Meillä on ylimääräinen huone Munchenissä (20 minjulkisilla keskustaan) ja seuraavan kolmen vuoden aikana ottaisimme hyvin mielellämme sinne ajoittain asumaan jonkun, joka vastamaksuksi pedistä ja ruuista tekee hommia meille. Lastenhoito ja tiskaus on lähes ohittomattomasti kyseeseen tulevia töitä, mutta myös nettisivujen teko, asioiden myyminen netissä, puutarhanhoito... No mitä ikinä tuleekaan vastaan ja mihin on kiinnostusta. Ollaan joustavia (esim viikonloppuhommia ei ole), mutta vaaditaan normaalia siisteystasoa, omista asioista huolehtimista ja sopimuksista kiinni pitämistä.
Olemme suomalais-saksalainen perhe, meillä on yksi pieni lapsi.
Voimme majoittaa yhden aikuisen kerrallaan, mutta lasten kohdalla ei teoriassa ole rajoitusta. Ideaali meille olisi yksittäinen aikuinen ja yksi lapsi. Vähintään kuukausi, enintään kolme. Ikä, sukupuoli, ynnä muu ynnä muu eivät ole oleellisia.
Tarkoitus on, että tulija pääsee mukaan elämäämme, harrastuksiin ja elämää jaetaan puolin ja toisin. Autamme tietysti kaikissa käytännön järjestelyissä.
Kielivaatimus suomi meillä puhutaan sen lisäksi saksaa ja englantia.
Tällä hetkellä etsime jotakuta, joka voisi aloittaa lokakuun alun paikkeilla ja lopettaisi jouluksi. Myöhempiäkin aikoja voi jo kysellä.
Ota yhteyttä sähköpostiin [email protected] ja kerromme lisää.
Kahden kukauden työlomalle Saksaan
Munchen
1
239
Vastaukset 1
- Kesäneilikka
Olen kiinostunut paikasta, ja ajattelin jos ottaisin tarjoiksenne vastaan. Voin tarvittaessa olla pitempään teillä töissä
Tässä on yhteystietoni johon voitte ottaa yhteyttä
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493