Webbikameraa pennuista livenä

Emokissa

Meille syntyi viikko sitten neljä pientä kissanpoikasta keisarileikkauksella, aluksi oli ongelmia, mutta nyt kaikki on kääntynyt hyväksi. Ihailkaa pentuja ja emoa ja lukekaa kissanpentujen päiväkirjaa!=)
http://web.maxinetti.fi/maxi.tuva/

65

3157

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kisuli

kylläpä osaa olla suloisia. oman kissani pennut syntyivät kuukausi sitten ja olivat ennenaikaisia ja emolta ei tullut maitoa joten kuolivat kaikki surullista.

• emokissa

Kiitos kehuista.Todella surullista että pentusi kuolivat:( Nämä taas ovat aika isokokoisia jo viikon vanhana ja ilmeisesti meni laskettu aika yli.Maitosota on meillä käynnissä kun kaksi pentua osaa imeä ja ovat ahmatteja ja sitten taas toiset kaksi eivät millään olevinaan saa sitä maitoa joten tuttipullo on tärkeä työväline meillä.Ja vielä,hommaa riittää:)

• Pikku naperot
        emokissa kirjoitti:

Kiitos kehuista.Todella surullista että pentusi kuolivat:( Nämä taas ovat aika isokokoisia jo viikon vanhana ja ilmeisesti meni laskettu aika yli.Maitosota on meillä käynnissä kun kaksi pentua osaa imeä ja ovat ahmatteja ja sitten taas toiset kaksi eivät millään olevinaan saa sitä maitoa joten tuttipullo on tärkeä työväline meillä.Ja vielä,hommaa riittää:)

Onpa söpöjä pikkuisia. Hieno idea webbikameran laittaminen kisuja seurailemaan. Hyvä että emo alkoi hoitamaan pentujaan, ei tarvitse teidän kaikkia itse hoivata ja ruokkia. Varmaan aika raskasta, mutta toisaalta palkitsevaa.

Surullista kisuli, että sinun kissan pennut kuolivat=(

• emokissa
        Pikku naperot kirjoitti:

Onpa söpöjä pikkuisia. Hieno idea webbikameran laittaminen kisuja seurailemaan. Hyvä että emo alkoi hoitamaan pentujaan, ei tarvitse teidän kaikkia itse hoivata ja ruokkia. Varmaan aika raskasta, mutta toisaalta palkitsevaa.

Surullista kisuli, että sinun kissan pennut kuolivat=(

Juu webbikamerasta on paljon hyötyäkin niin voin itse sitä kautta tarkkailla emoa ja pentuja,ei tarvitse minun kokoajan juosta laatikolla:)On noi vaavit kyllä aivan ihania ja todella kova äänisiä!! Menoa ja meininkiä riittää kun perheessämme on vielä toinenkin tyttökisu ja kaksi collie koiraa:)

• kiskis
        emokissa kirjoitti:

Juu webbikamerasta on paljon hyötyäkin niin voin itse sitä kautta tarkkailla emoa ja pentuja,ei tarvitse minun kokoajan juosta laatikolla:)On noi vaavit kyllä aivan ihania ja todella kova äänisiä!! Menoa ja meininkiä riittää kun perheessämme on vielä toinenkin tyttökisu ja kaksi collie koiraa:)

Kyllä olen jäänyt vallan kiikkiin tuon teidän kisuperheen seuraamiseen. Tuntuu kun nuo pienokaiset eivät nukkuisi ollenkaan aina joku on menossa. Nauratti äsken kun tämä valkoinen pentu oli emon takajalkojen välissä ja sitten pyrki sieltä pois, kovin oli vaikeaa mutta sitten tuli toinen pentu apuun tuuppasi päällään pyllystä ja niin pääsi toinen pois.
        Toivottavasti nämä kaksi pentuakin alkavat pian käyttää sitä emon tisua.

• emokissa
        kiskis kirjoitti:

Kyllä olen jäänyt vallan kiikkiin tuon teidän kisuperheen seuraamiseen. Tuntuu kun nuo pienokaiset eivät nukkuisi ollenkaan aina joku on menossa. Nauratti äsken kun tämä valkoinen pentu oli emon takajalkojen välissä ja sitten pyrki sieltä pois, kovin oli vaikeaa mutta sitten tuli toinen pentu apuun tuuppasi päällään pyllystä ja niin pääsi toinen pois.
        Toivottavasti nämä kaksi pentuakin alkavat pian käyttää sitä emon tisua.

Mustakin alkaa tuntumaan siltä ettei noi vaavit koskaan nuku kun on kokoajan kova säpinä kopassa.Tänään ne simmutki aukes jo vaaveilla,hassun näkösiä.Tuo raidallinen ja musta kisu ovat sellasia hösöttäjiä että niitä pitää aina välillä tuttipullosta syöttää:)

• kiskis
        emokissa kirjoitti:

Mustakin alkaa tuntumaan siltä ettei noi vaavit koskaan nuku kun on kokoajan kova säpinä kopassa.Tänään ne simmutki aukes jo vaaveilla,hassun näkösiä.Tuo raidallinen ja musta kisu ovat sellasia hösöttäjiä että niitä pitää aina välillä tuttipullosta syöttää:)

Olen tässä taas vähän aikaa seuraillut perheonnea mutta miksi tämä raidallinen pallero pysyy vallan muualla kuin muu perhe? Ei kun porukoihin mukaan:)

• emokisu
        kiskis kirjoitti:

Olen tässä taas vähän aikaa seuraillut perheonnea mutta miksi tämä raidallinen pallero pysyy vallan muualla kuin muu perhe? Ei kun porukoihin mukaan:)

Tämä raidallinen on senverran heiveröisempi kuin muut niin pikku rassu jää aina muitten jalkoihin.Ja vissiin se on vähän ujo mutta pieni ja pippurinen:)Tuttipullosta meni äsken valtava määrä maitoa,tuntuu siltä että emolta ei tule tarpeeksi.

• kiskis
        emokisu kirjoitti:

Tämä raidallinen on senverran heiveröisempi kuin muut niin pikku rassu jää aina muitten jalkoihin.Ja vissiin se on vähän ujo mutta pieni ja pippurinen:)Tuttipullosta meni äsken valtava määrä maitoa,tuntuu siltä että emolta ei tule tarpeeksi.

Kun jaksatte näin hyvin huolehtia näistä mönkiäisistä, nukutaankos teillä ollenkaan:)? Useinhan pentueissa on joku heiveröisempikin ja jos ei kukaan pidä huolta ravinnon saamisesta voi käydä sitten köpelösti:(
        Kaikista alkuhankaluuksista huolimatta näkee että emo todella rakastaa lapsiaan ja se on ihanaa että nyt on kaikki hyvin.
        Vastasin silloin aikasemmin että emolla on varmasti masu niin kipeä että siksi ei hyväksynyt lapsiaan ja varmasti näin olikin mutta loppu hyvin kaikki hyvin:)

• emokissa
        kiskis kirjoitti:

Kun jaksatte näin hyvin huolehtia näistä mönkiäisistä, nukutaankos teillä ollenkaan:)? Useinhan pentueissa on joku heiveröisempikin ja jos ei kukaan pidä huolta ravinnon saamisesta voi käydä sitten köpelösti:(
        Kaikista alkuhankaluuksista huolimatta näkee että emo todella rakastaa lapsiaan ja se on ihanaa että nyt on kaikki hyvin.
        Vastasin silloin aikasemmin että emolla on varmasti masu niin kipeä että siksi ei hyväksynyt lapsiaan ja varmasti näin olikin mutta loppu hyvin kaikki hyvin:)

En sitten tiedä miten hyvin huolehditaan mutta parhaamme yritämme että kaikki olisi emolla ja vaaveilla ok. Mitä nukkumiseen tulee niin minulla on emonvaistot taas herännyt vaikka omat lapsukaiset ovat maailmalla,paitsi yksi.Tämä kissuemo on niin rakastunut vauvoihinsa että sen saa kantaa syömään ja potalle,muuten ei tule:)

• kiskis
        emokisu kirjoitti:

Katselin kun kovasti yritit tätä raidallista saada emon tisulle, mitähän emo siitä tuumaisi jos ensin laittaisi vähän tisun päälle sitä korvikemaitoa ja pallero tisulle josko vaikka innostuisikin imemään.

• emokissa
        kiskis kirjoitti:

Katselin kun kovasti yritit tätä raidallista saada emon tisulle, mitähän emo siitä tuumaisi jos ensin laittaisi vähän tisun päälle sitä korvikemaitoa ja pallero tisulle josko vaikka innostuisikin imemään.

Olen laittanut emon nisään korvikemaitoa ja kokeillut josko pentu imisi mutta ei osaa.Eikä millään meinannut tuttipullostakaan maitoa ottaa,meni noin 15 min.ennenkuin suostui syömään ja paljon söikin.Voi kyllä olla että se yöllä imee emon nisää koska ei ole aamulla kovinkaan nälkäinen.Paino on kyllä normaalisti noussut,nyt 160gr.

• tämän ilon!

Harvinaista herkkua, että joku jaksaa vaivautua tälla tavalla piristämään kanssaihmisten päivää.
        Kiitos!

• emokissa
        tämän ilon! kirjoitti:

Harvinaista herkkua, että joku jaksaa vaivautua tälla tavalla piristämään kanssaihmisten päivää.
        Kiitos!

Kiva jos kisut tuo piristystä näin sateisena päivänä:)

• kissafani

Voi että miten ihania kisuja! Sylintäydeltä onnea iloisen perhetapahtuman johdosta! Kaikkea hyvää pikku-mirreille ja emolle. Oikealla puolella oleva valkoinen kissa oli aivan kun minun kissa, joka nyt ikävä kyllä on jo kissojen taivaassa. Kätevä juttu muuten tuo webbikamera! Iloa varmasti kaikille katselijoille.

• emokissa

Onhan nuo pallerot söpöjä.Kiva jos webbikamerasta on iloa teille:)

• kissafani
        emokissa kirjoitti:

Onhan nuo pallerot söpöjä.Kiva jos webbikamerasta on iloa teille:)

Aioin käydä toivottamassa hyvät huomenet kissa-emolle ja söpöille palleroisille, mutta eivät olleetkaan paikalla! Äiti-kisusta oli ihana kuva tullut ja hyvä etten sanonut sille, hei Mirre, sillä se on aivan justiin kun Mirre oli. Mikä on muuten kisu-emon nimi?

• emokissa
        kissafani kirjoitti:

Aioin käydä toivottamassa hyvät huomenet kissa-emolle ja söpöille palleroisille, mutta eivät olleetkaan paikalla! Äiti-kisusta oli ihana kuva tullut ja hyvä etten sanonut sille, hei Mirre, sillä se on aivan justiin kun Mirre oli. Mikä on muuten kisu-emon nimi?

Siellähän ne pikku pallukat nukkuvat emon kainalossa onnellisena.Laitan kameran päälle tunnin sisällä .Emon nimi on vaan kissu,mutta lempinimiä ovat nakke,pikku h,enkä sitten enempää kehtaa kertookkaan:)Vauvojen pentunimet ovat,lumi,panda ,viiru ja raita.

• lumessakahlaaja

noi sun kissas on ihan samannäkösiä kuin omani...tosin oma valkoinen on vähä pulleempi :) mut tosi sulosia pentuja :)

• emokissa

On kyllä sulosia munkin mielestä noi vaavit:)Emokisu on aika paljon hoikistunut kun ei millään malttaisi tulla syömään:)

• lumessakahlaaja
        emokissa kirjoitti:

On kyllä sulosia munkin mielestä noi vaavit:)Emokisu on aika paljon hoikistunut kun ei millään malttaisi tulla syömään:)

Noita sun kissoja voisi katella vaikka koko päivän...harmi että töitäkin täytyy välillä tehdä...mutta mukava piristys päivään aina kun näkee nuo kisut :) :)

• emokissa
        lumessakahlaaja kirjoitti:

Noita sun kissoja voisi katella vaikka koko päivän...harmi että töitäkin täytyy välillä tehdä...mutta mukava piristys päivään aina kun näkee nuo kisut :) :)

Älä silti unohda työntekoa ettei tule potkut kissojen takia:) Aivan hirvittävät kynnet on pennuilla,argh...

• lumessakahlaaja
        emokissa kirjoitti:

Älä silti unohda työntekoa ettei tule potkut kissojen takia:) Aivan hirvittävät kynnet on pennuilla,argh...

ei pidä unohtaa työntekoa...mutta aina kun on aikaa niin käyn vilkasemassa mitä sinne kuuluu :)
        Silittele ja helli minunkin puolesta. Kohta pääsenkin jo kotiin hellimään omia kultejani :)

• tjp

Muutaman kerran olen eksynyt ihastelemaan Webbikameranne näyttämää näkymää. Kyllä olisi itsekin ihana joskus kokea kaikki tuo=) Kissanpennut ovat kieltämättä suloisimpia asioita maailmassa! Hienoa että emä hyväksyi pentueen ja tekin pääsette nyt vähemmällä. ;)

Katselin illalla, kun pennut siellä haparoiden liikkuivat laatikossa. Sitten näinkin samana yönä unta kissaemosta ja pennuista joita kävimme katsomassa ja ihastuimme vallan. Siellä oli 3 pentua, väriltään ruskeatabbyja ja kun juuri tuo väri on heikkouteni niin halusin napata mukaani kaikki kolme. ;D

Mitä värejä siinä pentueessa on? Näin ainakin kaksi tummempaa ja yhden valkoisen, turkki näytti kuvassa aivan lampaan karvalta, suloinen pikkuinen. Joko tiedätte sukupuolet? Oikein paljon onnea ja iloisia hetkiä kissaperheen kanssa!

• emokissa

Hei vaan! Pennut ovat väriltään,valkoinen,kaksi mustaa joilla on otsassa valkoista ja yksi taitaa olla juuri ruskeatabby:) Sukupuolesta en ole aivan varma vielä mutta näyttäisi että valkoinen ja musta olisivat poikia ja muut tyttöjä. Tämä on kuin lottovoitto että emo hyväksyi pentunsa,viikko siihen menikin ja nyt ei malttaisi jättää pentuja hetkeksikään yksin.Olen tehnyt emon kanssa työnjaon,minä annan pennuille lisämaitoa tuttipullosta ja hän hoitaa loput hommat:)

• tjp
        emokissa kirjoitti:

Hei vaan! Pennut ovat väriltään,valkoinen,kaksi mustaa joilla on otsassa valkoista ja yksi taitaa olla juuri ruskeatabby:) Sukupuolesta en ole aivan varma vielä mutta näyttäisi että valkoinen ja musta olisivat poikia ja muut tyttöjä. Tämä on kuin lottovoitto että emo hyväksyi pentunsa,viikko siihen menikin ja nyt ei malttaisi jättää pentuja hetkeksikään yksin.Olen tehnyt emon kanssa työnjaon,minä annan pennuille lisämaitoa tuttipullosta ja hän hoitaa loput hommat:)

Kävin taas kurkkaamassa pienokaisia, kyllä näytti ruskeatiikeri-valkealta tuo yksi vaavi. Todella suloisia. :)

• emokissa
        tjp kirjoitti:

Kävin taas kurkkaamassa pienokaisia, kyllä näytti ruskeatiikeri-valkealta tuo yksi vaavi. Todella suloisia. :)

Kiva kun kävit kurkistelemassa.Se raidallinen on ruskea-musta-valkoinen ja en oikee saa selvää että oisko siinä vähän harmaatakin mukana.Huomenna ovat jo 2 viikkoa "vanhoja":)

• mau

on kyllä söpöjä pikkukisuja.oma kissanikin kiinnostuneena seurasi noita pikkuisia minuuttikaupalla...kunnes nukahti.=)

• emokissa

Siinä on sitten hyvä luontoelokuva sinun kissalle:)Meidän toinen kissa näkee ihan livenä kun kurkkaa laatikkoon ja ihmettelee tommosia pikku möykkyjä:)

• huolestunut...

annat lisämaitoa hyvä. ajattelin että olethan tutkinut että emolta todella tulee maitoa... kun ovat jotenkin niin levottomia aina kun niitä katson,etteivät olisi nälkäisiä. ei millään pahalla.kun keisarileikattu ja ei heti imettänyt niin sattaa olla ettei maitoa tule..

• emokissa

Olen kyllä kokeillut emon nisiä ja mielestäni sieltä ei tule tarpeeksi maitoa ja siksi juotan pentuja tuttipullosta että he saisivat tarvittavan määrän ravintoa.Paino on kyllä normaalisti noussut.

• cat.89
        emokissa kirjoitti:

Olen kyllä kokeillut emon nisiä ja mielestäni sieltä ei tule tarpeeksi maitoa ja siksi juotan pentuja tuttipullosta että he saisivat tarvittavan määrän ravintoa.Paino on kyllä normaalisti noussut.

Mäkin jäin koukkuun kattelee noita kisuja... :)

• emokissa
        cat.89 kirjoitti:

Mäkin jäin koukkuun kattelee noita kisuja... :)

Kyllähän noihin koukkuun jää kuin kala onkeen:)

• huolestunut
        emokissa kirjoitti:

jos nisät on turvonneet tulee niistä myös maitoa. toivotaan että saavat pikkuiset myös emolta maitoa. seuraa tilannetta ettei niillä hirrrrrvee nälkä.muutoin syötä kaiikia. miten muuten aika riittää pikkuisten ruokimiseen?

• huolestunut
        emokissa kirjoitti:

hyvä jos paino noussut, jos olet sitä pystynyt kontroloimaan. ovat niin söpöjä palleroita, mutta seuraa että saavat tarpeeksi maitoa,ettei satu mitään.onnea...

• emokissa
        huolestunut kirjoitti:

jos nisät on turvonneet tulee niistä myös maitoa. toivotaan että saavat pikkuiset myös emolta maitoa. seuraa tilannetta ettei niillä hirrrrrvee nälkä.muutoin syötä kaiikia. miten muuten aika riittää pikkuisten ruokimiseen?

Emolta tulee vain vähän maitoa ja nisät eivät ole kovinkaan paljon turvonneet,siksi syötän pentuja noin 3-4 tunnin välein.Onneksi on mahdollisuus olla kotona hoitamassa emoa ja pentuja,toista meidän tyttökissaa sekä kahta collieta:)

• Kissa-fani

Emokisusta on todella suloinen kuva, kun se istuu ikkunalla, mutta niistä pikkuisista en ole nähnyt "vilaustakaan" kahteen päivään, vaikka olen käynyt välillä kurkkaamassa. Ette usko miten paljon niistä iloa onkaan kun niitä katselee ja miten hellyttävästi emokisu on niiden kanssa.

• emokissa

Hei vaan! Harmi jos et ole nähnyt vauveleita pariin päivään.Kamera on kyllä aamusta iltaan auki mut ehkä vauvat ovat juuri silloin jossain laatikon nurkassa piilossa kun koitat katsella niitä:( Emokisusta se ikkunakuva on aika vanha,mutta eipä ole paljon muuttunut paitsi luonteeltaan rauhoittunut,onneksi.Huomenna vaavit ovat jo 2 viikkoisia:)

• Kissa-fani
        emokissa kirjoitti:

Hei vaan! Harmi jos et ole nähnyt vauveleita pariin päivään.Kamera on kyllä aamusta iltaan auki mut ehkä vauvat ovat juuri silloin jossain laatikon nurkassa piilossa kun koitat katsella niitä:( Emokisusta se ikkunakuva on aika vanha,mutta eipä ole paljon muuttunut paitsi luonteeltaan rauhoittunut,onneksi.Huomenna vaavit ovat jo 2 viikkoisia:)

Ei nyt kyllä täytyy olla minun "kojeessa" jotain hämminkiä, koska se kuva on vain harmaa, eikä näy mitään, missä ihmeessä nyt vika.
        Kuvat emokissasta ja myös siitä söpöstä koirastanne näkyvät.
        Emokisua katselen lähes haikein mielin, se kun on ilmetty Mirre, joka mulla oli ennen.

• kiskis
        emokissa kirjoitti:

Kyllä ovat pallerot kasvaneet muutamassa päivässä:) Kiva että emokin jo luottaa ettei kukaan vie vauvoja. Tuossa joku ei ole nähnyt vauvoja minä täällä katselen ja hymyilen kun siellä on välillä sellaiset sukellukset kohti emoa:)

• emokissa
        Kissa-fani kirjoitti:

Ei nyt kyllä täytyy olla minun "kojeessa" jotain hämminkiä, koska se kuva on vain harmaa, eikä näy mitään, missä ihmeessä nyt vika.
        Kuvat emokissasta ja myös siitä söpöstä koirastanne näkyvät.
        Emokisua katselen lähes haikein mielin, se kun on ilmetty Mirre, joka mulla oli ennen.

Kyllä harmittaa jos et pääse näkemään:( Oisko sitten sinun koneessa jotain häikkää kun toisetkin näkevät? Tässä kun olen seuraillut kisuja niin selvästi valkoinen pentu on emon lellikki:)

• emokissa
        kiskis kirjoitti:

Kyllä ovat pallerot kasvaneet muutamassa päivässä:) Kiva että emokin jo luottaa ettei kukaan vie vauvoja. Tuossa joku ei ole nähnyt vauvoja minä täällä katselen ja hymyilen kun siellä on välillä sellaiset sukellukset kohti emoa:)

Täällä pennut sukeltavat nyt vähän mihin sattuu kun ruoka-aika lähestyy! Emo rassukalla on maidot vähissä niin menempä tästä lämmittämään lisämaitoa.

• kiskis
        emokissa kirjoitti:

Kyllä harmittaa jos et pääse näkemään:( Oisko sitten sinun koneessa jotain häikkää kun toisetkin näkevät? Tässä kun olen seuraillut kisuja niin selvästi valkoinen pentu on emon lellikki:)

Minä sitä jo sunnuntaina seurasin ja huomasin saman, johtuisikohan väristä;) Sanovat että kissat ovat värisokeita mutta kyllä meillä ainakin värit erotetaan:)

• kiskis

Nyt en minäkään voinut toivottaa emolle ja palleroille hyvää huomenta, sivulla on vaan harmaa laatikko, surku juttu:(

• emokissa

Ikävä kyllä en nyt saa laitettua kameraa päälle,mutta parin tunnin päästä varmasti aukeaa kun mieheni tulee töistä ja naps vaan kamera aukesi:)

• kiskis
        emokissa kirjoitti:

Ikävä kyllä en nyt saa laitettua kameraa päälle,mutta parin tunnin päästä varmasti aukeaa kun mieheni tulee töistä ja naps vaan kamera aukesi:)

Onkos taas emokisu piilottanut vauvansa kun ei yhtään pääse kurkistamaan:)

• kellon näyttäessä 15.23 webbikamera toimii - ja karvakerät telmivät emonsa kanssa! Mukava idea tuo kamera, t. MM & kissat.

• emokissa

Juu toimii,mutta olisi tarkoitus laittaa aina aamulla kamera päälle ja aina se unohtuu:)

• emokissa

Keksikääs näille vauvoille nimet.Valkoinen on poika ja musta jolla on enemmän otsassa valkoista.Tiikeri on tyttö ja musta jolla on kapea valkoinen raita otsassa:)

• kiskis

Nämä suloiset palleroiset kun ovat "julkkisvauvoja" niin pisti oikein miettimään mitkä olisivat palleroisille söpöt nimet:) Otin esiin kissakalenterin ja sitä tässä nyt tutkailen josko sieltä vaikka löytyisi.

• emokissa
        kiskis kirjoitti:

Nämä suloiset palleroiset kun ovat "julkkisvauvoja" niin pisti oikein miettimään mitkä olisivat palleroisille söpöt nimet:) Otin esiin kissakalenterin ja sitä tässä nyt tutkailen josko sieltä vaikka löytyisi.

Julkkisemon lempinimi on pikku hoo:)Valkoinen on kuulemma Juicen näköinen!

• kiskis
        emokissa kirjoitti:

Julkkisemon lempinimi on pikku hoo:)Valkoinen on kuulemma Juicen näköinen!

Juice, toinen kun on niin suloinen hmmm... vai onko Juicekin;)

• tjp

Valkoinen poika - Manuel
        Mustavalkea poika - Miguel
        Ruskeatiikeri/valkea tyttö - Misty
        Mustavalkea tyttö - Marie

Tässä mun ehdotukset. :)
        Täältä löytyy nimiä: http://www.kessels.com/CatNames/T.html

• kiskis

Vaikeaa on keksiä vaikka on kaksi kissakalenteria ja söpöjä nimiä paljon.

Lumi ~ Lumipallo ~ Pyry ~ Tuisku ~ Lulu ~ Luru ~ Tino ~ Sasu ~ Hipsu ~ Jippo ~ Tuikku ~ Vinski

Tyti ~ Tytti ~ Tessu ~ Tiiti ~ Smirre ~ Tikru ~ Viiru ~ Tiiu ~ Piipe ~ Nelly ~ Nunnu ~ Mindi

• uke

www.latz.fi
        sitten sieltä nimipäiväkalenteri

• emokissa
        uke kirjoitti:

www.latz.fi
        sitten sieltä nimipäiväkalenteri

Täytyypä katella sieltä.Yhden olen ristinyt pandaksi kun se on ihan pandan näköinen.On tullut jo hyviä nimiehdotuksia.Kiitos kaikille:)

• kiskis
        emokissa kirjoitti:

Täytyypä katella sieltä.Yhden olen ristinyt pandaksi kun se on ihan pandan näköinen.On tullut jo hyviä nimiehdotuksia.Kiitos kaikille:)

Meille sitten nimet kun ristiäiset on pidetty:) Minkä ikäinen muuten tämä onnellinen äiti on?

• emokissa
        kiskis kirjoitti:

Meille sitten nimet kun ristiäiset on pidetty:) Minkä ikäinen muuten tämä onnellinen äiti on?

Tietysti kerron nimet ristiäisten jälkeen,yksi on ollut panda jo syntymästä asti:) Äiti on 5-vuotias ensisynnyttäjä ja steriloitu keisarinleikkauksen yhteydessä.Tänä aamuna yksi pentu jo köpötteli lattialla,oli karannut laatikosta:)

• kiskis
        emokissa kirjoitti:

Tietysti kerron nimet ristiäisten jälkeen,yksi on ollut panda jo syntymästä asti:) Äiti on 5-vuotias ensisynnyttäjä ja steriloitu keisarinleikkauksen yhteydessä.Tänä aamuna yksi pentu jo köpötteli lattialla,oli karannut laatikosta:)

Eilen kun niiden touhua katselin niin ajattelin että kyllä varmasti kohta tulevat yli reunan ja voi että nyt on söpöä kuvaa webissä:)

• emokissa
        kiskis kirjoitti:

Eilen kun niiden touhua katselin niin ajattelin että kyllä varmasti kohta tulevat yli reunan ja voi että nyt on söpöä kuvaa webissä:)

On ne kyllä semmosia veijareita että..... Ja kaikista hankalin on juuri se raidallinen mistä tykkäät,niin lyhyt pinnanen kuin olla ja voi,jos ei sekunnissa tule tuttipullosta maitoa niin sen pinna palaa aivan täysin eikä sitten enää helpolla suuta avaa,kiljuu vaan:) Kauhulla odotan sitä päivää kun näistä joutuu luopumaan...Ovat niin rakkaita perheenjäseniä:(

• kiskis
        emokissa kirjoitti:

On ne kyllä semmosia veijareita että..... Ja kaikista hankalin on juuri se raidallinen mistä tykkäät,niin lyhyt pinnanen kuin olla ja voi,jos ei sekunnissa tule tuttipullosta maitoa niin sen pinna palaa aivan täysin eikä sitten enää helpolla suuta avaa,kiljuu vaan:) Kauhulla odotan sitä päivää kun näistä joutuu luopumaan...Ovat niin rakkaita perheenjäseniä:(

Tämä raidallinenhan on Karviska, löytyy myös kissakalenterista:) Minä tässä pelkään että kun pallerot alkavat köpötellä lattialla niin emme enää saakaan nähdä niitä:'(
        Kyllä se luopuminen varmasti on kova paikka ja vielä kun olet itsekin ollut toisena emona.
        Kun me haimme tämän nuorimmaisen niin meidät leikkisästi sanottuna ajettiin pois itku silmässä: "menkää jo".
        Meillä oli myös Wiivi niminen kisu sai elää 17½ -vuotiaaksi ja nukkui pois meidän vierellämme, ikävä on vieläkin toista:(

• Kissa-fani

Ihanaa, nyt olen saanut nähdä suloisista pikku-kisuista ja emosta tuoreita kuvia ja voi "hellan lettas" miten suloisia ne ovatkaan! Aivan sydän meinaa sulaa! Kuva missä emo on valkoisen pennun kanssa, saa silmiini kyyneleet, se kun tuo mieleeni monet kauniit muistot kissastani, jota ei enää ole. Voiko kissat olla niin täsmälleen saman näköisiä?!!

• emokissa

Uusia kuvia tulee vielä paljon lisää.Hassua on että emo ja valkoinen pentu ovat aivan samannäköisiä,emolla oli pentuna tuollainen harmaa raita kanssa päässä.Ikävää että olet menettänyt kisusi mutta toivon että nämä tuovat edes vähän lohtua.

• Kissa-fani
        emokissa kirjoitti:

Uusia kuvia tulee vielä paljon lisää.Hassua on että emo ja valkoinen pentu ovat aivan samannäköisiä,emolla oli pentuna tuollainen harmaa raita kanssa päässä.Ikävää että olet menettänyt kisusi mutta toivon että nämä tuovat edes vähän lohtua.

Onpa ihmeellistä, nimittäin samanlainen harmaa viiru oli minun Mirrellä päässä pienenä ja sitten se hävisi. Mirre oli kaunis kissa, erikoinen luonteeltaan, eli 13-vuotiaaksi ja sen ihana kuvasuurennus on oikein kultakehyksissä makuuhuoneeni seinällä.
        En voisi ajatellakaan elämääni ilman kissaa! Nyt minulla on ihana 5-vuotias Elvis-poika.
        Sylin täydeltä terveisiä ja silityksiä emokissalle palleroisineen.

• Kissafani Hellu
        emokissa kirjoitti:

Ihanaa, nyt pitkästä aikaa näin kissaemon ja lapsukaiset weppistä ja voi mitä kuperkeikkoja siellä tehtiin! Äitikin katseli aivan ihmeissään moista touhua!! Kyllä ovat kasvaneet ja miten suloisia!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      66
      3112
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1841
    3. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      111
      1724
    4. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      224
      1239
    5. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      125
      1019
    6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      93
      953
    7. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      934
    8. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      67
      926
    9. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      84
      849
    10. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      845
    Aihe