Heräsin tuossa juuri ja tuli mieleen, että miten hirveää olisi ollut nousta aamulla kello kuusi johonkin paskaduuniin ja tuhlata 9-10h päivässä YTM-korkkaajia palvellen josta "palkkioksi" saisi sitten jonkun ties monenko miehen nussiman tavishuoran.
Töihin meneminen - ei kiitos olenhan ATM
44
304
Vastaukset
- Hmmm...
Ottamatta kantaa ATM-kysymykseen, tässä maassa työnteko ei oikein tunnu kannattavan.
Olen ajatellut jossain vaiheessa mennä maalle ja kasvattaa pikku kasvimaalla suuren osan omasta ruuastani. Siinä näkee oman työnsä tuloksen, ja ainoastaan rastas ja jänö ehkä tulee rosvoamaan työn hedelmiä, eikä mikään korkeapalkkainen pukumies. - 1+18
on olemassa myös töitä joissa ei tarvitse aina herätä aikaisin, esim minä lähden vasta nyt töihin ja istun sielläkin tietokoneella joten voin selata suom24 ym, huonomminkin voisi olla..
- tuonelan joutsen
Mahtaa äitisi ja isäsi olla sinusta ylpeitä. Niin mukava, ahkera ja ennenkaikkea sivistynyt kielenkäytöltään, se meidän kultamussukka. Miksei vaan tyttöä löydy vaikka se niin niitä kunnioittaakin.
- IT-nörde
Itse saatan pitää Suomi24:ää toisella näytöllä ja tehdä töitä toisella. Kyllä työskentely on mukavempaa, kun on varaa harrastaa, matkailla ja naisetkin tykkäävät enemmän.
- ätmi
Valitettavasti kaltaisesi nörtti ei voi saada muuta kuin käytetyn lutkan.
- IT-nörde
ätmi kirjoitti:
Valitettavasti kaltaisesi nörtti ei voi saada muuta kuin käytetyn lutkan.
Kaikki naiset ovat enemmän tai vähemmän "käytettyjä" (kuten myös miehet), mutta yleensä normaali mies ei anna naisen entisen seksielämän häiritä tai mieti sellaista. Onhan se hieman harvinaista löytää joku 25-vuotias neitsyt joka on tavallinen tyttö ja vielä viehättävän näköinen.
- ätmi
IT-nörde kirjoitti:
Kaikki naiset ovat enemmän tai vähemmän "käytettyjä" (kuten myös miehet), mutta yleensä normaali mies ei anna naisen entisen seksielämän häiritä tai mieti sellaista. Onhan se hieman harvinaista löytää joku 25-vuotias neitsyt joka on tavallinen tyttö ja vielä viehättävän näköinen.
Hyvä, olemme siis yhtä mieltä surkeasta aisurin kohtalostasi.
- 7+17
IT-nörde kirjoitti:
Kysymyshän onkin siitä, että suuri osa yhteiskunnan "lampaista" sulkee silmänsä tosiasioilta - kaikki toisaalta eivät siihen kykene tai halua sitä tehdä.
25-vuotias neitsyt on luonnonoikku, mutta ei sinänsä olisi mahdoton vaatimus, että tuota nuoremmat pääosin olisivat jotain muuta kuin halpoja lutkia. Kysymys kuuluu, miksi tällainen tunnekylmään toimintaan jo tottunut viehättävän näköinen nainen edes sitoutuu kaltaiseesi aisuriin? Vastaus on: pelko rupsahtamisesta ja toisaalta elintason varmistaminen - ilmaiset juomatkin baarissa loppuvat aikanaan. Ehdottoman laskelmoitua toimintaa, ja naisten ehdoillahan tämä ehdoin tahdoin tapahtuva perseen jakaminen pyörii.
Toki sitten surullisia tilastotappioita ovat yli 4-kymppiset eronneet naiset, jotka ovat hävinneet pelin itseään tasokkaammista miehistä loppuiäkseen. - Naisasialooseri.
7+17 kirjoitti:
Kysymyshän onkin siitä, että suuri osa yhteiskunnan "lampaista" sulkee silmänsä tosiasioilta - kaikki toisaalta eivät siihen kykene tai halua sitä tehdä.
25-vuotias neitsyt on luonnonoikku, mutta ei sinänsä olisi mahdoton vaatimus, että tuota nuoremmat pääosin olisivat jotain muuta kuin halpoja lutkia. Kysymys kuuluu, miksi tällainen tunnekylmään toimintaan jo tottunut viehättävän näköinen nainen edes sitoutuu kaltaiseesi aisuriin? Vastaus on: pelko rupsahtamisesta ja toisaalta elintason varmistaminen - ilmaiset juomatkin baarissa loppuvat aikanaan. Ehdottoman laskelmoitua toimintaa, ja naisten ehdoillahan tämä ehdoin tahdoin tapahtuva perseen jakaminen pyörii.
Toki sitten surullisia tilastotappioita ovat yli 4-kymppiset eronneet naiset, jotka ovat hävinneet pelin itseään tasokkaammista miehistä loppuiäkseen.Vain 25-vuotias saatika sitä vanhempi miesneitsyt on luonnonoikku. Naisella neitsyys on oma valinta ja kertoo siitä että hän ei ole alentunut antamaan kenellekkään kalleinta aarrettaan.
Vastaava mies taas on onneton luuseri, joka ei ole onnistunut koskaan keneltäkään saamaan.
Miehen arvon määrää se, kuinka monelta ja kuinka tasokkaalta naiselta hän on saanut.
Naisen arvon taas se, kuinka koskemattomana hän on kalleimpansa pitänyt.
- karvamuna
Olen ollut muun muassa lumen auraajana töissä joskus ja ei ole herkkua herätä 3 aikaa yöllä ja lähteä auraamaan teitä koululaisille. Tein niin koska luulin että ahkerana olisin saanut vaki työpaikan mutta en saanut
- 18+15
Töissä on isoja eroja, tuo on hyvä esimerkki paskatyöstä mitä en tekisi. On sitä talvella paljon mukavampaa istua lämpimässä toimistossa...
- 101% hetero
Työ. Se on homoille.
- Näin on marjat
Ei, jos valitset itse asiakkaasi.
- 16+20
Tässä maassa palkka maksetaan euroina, ei naisina.
- 13+13
Vois muuttaa Lappiin, ostaa poroja ja alkaa pitämään Porofarmia.
- Viisas ätmi
Tai sitten perustaa jonkun tuottavan bisneksen missä saa itse määritellä omat työaikanasa. Myös jotkut pimeät työt mistä sais hyvät massit jotka sitten vois sijoittaa tuottaviin osakkeisiin olis hyvä vaihtoehto. Myös asuntojen ostaminen ja niiden vuokraaminen olisi yksi järkevä tapa tehdä rahaa.
- Viisas ätmi
En tosin ole vielä keksinyt mitään tuottavaa bisnestä vaikka niin helvetin viisas olenkin ainakin omasta mielestäni.
Rahaa on vaikea tehdä ilman rahaa. Paljonko pääoman reaalituotto on parhaimmillaan? 5? Jotta saisit pääomatuloina edes sossupummin tulotason 12 000/v, pitää olla pääomaa 240 000€.
- 10%
outsider1 kirjoitti:
Rahaa on vaikea tehdä ilman rahaa. Paljonko pääoman reaalituotto on parhaimmillaan? 5? Jotta saisit pääomatuloina edes sossupummin tulotason 12 000/v, pitää olla pääomaa 240 000€.
Pääoman reaalituotolle ei ole mitään ennaltamäärättyä ylärajaa jos olet hyvä sijoittaja. Harva on.
10% kirjoitti:
Pääoman reaalituotolle ei ole mitään ennaltamäärättyä ylärajaa jos olet hyvä sijoittaja. Harva on.
Totta kai näin, mutta kyse on silloin puhtaasta tuurista. Parhailla sijoitusyhtiöillä, jotka pystyvät ostamaan parhaan olemassaolevan asiantuntimuksen, on raja miten hyvää tuottoa ne pystyvät maksamaan.
- 10%
outsider1 kirjoitti:
Totta kai näin, mutta kyse on silloin puhtaasta tuurista. Parhailla sijoitusyhtiöillä, jotka pystyvät ostamaan parhaan olemassaolevan asiantuntimuksen, on raja miten hyvää tuottoa ne pystyvät maksamaan.
Et tiedä mistä kirjoitat. Ehkä se on parempi niin.
- Rahaa tulee joo
"asuntojen ostaminen ja niiden vuokraaminen olisi yksi järkevä tapa tehdä rahaa."
- Totta mutta Suomessa se ei kannata, veroja menee liikaa. Joko täytyy olla emoyhtiö veroparatiisissa jonne maksetaan velkojen korkoja niin paljon, ettei voittoa Suomessa tule tai sitten ostaa ne asunnot jostain halvan verotuksen ja suuren populaation maasta. Toinen pikkuasia on se alkupääoma millä ne asunnot ostetaan, siinä täytyy yleensä olla jonkun toisen töissä ja säästää ja säästää.
- 2s2s2ss2s2ss2s2s2s22
Itseäkään ei duunailu nappaa, on joitain kivoja hommia tullut tehtyä mutta nykyisin haku perseestä.
Se hyvä puoli töistä olisi että voisi säästää hintaa ja käydä vaikka etelä-amerikassa naisia katselemassa. - työmyyräätmit
Vain osa ATMeista on työttomiä. Toinen osa ovat ns. "työmyyrä-ätmit" joiden elämän sisältö on kumppanin ja perheen sijaan työ. He hoitavat myös YTMien työt silloin kun nämä ovat perhesyiden tai sosiaslisten syiden vuoksi poissa töistä.
- sahanpurua
Muistutetaan että myös yliopiston käyneestä miehestä voi ätmiytyä naisia saamaton looseri.
Työmyyrä-ätmit ovat niitä positiivisempia setämiehiä jotka hyväksyvät sen etteivät parisuhdetta saa kuten muut, mutta käyvät ammattinaisilla ja risteilyillä ahkerasti. - .......
sahanpurua kirjoitti:
Muistutetaan että myös yliopiston käyneestä miehestä voi ätmiytyä naisia saamaton looseri.
Työmyyrä-ätmit ovat niitä positiivisempia setämiehiä jotka hyväksyvät sen etteivät parisuhdetta saa kuten muut, mutta käyvät ammattinaisilla ja risteilyillä ahkerasti.Yliopiston käyneissä miehissä on varmasti enemmän ätmejä kuin ammattikoululaisissa. Mitä korkeammalle mies kouluttautuu, sitä ätmimpi hän on. Poikkeuksena kirurgit, lakimiehet ja ekonomit.
Seiskan ja kasin väliltä herätys niin hyvin ehtii kun on liukumat. Max. kahdeksan ja puoli tuntia töissä lounastauko mukaan lukien. Ketään ei tarvitse palvella ja palkkioksi on yleensä tarjottu rahaa. Voittaa kotona nysväämisen.
- Ujo atm 25
Ei tosiaankaan kannata olla työmyyrä jos ei saa parisuhdetta tai edes seksiä.
- ATM = WT
ATM = WT
- ....................
ei työtä tehdä naisen takia, vaan itsensä takia.
Teette kaikki elämässänne naisen kautta ja naiset pyörittää teitä.
Miksi te annatte naisten määrittää elämäänne. Ei minun elämääni mikään nainen määrittele..- -------------
Pointti onkin siinä, että töissä ei ole juuri kellään hauskaa. Miksi kuluttaa aikaa kärsimyksessä, jos sille ei ole vastapainoksi eloa keventävää ihmistä kotona? Patterit vaan kuluu ja kuluu ja potkii lopulta tyhjää, kun niitä ei voi missään ladata. Jos on aidosti mielekkään työn onnistunut hankkimaan, niin silloin asia on tietysti eri.
Naisilla työasia on siinä mielessä eri, että he saavat paljon enemmän irti shoppailusta ja muusta luksuksesta, minkä töissä oleminen mahdollistaa. Lisäksi heillä on monesti mielekäs vapaa aika isoine sosiaalisine ympyröineen, joissa voi käydä latautumassa. - ....................
------------- kirjoitti:
Pointti onkin siinä, että töissä ei ole juuri kellään hauskaa. Miksi kuluttaa aikaa kärsimyksessä, jos sille ei ole vastapainoksi eloa keventävää ihmistä kotona? Patterit vaan kuluu ja kuluu ja potkii lopulta tyhjää, kun niitä ei voi missään ladata. Jos on aidosti mielekkään työn onnistunut hankkimaan, niin silloin asia on tietysti eri.
Naisilla työasia on siinä mielessä eri, että he saavat paljon enemmän irti shoppailusta ja muusta luksuksesta, minkä töissä oleminen mahdollistaa. Lisäksi heillä on monesti mielekäs vapaa aika isoine sosiaalisine ympyröineen, joissa voi käydä latautumassa....mutta kun se ei ole tylsää.
Vapaa-aika on tylsää. Se pehmentää ihmisen aivot niin kuin tällä sinkut palstalla näemme, näitä joilla on liikaakin vapaa-aika, eikä heidän kirjoitustensa perusteella he kyllä kovin onnellisilta vaikuta. - työläisätmi
.................... kirjoitti:
...mutta kun se ei ole tylsää.
Vapaa-aika on tylsää. Se pehmentää ihmisen aivot niin kuin tällä sinkut palstalla näemme, näitä joilla on liikaakin vapaa-aika, eikä heidän kirjoitustensa perusteella he kyllä kovin onnellisilta vaikuta.En toki kävisi töissä jos rahaa olisi kymmeniä miljoonia. Vapaa-aika ei suinkaan ole tylsää. Itsehän saa päättää miten sen käyttää. Ei minulla kyllä töissäkään ole tylsää.
- töissä on kivaa
Olen nainen enkä kyllä käy töissä miesten takia, vaan itseni takia. Töitä olen tehnyt 14-v ikäisestä asti eli alussa mainostenjakoa ym. ja sitten koulutuksen kautta koulutusta vastaavaa duunia. Välillä olen tehnyt kahtakin duunia yhtä aikaa.
Raha ei ole tärkeintä maailmassa, mutta kiva sillä rahalla on hankkia sitä mitä haluaa esim. auton, asunnon ja reissuja. Nykyinen taloudellinen tilanne Suomessa on peestä, joten reissut jääneet vähän vähemmälle viime aikoina, mutta kunhan kämpän saa maksettua pois, niin sitten jää useampi satanen kuukaudessa käytettäväksi muihin juttuihin.
Mihin sitä vapaa-aikaa tarvitsee niin kauheasti? Työpäivän jälkeenkin ehtii tehdä omia asioita monta tuntia illassa ja viikonloput on kokonaan vapaat. Sitä paitsi töissäkin voi vaikka käydä Suomi24:ssä, kuunnella musaa tai tehdä jotain muuta siinä duunin ohessa. Pääasia, että tulee ne omat hommat hoidettua ja pikkuisen ekstraa. Kun on hiljaista töissä, niin ehtii tehdä muutakin. - työtön atm
Kävin 14 vuotta töissä putkeeen ja naisia en saanut vaikka tienasin hyvin. Ei siis kannata ahkeroida jos ei saa naista.
- 50+
Joskus joutuu tekemään töitä mitkä ei niin huvita mutta money is good. Se on vähän sellaista muurahaisen työtä, keko kasvaa pikku hiljaa vuosien saatossa. Vanhana siitä sitten pääsee enempi nauttimaan oikeastaan. Tai no voihan sitä, jos talon on hommannut, kutsua kavereita kylään ja pitää grillijuhlia tai muuta. Sitten tietysti eläkepäivät on vähän mukavampia kun ei tarvitse asua jossain mamukennossa ja täytellä sossulappuja vaan voi muuttaa vaikka etelän lämpöön kuten minä olen tekemässä.
Mieluummin minä täällä töissä olen tälläkin hetkellä kuin että istuisin yksin kotona päivystämässä päätoimisesti tällä palstalla. Eikä sitä rahaa työttömänä niin paljon olisi, että koko ajan voisi olla matkoilla tai harrastamassa jotain.
Palkkioksi en ole ikinä odottanut saavani miestä, kyllä ihan rahapalkka riittää. Ja se, että on mielekästä, kiinnostavaa tekemistä, mahdollisuus kehittyä ja mukavat työkaverit. Juuri tänään puhuin pomon kanssa siitä, että toteutan hänen suostumuksellaan ja osittain työajalla tänä syksynä erään kehittämisprojektin, joka liittyy aloittamiini opintoihin. Tämä on kivaa aikaa syksystä, kun on energiaa ja ideoita. Sitten kun valoisa aika lyhenee entisestään ja räntäsateet alkavat niin ne aamuheräämiset ovat kieltämättä raskaita.- Niinpä niin
Kiva työ, kun ehtii surffata netin keskustelupalstoilla.
Niinpä niin kirjoitti:
Ehtii, mutta eipä työt myöskään siihen lopu, kun työpaikalta kotiin lähden. Minulla kun on kokonaistyöaika.
- työmies5
Niinpä niin kirjoitti:
Semmoset monet työt nykyään ovat.
- atm.
Kyllä sitä mielellään tekis töitä mutta kun pyytää palkkaa niin ei saa töitä. Pitäis ilmaiseksi nykyään tehdä töitä että pääsis töihin. Haistakaa vaan Pas.ka, mielummin makaan kotona kun teen ilmaiseksi töitä.
- Ei yhtään fantsua!
Näin Kokoomusta äänestävänä ja 7 000 euron kuukausipalkkaa nauttivana tahdon sanoa, että sinulla on vaikea asenneongelma. Pitäisihän sinun ymmärtää, että KAIKKI työ on yhtä arvokasta: joistakin ei vain makseta tekijälleen palkkaa!
- ma kaa
Sitten opiskelemaan jos ei muuten saa itseä tyydyttävää työtä.
- Naisasialooseri.
Minun mielestäni jokaisen AT-miehen pitäisi lyödä hanskat tiskiin koska ei saa naista.
Vasta sitten sillä olisi yhteiskunnallista negatiivista painoarvoa kun naisettomat miehet elelisivät tukia nostellen kuormittaen valtion kassaa.
Harmi vaan, että moni ATM on niin kiltti ja tunnollinen, että kokee velvollisuudekseen töissä raatamisen ja joku ehkä jopa elää siinä harhassa, että kun tekee ahkerasti töitä ja hoitaa asiansa niin saa naisen. Tosin tuossa harhassa elävät yleensä vain nuoret AT-miehet, kolmekyppisillä on kyllä jo suomut nousseet silmiltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 342373
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle472106- 442068
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3231863- 1191514
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161435Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71308Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101167- 411065
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661036