APUUWA ! ! ! ! ! ! ! ! !

Todellakin tietämätön!!!

Eli siis tarvin apua joltain viisaalta ihmiseltä! Saisin the sims 2 , mutta nyt on yks pulma! Toimiiko peli WINDOWS XP:llä , jos EI OLE ostanut MITÄÄN lisälaitteita koneelle!?!????
Kun mä en tajuu mitään näistä koneista ja haluisin todellakin ton pelin..
Rakastan sitä joka vastaa ja auttaa mua pulassa!!
Kiitos sinä ihana ihminen!

4

375

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ......

      ei sitten niin aavistustakaan mistä lisälaitteista oikein puhut, xp:ssä toimii, mutta pelin toimivuus riippuu täyttyvätkö pelin laitevaatimukset muilta osin...

      voit testata sitä esim. täällä
      http://www.microsoft.com/windowsxp/using/games/gameadvisor/default.mspx
      yritä löytää sieltä itse oikea kohta, minä en pääse firefoxilla tuota pidemmälle enkä jaksa alkaa IE:n kanssa leikkimään...

      voit myös manuaalisesti katsoa itse ne...
      käynnistä -> suorita ->kirjoita dxdiag -> ok
      => eteesi aukeaa directx diagnostic tool, jostä näet suoraan prosessorin ja muistin, ja kun painat ylärivistä Display niin saat näytönohjaimen tiedot näkyviin...

      laitevaatimukset ovat nämä:
      * 800 Mhz tai nopeampi -prosessori
      * 256 MB RAM-MUISTIA
      * Käyttöjärjestelmä Windows(R) XP, Windows ME, Windows 98 tai Windows 2000
      * Vähintään 3,5 GB vapaata kiintolevytilaa
      * Laitteistopohjaista muuntamista ja valaistusta tukeva näytönohjain, jossa on vähintään 32 MB RAM-muistia.

      Yhteensopivat näytönohjaimet:

      ATI Radeon(TM) -sarjan ohjaimet (7000 ja uudemmat) 7000, 7200, 7500 (katso alla olevaa huomautusta)
      8500, All-In-Wonder 8500
      9000, 9200, 9500, 9600, 9700, 9800
      X800

      NVIDIA(R) Quadro(TM) -sarjan ohjaimet
      Quadro, Quadro2, Quadro4

      NVIDIA GeForce -sarjan ohjaimet (GeForce2 ja uudemmat)
      GeForce 2
      GeForce 3, 3 Ti
      GeForce 4, 4 Ti, MX 420, 440
      GeForce FX 5200, 5600, 5700, 5800, 5900, 5950
      GeForce 6800

      Intel(R) EXtreme Graphics -sarjan ohjaimet (katso alla olevaa huomautusta)
      82845, 82865

      HUOM: Jos näytönohjaimesi ei tue laitteistopohjaista muuntamista ja valaistusta (tällaisia ovat esimerkiksi Inter Extreme Graphics- ja Radeon 7xxx -sarjojen ohjaimet), tulisi tietokoneesi prosessorin olla nopeudeltaan vähintään 2.0 GHz.

      Yhteensopimattomia näytönohjaimia ovat esim:

      ATI Rage Fury
      Matrox Millennium G400
      Matrox Millennium G550
      NVIDIA Riva TNT2
      Matrox Parhelia
      ST Micro KYRO
      S3 DeltaChrome S8
      SiS 315
      Trident Blade XP
      SiS Xabre 400
      XGI Volari

      -----------------------------------------------
      rakastan niitä ihmisiä jotka vaivautuvat otsikoimaan kysymyksensä niin että aihe jota kysymys koskee näkyy jo otsikosta... kiitos sinä ihana ihminen kun seuraavalla kerralla muistat tehdä niin!

      • Todellakin tietämätön

        Tarkotin lisälaitteilla sitä että koneella on kaikki alkuperäiset näytönohjaimet ja muut sellaset, tai ettei oo vaik ostettu lisä muistia.. Tai sellasta..


      • .....
        Todellakin tietämätön kirjoitti:

        Tarkotin lisälaitteilla sitä että koneella on kaikki alkuperäiset näytönohjaimet ja muut sellaset, tai ettei oo vaik ostettu lisä muistia.. Tai sellasta..

        tuon perusteella toimiiko vai ei... pitää silti tietää paljonko sitä muistia, prossun teho sekä se näytönohjain, vaikkei olisikaan ostanut mitään lisäpalikoita koneeseen... lähtökohta kun ei ole kaikissa koneissa sama


      • ..... kirjoitti:

        tuon perusteella toimiiko vai ei... pitää silti tietää paljonko sitä muistia, prossun teho sekä se näytönohjain, vaikkei olisikaan ostanut mitään lisäpalikoita koneeseen... lähtökohta kun ei ole kaikissa koneissa sama

        Peliä ei kannata ostaa ellei tiiä paljon koneessa on tehoja. Pelkkä windows ei riitä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1432
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1193
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      974
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe