud pari muuta:Sulla on tuo kirjoitustyyli vai mikä hiton lauserakenne se nyt on,aika samanlainen ollut kaikilla nickeillä,jotka löysin.Ja mikä tärkeintä:älä käytä samanlaisia hymiöitä eri nikeillä :))) En osaa tarkemmin selittää.
- kippari
ole viellä lyönnyt lukkoon milloin lähden pohjoseen,mut kohta kai se on taas mentävä lepuuttamaan hermoja.Mut kiva et tuut hakee lentoasemalta ei tarvii etelänmiehen etsii ilokatuu;=))
- yks typy
Ootko käynyt ennenkin pohjoisessa? Muistaakseni kerran sanoit, ettet ole käynyt.
Ja Doe sanoi taas että on käynyt :=))))
No taas unohtu. tämähän on huuhaa-palsta.
Kyllä täällä pohjosessa hermot lepää. Ja mitä pohjosemmaks meet, oot kuin eri maailmassa kun poromiesten humalassa selvittäviä juttuja kuuntelet. Ne saa Oulunkin tytön nauramaan kippurassa. Kerran kun oltiin lomilla kavereiden kanssa, ne arvioi meidät kaikki. Mä olin kuulema liian laiha ( vaikka olen normaalipainoinen) poromiehen emännäks. Ne siellä tykkää että naisen pitää olla kunnon emännän näköinen. :=)))) - kippari
yks typy kirjoitti:
Ootko käynyt ennenkin pohjoisessa? Muistaakseni kerran sanoit, ettet ole käynyt.
Ja Doe sanoi taas että on käynyt :=))))
No taas unohtu. tämähän on huuhaa-palsta.
Kyllä täällä pohjosessa hermot lepää. Ja mitä pohjosemmaks meet, oot kuin eri maailmassa kun poromiesten humalassa selvittäviä juttuja kuuntelet. Ne saa Oulunkin tytön nauramaan kippurassa. Kerran kun oltiin lomilla kavereiden kanssa, ne arvioi meidät kaikki. Mä olin kuulema liian laiha ( vaikka olen normaalipainoinen) poromiehen emännäks. Ne siellä tykkää että naisen pitää olla kunnon emännän näköinen. :=))))mä siellä ollut moniakin kertoja ja tosiaan meinaan kohta lähtee sinne huilaamaan taas.
Tulin viimeksi junalla pois ja se seisoi oulun asemalla yöllä noin 20min.niin kippari ehti kivasti röökille ja sen jälkeen yöunille ja seuraava herätys olikin aamulla helsinki;=)Vai sellaisia ne poromiehet teille likoille oli siellä selittänyt heheee,no totta toinenpuoli pitäähän naisessa olla vähän mistä saa edes kiinni;=))) - Doe 10
kippari kirjoitti:
mä siellä ollut moniakin kertoja ja tosiaan meinaan kohta lähtee sinne huilaamaan taas.
Tulin viimeksi junalla pois ja se seisoi oulun asemalla yöllä noin 20min.niin kippari ehti kivasti röökille ja sen jälkeen yöunille ja seuraava herätys olikin aamulla helsinki;=)Vai sellaisia ne poromiehet teille likoille oli siellä selittänyt heheee,no totta toinenpuoli pitäähän naisessa olla vähän mistä saa edes kiinni;=)))Odottelin Oulussa junanvaihtoa Kajaaniin,mutta kännipäissäni myöhästyin :)))Muistelen,että hortoilimme jossain Toppila-nimisessä paikassa.Oisko siellä ollut vanhoja,punaisia tiilirakennuksia??
- kippari
Doe 10 kirjoitti:
Odottelin Oulussa junanvaihtoa Kajaaniin,mutta kännipäissäni myöhästyin :)))Muistelen,että hortoilimme jossain Toppila-nimisessä paikassa.Oisko siellä ollut vanhoja,punaisia tiilirakennuksia??
no taisi olla ikimuistoinen oulun reissu;=))
Mä sentään olin selvinpäin siinä asemalla yöllä röökillä ja ehdin viellä junan mukana stadiin;=)) - Doe 10
kippari kirjoitti:
no taisi olla ikimuistoinen oulun reissu;=))
Mä sentään olin selvinpäin siinä asemalla yöllä röökillä ja ehdin viellä junan mukana stadiin;=))Putkaan en sentään joutunut :))))........siellä.
- yks typy
kippari kirjoitti:
mä siellä ollut moniakin kertoja ja tosiaan meinaan kohta lähtee sinne huilaamaan taas.
Tulin viimeksi junalla pois ja se seisoi oulun asemalla yöllä noin 20min.niin kippari ehti kivasti röökille ja sen jälkeen yöunille ja seuraava herätys olikin aamulla helsinki;=)Vai sellaisia ne poromiehet teille likoille oli siellä selittänyt heheee,no totta toinenpuoli pitäähän naisessa olla vähän mistä saa edes kiinni;=)))sinä vähän pulskista naisista? Pitäsköhän mun alkaa vähän lihottamaan sitte itteeni, että jos vaikka ihastusit sitte minuun :=)))
No ei vaiskaan. Vois jäädä Lapin reissu sulla tekemättä. ;=)))) Enkö olekkin puheissani aika vaatimaton? :=)))) - kippari
Doe 10 kirjoitti:
Putkaan en sentään joutunut :))))........siellä.
oli hyvä ettei viellä putkaan siellä joutunut se olisi jo ollut liikaa;=))Niinkuin kippari joskus aikoinaan lähdettiin johonkin turkuun päin ja seuraava herätys olikin putka ja kun poliisi tuli sit avaamaan illalla ovea kysyin siltä et missä olen se sanoi että salon putkassa.No ei siinä mitään kävelin salon linjaautoasemalle ja sieltä bussilla stadiin ja juhlat jatku;=))
- yks typy
Doe 10 kirjoitti:
Putkaan en sentään joutunut :))))........siellä.
juttu. Oot kyllä harhaillu tosiaan toiselle puolen kaupunkia. ;=)))) Ehkä olet Toppilassa ollut. Aika pitkän matkan kyllä oot kävellyt. Eihän sitä tietysti huomaa, kun kännissä on. Mutta on jäänyt sitten ainakin Oulu mieleen.:=))
Missähän Marjuska ja Ronja luuhaavat? Sammuivatkohan hekin illalla. - kippari
yks typy kirjoitti:
sinä vähän pulskista naisista? Pitäsköhän mun alkaa vähän lihottamaan sitte itteeni, että jos vaikka ihastusit sitte minuun :=)))
No ei vaiskaan. Vois jäädä Lapin reissu sulla tekemättä. ;=)))) Enkö olekkin puheissani aika vaatimaton? :=))))tarkoita mitään pulskia vältämättä,mut sen verran pitää olla lihaa luiden päällä että saa kiinni;=))No pitäähän se olla vaatimaton elämässä et pärjää;=)
- Doe 10
yks typy kirjoitti:
juttu. Oot kyllä harhaillu tosiaan toiselle puolen kaupunkia. ;=)))) Ehkä olet Toppilassa ollut. Aika pitkän matkan kyllä oot kävellyt. Eihän sitä tietysti huomaa, kun kännissä on. Mutta on jäänyt sitten ainakin Oulu mieleen.:=))
Missähän Marjuska ja Ronja luuhaavat? Sammuivatkohan hekin illalla.Tuli aamukuuden maissa aika rankkoja viestejä :( Jospa luki ja pahoitti mielensä? No,Man-o-M siivosi aamulla pskat pois.
- yks typy
kippari kirjoitti:
tarkoita mitään pulskia vältämättä,mut sen verran pitää olla lihaa luiden päällä että saa kiinni;=))No pitäähän se olla vaatimaton elämässä et pärjää;=)
mullakin yks juttu, kun olin Hesassa käymässä. Oltiin siellä Katajanokalla Euro-Hostelsissa yö.
Aamulla menin hissillä alas ja mun kans yks mies samaan hissin. Kysyi multa englanniks, tiedänkö mitään hyvää paikkaa missä aamiaisen vois käydä syömässä. Minä huonolla englannin taidollani selitin et en tiedä, kun en asu Hesassa. No se kiitteli. Kaveri odotteli mua alhaalla ja sanoin sille jotain , niin mies kuuli sen ja alko nauramaan. Oli myös suomalainen. Arvaa naurettiinko.:=))))) - Doe 10
yks typy kirjoitti:
mullakin yks juttu, kun olin Hesassa käymässä. Oltiin siellä Katajanokalla Euro-Hostelsissa yö.
Aamulla menin hissillä alas ja mun kans yks mies samaan hissin. Kysyi multa englanniks, tiedänkö mitään hyvää paikkaa missä aamiaisen vois käydä syömässä. Minä huonolla englannin taidollani selitin et en tiedä, kun en asu Hesassa. No se kiitteli. Kaveri odotteli mua alhaalla ja sanoin sille jotain , niin mies kuuli sen ja alko nauramaan. Oli myös suomalainen. Arvaa naurettiinko.:=)))))olen "nukkunut"monta yötä Vilhonkadulla :))))Kippari varmasti tietää paikan ;D
- kippari
yks typy kirjoitti:
Aamulla menin hissillä alas ja mun kans yks mies samaan hissin. Kysyi multa englanniks, tiedänkö mitään hyvää paikkaa missä aamiaisen vois käydä syömässä. Minä huonolla englannin taidollani selitin et en tiedä, kun en asu Hesassa. No se kiitteli. Kaveri odotteli mua alhaalla ja sanoin sille jotain , niin mies kuuli sen ja alko nauramaan. Oli myös suomalainen. Arvaa naurettiinko.:=)))))olla niin ulkolaisen näköinen että se mies siksi kysyi varmuudeksi englanniksi sitä sulta;=))No kyllä sitä on itsekkin koheltanut aikoinaan niin että on saanut nauraa itsensä kipeeksi jälkeen päin niille jutuille;=))
- kippari
Doe 10 kirjoitti:
olen "nukkunut"monta yötä Vilhonkadulla :))))Kippari varmasti tietää paikan ;D
tuttu paikka ja pikkusen huonossa maineessakin ollut joskus;=))Mutta jos vaan siellä koisaa niin silloin ei mitään hätää;=)))
- yks typy
Doe 10 kirjoitti:
Tuli aamukuuden maissa aika rankkoja viestejä :( Jospa luki ja pahoitti mielensä? No,Man-o-M siivosi aamulla pskat pois.
kävi. Harmi, kun niitä härikkötyyppejä silloin tällöin ilmaantuu. Vaikka tämä on tällaista virtuaalijuttua, niin kumma kyllä että silti oikein pahat sanomiset loukkaavat. Itselläni tulis paha olo jos jollekkin sanois pahasti. Mutta jos mulle sanotaan pahasti, niin kyllä multakin takas tulee. Jos Marjuska luet tään, niin tänne vaan. Käymme yhdessä taistoon, jos on tarvis.:=)))))
- yks typy
kippari kirjoitti:
olla niin ulkolaisen näköinen että se mies siksi kysyi varmuudeksi englanniksi sitä sulta;=))No kyllä sitä on itsekkin koheltanut aikoinaan niin että on saanut nauraa itsensä kipeeksi jälkeen päin niille jutuille;=))
kun olen vesipestyn suomalaisen näköinen. Siksi ihmettelinkin. No siellä oli silloin monta linja-auto lastillista eri maalaista porukkaa. Jospa se siitä arveli. :=)))))
- yks typy
Doe 10 kirjoitti:
olen "nukkunut"monta yötä Vilhonkadulla :))))Kippari varmasti tietää paikan ;D
on Vilhonkatu Helsingissä? Onko se joku spurkujen pesimäpaikka? Ootte tainneet olla aika velmuja nuoruudessanne. Minä vaan tällainen kiltti maalaistyttö :=)))))
- kippari
yks typy kirjoitti:
kun olen vesipestyn suomalaisen näköinen. Siksi ihmettelinkin. No siellä oli silloin monta linja-auto lastillista eri maalaista porukkaa. Jospa se siitä arveli. :=)))))
se kaveri otti varmanpäälle että kysyi noin kun lähes kaikki osaa englantia edes jotenkin;=))Tai sit on mahdollisuus että olit edellisenä iltana esiintynyt baarissa ulkolaisena;=))
- kippari
yks typy kirjoitti:
on Vilhonkatu Helsingissä? Onko se joku spurkujen pesimäpaikka? Ootte tainneet olla aika velmuja nuoruudessanne. Minä vaan tällainen kiltti maalaistyttö :=)))))
se mikään spurkujen paikka ole vaan alanmiesten;=))
- Doe 10
yks typy kirjoitti:
nimittäisi? :))Ivan ja Ludmila ainakin pitävät hyvää huolta ;))) Pilvilinnassa,vai mikä sen nimi nykyisin on??
- yks typy
Doe 10 kirjoitti:
nimittäisi? :))Ivan ja Ludmila ainakin pitävät hyvää huolta ;))) Pilvilinnassa,vai mikä sen nimi nykyisin on??
huomasin. Olen kuullut siitä paikasta. En vaan muistanut kadun nimeä. Piti viimeks kaverin kans käydäkkin siellä, mutta ei ehditty. Ens kerralla aiottiin käydä. Kannattaako mennä? Sen verran utelias olisin. :=))))
- yks typy
kippari kirjoitti:
se kaveri otti varmanpäälle että kysyi noin kun lähes kaikki osaa englantia edes jotenkin;=))Tai sit on mahdollisuus että olit edellisenä iltana esiintynyt baarissa ulkolaisena;=))
Kävin kyllä edellisenä iltana vanhassa satamassa laulamassa karaokea pari kipaletta englannin kielellä. Oli varmaan siellä kuuntelemassa. :=))))
- kippari
yks typy kirjoitti:
Kävin kyllä edellisenä iltana vanhassa satamassa laulamassa karaokea pari kipaletta englannin kielellä. Oli varmaan siellä kuuntelemassa. :=))))
se selitys onkin miksi se ukko tuli sulle puhumaan kielillä;=))
- Doe 10
yks typy kirjoitti:
huomasin. Olen kuullut siitä paikasta. En vaan muistanut kadun nimeä. Piti viimeks kaverin kans käydäkkin siellä, mutta ei ehditty. Ens kerralla aiottiin käydä. Kannattaako mennä? Sen verran utelias olisin. :=))))
Kiltit typyt eivät käy sellaisissa paikoissa ;))) Vai mitä?
- yks typy
Doe 10 kirjoitti:
Kiltit typyt eivät käy sellaisissa paikoissa ;))) Vai mitä?
kyllä käy, mutta kun kiinnostais kuitenkin :=)))
Oliskohan mullakin mahiksia? Joskus ajattelee, että sitä istuu lompsan päällä ja ei käytä sitä hyväkseen. Mitenhän jos miehillä olis sama tilanne. Tuntuu, että ne kyllä ymmärtäis sen verran rahan päälle :=)))
Jos 100 euroa kerrasta. Oliskohan tällaisella varhaisessa keski-iässä olevalla naisella mahdollisuus saada sellaset rahat? :=)))
Arvaa mitä? Piti yks viinilasi hakea eteen. Ei nää kirjotushommat muuten etene. :=)))) - Doe 10
kippari kirjoitti:
se selitys onkin miksi se ukko tuli sulle puhumaan kielillä;=))
Nyt loppuilta telkkarin seurassa :)
- yks typy
Doe 10 kirjoitti:
kumpi nyt telkkarin seurassa? Ei tuu kunnon länkkäriäkään. Älkää taas jättäkö mua. Typy lupaa olla kiltisti nyt. :=))))
- kippari
Doe 10 kirjoitti:
öitä sinulle kanssa ja jotainhan tuolta tv taitaa nyt tänään tulla;=)
- Doe 10
yks typy kirjoitti:
kyllä käy, mutta kun kiinnostais kuitenkin :=)))
Oliskohan mullakin mahiksia? Joskus ajattelee, että sitä istuu lompsan päällä ja ei käytä sitä hyväkseen. Mitenhän jos miehillä olis sama tilanne. Tuntuu, että ne kyllä ymmärtäis sen verran rahan päälle :=)))
Jos 100 euroa kerrasta. Oliskohan tällaisella varhaisessa keski-iässä olevalla naisella mahdollisuus saada sellaset rahat? :=)))
Arvaa mitä? Piti yks viinilasi hakea eteen. Ei nää kirjotushommat muuten etene. :=))))"varhainen keski-ikä"on? Pelkkiä numeroita :))) Että 100€ pitäis saada per varvi ;))? Markkinat ovat hyvin TIUKAT.Riippuu itestäsi kaikki.Ja kaada sitä viiniä vähän tännekin :))Just lupasin kipparille lähteä telkkua katsomaan. Pakotie/Pulp Fiction ???
- yks typy
kippari kirjoitti:
öitä sinulle kanssa ja jotainhan tuolta tv taitaa nyt tänään tulla;=)
lähden, jos jätätte mut! En ois ikinä uskonut teistä. Ensin siinä niin jutustellaan ja sitten mut kylmästi jatetään :=(((( Säälikää ees vähän.
- kippari
yks typy kirjoitti:
lähden, jos jätätte mut! En ois ikinä uskonut teistä. Ensin siinä niin jutustellaan ja sitten mut kylmästi jatetään :=(((( Säälikää ees vähän.
tää alkaa tempuilee olen lähettänyt samallaisen viestin en perkl....ole;=))no ei kippari mihinkään lähde täällä koneen ääressä olen;=)
- yks typy
Doe 10 kirjoitti:
"varhainen keski-ikä"on? Pelkkiä numeroita :))) Että 100€ pitäis saada per varvi ;))? Markkinat ovat hyvin TIUKAT.Riippuu itestäsi kaikki.Ja kaada sitä viiniä vähän tännekin :))Just lupasin kipparille lähteä telkkua katsomaan. Pakotie/Pulp Fiction ???
telkkaria kattomaan? Eilenkin Kipparin kaa juteltiin koko ilta. Oisitte molemmat mun kans. Ei kävis tää jutustelu niin henkeväksi. No tuossa sitä viiniä sullekkin lasillinen. :=)))
Ootko nyt tyytyväinen? Meinaatko että 100 euroa nykymarkkinoilla liian paljon? mutta jos on hyvä?
Eikös siellä Hesassa Virolaisnaiset pyytäneet pilua kymmenellä markalla muutama vuosi sitten? - Doe 10
yks typy kirjoitti:
telkkaria kattomaan? Eilenkin Kipparin kaa juteltiin koko ilta. Oisitte molemmat mun kans. Ei kävis tää jutustelu niin henkeväksi. No tuossa sitä viiniä sullekkin lasillinen. :=)))
Ootko nyt tyytyväinen? Meinaatko että 100 euroa nykymarkkinoilla liian paljon? mutta jos on hyvä?
Eikös siellä Hesassa Virolaisnaiset pyytäneet pilua kymmenellä markalla muutama vuosi sitten?Virolaisnaisethan polkevat hintoja :)))Tottakai sä voit pyytää niin paljon,minkä arvoiseksi hinnoittelet "pankkisi" ;D
- yks typy
kippari kirjoitti:
tää alkaa tempuilee olen lähettänyt samallaisen viestin en perkl....ole;=))no ei kippari mihinkään lähde täällä koneen ääressä olen;=)
temppuilee? Ei mulla ainaskaan. Tässä toista lasillista viiniä nautin. Älä sinä ainakaan lähde vielä. Taas me varhaiskeski-iässä olevat jäämme yksin. Tai kaksin. Nuoret ne menee omia menojaan. Ei taho enää jaksaa kotoa mihinkään. Vai mitä? :=)))))
- kippari
yks typy kirjoitti:
temppuilee? Ei mulla ainaskaan. Tässä toista lasillista viiniä nautin. Älä sinä ainakaan lähde vielä. Taas me varhaiskeski-iässä olevat jäämme yksin. Tai kaksin. Nuoret ne menee omia menojaan. Ei taho enää jaksaa kotoa mihinkään. Vai mitä? :=)))))
monasti viesti että olet lähettänyt samallaisen viestin vaikka en olekaan:=(No en mä mihinkään lähde enää tähän aikaan ei jaksa muuta kuin olla himassa ja kerää voimia;=)Niin kaipa sitä itsekkin nuorena oli ania menossa ei vaan enää jaksa touhuu kokoaikaa;=)))
- Doe 10
kippari kirjoitti:
monasti viesti että olet lähettänyt samallaisen viestin vaikka en olekaan:=(No en mä mihinkään lähde enää tähän aikaan ei jaksa muuta kuin olla himassa ja kerää voimia;=)Niin kaipa sitä itsekkin nuorena oli ania menossa ei vaan enää jaksa touhuu kokoaikaa;=)))
perille tulee :)On vain pieni viive serverissä.
- kippari
Doe 10 kirjoitti:
ole uutta täällä palstalla että on jotain häikkää ei siis päivää ilman ongelmia :=)
- yks typy
sinäkin onneks vielä kuvioissa. Luulin että lähdit sinne töllön pariin. Ei sieltä mitään nykyään tule, mitä viittis katella. Ootko ihan selvin päin? Kippari on kyllä, vaikka epäilen, kun sillä tulee kirjoitusvirheitä. Minä voin ainakin rehellisesti tunnustaa että kolmas viinilasi menossa. Mutta joilla alkoholin käyttö ongelma, eivät sitä voi tunnustaa. Aika läheltä on kokemusta. :=)))))
- Doe 10
on :( Saa olla vieläkin helkkarin varovainen,ettei jää putki päälle.Älä sinäkään enää paljoo ota :)On aamulla v-mainen olo ;)))
- yks typy
Doe 10 kirjoitti:
on :( Saa olla vieläkin helkkarin varovainen,ettei jää putki päälle.Älä sinäkään enää paljoo ota :)On aamulla v-mainen olo ;)))
Aina osannut alkoholin käytön kohtuuden. Ainaskin tähän asti. Mutta ei koskaan missään asiassa saa sanoa EI KOSKAAN. Sen on maailma opettanut. Yllätyksiä voi tulla.
Jaahas. Meneekö taas liian henkeväksi? Hei Doe. Sinä oot tosi nasta kaveri. Ollaan sun ja Kipparin kans aika samalla aaltopituudella. Oisko sama ikäkin kyseessä? Siis varhaiskeski-ikä? :=))))) - Doe 10
yks typy kirjoitti:
Aina osannut alkoholin käytön kohtuuden. Ainaskin tähän asti. Mutta ei koskaan missään asiassa saa sanoa EI KOSKAAN. Sen on maailma opettanut. Yllätyksiä voi tulla.
Jaahas. Meneekö taas liian henkeväksi? Hei Doe. Sinä oot tosi nasta kaveri. Ollaan sun ja Kipparin kans aika samalla aaltopituudella. Oisko sama ikäkin kyseessä? Siis varhaiskeski-ikä? :=)))))en ole porukan vanhin ;))) Sen tiedän varmuudella ;D
- yks typy
Doe 10 kirjoitti:
en ole porukan vanhin ;))) Sen tiedän varmuudella ;D
Doe olet? Olen aina tykännyt nuoremmista miehistä. Mutta älä vain sano, että 27 tai 28v. sillä silloin tiedän kuka olet. :=))))
Jotenkin pahaa aavistan :=))) - Doe 10
yks typy kirjoitti:
Doe olet? Olen aina tykännyt nuoremmista miehistä. Mutta älä vain sano, että 27 tai 28v. sillä silloin tiedän kuka olet. :=))))
Jotenkin pahaa aavistan :=)))27 tai 28 vuotias :)))
- yks typy
Doe 10 kirjoitti:
27 tai 28 vuotias :)))
Ihan mieli keventyi. Luulin että oot kovinkin nuori. No varmaan tiedät minunkin ikäni, jos salapoliisina kerta oot toiminut :=))))
No olen nuori mieleltäni, jos en muuten :=))))
Missähän Kippari on nyt? Minkäs ikäinen Kippari on? Mitä luulet? Laita riippukeinu kiinni keväällä. Kuuntelen Zen Cafenin vai mikä se bändi nyt olikaan kappaletta. :=)))) - Doe 10
yks typy kirjoitti:
Ihan mieli keventyi. Luulin että oot kovinkin nuori. No varmaan tiedät minunkin ikäni, jos salapoliisina kerta oot toiminut :=))))
No olen nuori mieleltäni, jos en muuten :=))))
Missähän Kippari on nyt? Minkäs ikäinen Kippari on? Mitä luulet? Laita riippukeinu kiinni keväällä. Kuuntelen Zen Cafenin vai mikä se bändi nyt olikaan kappaletta. :=))))kohta typyksi muuttumisesi jälkeen :)))Jaah,kippari meni kai nukkumaan?Älä sinäkään vedä hernettä nenääsi minkään ikäkriisin takia ;)))Ole sinä vain tavallinen typy ;) Mutta mitä ne riippukeinut tähän kuuluvat? ;DD
- yks typy
Doe 10 kirjoitti:
kohta typyksi muuttumisesi jälkeen :)))Jaah,kippari meni kai nukkumaan?Älä sinäkään vedä hernettä nenääsi minkään ikäkriisin takia ;)))Ole sinä vain tavallinen typy ;) Mutta mitä ne riippukeinut tähän kuuluvat? ;DD
hernettä nenääni. Olen tosiaan tavallinen typy.
Mutta kerro alkaako ikäsi kolmella vai neljällä?
Riippukeinut on hyvä levy. En minä muuta tarkoittanut. Tiedätkö senkin kuka olin ennen una.... ia.? Jos sen tiedät, olet viisas ja tiedät minusta aika paljon. :=))))) - yks typy
yks typy kirjoitti:
Riippukeinut on hyvä levy. En minä muuta tarkoittanut. Tiedätkö senkin kuka olin ennen una.... ia.? Jos sen tiedät, olet viisas ja tiedät minusta aika paljon. :=)))))viisas, vaan tosi hyvä salapoliisi. :=)))
Viisaitahan me jokainen ollaan ainakin omasta mielestä. Ja viisauttahan on niin monenlaista.
Hei Doe. Sinulla on sitä sielujen sympatiaa. Ja sitä ei voi olla ihmisellä, jolla ei ole elämässä ollut vastoinkäymisiä. Sano oonko väärässä? :=)))) - yks typy
yks typy kirjoitti:
viisas, vaan tosi hyvä salapoliisi. :=)))
Viisaitahan me jokainen ollaan ainakin omasta mielestä. Ja viisauttahan on niin monenlaista.
Hei Doe. Sinulla on sitä sielujen sympatiaa. Ja sitä ei voi olla ihmisellä, jolla ei ole elämässä ollut vastoinkäymisiä. Sano oonko väärässä? :=))))näin siinä aina käy. Ihminen on aina loppujen lopuksi niin yksin. Mutta kun sen jokainen oppisi tajuamaan, niin helpompi on aina elää. Itse olen sen oivaltanut. Se maallinen mammona on katoavaista, mutta elämän oivaltaminen on kultaa. Siis hyviä öitä ystävät. Typy menee kans nukkumaan. :=))) Positiivisia ajatuksia kaikille :=))))
- kippari
yks typy kirjoitti:
näin siinä aina käy. Ihminen on aina loppujen lopuksi niin yksin. Mutta kun sen jokainen oppisi tajuamaan, niin helpompi on aina elää. Itse olen sen oivaltanut. Se maallinen mammona on katoavaista, mutta elämän oivaltaminen on kultaa. Siis hyviä öitä ystävät. Typy menee kans nukkumaan. :=))) Positiivisia ajatuksia kaikille :=))))
se on että aina on se hetki että huomaa et taas on yksin;=)Mut nyt alkaa varmaan kohta olemaan aika mennä sänkyyn.Mulla meni taas messarissa aikaa etten ehtinyt tänne juhliin mukaan,mut hyvää yötä sinulle kanssa:=)
yks typy kirjoitti:
näin siinä aina käy. Ihminen on aina loppujen lopuksi niin yksin. Mutta kun sen jokainen oppisi tajuamaan, niin helpompi on aina elää. Itse olen sen oivaltanut. Se maallinen mammona on katoavaista, mutta elämän oivaltaminen on kultaa. Siis hyviä öitä ystävät. Typy menee kans nukkumaan. :=))) Positiivisia ajatuksia kaikille :=))))
Yksin on ihminen. Yksin syntyy, yksin kuolee.
Siinä välissä jotain kontakteja solmii kanssavaeltajiin, mutta ketään ei voi oppia tuntemaan täysin, ei edes itseään.
Mutta tällä matkallamme löytäminen ei olekaan
päämäärä, vaan etsiminen.
Itsensä etsiminen ja elämäntarkoituksen oivaltaminen. - Doe 10
yks typy kirjoitti:
viisas, vaan tosi hyvä salapoliisi. :=)))
Hei Doe. Sinulla on sitä sielujen sympatiaa. Ja sitä ei voi olla ihmisellä, jolla ei ole elämässä ollut vastoinkäymisiä. Sano oonko väärässä? :=))))vastoinkäymisineen mulla tosiaan riittää.Kehuskelemalla en tätä sano,koska monet asiat olisivat saaneet jäädä tapahtumatta.Myöskään huuhaa-palstan juttuja ne eivät ole. Mun syntymäni aikoihin oli Kekkonen vielä pressana.Riittääkö?;))))
- yks typy
Doe 10 kirjoitti:
vastoinkäymisineen mulla tosiaan riittää.Kehuskelemalla en tätä sano,koska monet asiat olisivat saaneet jäädä tapahtumatta.Myöskään huuhaa-palstan juttuja ne eivät ole. Mun syntymäni aikoihin oli Kekkonen vielä pressana.Riittääkö?;))))
se riitä. Aika nuori oot sitten vielä :=)))
- Doe 10
yks typy kirjoitti:
Riippukeinut on hyvä levy. En minä muuta tarkoittanut. Tiedätkö senkin kuka olin ennen una.... ia.? Jos sen tiedät, olet viisas ja tiedät minusta aika paljon. :=)))))ennen yks typyä tällä palstalla:)).En jaksa etsiä tai linkittää,jokainen halukas voi etsiä itse:))
- Doe 10
yks typy kirjoitti:
se riitä. Aika nuori oot sitten vielä :=)))
tuli pressaksi -56 ja oli muistaakseni jotain -83 asti ;)))Eli jotain siltä väliltä ;DDD
- yks typy
Doe 10 kirjoitti:
tuli pressaksi -56 ja oli muistaakseni jotain -83 asti ;)))Eli jotain siltä väliltä ;DDD
että paljon jää sun syntymävuosille mahiksia :=))))
- Doe 10
yks typy kirjoitti:
että paljon jää sun syntymävuosille mahiksia :=))))
minkä ikäiseksi arvioit minut kirjoitusteni perusteella?En loukkaannu ;))) *jännittää kädet täristen*
- kippari
takaisin olin pikkusen juttutunnilla;=))
- hemuli
Kohta taas 200 paukkuu rikki ja halusin minäkin laittaa tähän korteni kekoon, joten tässähän tämä, ollos niin hyvä. :))
- 40+
150 vasta, matkaa on kahteensataan vielä neljännes.
- kippari
40+ kirjoitti:
150 vasta, matkaa on kahteensataan vielä neljännes.
enää pitkämatka päämäärään;=)
- PAR
zemppiä teille ja hyviä huomenia itse kullekkin.
- kippari
PAR kirjoitti:
zemppiä teille ja hyviä huomenia itse kullekkin.
myös sinulle:=)
- NeitiX
Hyvinhän sulla näyttää tilanne olevan hallinnas..
Jatka vaan samaan malliin..
Mulla pitäny sen verran kiirettä ettei huuhailuun ole ollu aikaa.. :)
*lahjottaa tämän viestin keräykseen*- yks typy
Vaikka olen herännyt kyllä jo 8:lta. Käväisehän Marjuska kuitenkin aina välillä täälläkin.
Ei tämä ketju ole erikoisesti meille muutamille tarkoitettu. Tänne on tervetulleita kaikki. Ja olis hyväkin, kun saatas lisää tätä hullua porukkaa tänne. Typy ainakin vastailee kaikille. Ainakin miespuolisille :=))) Ja pojat vastailee varmaan mieluusti uusille naisille. Ovat varmaan pikkuhiljaa kyllästyneet Typyn juttuihin. :=)))) - Doe 10
yks typy kirjoitti:
Vaikka olen herännyt kyllä jo 8:lta. Käväisehän Marjuska kuitenkin aina välillä täälläkin.
Ei tämä ketju ole erikoisesti meille muutamille tarkoitettu. Tänne on tervetulleita kaikki. Ja olis hyväkin, kun saatas lisää tätä hullua porukkaa tänne. Typy ainakin vastailee kaikille. Ainakin miespuolisille :=))) Ja pojat vastailee varmaan mieluusti uusille naisille. Ovat varmaan pikkuhiljaa kyllästyneet Typyn juttuihin. :=))))typy ja muut :))) Sai kerrankin kunnolla nukuttua :)))
- yks typy
Doe 10 kirjoitti:
typy ja muut :))) Sai kerrankin kunnolla nukuttua :)))
kun Typyn kans keskustelee. Typy tahtoo tehdä miehiin sellasen nukuttavan vaikutusen. Mistä lie johtuu. Tarkoitus kyllä olisi toisin päin :=)))
- Doe 10
yks typy kirjoitti:
kun Typyn kans keskustelee. Typy tahtoo tehdä miehiin sellasen nukuttavan vaikutusen. Mistä lie johtuu. Tarkoitus kyllä olisi toisin päin :=)))
Edellisyö meni valvomiseksi,eli sen takia :))) Vastaan noihin muihin kysymyksiin a.o. paikalla.
- NeitiX
yks typy kirjoitti:
Ei tämä ketju ole erikoisesti meille muutamille tarkoitettu. Tänne on tervetulleita kaikki. Ja olis hyväkin, kun saatas lisää tätä hullua porukkaa tänne. Typy ainakin vastailee kaikille. Ainakin miespuolisille :=))) Ja pojat vastailee varmaan mieluusti uusille naisille. Ovat varmaan pikkuhiljaa kyllästyneet Typyn juttuihin. :=))))Ei se tuo Doe kyl näytä olevan kyllästynyt suhun ainakaan.. Missä typy siellä Doe.. ;)
- Doe 10
NeitiX kirjoitti:
Ei se tuo Doe kyl näytä olevan kyllästynyt suhun ainakaan.. Missä typy siellä Doe.. ;)
on tervetullut seuraan :)))
- NeitiX
Doe 10 kirjoitti:
typy ja muut :))) Sai kerrankin kunnolla nukuttua :)))
Mullakin vintti pimeni yhdeksän aikaan..
Leffaa piti kattoo niin heräsin neljält ihmetteleen mitä tapahtu..
Tänään en tee mitään yltsää.. *laiskana* ;) - NeitiX
Doe 10 kirjoitti:
on tervetullut seuraan :)))
On pirun pitkä ketju? Saa rullata ihan tosissaan.. ;)
- yks Typy
NeitiX kirjoitti:
Ei se tuo Doe kyl näytä olevan kyllästynyt suhun ainakaan.. Missä typy siellä Doe.. ;)
vaan yrittää tietenkin pitää mun mielen hyvänä :=))) Ja kyllä se välillä häviää johonkin. Sillä taitaa olla muut typyt mielessä. Sellaset, jotka yötkin sitä valvottaa. Siis aivan sellaiset aidot. Ei tällaiset virtuaaliset. :=)))
- Doe 10
NeitiX kirjoitti:
On pirun pitkä ketju? Saa rullata ihan tosissaan.. ;)
viimeistään huomenna :))) Sefuhan kehoitti tekemään taas täyden ketjun.
- NeitiX
yks Typy kirjoitti:
vaan yrittää tietenkin pitää mun mielen hyvänä :=))) Ja kyllä se välillä häviää johonkin. Sillä taitaa olla muut typyt mielessä. Sellaset, jotka yötkin sitä valvottaa. Siis aivan sellaiset aidot. Ei tällaiset virtuaaliset. :=)))
Ei nuista nykyajan miehistä ota oikein selvää..
Heti tietysti kun sivua kääntää on toiset viritykset..
No pääasia et pitää kaikki tyytyväisinä.. ;o) - NeitiX
Doe 10 kirjoitti:
viimeistään huomenna :))) Sefuhan kehoitti tekemään taas täyden ketjun.
Taitaa muuten jututki pysyä paremmin tällä saitilla..
Ei viuhu delete enää ollenkaan vai viuhuuko?
En ole ehtinyt niin kauheast seuraamaan..
Jopa venäjän kieliki pysyy..
Tiedä sit mitä siin lukee..
Voisiks suomentaa sen mulle kun vähän vaivaa, utelias kun olen.. ;) - Doe 10
NeitiX kirjoitti:
Taitaa muuten jututki pysyä paremmin tällä saitilla..
Ei viuhu delete enää ollenkaan vai viuhuuko?
En ole ehtinyt niin kauheast seuraamaan..
Jopa venäjän kieliki pysyy..
Tiedä sit mitä siin lukee..
Voisiks suomentaa sen mulle kun vähän vaivaa, utelias kun olen.. ;)Ei mullakaan sinänsä mitään capslockia vastaan ollut..poisti minunkin viestejäni :( Olisi vain voinut joskus jutella palstalaisten kanssa ja luoda jonkinlaista kontaktia :)
- Doe 10
NeitiX kirjoitti:
Ei nuista nykyajan miehistä ota oikein selvää..
Heti tietysti kun sivua kääntää on toiset viritykset..
No pääasia et pitää kaikki tyytyväisinä.. ;o)että tulevaisuudessa ei tarvitse harrastaa seksiä lainkaan.Syötät vain ohjelman tietsikkaan ja kone hoitaa loput? Säästyy kuulemma aikaa ja vaivaa :DD Mitä mieltä olet ??;))))))
- NeitiX
Doe 10 kirjoitti:
että tulevaisuudessa ei tarvitse harrastaa seksiä lainkaan.Syötät vain ohjelman tietsikkaan ja kone hoitaa loput? Säästyy kuulemma aikaa ja vaivaa :DD Mitä mieltä olet ??;))))))
Mitenkä siis.. eih..
nyt en kyl tykkää ajatuksesta?
Kyllä se pitää mennä perinteisellä tavalla.. ;) - kippari
yks typy kirjoitti:
Ei tämä ketju ole erikoisesti meille muutamille tarkoitettu. Tänne on tervetulleita kaikki. Ja olis hyväkin, kun saatas lisää tätä hullua porukkaa tänne. Typy ainakin vastailee kaikille. Ainakin miespuolisille :=))) Ja pojat vastailee varmaan mieluusti uusille naisille. Ovat varmaan pikkuhiljaa kyllästyneet Typyn juttuihin. :=))))sulla niin kuivat jutut ole että me kyllästytään niihin;=)
- Doe 10
kippari kirjoitti:
sulla niin kuivat jutut ole että me kyllästytään niihin;=)
on nyt jossain kateissa :)) Syyttää aina minua,että mä häivyn.Nytpä näette ;)))
- kippari
Doe 10 kirjoitti:
on nyt jossain kateissa :)) Syyttää aina minua,että mä häivyn.Nytpä näette ;)))
äijät ollaan niin monasti syyllisiä moneen muuhunkin asiaan;=)Tässä se nyt taas nähtiin;=))
- yks typy
kippari kirjoitti:
äijät ollaan niin monasti syyllisiä moneen muuhunkin asiaan;=)Tässä se nyt taas nähtiin;=))
vähäks aikaa, mutta kohta pitää taas lähteä. Saattepa tekin vähän hengähdystauokoa :=))))
Ettehän te äijät nyt niin moneen asiaan ole syyllisisä. Te olette niin ihania. Ainakin joskus. :=))))
Joskus taas tuntuu, että saisitte olla huitsin nevadassa. :=)))) - kippari
yks typy kirjoitti:
vähäks aikaa, mutta kohta pitää taas lähteä. Saattepa tekin vähän hengähdystauokoa :=))))
Ettehän te äijät nyt niin moneen asiaan ole syyllisisä. Te olette niin ihania. Ainakin joskus. :=))))
Joskus taas tuntuu, että saisitte olla huitsin nevadassa. :=))))silloin kun oltas paikalla olet täys vauhti päällä;=)No niin mulle on sanottu että se on sun syysi;=))
- yks typy
kippari kirjoitti:
silloin kun oltas paikalla olet täys vauhti päällä;=)No niin mulle on sanottu että se on sun syysi;=))
sille tekee, jos on syyllinen niin on. Vaikka on mullekkin monesti sanottu, et on mun syytä. Mutta en tietenkään usko sitä. Minä kun olen kaikkiin aina syytön. Minussa ei ole mitään vikaa. Olen itse täydellisyys :=))))
Vai etkö muka usko? :=))) - Doe 10
kippari kirjoitti:
silloin kun oltas paikalla olet täys vauhti päällä;=)No niin mulle on sanottu että se on sun syysi;=))
Taitaa typy lähteä Oulun baareihin miehiä iskemään ;))))Kuumentunut liikaa näistä virtuaalijutuista ;DD
- kippari
Doe 10 kirjoitti:
Taitaa typy lähteä Oulun baareihin miehiä iskemään ;))))Kuumentunut liikaa näistä virtuaalijutuista ;DD
voi olla et jutut pitäs olla vähän rauhallisempia ettei tarvii seuraa lähtee hakemaan;=))
- kippari
yks typy kirjoitti:
sille tekee, jos on syyllinen niin on. Vaikka on mullekkin monesti sanottu, et on mun syytä. Mutta en tietenkään usko sitä. Minä kun olen kaikkiin aina syytön. Minussa ei ole mitään vikaa. Olen itse täydellisyys :=))))
Vai etkö muka usko? :=)))on jutut kun mun ex,mut onneksi olet siellä niin et voi olla sama nainen;=))No ei ne kyllä ihan ole sellaiset olisin jo sammuttamut koneen aikapäiviä sit;=))
- yks typy
Doe 10 kirjoitti:
tässä teidän kans kuumenee :=))))
En lähde iskemään miehiä. Olen vanhanaikainen. Miehet saavat iskeä minut:=)))
En nyt baariin jaksa lähtä. Eipä siellä nykyään viihdy. Kallista on kaljakin. Tietenkin karaokea ois aina välillä kiva käydä laulamassa. Niissä paikoissa yleensä hyvä Fiilis.
Mut nyt täytyy taas mennä! Palaillaan illemmalla :=))))) - Doe 10
yks typy kirjoitti:
tässä teidän kans kuumenee :=))))
En lähde iskemään miehiä. Olen vanhanaikainen. Miehet saavat iskeä minut:=)))
En nyt baariin jaksa lähtä. Eipä siellä nykyään viihdy. Kallista on kaljakin. Tietenkin karaokea ois aina välillä kiva käydä laulamassa. Niissä paikoissa yleensä hyvä Fiilis.
Mut nyt täytyy taas mennä! Palaillaan illemmalla :=)))))Nyt on puurot ja vellit pahasti sekaisin xD ...siis meilit ja huuhaat.Tuli ihme postia,jossa kyseltiin että kuka hitto se typy on ja mistä ihmeen ilotalosta höpötät?? Ääh!Ne eilisiltaiset viestit....
- yks typy
Doe 10 kirjoitti:
Nyt on puurot ja vellit pahasti sekaisin xD ...siis meilit ja huuhaat.Tuli ihme postia,jossa kyseltiin että kuka hitto se typy on ja mistä ihmeen ilotalosta höpötät?? Ääh!Ne eilisiltaiset viestit....
Kait sä sen osoitteen tajusit antaa. :=)))
Typyn tykö ovat kaikki tervetulleita. Siinäs näet, että kiinnostusta olis. Nyt vaan miettimään hintaa. Vois se olla että se 100 euroa olis ihan käypä hinta laatutavarasta :=))))
Jos miehille olis rahan saanti näin helppoa, luulisin että käyttäisivät sitä hyväksi. Miks me naiset ei sitten voitais. :=))))
Miten nyt ollut täällä muuten niin hiljaista? Minäkö se yksin olenkin ollut täällä äänessä? - yks typy
yks typy kirjoitti:
Typyn tykö ovat kaikki tervetulleita. Siinäs näet, että kiinnostusta olis. Nyt vaan miettimään hintaa. Vois se olla että se 100 euroa olis ihan käypä hinta laatutavarasta :=))))
Jos miehille olis rahan saanti näin helppoa, luulisin että käyttäisivät sitä hyväksi. Miks me naiset ei sitten voitais. :=))))
Miten nyt ollut täällä muuten niin hiljaista? Minäkö se yksin olenkin ollut täällä äänessä?Marjuska, NeitiX ja Ronja tulla myös mukaan. Olis kolme rotunaista tarjolla. En tiedä mitähän tytöt sanoo mun ehdotuksesta. :=)))))
- kippari
yks typy kirjoitti:
Miten nyt ollut täällä muuten niin hiljaista? Minäkö se yksin olenkin ollut täällä äänessä?nythän typyn jutut alkaa menee överiksi kun aletaan handelia täällä tekemään.Saakeli tää on kohta kun a-kivenkadun kaupustelut;=)))
- yks typy
kippari kirjoitti:
nythän typyn jutut alkaa menee överiksi kun aletaan handelia täällä tekemään.Saakeli tää on kohta kun a-kivenkadun kaupustelut;=)))
mitäs sanaa käytit? Äläpä ala rumia puhuun :=))))
Enhän minä mitään överiksi, mutta kun Doelta oli joku kysynyt, niin arvelin vaan että mulla vois olla vientiä ;=)))))
Mitäs luulet? Enhän mä väkisin ketään :=(((( - kippari
yks typy kirjoitti:
mitäs sanaa käytit? Äläpä ala rumia puhuun :=))))
Enhän minä mitään överiksi, mutta kun Doelta oli joku kysynyt, niin arvelin vaan että mulla vois olla vientiä ;=)))))
Mitäs luulet? Enhän mä väkisin ketään :=((((mitää rumaa sanonnut jos sanoin överiksi eli jutut menee pitkäksi;=)Kyllä sinulla varmaan vientii on kukapa ei olis kiinostunut sinusta;=))Et kai nyt käsittänyt väärin mun puheita?
- yks typy
kippari kirjoitti:
mitää rumaa sanonnut jos sanoin överiksi eli jutut menee pitkäksi;=)Kyllä sinulla varmaan vientii on kukapa ei olis kiinostunut sinusta;=))Et kai nyt käsittänyt väärin mun puheita?
Mutta taas !!! Saan olla ketjun viimeinen kirjoittaja. Voi mikä kunnia!! Doe arvioi, että saatas huomiseen mennessä. Oli väärässä. :=))))))
Da,da,daa
- PAR
Jopa toinen sellainen. Well done.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t744888- 332741
- 402514
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin261943Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401842- 881671
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251612- 1651544
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241348Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941200