Olen helmikuusta lähtien tiputtanut 10 kg, ei ole ollut vaikeaa muuten kuin se aloittaminen, sitä sai odottaa.. Liikuntaa harrastan lenkkeilyn merkeissä ja jonkun verran salilla käyntiä, kesällä pyöräilin töihin, 10km sivu. Ruokavaliota korjasin niin että älyttömän mässäilyn lopetin ja muutenkin katsoin mitä syön. pidin kyllä kerta viikkoon päivän jolloin söin mitä ja miten halusin. Kaloreita en ole laskenut koskaan. Lomalla en juuri miettinyt näitä asioita. Nyt on kaksi viikkoa oltu loman jälkeen jo töissä mutta en saa aikaiseksi mitään. Mässäily meinaa palata varkain kuvioon ja hirmu karkin himo on liian usein. Miten ihmeessä taas motivoidun liikkumiseen ja terveellisen järkevään syömiseen?? Muistissa on kuitenkin vielä hyvin kuinka hyvä olo siitä syntyy ja tarmoa on kaikkeen enemmän, mutta mikä jarruttaa??? Muu kuin oma saamattomuus. vinkkejä motivaation palautumiseen toivoisin. Ylipainoa on vielä n.5kg mutta olen erittäin tyytyväinen tähänkin tulokseen, tätä menoa ne 10 kg tulee kyllä äkkiä takaisin.
motivaation
lässähdys
0
64
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683031
- 922845
- 492067
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201535- 151329
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51308Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131291Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131243Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241212- 181210