Kyselisin että tietääkö kukaan puhellimeen ladattavasta wish sovelluksesta ja muuta tietoa siitä esim että mitä turvallinen ja onko palautus mahdollinen ? Entä onko hirveät postikulut ja kauanko tuotteissa kestää tulla ? Kaipaisin nopeaa apua !
Wish ostos palvelu turvallinen ?
30
4686
Vastaukset
- apuaaa
Itsekkin haluisin tietää tilasin mekon sieltä kolme viikkoo sit eikä vieläkään ole tullut postikulut tais olla viiden euron luokkaa !
- enuskotohonO.o
joo itekki haluisin tietää ku jotenki epäilen tota sivustoo
- Suosittelee
Itse olen tilannut wishistä vaikka mitä. Toimitusaika on pitkä mutta kaikki on tullu perille ja tiliäkään ei ole tyhjennetty.
- .mmm
Miten lasku tuli?
- palauttelija
Toimiiko palautukset myös? Mihin ne tuotteet sitten palautetaan jos tulevat jostain kiinasta? Joutuuko itse maksamaan kulut?
- ostelija
Mä tilasin Wishistä uikkarit ja paidan, paita on jo tullut, mutta uikkareita ei. Paketissa ei ollut kuitenkaan minkäänlaista laskua ja nyt en tiedä mihin minun pitäisi ostokseni maksaa.
- juu123
toimi ainakin mulla. ja jos tilaustulee myöhässä korvauksena saa osto rahaa wish tilille
- pitäiskö
Mäkin haluisin tilata sieltä jotai korui ja vaatteita
- Stund
Tilasin vaatteita, kaikki väärää kokoa, eikä siinä mitään, mutta kaikki olivat myös naurettavan huono laatuisia, kymmenen eri tuotetta ja yksikään ei vastannut kuvan tuotetta, hupparit on yhtä paksua kangasta kun T-paidat.
En suosittele ainakaan vaatteiden ostoa.- Jokuvaanx
Kiinalaisissa tuotteissa kannattaa ottaa numeroa tai kaksi isompaa kokoa sillä kiinan koot ovat pieniä
- Skk8719
Vaatteita en tilaisi mutta muut on olleet ok. Ei virheellisiä tuotteita lähetetä mihinkään vaan ne saa pitää itse. Samaa olen kuullut vaikka on tullut vaan katumapäälle.
Paypal tiliä suosittelen! Helppo ja turvallinen. - Skk8719
Sen vielä lisään että olen kyllä nähnyt varsin laadukkaita wish vaatteitakin. Katsokaa ne ostajien kommentit ja myyjän palaute!
- mirellas
kannattaako sieltä ostaa avion boardia eli tasapaino skootteria maksaa oikeesti tonnin mutta tuolla 200
- Juulyl
En tiedä muttä ne on kusetusta et näyttää et 200 normisti 1000 se on aina ollu sen 200
- ostelija
Tiedän, mutta en ole vielä ladannut sitä. Asiani on toinen, sieltä tuli minulle paita, mutta ei minkäänlaista laskua, mihin kummaan minä maksan laskuni ? Olen juuri aloittamassa velkasaneerausta, ja minulle ei sa tulla mitään maksamattomia laskuja ja olen nyt jo ihan kauhuissani, sieltä on tulossa vielä uimapuku minulle, voisiko lasku olla siellä ????
- ostelija
Tietää monikin, mutta en aio ladata sitä puhelimeeni koska siinä ei ole edes nettiä, oisin halunnut vastauksen edelliseen kysymykseen, eli miten maksan kun laskua ei ole tullut ??????
- DreamerShopper
Uskon että Wish on turvallinen :) Kannattaa kumminkin aina katsoa tuotteen arvoit, kommentit ja muiden samaisen tuotteen tilaajien kuvia kyseisestä tavarasta (löydät ne kun selaat tuotteen kuvia oikealle isomman "tuotekuvan" alla.) Ette varmaan tajunnut :D Mutta vielä se että kaikkien tuotteiden toimitusaika on noin 31-41 päivää ;) Enkä ihmettele, koska Wishin pääkonttori on San Fransiscossa :) Itse en ole vielä siis tilannut mitään.
- uusiasiakas
tilasin wish tavaraa ja tilaus tulee YunExpressillä onko kokemuksia? seuranta näyttää pelkästään näin
2017-01-30 23:40 Shipment information received
eikä ole tuosta päivittynyt- uusiasiakas
ei ole seuranta vieläkään päivittynyt
- merkki12
En suosittele wishia. Sen ainoa hyvä puoli on suomenkielinen asiakaspalvelu. Muuten tuotteet ovat samat kuin mitä ebayssä tai aliexpressissä tai amazonissa, mutta kalliimpia ja kalliimmat postikulut. Eli suosittelen käyttämään näitä muita kauppapaikkoja.
- wisher
todellaki wish on paras!
https://www.youtube.com/watch?v=1lzFkuyy8nM - Abdihakin
Hei tällä Abdihakin mahammud haulsin Että peruttaa
- JLT
Epäilen Wishistä otettua vaatetta ym., erittäin vaikea palauttaa jos tulee väärä koko tai kokonaan väärä tuote, kokemusta on ! En suosittele tilaamaan sieltä !
- Latexy
Voi onnistuakin, mutta postiamaksu Kiinaan maksettava itse. Tulee yleensä kalliimaksi, kuin itse tuote.
- Nohj
chqvsjw alennusta sinulle joka mietit ekaa tilausta wishiltä ;) wishiltä saa rahat takaisin jos tuote ei miellytäkkään
- Tiladin
Tavara on roskaa.
- Mietin_vaan
Voiko tililtä alkaa kadota rahaa kun ostaa wishistä. Onko kellään kokemusta?
- Anonyymi
Itelleni tilasin avaimenperän näytti että toimitus kestää noin 2-3 viikkoa. Kaverini on tilannut vaatteita wishiltä oikee koko on ollut mutta yhdestä kohtaa lähti naru purkautumaan melkeinpä oston jälkeen.
- Anonyymi
En ymmärrä miksi en voi saada esille kumikengat!!!!!!!!!!!!!!
- Anonyymi
Jos wish eivastaa mun viestin menee kuluttaja asiamiehelle sit rikos ilmoitus.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1802025
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1601745Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461696- 1231473
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1561248Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia541145Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen581010- 70919
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P26897- 15889