Tunnen itseni tyhmäksi

typerä immeinen

Luulin että olen päässyt entisestä yli täysin kun ei ollut mielessä enää päivittäin. Eilen selvisi että asia ei olekaan niin.

Tuli viesti että minulla on 2 kk aikaa hakea tavarat pois kun hän on muuttamassa. Tiedän hänen olevan uudessa suhteessa ja heti tuli mieleen että hän muuttaa uuden naisen kanssa saman katon alle. Vastaukseni oli että jopas etenette nopeasti ja että toivottavasti olet onnellinen isäpuolena. Tiedän ettei asia minulle kuulu mitenkään mutta oli ollut muutenkin huono päivä siksi tuollainen vastaus. Tajusin myös että en voi ihan vielä kohdata häntä ja sanoin senkin.
Hänen vastauksensa oli että kuka on puhunut yhteen muuttamisesta ja kyllä hän voi heittää tavarani suoraan roskiin samantien. Vaikutti vihaiselta. Ehkä olin ärsyttänyt häntä sillä kun olin juuri samana päivänä laittanut että alan etsimään uutta seuraa tai niin sanottua laastari suhdetta jossa kumpiki osapuoli tietää tilanteen eli ei mitään vakavaa.En kylläkään ollut tosissani vaan suututti asiat niin paljon.

En elättele toiveita yhteen palaamisesta kuitenkaan

4

377

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihme kaveri

Kyllä tuo vaikuttaa että ette kovin ystäviä ole olleet kun pitää uhkailla tavaroiden roskiin heittämisellä, ystävät eivät nimittäin tee tuollaista, rakastettujen pitäisi olla ystäviä...

• typerä immeinen

Pyysin häntä poistamaan minut fb kavereista jos ei välitä enää yhtään minusta tai halua olla ystävä. Ja pyysin ettei laita mulle mitään takas.

Poisti minut mutta vähän ajan päästä alkoi tulemaan vihaisia viestejä. Kertoi kuinka hän on muuttamassa sen naisen luo vaikka ei ole vielä tosissaan hänen kanssaan. Kuinka häntä ottaa päähän se että erottiin. Kaiveli 3 vuotta vanhoja asioita joiden ei pitäisi häntä enää liikuttaa yhtään mitenkään. Lopuksi kuitenkin sanoi että haluaisi olla ystävä ja tavata ja jutella silloin tällöin. Sen jälkeen ei ole kuulunut kuitenkaan yhtään mitään.

En tajua että mitä sen miehen päässä liikkuu tällä hetkellä

• voi voi...
        typerä immeinen kirjoitti:

Pyysin häntä poistamaan minut fb kavereista jos ei välitä enää yhtään minusta tai halua olla ystävä. Ja pyysin ettei laita mulle mitään takas.

Poisti minut mutta vähän ajan päästä alkoi tulemaan vihaisia viestejä. Kertoi kuinka hän on muuttamassa sen naisen luo vaikka ei ole vielä tosissaan hänen kanssaan. Kuinka häntä ottaa päähän se että erottiin. Kaiveli 3 vuotta vanhoja asioita joiden ei pitäisi häntä enää liikuttaa yhtään mitenkään. Lopuksi kuitenkin sanoi että haluaisi olla ystävä ja tavata ja jutella silloin tällöin. Sen jälkeen ei ole kuulunut kuitenkaan yhtään mitään.

En tajua että mitä sen miehen päässä liikkuu tällä hetkellä

Typerä ihminen todella, siis ei ole vakavissaan mutta muuttamassa naisen kanssa yhteen, no minkähän takia, että ei tarvitsisi vuokria maksella?, enemmän seksiä?, nainen paksuna? Pyydähän kahville ja kysy, ihan ystävänähän sä voit neuvoa ettei kannata satuttaa naisia tietentahtoen, se tekee naisen vihaiseksi...

• typerä immeinen
        voi voi... kirjoitti:

Typerä ihminen todella, siis ei ole vakavissaan mutta muuttamassa naisen kanssa yhteen, no minkähän takia, että ei tarvitsisi vuokria maksella?, enemmän seksiä?, nainen paksuna? Pyydähän kahville ja kysy, ihan ystävänähän sä voit neuvoa ettei kannata satuttaa naisia tietentahtoen, se tekee naisen vihaiseksi...

Enpä tiedä että minkä takia on muuttamassa yhteen jos ei kerta ole tosissaan sen kanssa. Naisen lisäksi siinä on vielä 4 lasta. Tuskin kuitenkaan ilmaiseksi siellä saa asua ja varmaan tylis loppu pelissä halvemmaksi asua yksin ku rahoittaa ties mitä.

Olen asiasta maininnut ja kysynyt että miksi muuttaa yhteen jos ei ole tosissaan. Vastausta en saanut ja hiljaisuus alkoi sen jälkeen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5146
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1838
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    7. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      32
      1213
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe