rovaniemen iskumestat

jamo kalervo

Olen kuullut, että p-hovista saa aina, mutta yökerhon ikäraja 21v. Koskikapakka on miehille tarkoitettu paikka. Sitten on nämä kaljapaikat niinkuin pahakurki...mikä olisi toimivin paikka nuorelle heteromiehelle?

17

533

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aapo karviöa

      Siinä homobaarin lähellä on pari hyvää pystybaaria, joissa hyvä aloittaa lämmittäminen. Siis oluthuone..

      • samppa 88

        Hyi.koskikapakki on homobaari. No en enää ihnettele, kun niin oudosti ne pari tyyåpiä katseli.


    • Mies & Mies

      No höpöhöpö, ei ole. Pisto on jo pitkään ollut Rovaniemen gay-elämän keskus. Sieltä saa miehet miesseuraa arkenakin, halukkaita tyyppejä on paljon.

      Toinen hyvä iskumesta miehille on Hulibumba, ja kuuleman Oluthuoneellakin ramppaa muutama kanta-asiakas jotka ovat rusinapuolen poikia.

      • keeee

        Kiva, että Rovaniemellä muitakin homobqareja kuin Koskikapakki. Kuinka sinne niin paljonnsiunaantunut


      • hande hantaakilla

        En minä ole koskaan huomannut, että mainitsemissa paikoissa olisi tuollaista.oman kokemukseni mukaan koakikapakista saa parhaiten homo miehen mukaan. Siellä eii ehkä tarvitse olla niin tyrkky kuin mainitsemissasi paikoissa.


    • tipitiii

      Ainaski mun kaverit kerto että oluthuoneella käy paljo näitä homoja

      ei kuulu mulle, antaa heidänki jossain kokoontuu

    • hande hantaakilla

      Koskikapakka on varma iskumesta homomiehille

    • Ikämieshomo Roista

      Kyllä taas on kiva lähteä olusille Pistoon. Istun siinä ovesta heti vasemmalla olevassa pöydässä, mun mies on siinä laidassa istumassa. Yöllä pidetään hauskaa! Käykö kateeksi!!!!!!!!!!

      • Roy Gaylord

        Mahtavaa että seksuaalitasa-arvoa toteutetaan kaupungissamme näin hienolla tavalla. Kaksi kapakkaa tarkoitettu homoille. Hienoa, että Pistokin ottanut seksuaalivähemmistön edun asiakseen! Kilpailua asiakkaista on vain hyvä meille homomiehille! Olen pari kertaa käynyt Pistossa, mutta en päässyt siellä juttuun kenenkään kanssa. Olin varmaan vain väsynyt työpäivän jälkeen, eikä nalli oikein napsahtanut.


      • Vanha Homo
        Roy Gaylord kirjoitti:

        Mahtavaa että seksuaalitasa-arvoa toteutetaan kaupungissamme näin hienolla tavalla. Kaksi kapakkaa tarkoitettu homoille. Hienoa, että Pistokin ottanut seksuaalivähemmistön edun asiakseen! Kilpailua asiakkaista on vain hyvä meille homomiehille! Olen pari kertaa käynyt Pistossa, mutta en päässyt siellä juttuun kenenkään kanssa. Olin varmaan vain väsynyt työpäivän jälkeen, eikä nalli oikein napsahtanut.

        Tai sitten olet nuorempi tapaus, Pistossa käyvät vanhemmat homomiehet. Aina sieltä saa mies miestä, vaikka keskellä päivää!


      • roy gaylord
        Vanha Homo kirjoitti:

        Tai sitten olet nuorempi tapaus, Pistossa käyvät vanhemmat homomiehet. Aina sieltä saa mies miestä, vaikka keskellä päivää!

        Niin..minä olen suhteellisen nuori. Kovassa kiimassa katselin koskikapakissa miehiä ja sainkin. Ihana tunne olla miin täynnä rakkautta ja energiaa, sykkiä täydellä varrella, kaksi miestä kietoutumein toisiinsa ja tuntea se alkuräjähdys päässään, kellua sitten shampanjakuplien kanssa hiöjaa alas...


      • jroi

        Pitääpä poiketa pistossa, jos vaikka sais seuraa vanhemmasta gay miehestä, tai useammastakin....


    • aaaapelo körde

      Mikä tämä vapaamurarijuttu on? Ei kai tuollausta enää??
      Pohjanhovista saa toisiansa kaiki katsella. Koaskikapakissa mies ja häneen työnntttyäni kiedooduimme toistemme syliin.

    • terho rinteeltä

      mun täytyy kertoo että tää pisto on kyllä maineensa veronen gaypaikka

      oon etelästä muuttanu hiukan vanhempi herrasmies ja ainaki tossa pistossa oon onnistunu saamaan montaki könsikästä messiin

      jotenki ne häpee sitä mitä on mut hei, ei oo mitää syytä!

      rakkaus o ihanaa

    • carelian black bud

      Pisto on sellainen vähän vanhemman ja nuhjuisemman, reisussa rähjääntyneen homomiesporukan paikka ja Koskikapakki on nuoremman, trendikkään, uusista tuulista ja seksuaalisuuden rajamuurien murtavasta tunnelmasta kiinnostuneiden homomiesten paikka. Toki Koskikapakin porukkaan aina vanhempikin homo huolitaan.

      • sitruunan syönyt

        Ei mikään ihme vaikka homot lisääntyy.
        Kun katsoo noita väsyneitä, nirppanokka akkoja joita tuntuis yleisesti huomattavan suurissa määrissä lisääntyneen.
        Liekkö nuo kaikki pulloposket kuvittelevat olevan joitainparempiakin ja kauniimpia.
        Kyllä ne naiselliset naiset tulevat aivan muista kulttuureista Venäjältä, aasiasta esim.


    • metrilaku

      Hyvää läppää.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      69
      3033
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      418
      2898
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      102
      2282
    4. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      95
      2184
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      73
      1924
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      11
      1864
    7. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      7
      1860
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      153
      1858
    9. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      335
      1816
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1682
    Aihe