Luulin että olen päässyt entisestä yli täysin kun ei ollut mielessä enää päivittäin. Eilen selvisi että asia ei olekaan niin.
Tuli viesti että minulla on 2 kk aikaa hakea tavarat pois kun hän on muuttamassa. Tiedän hänen olevan uudessa suhteessa ja heti tuli mieleen että hän muuttaa uuden naisen kanssa saman katon alle. Vastaukseni oli että jopas etenette nopeasti ja että toivottavasti olet onnellinen isäpuolena. Tiedän ettei asia minulle kuulu mitenkään mutta oli ollut muutenkin huono päivä siksi tuollainen vastaus. Tajusin myös että en voi ihan vielä kohdata häntä ja sanoin senkin.
Hänen vastauksensa oli että kuka on puhunut yhteen muuttamisesta ja kyllä hän voi heittää tavarani suoraan roskiin samantien. Vaikutti vihaiselta. Ehkä olin ärsyttänyt häntä sillä kun olin juuri samana päivänä laittanut että alan etsimään uutta seuraa tai niin sanottua laastari suhdetta jossa kumpiki osapuoli tietää tilanteen eli ei mitään vakavaa.En kylläkään ollut tosissani vaan suututti asiat niin paljon.
En elättele toiveita yhteen palaamisesta kuitenkaan
Tunnen itseni tyhmäksi
4
377
Vastaukset
- ihme kaveri
Kyllä tuo vaikuttaa että ette kovin ystäviä ole olleet kun pitää uhkailla tavaroiden roskiin heittämisellä, ystävät eivät nimittäin tee tuollaista, rakastettujen pitäisi olla ystäviä...
- typerä immeinen
Pyysin häntä poistamaan minut fb kavereista jos ei välitä enää yhtään minusta tai halua olla ystävä. Ja pyysin ettei laita mulle mitään takas.
Poisti minut mutta vähän ajan päästä alkoi tulemaan vihaisia viestejä. Kertoi kuinka hän on muuttamassa sen naisen luo vaikka ei ole vielä tosissaan hänen kanssaan. Kuinka häntä ottaa päähän se että erottiin. Kaiveli 3 vuotta vanhoja asioita joiden ei pitäisi häntä enää liikuttaa yhtään mitenkään. Lopuksi kuitenkin sanoi että haluaisi olla ystävä ja tavata ja jutella silloin tällöin. Sen jälkeen ei ole kuulunut kuitenkaan yhtään mitään.
En tajua että mitä sen miehen päässä liikkuu tällä hetkellä - voi voi...
typerä immeinen kirjoitti:
Pyysin häntä poistamaan minut fb kavereista jos ei välitä enää yhtään minusta tai halua olla ystävä. Ja pyysin ettei laita mulle mitään takas.
Poisti minut mutta vähän ajan päästä alkoi tulemaan vihaisia viestejä. Kertoi kuinka hän on muuttamassa sen naisen luo vaikka ei ole vielä tosissaan hänen kanssaan. Kuinka häntä ottaa päähän se että erottiin. Kaiveli 3 vuotta vanhoja asioita joiden ei pitäisi häntä enää liikuttaa yhtään mitenkään. Lopuksi kuitenkin sanoi että haluaisi olla ystävä ja tavata ja jutella silloin tällöin. Sen jälkeen ei ole kuulunut kuitenkaan yhtään mitään.
En tajua että mitä sen miehen päässä liikkuu tällä hetkelläTyperä ihminen todella, siis ei ole vakavissaan mutta muuttamassa naisen kanssa yhteen, no minkähän takia, että ei tarvitsisi vuokria maksella?, enemmän seksiä?, nainen paksuna? Pyydähän kahville ja kysy, ihan ystävänähän sä voit neuvoa ettei kannata satuttaa naisia tietentahtoen, se tekee naisen vihaiseksi...
- typerä immeinen
voi voi... kirjoitti:
Typerä ihminen todella, siis ei ole vakavissaan mutta muuttamassa naisen kanssa yhteen, no minkähän takia, että ei tarvitsisi vuokria maksella?, enemmän seksiä?, nainen paksuna? Pyydähän kahville ja kysy, ihan ystävänähän sä voit neuvoa ettei kannata satuttaa naisia tietentahtoen, se tekee naisen vihaiseksi...
Enpä tiedä että minkä takia on muuttamassa yhteen jos ei kerta ole tosissaan sen kanssa. Naisen lisäksi siinä on vielä 4 lasta. Tuskin kuitenkaan ilmaiseksi siellä saa asua ja varmaan tylis loppu pelissä halvemmaksi asua yksin ku rahoittaa ties mitä.
Olen asiasta maininnut ja kysynyt että miksi muuttaa yhteen jos ei ole tosissaan. Vastausta en saanut ja hiljaisuus alkoi sen jälkeen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984