Tunnen itseni tyhmäksi

typerä immeinen

Luulin että olen päässyt entisestä yli täysin kun ei ollut mielessä enää päivittäin. Eilen selvisi että asia ei olekaan niin.

Tuli viesti että minulla on 2 kk aikaa hakea tavarat pois kun hän on muuttamassa. Tiedän hänen olevan uudessa suhteessa ja heti tuli mieleen että hän muuttaa uuden naisen kanssa saman katon alle. Vastaukseni oli että jopas etenette nopeasti ja että toivottavasti olet onnellinen isäpuolena. Tiedän ettei asia minulle kuulu mitenkään mutta oli ollut muutenkin huono päivä siksi tuollainen vastaus. Tajusin myös että en voi ihan vielä kohdata häntä ja sanoin senkin.
Hänen vastauksensa oli että kuka on puhunut yhteen muuttamisesta ja kyllä hän voi heittää tavarani suoraan roskiin samantien. Vaikutti vihaiselta. Ehkä olin ärsyttänyt häntä sillä kun olin juuri samana päivänä laittanut että alan etsimään uutta seuraa tai niin sanottua laastari suhdetta jossa kumpiki osapuoli tietää tilanteen eli ei mitään vakavaa.En kylläkään ollut tosissani vaan suututti asiat niin paljon.

En elättele toiveita yhteen palaamisesta kuitenkaan

4

446

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihme kaveri

Kyllä tuo vaikuttaa että ette kovin ystäviä ole olleet kun pitää uhkailla tavaroiden roskiin heittämisellä, ystävät eivät nimittäin tee tuollaista, rakastettujen pitäisi olla ystäviä...

• typerä immeinen

Pyysin häntä poistamaan minut fb kavereista jos ei välitä enää yhtään minusta tai halua olla ystävä. Ja pyysin ettei laita mulle mitään takas.

Poisti minut mutta vähän ajan päästä alkoi tulemaan vihaisia viestejä. Kertoi kuinka hän on muuttamassa sen naisen luo vaikka ei ole vielä tosissaan hänen kanssaan. Kuinka häntä ottaa päähän se että erottiin. Kaiveli 3 vuotta vanhoja asioita joiden ei pitäisi häntä enää liikuttaa yhtään mitenkään. Lopuksi kuitenkin sanoi että haluaisi olla ystävä ja tavata ja jutella silloin tällöin. Sen jälkeen ei ole kuulunut kuitenkaan yhtään mitään.

En tajua että mitä sen miehen päässä liikkuu tällä hetkellä

• voi voi...
        typerä immeinen kirjoitti:

Pyysin häntä poistamaan minut fb kavereista jos ei välitä enää yhtään minusta tai halua olla ystävä. Ja pyysin ettei laita mulle mitään takas.

Poisti minut mutta vähän ajan päästä alkoi tulemaan vihaisia viestejä. Kertoi kuinka hän on muuttamassa sen naisen luo vaikka ei ole vielä tosissaan hänen kanssaan. Kuinka häntä ottaa päähän se että erottiin. Kaiveli 3 vuotta vanhoja asioita joiden ei pitäisi häntä enää liikuttaa yhtään mitenkään. Lopuksi kuitenkin sanoi että haluaisi olla ystävä ja tavata ja jutella silloin tällöin. Sen jälkeen ei ole kuulunut kuitenkaan yhtään mitään.

En tajua että mitä sen miehen päässä liikkuu tällä hetkellä

Typerä ihminen todella, siis ei ole vakavissaan mutta muuttamassa naisen kanssa yhteen, no minkähän takia, että ei tarvitsisi vuokria maksella?, enemmän seksiä?, nainen paksuna? Pyydähän kahville ja kysy, ihan ystävänähän sä voit neuvoa ettei kannata satuttaa naisia tietentahtoen, se tekee naisen vihaiseksi...

• typerä immeinen
        voi voi... kirjoitti:

Typerä ihminen todella, siis ei ole vakavissaan mutta muuttamassa naisen kanssa yhteen, no minkähän takia, että ei tarvitsisi vuokria maksella?, enemmän seksiä?, nainen paksuna? Pyydähän kahville ja kysy, ihan ystävänähän sä voit neuvoa ettei kannata satuttaa naisia tietentahtoen, se tekee naisen vihaiseksi...

Enpä tiedä että minkä takia on muuttamassa yhteen jos ei kerta ole tosissaan sen kanssa. Naisen lisäksi siinä on vielä 4 lasta. Tuskin kuitenkaan ilmaiseksi siellä saa asua ja varmaan tylis loppu pelissä halvemmaksi asua yksin ku rahoittaa ties mitä.

Olen asiasta maininnut ja kysynyt että miksi muuttaa yhteen jos ei ole tosissaan. Vastausta en saanut ja hiljaisuus alkoi sen jälkeen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      123
      6374
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      381
      6187
    3. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      70
      6108
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      344
      3982
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      148
      2405
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      4
      2355
    7. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      128
      1439
    8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      13
      1279
    9. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      187
      1118
    10. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      63
      934
    Aihe